Омельницька сільська територіальна громада

Кременчуцький район, Полтавська область

Новини

24 червня 2024 р.

Відповідно до Закону України «Про основи національного спротиву» (зі змінами) від 03.08.2023 №3022-IX, на виконання листа Кременчуцької районної військової адміністрації від 07.06.2024 №343/1-36 було проведено навчання базовій загальновійськовій підготовці працівників виконавчого комітету Омельницької сільської ради Кременчуцького району Полтавської області та представників структурних підрозділів, на чолі з сільським головою Андрієм ПИРОГОМ.

Капітан Збройних сил України, представник територіальної оборони - Григорій Якович МІЛІТИНСЬКИЙ детально ознайомив:

- з видами автоматів та правилами експлуатації;

- з видами поранень та способами й правилами надання першої медичної допомоги;

- з видами мін та правилами поведінки у разі, якщо знайшли підозрілий предмет;

- з військовою топографією.

Також була змога приміряти військову амуніцію та наочно ознайомитися зі зброєю, мінами, військовою аптечкою та її складом. Щиро дякуємо Григорію Яковичу за високопрофесійні знання, якими він щедро з нами поділився. Такі зустрічі сприяють обізнаності населення під час національного спротиву в ході повномасштабної військової агресії рф проти України.

24 червня 2024 р.

Який документ підтверджує відомості про місце проживання (перебування) особи? – відповідаємо на актуальне запитання від громадян.

Документом, що підтверджує відомості про місце проживання (перебування) особи або інформацію про відсутність таких відомостей на дату та час його формування, є витяг із реєстру територіальної громади.
Витяг видається органом реєстрації або центром надання адміністративних послуг у паперовій формі за зверненням особи, яка декларує/реєструє місце проживання (перебування), власника (співвласників) житла, законного представника (представника) особи або власника (співвласника) житла, уповноваженої особи житла, іпотекодержателя або довірчого власника (далі – суб’єкт звернення).
Суб’єкт звернення для отримання витягу може також звернутися через Єдиний державний вебпортал електронних послуг після проходження ним електронної ідентифікації та автентифікації.Витяги з реєстру територіальної громади, отримані в електронній або паперовій формі, мають однакову юридичну силу.
Більш детальніше про реєстрацію місця проживання на сайті Державної міграційної служби України за посиланням: https://dmsu.gov.ua/.../deklaruvannya-misczya...
Виникли питання - звертайтеся на номер телефону «гарячої лінії» (0532)60-89-69 або у соціальній мережі Facebook Міграційної служби Полтавської області https://www.facebook.com/udmspl Звертаємо увагу! Під час повітряної тривоги надання адміністративних послуг зупиняється. Не ігноруйте повітряні тривоги, бережіть себе і своїх близьких!

УДМС у Полтавській області

24 червня 2024 р.

Вербування підлітків ворогом для скоєння диверсій: кіберполіція попереджає про небезпеку в інтернеті.

Кіберполіція України інформує про небезпеку вербування російськими спецслужбами для вчинення диверсій, (https://cyberpolice.gov.ua/.../verbuvannya-pidlitkiv.../) зокрема - підпалів автомобілів українських військовослужбовців.
Поліцейські разом з колегами з інших правоохоронних органів встановлюють виконавців і замовників таких злочинів. Так, у червні поліцейські спільно з СБУ викрили схему російських спецслужб (https://www.npu.gov.ua/news/verbuvaly-pidlitkiv-dlia-vchynennia-dyversii-natspolitsiia-spilno-z-sbu-vykryla-skhemu-rosiiskykh-spetssluzhb) з вербування підлітків для вчинення диверсій. Юнаків віком від 13 до 18 років, яких росія втягнула в злочинну діяльність, затримано. Тепер їм загрожує покарання до 15 років позбавлення волі або довічне ув’язнення.
Поради для батьків:
Інформуйте про небезпеку вербування та наслідки скоєння злочинів;
Слідкуйте за онлайн-активністю у мережі та колом інтернет-знайомств;
Контролюйте дотримання комендантської години;
При отриманні інформації про вербування – повідомте поліцію за номером 102 або заповніть форму зворотного зв’язку на сайті кіберполіції. (https://ticket.cyberpolice.gov.ua/)
Поради для підлітків:
Будьте обачними з незнайомцями в інтернеті, не діліться з ними особистою інформацією;
Розповідайте дорослим про нові онлайн-знайомства; Уникайте відвідування інтернет-ресурсів із сумнівним вмістом;
Передусім використовуйте офіційні ресурси (https://cyberpolice.gov.ua/.../kiberpolicziya-ta-czentr.../) для отримання та перевірки інформації;
При отриманні пропозицій скоєння диверсій за гроші – повідомте поліцію за номером 102 або заповніть форму зворотного зв’язку на сайті кіберполіції. (https://ticket.cyberpolice.gov.ua/)
КРИМІНАЛЬНА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ
Вказані злочини можуть бути кваліфіковані відповідно до низки статей Кримінального кодексу України, за які передбачені суворі покарання — до довічного позбавленні волі, зокрема, за статтями:
- ст. 111 (Державна зрада), карається позбавленням волі на строк п’ятнадцять років або довічним позбавленням волі, з конфіскацією майна;
- ст. 113 (Диверсія, вчинена в умовах воєнного стану), карається позбавленням волі на строк п’ятнадцять років або довічним позбавленням волі, з конфіскацією майна;
- ч. 2 ст. 194 (Умисне знищення або пошкодження майна), карається до десяти років позбавлення волі;та інші.
Нагадуємо, що згідно ч. 3 ст. 111 ККУ, громадяни України, які на виконання злочинного завдання іноземної держави не вчинили ніяких дій і добровільно повідомили органам державної влади України про свій зв’язок з ними та про отримане завдання, звільняються від кримінальної відповідальності.
За матеріалами: CyberpoliceUA

24 червня 2024 р.

На Полтавщині система БПД шукає психологів, які можуть залучатися до кримінальних проваджень за участю дітей.

Розпочався конкурс з відбору психологів, які можуть залучатися до кримінальних проваджень за участю дітей через систему БПД: прийом документів до 27 червня. Про це повідомляють в Координаційному центрі з надання правничої допомоги.
Мета проєкту — захистити права дитини, забезпечити її найкращі інтереси та не допустити повторної травматизації, віктимізації під час кримінального провадження.
Що роблять психологи в проєкті. Допомагають підготувати дитину до процесуальних дій, створити для неї безпечне середовище під час участі у процесуальних діях, зокрема:
● враховують її вік та особливості розвитку;
● ставлять дитині зрозумілі і нетравмуюючі запитання;
● за потреби виступають проти запитань дитині, які можуть її травмувати, від інших осіб.
Хто може брати участь в конкурсі.Фахівці з вищою освітою за спеціальністю 053 «Психологія» (бакалавр, магістр).
Територія залучення
З 1 вересня 2024 року — по всій території України, на яку поширюється юрисдикція органів державної влади України.
При поданні заяви на конкурс психологи вказують регіон, в якому бажають працювати. Можна обрати декілька регіонів.
Оплата послуг. У межах пілотного проєкту оплата здійснюватиметься за міжнародної технічної допомоги.
Як взяти участь у конкурсі ( Інфографіка )
● До 27 червня подати заяву про участь та інші документи через форму:https://legalaid.gov.ua/contest-psychologist/
● 4–10 липня пройти онлайн-навчання.
Посилання на проходження навчання та дані для входу (логін та пароль) будуть надіслані на адресу електронної пошти психолога, зазначену у заяві про участь у конкурсі.
● 19–29 липня пройти індивідуальну співбесіду щодо мотивації до участі у проєкті.Результати конкурсу будуть опубліковані до 20 серпня на сайтах системи БПД та Міністерства юстиції України .

21 червня 2024 р.

Напередодні свята Івана Купала, 20 червня 2024 року, в Омельницькому КСК «Дивограй» зібралися діти та молодь, аби навчитися одному з основних ритуалів свята - плетінню купальських вінків, на заході «Івана Купала: традиційне плетіння вінків та художні втілення».

Захід організувала Молодіжна рада, на чолі з психологинею Тетяною НОСУЛЬ.

Юні учасники малювали та плели вінки, дізнавшись перед цим традиції, згідно з народними повір’ями.Атмосфера була затишною і привітною.

По завершенню - водили хоровод, демонструючи власноруч виготовлені віночки.

21 червня 2024 р.

«Компас: рестарт та розвиток бізнесу» - освітня програма для підприємців ВПО.

Офіс з розвитку підприємництва та експорту спільно з VECTOR GROUP оголошують набір на національну практичну освітню програму для 220 підприємців з-поміж ВПО, які здобудуть практичні знання та поштовх для перезапуску власної справи.Компас: рестарт та розвиток бізнесу — довгострокова практична освітня програма для підприємців з-поміж ВПО, яка покликана надати знання та поштовх для подальшого розвитку власної справи або підприємства. За результатами навчання учасники запровадять нові підходи до організації діяльності, а найактивніші зможуть збільшити прибуток від власної підприємницької діяльності.
Кому корисна Програма?
Чинним підприємцям мікро-, малого та середнього бізнесу з усіх регіонів України, а також самозайнятим особам з-поміж ВПО, які планують розвинути або перезапустити власний бізнес.
Учасники програми отримають:
• Практичні інструменти для впровадження оперативного менеджменту та стратегічногопланування розвитку бізнесу
• Обмін досвідом у групах підприємців до 10 осіб за відповідним рівнем
• Менторську підтримку
• 12 освітніх модулів
• Можливість долучитися до спільноти підприємців з-поміж ВПО та нетворкінгу для побудови довготривалих ефективних відносин, розвитку бізнесу, пошуку нових клієнтів.
Навчання проходитиме в онлайн-форматі. Окремі заходи відбудуться офлайн — на базі центрів підтримки підприємців Дія.Бізнес у Тернополі, Луцьку, Рівному та Бучі із забезпеченням прямої трансляції для онлайн-учасників.
Надсилайте Ваші заявки на участь до 30 червня за посиланням — https://cutt.ly/ReiWZeBL
Хочете дізнатись більше? Запрошуємо на інформаційну онлайн-зустріч 20 червня, під час якої організатори розкажуть усі подробиці участі. Реєстрація за посиланням -https://cutt.ly/jeoiKQqw
Освітня програма «Компас: рестарт та розвиток бізнесу» реалізується Офісом з розвитку підприємництва та експорту, національним проєктом Дія.Бізнес спільно з VECTOR GROUP та за підтримки проєкту Міжнародного торговельного центру «Підвищення економічної стійкості громад, що постраждали під час війни, який фінансується Урядом Японії.

21 червня 2024 р.

Розпочато прийом заявок для участі в конкурсі на здобуття щорічної премії Кабінету Міністрів України імені Лесі Українки.

Державний комітет телебачення і радіомовлення України проводить прийом заявок для участі в конкурсі на здобуття щорічної премії Кабінету Міністрів України імені Лесі Українки за літературно-мистецькі твори для дітей та юнацтва за 2024 рік (далі – Премія).
Премія присуджується в чотирьох номінаціях:
- літературні твори для дітей та юнацтва;
- художнє оформлення книжок для дітей та юнацтва;
- театральні вистави для дітей та юнацтва;
- художні та анімаційні фільми для дітей та юнацтва.
Положенням про Премію, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14.01.2004 № 32 (зі змінами), визначено, що на здобуття Премії висуваються оригінальні твори і роботи, опубліковані (оприлюднені) у завершеному вигляді протягом останніх трьох років, але не пізніше ніж за пів року до їх подання на конкурс. До участі в конкурсі не приймаються твори, що вже були відзначені іншими преміями.
Творчі спілки, національно-культурні та національно-просвітницькі товариства, видавництва і видавничі організації, редакції періодичних видань, вчені ради вищих навчальних закладів, наукові установи, асоціації вносять пропозиції щодо претендентів на здобуття Премії та подають до Держкомтелерадіо такі документи:
- клопотання про присудження Премії з короткою характеристикою твору та його автора у паперовій та електронній формі;
- три примірники твору у друкованому вигляді та за наявності примірник твору в електронній формі (для номінацій: літературні твори для дітей та юнацтва, художнє оформлення книжок для дітей та юнацтва);розширену анотацію на твір у паперовій та електронній формі;
- копії відгуків у засобах масової інформації, рецензії (за наявності);
- художні, анімаційні фільми та відеозаписи театральних вистав у електронній формі;
- копії паспорта (у разі висунення колективу - копія паспорта кожного члена колективу) та копія довідки про присвоєння ідентифікаційного номера (у разі висунення колективу - копія довідки кожного члена колективу), крім фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний орган державної податкової служби і мають відмітку у паспорті.
Кінцевий термін подання до Держкомтелерадіо заявки для участі в конкурсі - 1 листопада 2024 року.
У зв’язку з викладеним звертаємось з проханням рекомендувати місцевим видавництвам і видавничим організаціям, громадським організаціям, творчим спілкам, літературно-мистецьким об'єднанням, театрам взяти участь у зазначеному конкурсі.
При наявності відповідних пропозицій у визначені терміни необхідно подати заявку з поміткою «На здобуття щорічної премії Кабінету Міністрів України імені Лесі Українки за літературно-мистецькі твори для дітей та юнацтва» до Держкомтелерадіо за адресою: 01001, м. Київ, вул. Прорізна, 2.Пакет документів просимо дублювати електронною поштою на адресу: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду . Контактний телефон: (044) 278-86-96.

21 червня 2024 р.

Щодо відображення в податковому обліку з ПДВ продавця/покупця операції з повернення покупцем товарів, кошти за які не зараховуються в рахунок оплати за іншою поставкою товарів та будуть поверненні покупцю.

Відповідно до п. 192.1 ст. 192 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року №2755-VI (далі – ПКУ) якщо після постачання товарів/послуг здійснюється будь-яка зміна суми компенсації їх вартості, включаючи наступний за постачанням перегляд цін, перерахунок у випадках повернення товарів/послуг особі, яка їх надала, або при поверненні постачальником суми попередньої оплати товарів/послуг, суми податкових зобов’язань та податкового кредиту постачальника та отримувача підлягають відповідному коригуванню на підставі розрахунку коригування до податкової накладної, складеному в порядку, встановленому для податкових накладних, та зареєстрованому в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі – ЄРПН).
Розрахунок коригування до податкової накладної не може бути зареєстрований в ЄРПН пізніше 1095 календарних днів з дати складання податкової накладної, до якої складений такий розрахунок коригування.
Розрахунок коригування, складений постачальником товарів/послуг до податкової накладної, яка складена на отримувача – платника податку, підлягає реєстрації в ЄРПН, зокрема отримувачем (покупцем) товарів/послуг, якщо передбачається зменшення суми компенсації вартості товарів/послуг їх постачальнику, для чого постачальник надсилає складений розрахунок коригування отримувачу.
Відповідно до п.п. 192.1.1 п. 192.1 ст. 192 ПКУ якщо внаслідок такого перерахунку відбувається зменшення суми компенсації на користь платника податку – постачальника, то:
а) постачальник відповідно зменшує суму податкових зобов’язань за результатами податкового періоду, протягом якого був проведений такий перерахунок;
б) отримувач відповідно зменшує суму податкового кредиту за результатами такого податкового періоду в разі, якщо він зареєстрований як платник податку на дату проведення коригування, а також збільшив податковий кредит у зв’язку з отриманням таких товарів/послуг.
Постачальник має право зменшити суму податкових зобов’язань лише після реєстрації в ЄРПН розрахунку коригування до податкової накладної.
Отже, у разі повернення покупцем товарів, кошти за які не зараховуються в рахунок оплати за іншою поставкою товарів та будуть повернуті покупцю, постачальник (продавець) на дату такого повернення товарів складає розрахунок коригування до податкової накладної, складеної на дату отримання коштів / постачання товарів. Постачальник має право зменшити податкові зобов’язання на підставі такого розрахунку коригування після його реєстрації в ЄРПН покупцем.
Покупець зобов’язаний зменшити суму податкового кредиту у звітному (податковому) періоді, у якому відбулося повернення товарів, незалежно від факту реєстрації в ЄРПН такого розрахунку коригування.
У випадку, якщо такі кошти повертатися не будуть і зараховуються в рахунок оплати інших товарів/послуг, які будуть постачатися в майбутньому, то платнику необхідно скласти податкову накладну за такою операцією.
Головне управління ДПС у Полтавській області

21 червня 2024 р.

Чи потрібно зазначати в таблиці даних платника ПДВ коди товарів та коди послуг, якщо товари/послуги придбаваються (отримуються) у юридичної чи фізичної особи, яка не зареєстрована платником ПДВ?

Відповідно до п. 12 Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 грудня 2019 року № 1165 «Про затвердження порядків з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних» (далі – Порядок зупинення) платник податку має право подати до контролюючого органу таблицю даних платника ПДВ (далі – Таблиця) за встановленою формою (додаток 5).

У Таблиці зазначаються:
- види економічної діяльності відповідно до КВЕД;
- коди товарів згідно з УКТЗЕД, що постачаються та/або придбаваються (отримуються) платником податку, ввозяться на митну територію України;
- коди послуг згідно з Державним класифікатором продукції та послуг ДК 016:2010 (далі – ДКПП), що постачаються та/або придбаваються (отримуються) платником податку, ввозяться на митну територію України (п. 13 Порядку зупинення).
При цьому Порядком зупинення не визначено заповнення в Таблиці кодів товарів згідно з УКТЗЕД та кодів послуг згідно з ДКПП, що придбаваються (отримуються) платником податку в залежності від статусу постачальника.Отже, якщо товари/послуги придбаваються (отримуються) в особи, яка не зареєстрована платником ПДВ, їх коди, визначені згідно з УКТЗЕД та ДКПП, підлягають заповненню в Таблиці.
Головне управління ДПС у Полтавській області

21 червня 2024 р.

Для ветеранів та їхніх родин стартує набір на безоплатне навчання в ІТ-сфері.
Ветерани й ветеранки, а також військові та їхні родини можуть пройти безоплатний курс "Основи роботи з базами даних", який є спільним проєктом Українського ветеранського фонду, Lobby X та ІТ-компанії SoftServe.
Знання, отримані під час курсу, допоможуть проєктувати та керувати базами даних, писати SQL-запити, а також продовжити навчання за будь-яким напрямом розробки.
“Наразі це вже п’ята програма, яку підтримує Український ветеранський фонд, що надає ветеранам та їхнім родинам комплексну можливість навчання та працевлаштування. Це один із важливих етапів переходу до цивільного життя для наших захисників та захисниць, а також підтримка для родин ветеранів, які шукають нових можливостей самореалізації. Крім того, отримані навички в ІТ сфері можна буде застосовувати з користю для зміцнення оборони країни”, — каже Руслана Величко-Трифонюк, виконуюча обов’язки виконавчої директорки Українського ветеранського фонду.
У програмі курсу:
● загальна інформація про системи управління базами даних;
● зв’язок «клієнт-сервер»;
● нормальні форми, денормалізація;
● зв’язки між таблицями;
● основні типи даних;
● функції;
● тригери;
● soft skills – навички, потрібні для роботи в ІТ-індустрії;
● поради з пошуку роботи, підготовка резюме тощо.
Формат навчання:
● заняття відбуватимуться двічі на тиждень, у понеділок та четвер, з 18:00 до 20:00, на платформі Zoom.  Досвідчені ментори розповідатимуть теоретичні основи, а також розбиратимуть практичні роботи і задаватимуть домашнє завдання. Лекції будуть доступні в записі для тих, хто не зміг приєднатися онлайн.Старт курсу – 9 липня, тривалість – 8 тижнів.
Що потрібно для навчання:
● ноутбук (компʼютер), доступ до інтернету, час для виконання домашніх занять. Учасники та учасники, які успішно завершать курс, отримають сертифікат.
Зареєструватися на курс можна до 2 липня, заповнивши форму
.

19 червня 2024 р.

Розрахунковий документ на проїзд автомобільним транспорт.

Головне управління ДПС у Полтавській області нагадує, що суб’єкти господарювання у сфері надання послуг пасажирського автомобільного транспорту зобов’язані проводити розрахунки з дотриманням вимог Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» (далі – Закон № 265) з обов’язковою видачею розрахункових документів встановленої форми та змісту.
При цьому законодавство у сфері надання послуг пасажирського автомобільного транспорту складається, зокрема, з Правил надання послуг пасажирського автомобільного транспорту, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 18.02.1997 № 176 (далі – Правила), та наказу Міністерства транспорту та зв’язку України від 25.05.2006 № 503 «Про затвердження Типових форм квитків на проїзд пасажирів і перевезення багажу на маршрутах загального користування», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 21.09.2006 за № 1065/12939.
На сьогодні суб’єкти господарювання при наданні послуг, приймаючи до оплати готівкові кошти та/або електронні платіжні засоби, зобов’язані проводити розрахунки за них через реєстратори розрахункових операцій/ програмні реєстратори розрахункових операцій (далі – РРО/ПРРО) та надавати споживачам послуг відповідні розрахункові документи. Разом з цим згідно з пунктом 4 статті 9 Закону № 265 РРО/ПРРО та розрахункові книжки не застосовуються, зокрема, при продажу талонів, квитанцій, квитків з нанесеними друкарським способом серією, номером, номінальною вартістю на автомобільному транспорті.
Звертаємо увагу, що обов’язковими реквізитами зазначених документів є їх назви – «талон, квитанція, квиток» (далі – проїзні документи).
Тільки проїзні документи, виготовлені у спосіб, передбачений пунктом 4 статті 9 Закону № 265, зокрема, з нанесеними друкарським способом серією, номером, номінальною вартістю, можуть вважатися відповідними розрахунковими документами. Так, відповідно до Правил пасажир повинен мати проїзний документ.
Враховуючи зазначене, суб’єкти господарювання, які надають послуги пасажирського автомобільного перевезення мають право не застосовувати РРО/ПРРО та розрахункові книжки лише у разі продажу проїзних документів з нанесеними друкарським способом серію, номером, номінальною вартістю на автомобільному транспорті.
Проїзні документи, які не відповідають вказаним вимогам, не приймаються як розрахункові, видача зазначених документів споживачам послуг є порушенням порядку проведення розрахунків.
Головне управління ДПС у Полтавській області

18 червня 2024 р.

Інформуємо про Проєкт рекрутингу військовозобов’язаних в межах комунікаційної кампанії під умовною назвою «Обирай посаду та підрозділ у війську».

Кампанія реалізується Lobby X у співпраці з Міністерством оборони України, Збройними силами України, Міністерство культури та інформаційної політики України та за підтримки Міжнародного фонду «Відродження».

Докладніше на сайті https://lobbyx.army/...

18 червня 2024 р.

Електронний документообіг між платником податків та контролюючим органом: як здійснюється та в яких випадках може бути припинений?

Головне управління ДПС у Полтавській області нагадує, що електронний документообіг між платником податків та контролюючим органом здійснюється відповідно до Податкового кодексу України, законів України від 22 травня 2003 року № 851-IV «Про електронні документи та електронний документообіг» зі змінами та доповненнями, Закону України від 05 жовтня 2017 року № 2155-VIII «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги» зі змінами та доповненнями, без укладення відповідного договору.
Керівник платника податків визначає, змінює перелік уповноважених осіб платника податків, які наділяються правом підписання, подання, отримання ними документів та інформації через електронний кабінет від імені платника податків, та визначає їхні повноваження.
Платник податків стає суб’єктом електронного документообігу після надсилання до контролюючого органу першого будь-якого електронного документа у встановленому форматі з дотриманням вимог вищеназваних законів.
Електронний документообіг між платником податків та контролюючим органом припиняється виключно у випадках:
- отримання інформації від кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг про завершення строку чинності (або скасування) кваліфікованого сертифіката відкритого ключа керівника платника податків;
- отримання інформації з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань про зміну керівника платника податків;
- отримання інформації з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань про державну реєстрацію припинення юридичної особи;
- наявності в Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків інформації про припинення підприємницької діяльності фізичної особи – підприємця чи незалежної професійної діяльності фізичної особи;
- наявності в Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків інформації про закриття реєстраційного номера облікової картки платника податків у зв’язку зі смертю.
Порядок обміну електронними документами платника податків та контролюючого органу затверджується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику.
Більш детально ознайомитися із відповідним роз’ясненням можна на вебпорталі ДПС у розділі «Загальнодоступний інформаційно-довідковий ресурс» (ЗІР) за посиланням https://zir.tax.gov.ua/ (категорія 129.03).

Головне управління ДПС у Полтавській області

17 червня 2024 р.

Шановні мешканці Омельницької територіальної громади!

З метою узагальнення інформації про кількість випадків загибелі бджіл та встановлення причин, що призвели до цього, просимо заповнити форму «Моніторинг кількості випадків загибелі бджіл у 2024 році» за посиланням https://docs.google.com/.../1FAIpQLSfga5pK1QC.../viewform...

17 червня 2024 р.

Змінили прізвище після одруження? Обміняйте паспорт!

Нагадуємо громадянам, що у разі зміни прізвища після одруження, обмін паспорта громадянина України є обов'язковою процедурою. Відповідно до Правил державноїреєстрації актів цивільного стану в Україні, відведений термін для обміну паспорта становить один місяць з дати укладання шлюбу. Якщо не поміняти паспорт протягом місяця, такий паспорт вважається недійсним.
Оформити паспортні документи можна у будь-якому підрозділі УДМС у Полтавській області у порядку «живої черги», чи скористатись сервісом «Електронна черга» https://dmsu.gov.ua/services/online.html та надати наступнідокументи:
 паспорт громадянина України, що підлягає обміну;
 реєстраційний номер облікової картки платника податків або відмову від його прийняття;
 свідоцтво про шлюб;
 документи, що підтверджують відомості для внесення додаткової змінної інформації до безконтактного електронного носія та у паспорт (за наявності таких документів);
 документи, що підтверджують сплату адміністративного збору.
Вартість паспорта громадянина України залежно від терміну оформлення становить:
 20 робочих днів – 504 грн;
 10 робочих днів – 874 грн.
Звертаємо увагу! Під час повітряної тривоги надання адміністративних послуг зупиняється. Не ігноруйте повітряні тривоги, бережіть себе і своїх близьких! Прохання до громадян уникати скупчення людей та перебувати в укриттях під час повітряної тривоги.
УДМС у Полтавській області