До уваги платників: при сплаті податкового боргу/заборгованості з єдиного внеску заповнюється код виду сплати – 140 Головне управління ДПС у Полтавській області нагадує, що відповідно до Інструкції про безготівкові розрахунки в національній валюті користувачів платіжних послуг, затвердженої Постановою Правління Національного банку України 29.07.2022 року № 163 (далі – Постанова № 163) платник ініціює будь-який переказ коштів шляхом формування та подання надавачу платіжних послуг (банку) відповідної платіжної інструкції.Згідно з абзацом першим п. 37 Постанови № 163 одним із обов‘язкових реквізитів платіжної інструкції є «Призначення платежу».Платник заповнює реквізит «Призначення платежу» платіжної інструкції так, щоб надавати отримувачу коштів повну інформацію про платіж та документи, на підставі яких здійснюється платіжна операція (абзац перший п. 41 Постанови № 163). Порядок заповнення реквізиту «Призначення платежу» платіжної інструкції під час сплати (стягнення) податків, зборів, митних, інших платежів, єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, внесення авансових платежів (передоплати), грошової застави, а також у разі їх повернення, затверджений наказом Міністерства фінансів України від 23 березня 2023 року № 148 (далі – Порядок). Відповідно до п. 2 розділу ІІ Порядку під час сплати податків, зборів, єдиного внеску на бюджетні/небюджетні рахунки платник у реквізиті «Призначення платежу» платіжної інструкції заповнює такі поля: «Код виду сплати» - платник заповнює код виду сплати, визначений Переліком кодів видів сплати, які використовуються платниками, згідно з додатком 1 до Порядку, а саме (при сплаті податкового боргу/заборгованості з єдиного внеску): 140 - Сплата коштів у рахунок погашення податкового боргу / заборгованості з єдиного внеску/грошових зобов’язань;«Додаткова інформація запису» - платник заповнює інформацію щодо переказу коштів у довільній формі. Приклади заповнення поля «Призначення платежу» при погашенні податкового боргу/заборгованості з єдиного внеску: Код виду сплати: Додаткова інформація запису 140 Погашення податкового боргу з (назва податку) 140 Погашення заборгованості з єдиного внеску Головне управління ДПС у Полтавській області
19 серпня в Омельницькій територіальній громаді представниками ГФ «Соколи Полтавщини» було проведено навчання з базової загальновійськової підготовки для працівників виконавчих органів ради, комунальних установ та закладів, старост на тему «Готовність населення громади до національного спротиву під час повномасштабної військової агресії рф проти України». На навчанні розглянули актуальні на сьогоднішній день питання, а саме: тактична медична допомога, вогнева та інженерна підготовка. Слухачі курсу ознайомилися із видами вогнепальної зброї, мали змогу попрактикуватися у збірці та розбірці автоматичної зброї та карабінів. Пройшли навчання з мінної безпеки. Цікавим та корисним виявилося знайомство з індивідуальною аптечкою тактичної медицини, наглядно ознайомилися з оглядом потерпілого бійця по системі «MARCH». Дякуємо військовим за такі необхідні знання у складний для нашої країни час. Разом до Перемоги!!!
Благодійний фонд RePower Ukraine пропонує безкоштовне навчання ветеранам та ветеранкам в галузі сонячної енергетики: лекції та практичні заняття, психологічну підтримку та кар’єрні консультації протягом навчання. Про навчальний курс "Сонячний РеСтарт": ПРИЙОМ ЗАЯВОК: з 12 серпня по 6 вересня 2024 року (включно). НАПРЯМИ на вибір: Монтажник/ця електричних сонячних електростанцій. Проєктувальник/ця електричних сонячних електростанцій. ТРИВАЛІСТЬ: 10 тижнів (вересень-грудень 2024 року). ФОРМАТ: онлайн лекції та офлайн практика (для монтажників). СТАРТ: 16 вересня. Як долучитися:Оберіть бажаний напрям навчання. Заповніть реєстраційну форму з 12 серпня до 6 вересня 2024 року. Пройдіть співбесіду. Розпочніть навчання з 16 вересня. Детальніше про навчальний курс на сайті:https://repowerua.org/.../navchalnij-kurs-sonyachnij.../ Маєте питання? Пишіть на електронну адресу:
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду
Агенція регіонального розвитку Полтавської області «Офіс євроінтеграції» спільно з Офісом з розвитку підприємництва та експорту, центрами підтримки підприємців Дія.Бізнес у Полтаві й Кременчуці, а також Полтавською міською радою формують Каталог «Експортний потенціал Полтавщини», який міститиме інформацію про дійсних експортерів регіону. Потрапивши до переліку експортерів, Ви отримаєте додаткові можливості для просування своїх товарів за кордоном. Оскільки сформований Каталог експортерів поширюватиметься серед посольств, міжнародних партнерських організацій та безпосередньо імпортерів, що бажають знайти потенційних надійних партнерів в Україні. Доєднатися до Каталогу «Експортний потенціал Полтавщини» може будь-яке українське підприємство, незалежно від розміру компанії та сфери діяльності, яке має експортний досвід і зареєстроване на території Вашої громади. Подати заявку можна за посиланням: https://cutt.ly/NevBjewu
Трудова книжка втрачена: як підтвердити стаж роботи. Якщо трудова книжка втрачена або в ній відсутні записи про трудову діяльність, підтвердити, що людина справді працювала можна іншими способами. Як це зробити – розповідають юристи системи безоплатної правничої допомоги.Якщо є письмові докази трудової діяльностіПідтвердити стаж можуть допомогти такі документи: ● довідки підприємства; ● виписки з наказів; ● особові рахунки та відомості на видачу зарплати; ● посвідчення та характеристики з місця роботи; ● трудові договори та угоди з відмітками про їх виконання; ● інші документи, що містять відомості про періоди роботи.За ними потрібно звертатися за місцем роботи, служби, навчання, до архівних установ.Як доказ стажу можуть прийматися також членські квитки профспілок. Цими квитками підтверджуються ті періоди роботи, за які є позначки про сплату членських внесків. Письмових доказів немає, але є свідки Стаж роботи у такому випадку встановлюється на підставі показань двох і більше свідків, які знали заявника щодо спільної з ним роботи на одному підприємстві, установі, організації. Свідчення приймаються при неможливості отримання документального підтвердження стажу у зв’язку з: ● військовими діями, аваріями, катастрофами; ● стихійними лихами та іншими надзвичайними ситуаціями; ● ліквідацією підприємства, установи, організації; ● відсутністю архівних даних з інших причин.Щоб підтвердити стаж на підставі показань свідків, потрібно звертатися до Пенсійного фонду (постанова КМУ «Про затвердження Порядку підтвердження наявноготрудового стажу для призначення пенсій за відсутності трудової книжки або відповідних записів у ній»). У випадку підтвердження трудового стажу на підставі показань свідків, свідки мають надати уповноваженій особі пенсійного фонду такі документи: ● паспорт; ● реєстраційний номер облікової картки платника податків; ● трудову книжку. Підтвердження стажу роботи на непідконтрольних УрядуУкраїни територіях.У цьому випадку* стаж роботи підтверджується показами свідків. Якщо потрібні дані з 01.07.2000 року, то можна звернутися до територіального органу Пенсійного фонду України для отримання витягу з Реєстру застрахованих осіб черезвебпортал електронних послуг Пенсійного фонду або скористатися Єдиним державним вебпорталом електронних послуг Порталу Дія.*Якщо підприємства, установи, організації або їх правонаступники розміщуються (розміщувалися) на непідконтрольних Уряду України територіях, в районі проведення антитерористичної операції або здійснення заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, а також на територіях територіальних громад, що розташовані врайоні проведення воєнних (бойових) дій або які перебувають/перебували поза контролем Уряду України, в оточенні (блокуванні), і у разі, коли майно (документи) підприємств, установ, організацій або їх правонаступників (незалежно від місця їх реєстрації на території України) розташоване на території України та/або пошкоджене чи знищене внаслідок воєнних (бойових) дій, терористичних актів, диверсій (за умовидокументального підтвердження пошкодження чи знищення майна (документів).Якщо людина вела особисте селянське господарство ісплачувала страхові внескиПеріоди роботи зараховуються на підставі платіжних доручень, квитанцій установ банків, документів, що підтверджують поштовий переказ, інших документів про сплатустрахових внесків або інформації Пенсійного фонду України про сплату страхових внесків. Якщо людина ФОП і сплачувала страхові внескиПеріоди провадження фізичною особою підприємницької діяльності зараховуються до стажу роботи за умови підтвердження документами про сплату страхових внесків(платіжними дорученнями, квитанціями установ банків, документами, що підтверджують поштовий переказ, інформацією Пенсійного фонду України про сплатустрахових внесків (за наявності).У випадку застосування спрощеної системи оподаткування, фіксованого податку, спеціального торгового патенту підтверджуються свідоцтвом про сплату єдиногоподатку; спеціальним торговим патентом; документами про сплату єдиного податку, фіксованого податку, придбання спеціального торгового патенту (за наявності платіжних доручень, квитанцій установ банків, документів, що підтверджують поштовий переказ).А також даними, наявними в реєстрі застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування.Зарахування стажу засудженихПеріод роботи засуджених зараховується до стажу роботи за умови підтвердження платіжними дорученнями, квитанціями установ банків, документами щодо поштових переказів, іншими документами про сплату страхових внесків або інформацієюПенсійного фонду України про сплату страхових внесків (за наявності), установи виконання покарань із зазначенням відомостей про те, що особа підлягала загальнообов’язковому державному соціальному страхуванню, або про сплатустрахових внесків до Пенсійного фонду України.Коли звертатися до судуЯкщо Пенсійний фонд письмово відмовив у зарахуванні страхового стажу. Підтвердження трудового стажу для призначення пенсії може відбутися на підставі рішення суду про визнання протиправним і скасування рішення Пенсійного фонду, зобов’язання вчинити певні дії.Де отримати безоплатну допомогу зі зверненням до судуКожна людина може отримати допомогу отримати безоплатно консультацію юриста від системи безоплатної правничої допомоги. Юристи розкажуть як діяти у вашій ситуаціїта допоможуть у складенні документів, крім документів до суду. Це можуть бути заяви та запити до роботодавців, архівів тощо.Деякі категорії людей також мають право на безоплатну допомогу зі зверненням до суду. Це ВПО, люди з низьким доходом (працездатні – з доходом до 6056 грн/міс.;пенсіонери (за віком, вислугою років) – 4722 грн/міс.; з інвалідністю – якщо пенсія чи соцдопомога до 6056 грн), ветерани війни, члени сімей загиблих Захисників іЗахисниць України (інші категорії наведені у статті 14 Закону України «Про безоплатну правничу допомогу»). Юристи детально вивчать ваші обставини, за потреби складутьта подадуть до суду заяву і представлятимуть ваші інтереси у суді. Як звернутися до системи БПД https://legalaid.gov.ua/kliyentam/yak-otrymaty-bpd/ Як допомагає система БПДРосіяни вкрали архіви — чоловік доводив страховий стаж у судіАнатолій – переселенець з Херсонщини. Йому відмовили у призначенні пенсії, адже через виправлення в трудовій не зарахували 2 роки стажу. Оскільки документи обласного архіву під час окупації росіяни вкрали та вивезли до рф, він не міг отримати підтвердження роботи з 1987 по 1988 роки. Юрист системи БПД підготував та подав до суду позовну заяву про встановлення факту, що має юридичне значення. А такожзалучив свідків, які під час судового засідання підтвердили, що в зазначений періодАнатолій працював на посаді інструктора на підприємстві. Суд позовну заяву задовольнив і встановив юридичний факт: що Анатолій у період 1987—1988 роках офіційно працював.Детальніше20 років намагалася збільшити розмір своєї пенсії: допоміг юрист системи БПД Лілія Олександрівна вийшла на пенсію 20 років тому. Весь цей час вона отримує невелику пенсію, бо Пенсійний фонд відмовляється зараховувати майже 9 роківстрахового стажу. Юристи системи БПД подали до суду позовну заяву про визнання дій посадових осіб пенсійного фонду протиправними. Суд погодився з аргументами та задовольнив позовні вимоги: визнав дії Пенсійного фонду протиправними, скасував його рішення, зобов’язав зарахувати спірні періоди до страхового стажу та здійснити перерахунок пенсії. Зараз пенсію пані Лідії вже перерахували. ДетальнішеЯк уникнути можливих наслідків втрати трудової книжки чиінших документів про трудову діяльність З 10 червня 2021 року в Україні діють електронні трудові книжки. Це цифровий аналог паперових документів.Оцифрувати можна будь-які документи, що підтверджують ваш страховий стаж – трудова книжка, документи про здобуття освіти, свідоцтво про народження дитини (для жінок), військовий квиток тощо.Скан-копії документів можна подати через персональний кабінет на вебпорталі Пенсійного фонду. Це може зробити роботодавець або працівник.Процес оцифрування трудових книжок триватиме п’ять років, до 2026 року.
З нагоди Дня Незалежності України та з метою проведення заходів ідеології державотворення, підтримки талановитих дітей, формування дбайливого ставлення до довкілля у населення області, виховання екологічно свідомих громадян оголошуємо про проведення з 16 по 26 серпня 2024 рокуконкурсу есе «З Україною в серці» (далі – Конкурс).Організатор Конкурсу – Департамент екології та природних ресурсів Полтавської обласної військової адміністрації. До участі в Конкурсі допускаються авторські есе на тему збереження довкілля рідного краю, які відповідають наступним вимогам: обсяг – до 2 сторінок, шрифт – Times New Roman, кегль – 14, міжрядковий інтервал – 1,15, мова – державна, відступи по 2 см зліва та згори, по 1,5 см знизу та справа, за наявності необхідно вказати використану літературу. Авторські роботи необхідно надіслати на електронну адресу Департаменту
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду
з поміткою «Конкурс есе». Останній день прийому робіт – 26 серпня 2024 року. До есе необхідно додати інформацію про автора – прізвище, ім’я, дата народження, контактний номер телефону, поштову чи електронну адресу, вказати навчальний заклад або місце роботи.Вікові обмеження відсутні. За результатами проведення Конкурсу буде розроблено та опубліковано на інформаційних ресурсах Департаменту електронну збірку есе. Результати Конкурсу будуть оголошені 02 вересня 2024 року.
Кабінетом Міністрів України прийнято розпорядження, яким актуалізовано Перелік, зокрема виключено та доповнено новими адміністративними послугами соціального характеру : https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/722-2024-%D1%80#Text Перелік адміністративних послуг соціального характеру, які надає Центр надання адміністративних послуг Омельницької територіальної громади: 1. Державна допомога сім'ям з дітьми.- допомога у зв'язку з вагітністю та пологами- допомога при народженні дитини-допомога при усиновленні дитини- допомога на дітей, над якими встановлено опіку чи піклування- допомога на дітей одиноким матерям- допомога особі, яка доглядає за хворою дитиною 2. Державна соціальна допомога малозабезпеченим сім'ям 3. Державна соціальна допомога особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю.- допомога особам з інвалідністю з дитинства І групи- допомога особам з інвалідністю з дитинства ІІ групи- допомога особам з інвалідністю з дитинства ІІІ групи- допомога на дітей з інвалідністю віком до 18 років- надбавка на догляд за особою з інвалідністю з дитинства підгрупи А І групи- надбавка на догляд за особою з інвалідністю з дитинства підгрупи Б І групи- надбавка на догляд за одинокими особами з інвалідністю з дитинства ІІ і ІІІ груп, які за висновком лікарсько-консультативної комісії закладу охорони здоровя потребують постійного сторонього догляду- надбавка на догляд за дитиною з інвалідністю віком до 6 років- надбавка на догляд за дитиною з інвалідністю віком від 6 до 18 років 4. Державна соціальна допомога особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю- допомога особам з інвалідністю І групи- допомога особам з інвалідністю ІІ групи- допомога особам з інвалідністю ІІІ групи- допомога жінкам, яким присвоєно звання України "Мати-героїня"- допомога священнослужителям, церковнослужителям- допомога особам, які досягли віку, що дає право на призначення допомоги- допомога дитині померлого годувальника- допомога на догляд одиноким малозабезпечиним особам, які за висновком лікарсько-консультативної комісії закладу охорони здоров'я потребують постійного сторонього догляду (крім осіб з інвалідністю І групи)- допомога на дoгляд малозабезпечиним особам з інвалідністю підгрупи А І групи- допомога на дoгляд малозабезпечиним особам з інвалідністю підгрупи Б І групи- допомога на догляд одиноким особам, які досягли 80-річного віку та за висновком лікарсько-консультативної комісії закладу охорони здоров'я потребують постійного стороннього догляду (крім осіб з інвалідністю внаслідок війни) 5. Компенсаційні виплати та допомога громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобільської катастрофи.- одноразова компенсація учасникам ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, які стали особами з інвалідністю внаслідок Чорнобильської катастрофи- одноразова компенсація дітям, які стали особами з інвалідністю внаслідок Чорнобильської катастрофи- одноразова компенсація сім'ям, які втратили годувальника із числа осіб, віднесених до учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, смерть яких пов'язана з Чорнобильською катастрофою- щорічна допомога на оздоровлення - грошова компенсація замість відпустки- компенсація проїзду один раз на рік до будь-якого населеного пункту України і назад автомобільним, або повітряним, або залізничним, або водним транспортом особам, віднесеним до категорій 1 та 2 постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи- Компенсація 50 (25) відсотків вартості продуктів харчування за медичними (фізіологічними) нормами, встановленими Міністерством охорони здоров'я України, громадянам, віднесеним до категорій 1 та 2 постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи- щомісячна грошова компенсація на дітей, які не харчуються в закладах освіти, розташованих на територіях радіокативного забруднення, та дітей, які є особами з інвалідністю внаслідок Чорнобильської катастрофи і не харчуються в закладах освіти, у тому числі за дні, в які вони не відвідували ці закалади 6. Тимчасова державна допомога дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів, не мають можливості утримувати дитину або місце проживання їх невідоме 7. Соціальна допомога на дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, грошове забезпечення батькам-вихователям і прийомним батькам. 8. Допомога на догляд (щомісячна грошова допомога особі, яка проживає разом з особою з інвалідністю І чи ІІ групи внаслідок психічного розладу, яка за висновком лікарської комісії медичного закладу потребує постійного сторонього догляду, на догляд за нею). 9. Компенсаційна виплата особі, яка здійснює догляд за особою з інвалідністю І групи або особою, яка досягла 80-річного віку. 10.Грошова компенсація замість санаторно-курортної путівки. 11. Компенсація вартості самостійного санаторно-курортного лікування. 12. Одноразова винагорода жінці, якій присвоєно почесне звання України «Мати-героїня». 13. Одноразова матеріальна допомога особі, яка постраждала від торгівлі людьми. 14. Допомога на поховання. 15. Тимчасова державна соціальна допомога непрацюючій особі, яка досягла загального пенсійного віку, але не набула права на пенсійну виплату. 16. Допомога на дітей, які виховуються у багатодітних сім'ях. 17. Надання допомоги на проживання внутрішньо-переміщеним особам. 18. Житлова субсидія. 19. Пільга на житлово-комунальні послуги. 20. Допомога особі, що розмістила внутрішньо-переміщених осіб. 21. Одноразова допомога учасникам бойових дій. 22. Довідки різного характеру.
Запрошуємо на онлайн-курс «Запобігання та протидіядомашньому насильству» розроблений Громадською організацією «Ла Страда Україна» за підтримки Фонду сприяння демократії Посольства США в Україні.Курс доступний за посиланням: https://course.la-strada.org.ua/new/1/index.html#/
Шеринг копій цифрових документів за допомогою застосунку Дія. Головне управління ДПС у Полтавській області повідомляє, що Державною податковою службою України забезпечено підключення інформаційно – комунікаційних систем ДПС до порталу Дія та розроблено програмне забезпечення, за допомогою якого посадовими особами ДПС під час надання адміністративних послуг (зокрема, під час проведення процедур реєстрації, внесення змін до Державного реєстру фізичних осіб – платників податків, а також під час видачі документа, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі, та відомостей з Державного реєстру) у Центрах обслуговування платників здійснюється отримання (шеринг) електронних копій цифрових документів. Шеринг документів – це отримання копій цифрових документів у систему державного органу за допомогою застосунку Дія. Такі копії є у форматі pdf-файлів та поля з метаданими. Користувач Дії може поділитися копіями таких документів: - Біометричні паспорти: ID-картка, закордонний паспорт. - Довідка ВПО.- Свідоцтво про народження дитини. - Посвідчення водія. - Свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу. Паспорти-книжечки зразка 1994 року та небіометричні закордонні паспорти, видані до 2015 року, не відображаються в Дії.Під час шерингу копії цифрового паспорта передаються паспортні дані, РНОКПП та місце реєстрації проживання. Як відбувається шеринг документів у територіальних органах ДПС? Фізична особа – користувач Дії при особистому відвідуванні центру обслуговування платників ДПС, де отримується адміністративна послуга, може поділитися цифровою копією документа зі смартфона: - Тисне на цифровий документ у застосунку Дія, щоб згенерувати штрихкод на зворотному боці картки документа. - Співробітник територіального органу ДПС вносить в інформаційну систему ДПС 13-значний код, указаний під штрихкодом. - Користувачу у застосунок Дія надходить запит на надання копій цифрових документів. - Користувач підтверджує передачу копій Дія.Підписом. - У разі успішного накладення підпису копії документів будуть надіслані в систему ДПС. - Система ДПС отримує цифрові копії у форматі підписаного pdf та метаданих (json). Чому це безпечно? - Дані передаються лише в зашифрованому вигляді та можуть бути розшифровані (отже, прочитані та оброблені) лише тим органом, який їх запитав у користувача. - Зашифрований пакет з даними надсилається на сервер органу лише після дозволу користувача, який він надає в застосунку Дія безпосередньо перед відправленням. - Кожна цифрова копія документа містить інформацію про отримувача, його відділення та дату її формування. - Органом забезпечується дотримання вимог законодавства про захист персональних даних. Для Державної податкової служби на сьогодні пріоритетом залишається розвиток сервісної складової та цифровізація послуг для платників. Державна податкова служба бере активну участь у цифровій трансформації України. Саме тому всі ініціативи інших органів державної влади, які дозволяють полегшити платникам податків (громадянам) процес отримання послуг, завжди підтримуються.Додаткову інформацію можна отримати за телефоном Контакт-центру ДПС України 0 800 501 007, Головне управління ДПС у Полтавській області
Чат-бот «StopViolationBot» – можливість повідомити про порушення податкового законодавства. Головне управління ДПС у Полтавській області нагадує громадянам про можливість у будь-який час доби, 24/7 та в будь-якому місці, повідомляти податкову службу через чат-бот «StopViolationBot» в месенджері Telegram про відомі факти порушень законодавства, зокрема, щодо: незастосування РРО/ПРРО, невидачу чеків; відмову у розрахунку банківською карткою; завищення цін на продовольчі товари, лікарські засоби; неоформлення трудових відносин з найманими працівниками; здійснення господарської діяльності без державної реєстрації. Повідомити ДПС про такі факти можливо перейшовши за посиланням: https://t.me/StopOverpriceBot Чат-бот ДПС «StopViolationBot» Інформація, отримана через чат-бот «StopViolationBot», про можливі порушення платниками податків законодавства, контроль за яким покладено на контролюючі органи, досліджується та перевіряється працівниками податкових органів, а у випадку підтвердження наданої інформації вживаються відповідні заходи реагування, в тому числі перевірки. Головне управління ДПС у Полтавській області
|
ПРОГРАМА ПОБУДОВИ СУСПІЛЬСТВА ВІДПОВІДАЛЬНОЇ ДЕМОКРАТІЇ. І. ІСТОРИЧНИЙ ЕКСКУРС. Наш час – час будівництва постіндустріального суспільства назасадах інформаційних технологій. В центрі цих змін – Україна.Як створювались влади до цього часу?Феодалізм. Додана вартість зростала на землі. У кого земля – той і пан (феодал). Вони є влада, хто і обирає собі головного володаря.Збирають, наприклад, сейм і обирають короля. Вага голосу феодала залежала від того скільки у нього землі. Голосують відкрито.Капіталізм. Додана вартість створюється на підприємствах.Капіталісти обирають свою владу. Перемагають ті, у кого більшефінансів, які можна вкласти у вибори шляхом покупки голосіввиборців через ЗМІ та політтехнології. Голосують таємно.Як буде створюватись влада в майбутньому суспільстві?Постіндустріалізм. Додаткова вартість створюється в науковихцентрах завдяки новітнім технологіям, які дозволяють суттєвознизити собівартість продукції в промисловості та сільськомугосподарстві. Обирати владу будуть власники інформації, знань та технологій.Феодалам не потрібні розумні кріпаки, капіталістам не потрібніполітично свідомі робітники. Тим, хто володіє основними засобами здобуття доданої вартості, нема потреби надавати владні повноваження тим, хто від них залежить.Постіндустріали-технократи підживлюються знаннями таінноваціями, розумом елітної частини суспільства. Без тісного зв’язку з розумними людьми їхній бізнес занепаде. Тому доведеться ділитись з ними владою.Таке бачення майбутнього суспільства, обрисів майбутньої влади надихає визначити конкретні кроки по зміні існуючих демократичних засад. В першу чергу, зміну охлократичної виборчої системи на відповідально-елітарну виборчу систему через:ВІДКРИТІ ВИБОРИ;ПРАВО ВИБОРЦІВ ВІДКЛИКАТИ ГОЛОСИ;ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ВИБОРЦІВ ЗА СВОЇХ ОБРАНЦІВ;ОПЛАЧЕНА УЧАСТЬ У ВИБОРАХ. ІІ. ВІДКРИТІ ВИБОРИ. Неможливо робити суспільно значущі речі таємно. Це стосується таких справ як керування державою, як керування громадою. Всі громадяни, хто своїми голосами просуває до влади ту чи іншу партію, того чи іншого політика, мають бути відомими суспільству.Тим, хто прийматиме участь у виборах, потрібно зафіксуватисьособисто і поіменно. Зареєструється, орієнтовно, не більше 20% від загальної кількості виборців (активна частина). Таким чином участь у виборах прийматимуть біля 100% зареєстрованих. Вибори визнаються такими, що відбулись, коли в них приймуть участь більше 50% зареєстрованих виборців. Тільки зареєстровані виборці є учасниками виборів і референдумів всіх рівнів.Електронна реєстрація діє на протязі 5 років з часу поданнязаяви. Заяву про реєстрацію можна надсилати до реєстру виборців навіть в день виборів.Реєстр виборців, складений самими виборцями, буде матистовідсоткову легітимність.Електронний реєстр відкритий для всіх громадян та учасниківвиборів.Наявність виборця у реєстрі надає йому можливість, післяелектронної ідентифікації, проголосувати.Під час голосування відбувається кодування ПІБ та інших данихвиборця. Декодування – після закінчення встановленого терміну виборів. Одночасно формуються та оприлюднюються підсумки виборів: скільки голосів отримав той чи інший кандидат, хто і за кого особисто віддав свій голос.Це унеможливлює фальсифікацію голосів виборців. Коженголосуючий має можливість проконтролювати за кого зарахували його голос. ІІІ. ПРАВО ВИБОРЦІВ ВІДКЛИКАТИ ГОЛОСИ Конституція України стверджує, що «народ здійснює свою владубезпосередньо і через органи державної влади та через органимісцевого самоврядування».Повною мірою ця теза відтворюється коли відповідальні виборці, громадяни, чиїми голосами обрані народні представники до органів влади, мають право і можливість в будь який час впливати на дії і рішення своїх обранців.Критичним кроком впливу виборця на обраного є відкликаннясвого голосу. Відкриті вибори, поіменна фіксація хто і за когопроголосував створюють дієвий механізм «безпосередньої влади народу».Члени громади, виборці, завдяки кому обрані президент,депутати різних рівнів, мер чи голова громади, стають відомі відразу після закінчення виборів. Їх прізвищами створюють або додають до «Закритого пулу відповідальних виборців громади».Мета такого пулу – поширення, накопичення інформації продіяльність обранців, вплив їх дій та рішень на стан справ у громаді.Важливими висновками такого спілкування стають петиції дообранців. Виконання вимог петицій або ігнорування вимогвідповідальних виборців створює рівень соціальної підтримки або відторгнення владних обранців.Рішення про відкликання голосу кожен виборець приймаєсамостійно, що здійснюється через особистий електронний кабінет виборця.З відкритих виборів, з права виборців відкликати голоси, зоб’єднання виборців громад у «Закриті пули відповідальних виборців громад» почнеться створення дієвих регіональних еліт, почнеться дієве самоврядування. ІV. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ВИБОРЦІВ ЗА СВОЇХ ОБРАНЦІВ Право народу, виборців на владу невід’ємне від відповідальності.Владні рішення, закони, які приймаються як наверху так і в громадах, приймаються уповноваженими людьми від імені тих, хто їх обрав.Тобто, значну долю відповідальності несуть їхні виборці.Відповідальність виборців має бути як моральною, так і матеріальною.Моральна відповідальність – це тиск на них з боку іншихгромадян, коли йдеться про непопулярні рішення і закони, за які голосують їх обранці. З’являється можливість для тих, хто не обирав владу, без будь-яких бюрократичних перепон звертатись зі скаргами та пропозиціями до відомих їм виборців.Право на відкликання голосів дає відповідальним виборцямможливість, відкликаючи свої голоси, позбавляти влади тих, хтовтратив довіру. Таким чином вони знімають з себе відповідальність за їх дії. Втрата 50% голосів означатиме позбавлення президента, мера, головою громади владних повноважень. Втрата партією 50% голосів своїх виборців означатиме вихід з колективного органу влади.Критичним рівнем дієздатності рад народних депутатів буде 300депутатів у Верховній Раді, 50% депутатів в місцевих радах.Досягнення критичного рівня означатиме для таких рад проведення перевиборів.У випадку, коли обрані народом посадовці (президент, мер,голова громади) своїми діями завдають матеріальнушкоду суспільству або громаді, виборці, які не відкликали свої голоси, несуть солідарну матеріальну відповідальність у розмірі 50% від завданої шкоди, якщо це доведено судом.Одночасно, обранець не може бути притягнутий до суду, якщобільше 50% його виборців не відкликають свої голоси. Такий рівень довіри до обраного означатиме що звинувачення мають політичний характер. V. ОПЛАЧЕНА УЧАСТЬ У ВИБОРАХ Вибори народних представників до влади мають організовуватита оплачувати самі виборці.Кожен громадянин, хто реєструє себе у кабінеті виборця, сплачує реєстраційний внесок. Один раз на 5 років можна покласти на вівтар 500 гривен (по 100 гривень на рік). З таких внесків створюється виборчий фонд для розробки та обслуговування програм, серверів та електронного супроводу виборів, для моніторингу відкликаних голосів. Такий фонд постійно поповнюється за рахунок підключення до реєстру нових виборців.На початку впровадження відкритих електронних виборів, зправом виборців відкликати свої голоси, будуть певні труднощі з грошима. Цю проблему вирішуємо за рахунок обмежених сумою внесків від виборців-спонсорів (до 10 мінімальних зарплат).Неможливо щось отримати, не вклавши в це діло ні копійки.Сьогодні влада, запускаючи руку в бюджет, «фінансує» вибори самої себе. Ключове: «хто платить, той і музику замовляє». Ми хочемо мати якісну владу? Тому організовуємо усе самі!Розпочати і очолити новий виборчий процес має ініціативнагрупа, яка буде складена з активних і авторитетних громадськихдіячів, прихильників побудови суспільства Відповідальної Демократії. VІ. ПРО МАЙБУТНЄ Зараз народ України, виборці знаходяться в становищі дурнів.Багато хто з розумних людей це відчувають, намагаються змінити стан речей. Проте, це можливо зробити тільки через впровадження нової системи виборів влади, через нову конструкцію влади: бо як не вдосконалюйте «Запорожець», він не стане кращим ніж «Мерседес».Світ заходить у інформаційну еру, коли через брехню мало щоможна буде побудувати, а інформацію про все і всіх неможливоприховати. В першу чергу це стосується політиків.«Відповідальне Виборче Право» вперше пропонується іобговорюється в Україні. У нас є унікальний шанс перемогти не тільки Росію, а й внутрішнього ворога - стару таємну систему виборів, яка дозволяє олігархам і крадіям утримувати владу.Наслідком переходу до відкритої виборчої системи стануть такі ж відкриті, з правом відкликати голоси, вибори в громадах шерифів та суддів. Бо сьогодні правоохоронці і судді захищають корупціонерів від справедливого правосуддя, а вони повинні бути залежними від виборця.Еліта - прошарок суспільства, якого нам критично не вистачає.Через самостійно створений реєстр відповідальних виборців, через їхню роботу по контролю за діями обраних політиків,через відкликання негідних від влади побудуємо школу по вихованню місцевої еліти, яка, беручи на себе відповідальність, крок за кроком, підніметься до верхніх рівнів влади.
ПЕТИЦІЯ ПРО ЗНИЩЕННЯ КОРУПЦІЇ Головне питання внутрішньої політики - боротьба знадкритичною проблемою України - КОРУПЦІЄЮ, яка перешкоджає перемозі над Росією. Боротьба з нею стосується кожного громадянина і він має знати усі можливі засоби боротьби. ТОМУ: 1. Громадяни України, які є джерелом влади і мають правообирати і контролювати своїх обранців (ст. 5 Конституції), вимагають від Верховної Ради негайно внести зміни у «Виборчий Кодекс України» про право виборців самостійно у будь-який час відкликати свої голоси від обраних ними партій/депутатів/мерів/президента, які заплямували себе корупційними діями або зв’язками з корупціонерами, та складання ними своїх повноважень в разі втратибільшості голосів своїх виборців. 2. Раді громади офіційно інформувати Верховну Раду щодо підтримки «Петиції» виборцями громади. Ошукали військових на 46 млн грн: Нацполіція спільно з молдавськими колегами викрила злочинне угруповання. Поліцейські припинили діяльність організованої злочинної групи, учасники «продавали» в інтернеті неіснуючі дрони та автівки для військовослужбовців ЗСУ. Нині встановлено 67 епізодів злочинної діяльності шахраїв. Восьмеро зловмисників затримані в рамках міжнародної спецоперації на території Республіки Молдова. Оперативники кіберполіції Києва та слідчі слідчого управління ГУНП у місті Києві за процесуального керівництва Київської міської прокуратури спільно з Управлінням розслідувань «Центр» Національного інспекторату розслідувань Республіки Молдова викрили організовану групу зловмисників, які з 2023 року ошукували українських військовослужбовців, членів їхніх сімей та волонтерів під приводом продажу неіснуючих автомобілів та дронів для ЗСУ. Офісом Генерального прокурора і Прокуратурою по боротьбі з організованою злочинністю та з особливих справ Республіки Молдова було створено спільну слідчу групу. Правоохоронці встановили, що до скоєння злочинів причетні особи віком від 17 до 46 років. З початком повномасштабного вторгнення рф в Україну вісім фігурантів, які проживали на території Одеської області, переїхали до Республіки Молдова, звідки почали реалізовувати шахрайські схеми. Організував злочинну діяльність 34-річний уродженець рф, який розподілив між спільниками обов’язки з постачання на територію Молдови сім-карт українських мобільних операторів, створення фейкових оголошень на популярних маркетплейсах та рекламну кампанію для просування своїх «послуг» в інтернеті. Зловмисники розміщували оголошення про продаж автівок для ЗСУ за привабливими цінами. З потенційними покупцями фігуранти спілкувалися в одному з месенджерів та домовлялись про передплату за пригон автівки з-за кордону або придбання дронів. Особливий цинізм полягав у тому, що зловмисники вимагали від потерпілих документально підтвердити свою приналежність до ЗСУ або волонтерської діяльності. Далі, отримавши від них кошти, аферисти насміхались з потерпілих, висловлювали гасла на підтримку рф, видаляли листування та блокували замовників, не виконуючи зобов’язань. Фігуранти знімали гроші у банкоматах Республіки Молдови або використовували їх при онлайн-розрахунках. Легалізація коштів відбувалася шляхом придбання транспортних засобів преміум-класу та золотих виробів. Поліцейські в рамках міжнародного співробітництва провели 23 обшуки на території Республіки Молдова та 13 в Одеській і Дніпропетровській областях за адресами проживання та в транспортних засобах фігурантів. Вилучено гроші в сумі близько 250 тисяч гривень, 61 тисяча доларів, 20 транспортних засобів преміум класу, близько 5 кг золотих виробів, мобільні телефони, понад 80 карток банків Молдови, України та рф, зброю, чорнові записи, комп’ютерну техніку. Наразі встановлено 67 епізодів злочинної діяльності, а попереднья сума збитків перевищує 46 млн грн.Поліцейські затримали вісьмох членів злочинної групи на території Молдови. Фігурантам та їхньому спільнику оголошено підозри за ч. 6 ст. 190 Кримінального кодексу Республіки Молдови. Рішенням суду затриманих взято під варту.Українські правоохоронці розслідують кримінальне провадження за ч. 4 ст. 190 (Шахрайство), ст. 209 (Легалізація (відмивання) майна, одержаного злочинним шляхом) Кримінального Кодексу України. Їм загрожує до 12 років позбавлення волі. Викриттю фігурантів сприяли представники служб безпеки комерційних банків України. Наразі тривають слідчі дії для встановлення спільників фігурантів. У ході розслідування можлива додаткова кваліфікація злочинних дії аферистів. 100 років видатному податківцю Полтавщини – Борису Ковтуну! За ініціативи очільниці податкової служби області Алли Рябкової у Головному управлінні ДПС у Полтавській області відбувся надзвичайно теплий захід з нагоди 100-річчя Бориса Ковтуна! Борис Ковтун – найстарший податківець Полтавщини. Людина, внесок якої має неоціненне значення: ветеран Другої світової війни, фінансист, один із перших податкових інспекторів у Полтавській області, викладач, поет та прозаїк, нагороджений найвищими державними нагородами. Особисто привітати з ювілеєм видатного податківця Полтавщини завітали заступник начальника Полтавської обласної військової адміністрації Володимир Василенко, представники органів державної влади, місцевого самоврядування, ветеранських та громадських організацій. «100 років – це тернистий шлях, але це й роки здобутків, щасливих моментів та відданості державі. Ми висловлюємо слова вдячності та шани за багаторічну сумлінну працю, за мудрість та досвід, незламність перед воєнним лихоліттям, яке випало на Вашу долю. Від усього серця зичимо міцного здоров’я, оптимізму, миру, невичерпної енергії і благополуччя на довгій життєвій ниві», – побажала Алла Рябкова.
Головне управління ДПС у Полтавській областіВійськові та ветерани можуть безоплатно лікувати зуби в 100 стоматологічних закладах України. Військові та ветерани окрім зубопротезування можуть безоплатно отримати послуги із лікування зубів в межах пілотного проєкту “Зубопротезування окремих категорій осіб, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України”.Пролікувати зуби нині можна в 100 стоматологічних закладах України, які мають договір із НСЗУ. Отримати стоматологічну допомогу можна майже в усіх областях, окрім тимчасово окупованих Луганської області та Криму. Найбільше стоматологічних закладів з договором у: Дніпропетровській області – 10, Полтавській та Чернігівській – по 9, Сумській та Харківській – по 8. Щодня кількість закладів збільшується, адже укладення договорів продовжується. Хто може отримати комплексну стоматологічну допомогу безоплатно? Отримати послуги з лікування зубів можуть: ветерани війни, особи з інвалідністю внаслідок війни; учасники бойових дій; військовослужбовці, які поки не отримали статус учасника бойових дій, але продовжують виконувати бойові завдання. Послугу можна отримати як за направленням лікаря, так і за самозверненням. На яку суму можна отримати стоматологічну допомогу? Гранична вартість наданих медичних послуг із зуболікування (послуга №2) не може перевищувати 24 952 гривні. Що безоплатно гарантовано військовослужбовцям та ветеранам в межах пакету за групою послуг №2 “Зуболікування”? Послуги із лікування зубів включають такий обсяг медичної допомоги: Проведення первинного огляду пацієнта/пацієнтки з оцінкою стану стоматологічного здоров’я. Проведення рентгенологічних досліджень, зокрема:внутрішньоротової та/або позаротової рентгенографії, цифрової (радіовізіографії); ортопантомографії. Надання стоматологічної допомоги,зокрема, як етап лікування та підготовки до зубопротезування): лікування карієсу та його ускладнень; лікування травматичних та нетравматичних ушкоджень зубів та їх опорного апарата;відновлення анатомічної форми зубів, включаючи встановлення стоматологічного штифта;хірургічне та нехірургічне видалення зубів. |
|