Омельницька сільська територіальна громада

Кременчуцький район, Полтавська область

Новини

04 квітня 2024 р.

В Україні запрацював чат-бот «Буду мамою» про безоплатні медпослуги для майбутніх мам та немовлят за Програмою медичних гарантій.

Як працює чат-бот? Жінці достатньо просто вказати свій термін вагітності, щоб отримати покроковий алгоритм щодо безоплатного супроводу вагітності, медичну допомогу при пологах і неонатальні послуги.
Тобто всього за два кліки майбутній мамі доступні:
- перелік необхідних обстежень та аналізів згідно з терміном вагітності;
- найближча жіноча консультація чи пологовий будинок, де послуги надаються безоплатно (незалежно від місця реєстрації майбутньої породіллі чи її фактичного місця проживання);
- пам'ятки, які допоможуть захистити права майбутніх мам на безоплатні медичні послуги;
- перелік «червоних прапорців» — симптомів, які вказують на необхідність терміново звернутись до лікаря;
- поради, як зібратися в пологовий будинок, і багато іншого.
Скористатися чат-ботом «Буду мамою» можна:
у Telegram https://t.me/IWillBeMother_bot
у Viber https://chats.viber.com/iwillbemother_bot
Кілька кліків — і купа збереженого часу, сил і грошей! #бути_мамою

04 квітня 2024 р.

В яких випадках проводяться позапланові перевірки?

Законом України від 09.11.2023 № 3453-ІХ доповнено підрозділ 10 розділу ХХ Податкового кодексу України підпунктом 69.352, яким установлено категорії платників, документальні перевірки яких проводяться позапланово, зокрема це перевірки:
•що проводяться виключно на звернення платника податків;
•що проводяться з підстав, визначених підпунктами 78.1.3, 78.1.5, 78.1.7, 78.1.8, 78.1.9, 78.1.12, 78.1.21 пункту 78.1 статті 78 цього Кодексу;
•платників податків, щодо яких отримано податкову інформацію, що свідчить про порушення платником податків вимог валютного законодавства в частині дотримання граничних строків надходження товарів за імпортними операціями та/або валютної виручки за експортними операціями;
•що проводяться за підстав, визначених підпунктами 78.1.1 (в частині документальних позапланових перевірок платників податків, щодо яких отримано інформацію, що свідчить про порушення податкового законодавства з питань оподаткування доходів, отриманих нерезидентами, із джерелом їх походження з України та/або з питань оподаткування нерезидентів, які здійснюють/здійснювали свою діяльність через відокремлені підрозділи, у тому числі постійні представництва, платників податків, які здійснюють/здійснювали діяльність у сфері виробництва та/або реалізації підакцизної продукції, організації та проведення азартних ігор в Україні (гральний бізнес), платників податків, які надають/надавали фінансові, платіжні послуги), 78.1.2 (в частині контролю за трансфертним ціноутворенням), 78.1.14, 78.1.15, 78.1.16, 78.1.19, 78.1.21 та 78.1.22 пункту 78.1 статті 78 цього Кодексу;
•платників податків, щодо яких отримано податкову інформацію, що свідчить про порушення платником податків вимог валютного законодавства в частині дотримання граничних строків надходження товарів за імпортними операціями та/або валютної виручки за експортними операціями.


Головне управління ДПС у Полтавській області

04 квітня 2024 р.

Чи оподатковується вартість проїзних квитків на проїзд у міському пасажирському транспортні, які придбані юридичною особою та надаються будь-якому найманому працівнику під час виконання службових обов’язків, якщо це передбачено трудовим договором (контрактом)?

Відповідно до п.п. «а» п.п. 164.2.17 п. 164.2 ст. 164 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VI із змінами і доповненнями (далі – ПКУ) до складу загального місячного (річного) оподатковуваного доходу включається дохід, отриманий платником податку як додаткове благо у вигляді вартості використання житла, інших об’єктів матеріального або нематеріального майна, що належать роботодавцю, наданих платнику податку в безоплатне користування, або компенсації вартості такого використання, крім випадків, коли таке надання зумовлено виконанням платником податку трудової функції відповідно до трудового договору (контракту) чи передбачено нормами колективного договору або відповідно до закону в установлених ними межах. Отже, якщо специфіка роботи підприємства для виконання службових обов’язків вимагає переміщення працівників від одного об’єкта до іншого, та умовами трудового договору (контракту) або умовами колективного договору передбачено, що юридична особа за власний рахунок придбаває проїзні квитки на проїзд у міському пасажирському транспортні, які персонально не розподіляються між працівниками, а видаються їм у разі потреби для виконання виробничих завдань (у зв’язку зі специфікою роботи), то вартість таких проїзних квитків не буде оподатковуватися податком на доходи фізичних осіб на підставі п.п. «а» п.п. 164.2.17 п. 164.2 ст. 164 ПКУ.

Головне управління ДПС у Полтавській області

04 квітня 2024 р.

Роз’яснення надає головний державний інспектор відділу з питань праці південного регіону управління інспекційної діяльності у Полтавській області Північно-Східногоміжрегіонального управління Державної служби з питань праці Юлія Свириденко про ризики незадекларованої праці.

Одним з пріоритетних напрямів діяльності Держпраці є запобігання використанню незадекларованої праці. Це соціальне явище справляє значний негативний вплив нарозвиток економіки країни, життєвий рівень людей. Незадекларована праця не тільки обмежує можливості держави проводити сучасну соціальну політику у сферах освіти,охорони здоров’я, розвитку професійних навичок, зайнятості, соціального захисту та пенсійного забезпечення, вона створює недобросовісну конкуренцію щодо тих суб’єктів господарювання, які повністю забезпечують виконання зобов’язань щодо сплати податків, охорони праці і соціального забезпечення працівників. Окрім того, незадекларована праця дає роботодавцям необмежені можливості тиску на працівників.
Незадекларована праця в Україні найчастіше проявляється у таких формах:
– економічна діяльність без державної реєстрації;
– наймана праця без оформлення трудових відносин;
– приховування від державних органів частини відпрацьованого робочого часу та заробітної плати;
– маскування трудових відносин під виглядом інших форм діяльності (цивільні відносини, фіктивна самозайнятість тощо).
У будь-який спосіб незадекларована праця має негативні наслідки як для працівників, так і для роботодавців.Працівник без офіційного оформлення на роботу позбавляє себе гарантованого державою розміру заробітної плати; виплати своєчасно та не нижче мінімальної заробітноїплати, офіційної відпустки, відпустки по догляду за дитиною тощо; виплат у зв’язку з тимчасовою непрацездатністю; допомоги у разі настання нещасного випадку під часвиробничого процесу; соціального страхування. До того ж неоформлений офіційно працівник втрачає трудовий та страховий стаж при розрахунку розміру пенсії. Адже тільки легально оформлений працівник, який, відповідно, матиме достатньо страхового стажу, отримає право на гідну пенсію. Роботодавець має укласти з працівником трудовий договір, повідомити про прийняття особи на роботу державну податкову службу, виплачувати працівнику офіційну заробітну плату в повному обсязі, сплачувати за нього єдиний соціальний внесок. Виконання цих умов гарантуватиме працівникові здорові і безпечні умови праці. Роботодавець, який не оформляє офіційно працівників, провокує безвідповідальне ставлення їх до роботи, ухиляння від поставлених завдань, неетичну поведінку. Не можна виключати й того, що роботодавець ризикує натрапити на аферистів, внаслідок чого понести фінансові втрати.Окрім того, за кожного неоформленого працівника законом передбачена штрафна санкція у розмірі 10-ти мінімальних заробітних плат, а у разі повторного виявлення порушення - у розмірі 30-ти мінімальних заробітних плат. При цьому зазначаємо, що з 01.04.2024 мінімальна заробітна плата становить 8000 грн.
Нагадуємо про три кроки для оформлення працівника на роботу:
- працівник пише заяву про прийняття на роботу або підписує документ під назвою «Трудовий договір».
- роботодавець видаєте наказ про прийняття на роботу і ознайомлюєте з ним працівника.
- надсилаєте повідомлення про прийняття працівника на роботу до початку роботи працівника до органів ДПС.

04 квітня 2024 р.

Зміни в проходженні навчання з питань безпечного поводження з пестицидами та отримання свідоцтва і посвідчення.

Для захисту сільськогосподарських культур від шкідників, хвороб та бур’янів щороку використовується значна кількість пестицидів. З початком весняно – польових робіт в господарствах області розпочинається комплекс агротехнічних заходів. Один із агроприйомів – роботи пов’язані із застосуванням пестицидів. Відповідно до ст.11 Закону України «Про пестициди та агрохімікати», ст.18 Закону України «Про захист рослин» підприємства, установи, організації усіх форм власності зобов’язані допускати до робіт із транспортування, зберігання, застосування, торгівлі засобами захисту рослин лише осіб, які мають посвідчення про право роботи з пестицидами. Посвідчення підтверджує право особи на організацію робіт із зберігання та/або застосування пестицидів або на проведення робіт з їх транспортування, зберігання, застосування, а також на торгівлю пестицидами. Порядок одержання посвідчення про право роботи з пестицидами визначений Постановою Кабінету Міністрів України від 09 травня 2023 року № 458 «Про затвердження Порядку одержання посвідчення про право роботи з пестицидами». Цим нормативним актом передбачено осучаснення процедури отримання посвідчення на право роботи з пестицидами, яка включає такі елементи:
- організацію та проведення навчання;
- тестування та видачу Свідоцтва про навчання;
- видачу Посвідчення про право роботи з пестицидами.
Навчання з питань безпечного поводження з пестицидами проводиться в очній або дистанційній формі на платній основі. Розмір плати за проведення такого навчання встановлюється згідно із законодавством України. В 2024 році, за цю послугу визначена ціна – 452,41 грн. Такі навчання проводяться державними фітосанітарними інспекторами Головного управління Держпродспоживслужби в Полтавській області за «Програмою навчання осіб, діяльність яких пов’язана з транспортуванням, зберіганням, застосуванням, торгівлею пестицидами» (наказ Міністерства аграрної політики та продовольства України № 1264 від12.06.2023р.). На сайті Головного управління Держпродспоживслужби в Полтавській області протягом грудня 2023 року – лютого 2024 року висвітлювалася інформація пов’язана з темами за затвердженою програмою навчання осіб, діяльність яких пов’язана з транспортуванням, зберіганням, застосуванням, торгівлею пестицидами для самостійного вивчення матеріалів особами, які мають на меті успішно пройти перевірку наявності чи відсутності необхідних знань і навичок з питань безпечного поводження з пестицидами та в подальшому отримати свідоцтво про проходження навчання з питань безпечногоповодження з пестицидами. Ознайомитись з інформацією щодо отримання посвідчення про право роботи з пестицидами, а саме – перелік питань для тестування та варіанти відповідей до них, зразки заяв про проходження навчання з питань безпечного поводження з пестицидами та про видачу посвідчення про право роботи з пестицидами ви можете на сайті Головного управління Держпродспоживслужби в Полтавській області. Посвідчення видається особам, діяльність яких пов’язана з організацією робіт із зберігання та/або застосування пестицидів або з проведенням робіт з їх транспортування, зберігання, застосування, а також з торгівлею пестицидами, за умови досягнення ними 18 років та наявності чинного свідоцтва про проходження навчання. Строк дії посвідчення про право роботи з пестицидами та свідоцтва про проходження навчання з питань безпечного поводження з пестицидами становить два роки. При цьому слід зазначити – згідно Постанови КМУ від 16 березня 2022р. №297 «Деякі питання перевезення (транспортування), зберігання, застосування та торгівлі пестицидами і агрохімікатами» установлено, що строк дії допусків (посвідчень) на право роботи, пов’язаної з транспортуванням, зберіганням, застосуванням та торгівлею пестицидами і агрохімікатами, виданих відповідно до Закону України «Про пестициди і агрохімікати» та дійсних станом на 1 січня 2022 р., продовжується на період дії воєнного стану в Україні та на 90 днів, наступних за днем його припинення або скасування. Допуск до роботи з пестицидами осіб, які не мають посвідчення, є порушенням законодавства про захист рослин та тягне за собою дисциплінарну, адміністративну, цивільно-правову або кримінальну відповідальність. Проходження навчання працівниками, робота яких пов’язана з організацією та безпосереднім проведенням робіт по транспортуванню, зберіганню, застосуванню, торгівлі пестицидами дозволить більш якісно і безпечно проводити комплекс робіт із захисту сільськогосподарських культур, зменшить ризики потрапляння пестицидів на прилеглі території, а також сприятиме діяльності аграрного сектору економіки у правовому полі.

Головне Управління Держпродспоживслужби в Полтавській області

02 квітня 2024 р.

Як отримати Довідку про відсутність заборгованості з платежів.

Головне управління ДПС у Полтавській області повідомляє, що відповідно до Порядку надання довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, затвердженого Наказом Міністерства фінансів України 03.09.2018 № 733 (далі – Порядок), для отримання Довідки платник подає заяву за формою згідно з додатком 2 до Порядку. Заява подається платником (на його вибір):у паперовій формі - до державної податкової інспекції за основним місцем обліку такого платника або до відповідного контролюючого органу, уповноваженого здійснювати заходи з погашення податкового боргу. Якщо Заяву подано до державної податкової інспекції, її передають до відповідного контролюючого органу, уповноваженого здійснювати заходи з погашення податкового боргу;в електронній формі - на адресу уповноваженого органу через приватну частину електронного кабінету з дотриманням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг», «Про електронні довірчі послуги». Заява складається з обов'язковим посиланням на відповідний нормативно-правовий акт, яким передбачено необхідність підтвердження відсутності заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, та зазначенням найменування суб'єкта (підприємства, установи, організації), до якого (якої) Довідку буде подано платником. Довідка або відмова у наданні Довідки готуються уповноваженим органом протягом п'яти робочих днів з дня, наступного за днем отримання Заяви органом, до якого її було подано. Строк дії Довідки становить десять календарних днів з дати її формування. У Довідці обов'язково зазначається термін її дії. У разі якщо платник не отримав Довідку, сформовану у паперовій формі, до закінчення строку її дії, така Довідка зберігається в уповноваженому органі. За наявності у платника за даними інформаційно-телекомунікаційних систем контролюючих органів податкового боргу, та/або недоїмки зі сплати єдиного внеску, та/або заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, платнику готується лист (у довільній формі) з вмотивованою відмовою щодо надання Довідки. Лист вручається особисто платнику (його законному чи уповноваженому представникові) або надсилається платнику у порядку, встановленому статтею 42 глави 1 розділу II Податкового кодексу України.

Головне управління ДПС у Полтавській області

02 квітня 2024 р.

Щодо звільнення від відповідальності за помилкову сплату грошового зобов’язання на інший бюджетний рахунок.

Головне управління ДПС у Полтавській області повідомляє, що 16 березня 2024 року набрав чинності (крім окремих норм) Закон України від 23 лютого 2024 року 3603-IX «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо вдосконалення онлайн - комунікації з платниками податків та уточнення окремих положень законодавства» (далі – Закон № 3603, опублікований в офіційному виданні «Голос України»). Законом № 3603 внесено зміни, у тому числі до обставин, що звільняють від фінансової відповідальності за вчинення податкових правопорушень та порушення іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи.Відповідно до підпункту 112.8.8¹ пункту 112.8 статті 112 Податкового кодексу України обставинами, що звільняють від фінансової відповідальності за вчинення податкових правопорушень та порушення іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи є, зокрема помилкова сплата платником податків, у тому числі податковим агентом, грошового зобов’язання на інший бюджетний рахунок (без порушення законодавчо визначеного строку сплати податку або узгодженої суми грошового зобов’язання до бюджету). Умовою підтвердження таких обставин є вчинення платником дій, передбачених статтею 43 Податкового кодексу України, щодо повернення помилково сплачених грошових зобов’язань.Окрім того, пункт 129.9 статті 129 Податкового кодексу України доповнено підпунктом 129.9.8, відповідно до якого пеня не нараховується, а нарахована пеня підлягає анулюванню в таких випадках, зокрема у разі помилкової сплати платником податків, у тому числі податковим агентом, грошового зобов’язання на інший бюджетний рахунок (без порушення законодавчо визначеного строку сплати податку або узгодженої суми грошового зобов’язання до бюджету). Умовою підтвердження таких обставин є вчинення платником дій, передбачених статтею 43 Податкового кодексу України, щодо повернення помилково сплачених грошових зобов’язань.Таким чином, з 16.03.2024 для звільнення від відповідальності на цій підставі платник має подати заяву про повернення помилково сплачених коштів у урахуванням статті 43 Податкового кодексу України та за умови відсутності порушення строку сплати податку або узгодженої суми грошового зобов’язання до бюджету.

Головне управління ДПС у Полтавській області

29 березня 2024 р.

Програма USAID АГРО надасть співфінансування для підтримки виробництва молока з доданою вартістю сімейним господарствам.

У рамках проєкту підрядник отримає підтримку для покращення та розширення діяльності сімейних господарств молочного напрямку у Полтавській, Сумській та Чернігівській областяхшляхом надання їм ветеринарних послуг, юридичних консультацій щодо забезпечення пасовищ і сіножатей для худоби, закупівлі обладнання для заготівлі кормів.
Реалізація проєкту сприятиме:
- підвищенню рентабельності виробництва молока в сімейних господарствах Полтавської, Сумської та Чернігівської областей;
- вдосконаленню співпраці між мікро, малими та середніми підприємствами (ММСП) в секторі молочного виробництва з питань спільної заготівлі кормів, виробництва продукції та розширення каналів збуту;
- впровадження кращих практик заготівлі кормів, надання ветеринарних послуг та юридичного супроводу в процесі отримання земель для сінокосіння та випасання худоби.
Діяльність в межах проекту повинна включати проведення наступних заходів:
- надання системної консультаційно-експертної підтримки сімейним господарствам молочного напрямку (у вигляді інформаційних, лабораторних, ветеринарних, зоотехнічних послуг тощо);
- закупівля обладнання для надання послуг консультаційно-ветеринарного супроводу, заготівлі кормів для цільової групи тощо; очікується, що обладнання буде використане для налагодження кооперації та співпраці між сімейними господарствами в заготівлі кормів;
- юридичний консультаційний супровід в отриманні земель для сінокосіння та випасання худоби.
Очікується, що заявник самостійно запропонує підхід залежно від досвіду роботи та наявних потреб у секторі виробництва молока, що забезпечуватиме системне обслуговування сімейних господарств (абонентське обслуговування, клієнтські програми тощо).
Інформація для подання заявки: до 18.00 04 квітня 2024 р. – зареєструватися для участі у передзаявочному онлайн-семінарі, заповнивши анкету за посиланням. 05 квітня 2024 р. з 11:00 до 13:00 Програма USAID АГРО проведе передзаявочний онлайн-семінар;не пізніше 18:00 19 квітня 2024 р. – подання запитань щодо участі у цьому конкурсі на ел. cкриньку Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду ; не пізніше 18:00 25 квітня 2024 р. – кінцевий термін подання заявки (технічна пропозиція, бюджет і супровідні документи) на ел. скриньку Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду


28 березня 2024 р.

Полтавщина: що робити, якщо паспортний документ втрачено за кордоном

Процедура звернення до уповноважених органів внаслідок викрадення паспорта є однаковою в більшості країн. Як і в Україні, закордоном необхідно відразу звернутись до найближчого відділення поліції для складання заяви про втрату паспортного документа. За результатами прийому такої заяви вам має бути видана копія протоколу або довідка про тимчасову відсутність закордонного паспорта. З цією довідкою необхідно звернутися до найближчої дипломатичної чи консульської установи України для оформлення нового закордонного паспорта (актуально для громадян України, які постійно проживають або тимчасово перебувають на території відповідної країни) або ж для отримання посвідчення особи на повернення в Україну.Зверніть увагу, що тимчасовий документ, виданий дипломатичною установою, дає право лише на повернення в Україну та не дозволяє перетинати кордони інших країн. Після повернення додому потрібно звернутися до Міграційної служби, щоб повідомити про втрату документа та оформити новий.Нагадуємо, оформити або відновити втрачені паспортні документи можна у будь-якому підрозділі Міграційної служби Полтавщини НЕЗАЛЕЖНО від місця реєстрації. З переліком підрозділів можна ознайомитися на сайті ДМС за посиланням https://dmsu.gov.ua/poltava/pidrozdily.html

Управління ДМС у Полтавській області

27 березня 2024 р.

Грантовий конкурс від міжнародної компанії: Writing Metier.Кожен учасник має змогу отримати разову стипендію у розмірі 20000 гривень. Для цього необхідно як найкраще виконати умови конкурсу та написати статтю на одну з запропонованих тем що вказані на сторінці гранту. Для того щоб прийняти участь у конкурсі необхідно написати статтю на одну із запропонованих тем, що вказані в умовах які ви знайдете на цій сторінці: https://writingmetier.com/article/scholarship .
Наступним кроком необхідно надіслати Ваш роботу електронним листом так само дотримуючись певних правил.
Бажаємо успіхів кожному учаснику!

27 березня 2024 р.

Військово-Морські Сили Збройних Сил України запрошують громадян на військову службу за контрактом!

МОРСЬКА ПІХОТА : свідомий вибір кращих!

Вимоги до кандидатів на службу по контракту у морській піхоті:
-Громадяни України призивного віку від 18 до 45 років, без обмеження статі, які мають вищу, професійно-технічну, повну або базову загальну середню освіту;
-Добрий стан здоров’я та придатність до військової служби у морській піхоті за медичними показниками та показниками проф.відбору;
-Висока фізична підготовленість та психологічна стійкість кандидата на військову службу;-Висока мотивація до військової служби;
-Високий рівень сформованості ідейних цінностей, моральних та професійних якостей.
Якщо є бажання проходити військову службу за мобілізацією, то вікова категорія до 60 років (у обраній частині та за обраним фахом).
Грошове забезпечення:
-Щомісячно від 23 тисяч гривень, в визначених районах ведення бойових дій від 53 тисяч гривень, безпосередня участь у бойових діях від 123 тисяч гривень;
-Гарантоване фінансове підвищення у ході просування по службі;
-Додаткові щомісячні виплати за участь у бойових діях;
-Щомісячні матеріальні допомоги на оздоровлення та для вирішення соціально-побутових питань у розмірі місячного грошового забезпечення.
Після укладання першого контракту військовослужбовцям виплачується одноразова грошова винагорода.
Соціальний пакет:
-Безоплатне забезпечення речовим майном;
-Триразове харчування;
-Безоплатна медична допомога у військових медичних закладах;
-Пільгове санаторно- курортне лікування військових та членів їхніх родин;
-Виплата грошової компенсації за піднайом житла.
Контакти:Центр комплектування та рекрутингуМорської піхоти ВМС ЗС УкраїниМоб.тел. : (097) 041 1755
http://www.Facebook.com/vmscentre

26 березня 2024 р.

Як скористатися державною підтримкою в 2024 році.

Постановою Кабінету Міністрів України від 15 березня 2024 року № 300 «Про внесення змін до Порядку використання коштів, передбачених у Державному бюджеті для надання підтримки фермерським господарствам та іншим виробникам сільськогосподарської продукції» розширено напрями державної підтримки для аграріїв, які зареєстровані у Державному аграрному реєстрі (далі – ДАР), та збільшені суми виплат.
Бюджетні кошти надаватимуться за такими напрямами та у розмірі:
 бюджетна субсидія на 1 га аграріям, які обробляють до 120 га земель сільськогосподарського призначення, передбачена в розмірі 4 тис. грн на 1 га;
 окрема бюджетна субсидія на 1 га для аграріїв з деокупованих територій та тих територій, на яких завершені бойові дії, передбачена в розмірі 8 тис. грн на 1 га;
 спеціальна бюджетна дотація для утримання великої рогатої худоби (корів) усіх напрямів продуктивності передбачена для фермерів, що утримують від 3 до 100 корів, в розмірі 7 тис. грн на одну голову;
 спеціальна бюджетна дотація для утримання маточного поголів’я кіз та/або овець передбачена для фермерів, що утримують від 5 до 500 голів кіз та/або овець в розмірі 2 тис. грн на одну голову.
Заявки на отримання бюджетної допомоги подаються в ДАР після оприлюднення оголошення про початок прийому з 1 травня по 30 червня 2024 року.
Як подати заявку? Зареєструйтесь в ДАР www.dar.gov.ua. ДАР доступний для всіх аграріїв України, включаючи виробників сільськогосподарської продукції будь-якого розміру та напряму діяльності.
Для реєстрації вам знадобиться:
 Кваліфікований електронний підпис або BankID.
 Інтернет-зв’язок.
 Комп’ютер чи ноутбук.
 Електронна пошта та телефон.
Покрокова інструкція для реєстрації розміщена на сайті Департаменту агропромислового розвитку облвійськадміністрації: https://apk.adm-pl.gov.ua/.../derzhavniy-agrarniy-reiestr....
Якщо вже зареєстровані в ДАР, то для отримання державної підтримки використовуйте покрокову інструкцію https://apk.adm-pl.gov.ua/.../yak-podatisya-na-dopomogu...

26 березня 2024 р.

Які види перевірок здійснюються у період дії воєнного стану?

З початку військової агресії Податковий кодекс України від 2 грудня 2010 року № 2755-VI (далі - ПКУ) зазнав чимало змін, в тому числі тих, що стосуються контрольно- перевірочної роботи Державної податкової служби. У відповідності до п.75.1 ст.75 Податкового кодексу України ДПС має право проводити камеральні, документальні (планові, позапланові) та фактичні перевірки. 08 грудня 2023 року набрав чинності Закон України «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо скасування мораторію на проведення податкових перевірок» від 09.11.2023 № 3453-ІХ, яким внесено зміни до п.69 підрозділу 10 розділу ХХ «Перехідні положення» Податкового кодексу України, шляхом його доповнення пунктами 69.351 та пунктом 69.352 .
Планові перевірки: Пунктом 69.352 установлено, що з 1 грудня 2023 року по 31 грудня 2024 року включно, до плану-графіка проведення документальних планових перевірок на 2023 та 2024 роки можуть бути включені суб´єкти господарювання, які відповідають критеріям, що визначені цим пунктом, зокрема:

•платники податків, які здійснюють/здійснювали діяльність у сфері виробництва та/або реалізації підакцизної продукції;
•платники податків, які здійснюють/здійснювали діяльність у сфері організації та проведення азартних ігор в Україні (гральний бізнес);
•платники податків, які надають/надавали фінансові, платіжні послуги;
•нерезиденти, які здійснюють/здійснювали в Україні діяльність через відокремлені підрозділи, у тому числі постійні представництва, та/або відокремлені підрозділи, у тому числі постійні представництва нерезидента, які відповідають хоча б одному з таких критеріїв:
•рівень зростання податку на прибуток на 50 і більше відсотків менший, ніж рівень зростання доходів платника податків;
•декларування нарахованої заробітної плати за відсутності декларування об'єкта оподаткування податком на прибуток або декларування доходу, звільненого від оподаткування відповідно до міжнародного договору України;
•інші платники податків, які на основі показників, сформованих за підсумками 2021 календарного року відповідають певним критеріям. Позапланові перевірки:Підстави та порядок проведення документальних позапланових перевірок викладено у статті 78 Податкового кодексу України, з урахуванням змін внесених Законом України від 09.11.2023 № 3453-ІХ п.69.351..
Фактична перевірка – це перевірка з питань регулювання обігу готівки, порядку здійснення платниками податків розрахункових операцій, ведення касових операцій, наявності ліцензій, свідоцтв здійснюється за місцем фактичного провадження діяльності платником (ст. 80 ПКУ).Окремо зазначаємо, що згідно вимог пп. 69.22 п. 69 підрозділу 10 розділу XX «Перехідні положення» Податкового кодексу України в редакції Закону України від 09.11.2023 № 3453-ІХ, документальні та фактичні перевірки під час дії воєнного стану проводяться за наявності безпечних умов для проведення перевірки, а саме безпечного:
• доступу, допуску до територій, приміщень та іншого майна, що використовуються для провадження господарської діяльності та/або є об'єктами оподаткування, або використовуються для отримання доходів (прибутку), або пов'язані з іншими об'єктами оподаткування таких платників податків;
• доступу, допуску до документів, довідок про фінансово-господарську діяльність, отримані доходи, видатки платників податків та іншої інформації, пов'язаної з обчисленням та сплатою податків, зборів, платежів, про дотримання вимог законодавства, здійснення контролю за яким покладено на контролюючі органи, а також до фінансової і статистичної звітності у порядку та на підставах, визначених законом;
• проведення інвентаризації основних засобів, товарно-матеріальних цінностей, коштів, зняття залишків товарно-матеріальних цінностей, готівки.
Головне управління ДПС у Полтавській області