Омельницька сільська територіальна громада

Кременчуцький район, Полтавська область

Новини

26 лютого 2025 року

ПАМ’ЯТКА: Відповідальність громадян за поширення військово значущої інформації під час війни (стаття 114-2 КК України)
1. Яка інформація є військово значущою? Військово значущою є інформація про:
- направлення, переміщення зброї, озброєння та бойових припасів в Україну, у тому числі про їх переміщення територією України;
- рух, переміщення або розміщення Збройних Сил України чи інших утворених відповідно до законів України військових формувань за можливості їх ідентифікації на місцевості.
2. Які підстави для настання кримінальної відповідальності за поширення військово значущої інформації?
Кримінальна відповідальність за поширення військово значущої інформації настає у чітко визначених випадках.
1) Поширювана інформація про направлення, переміщення зброї, озброєння та бойових припасів в Україну, у тому числі про їх переміщення територією України, раніше не розміщувалася (не поширювалася) у відкритому доступі Генеральним штабом Збройних Сил України, Міністерством оборони України, Головним управлінням розвідки Міністерства оборони України чи Службою безпеки України або в офіційних джерелах країн- партнерів (ч. 1 ст. 114-2 КК України).Такі дії караються позбавленням волі на строк від 3 до 5 років.
2) Поширювана інформація про переміщення, рух або розташування Збройних Сил України чи інших утворенихвідповідно до законів України військових формувань, уможливила їх ідентифікації на місцевості, якщо такаінформація не розміщувалася у відкритому доступі Генеральним штабом Збройних Сил України, Міністерствомоборони України або іншими уповноваженими державними органами, вчинене в умовах воєнного або надзвичайного стану (ч. 2 ст. 114-2 КК України).Такі дії караються позбавленням волі на строк від 5 до 8 років.Кримінальна відповідальність за поширення військово значущої інформації обтяжується у разі, якщо дії, передбачені частиною 1 або 2 статті 114-2 КК України, вчинені:
- за попередньою змовою групою осіб;
- з корисливих мотивів;
- з метою надання такої інформації державі, що здійснює збройну агресію проти України (російській федерації), або її представникам, або іншим незаконним збройним формуванням (так званим «ДНР» чи «ЛНР»);
- якщо вони спричинили тяжкі наслідки;

У цих випадках є обов’язкова умова – відсутність ознак державної зради або шпигунства.Такі дії караються позбавленням волі на строк від 8 до 12 років (ч. 3 ст. 114-2 КК України).Приклад: особа у соціальній мережі «Facebook» розміщує або за допомогою месенджерів «Viber», «Whats App», «Telegram», «Signal» передає іншій особі інформацію з точними координатами розташування військовослужбовців ЗСУ. Після чого країна-агресор за вказаним місцем здійснює ракетний обстріл, внаслідок чого знищуються об’єкти критичної інфраструктури та особовий склад ЗСУ.
3. У чому відмінність поширення військово значущої інформації (ст. 114-2 КК України) від розголошення державної таємниці (ст. 328 КК України)?Поширення військово значущої інформації (ст. 114-2 КК України) потрібно відрізняти від розголошення державної таємниці (ст. 328 КК України) за предметом і суб’єктом злочину.Предметом злочину, передбаченого ст. 114-2 КК України, є лише військово значуща інформація. Цей злочин може вчинити будь-яка особа.Натомість розголошення державної таємниці (ст. 328 КК України) має унікальні ознаки. Предметом цього злочину є відомості, що становлять державну таємницю.Державна таємниця – вид таємної інформації, що охоплює відомості у сфері оборони, економіки, науки і техніки, зовнішніх відносин, державної безпеки та охорони правопорядку, розголошення яких може завдати шкоди національній безпеці України та які визнані у порядку, встановленому законом, державною таємницею і підлягають охороні державою. Перелік відомостей, що можуть бути віднесені до державної таємниці,встановлений у ст. 8 Закону України «Про державну таємницю».
Крім того, розголошення державної таємниці може вчинити лише особа, якій ці відомості були довірені або стали відомі у зв’язку з виконанням службових обов’язків.
4. Чим відрізняється поширення військово значущої інформації (ст. 114-2 КК України) від пособництва державі- агресору (ст. 111-2 КК України)?Поширення військово значущої інформації (ст. 114-2 КК України) потрібно відрізняти від пособництва державі-агресору (стаття 111-2 КК України) за характером дій.Перший злочин полягає лише в поширенні специфічної інформації. Інший – в реалізації чи підтримці рішень держави-агресора або у підготовці, передачі матеріальних ресурсів державі-агресору.

26 лютого 2025 року

21 лютого відбувся VІІ обласний конкурс дитячої казки, який зібрав талановитих дітей з різних куточків області! У конкурсі взяв участь 81 учасник, і це справжнє свято творчості!Учасники змагалися у трьох вікових категоріях:
І вікова категорія – 32 учасники.
ІІ вікова категорія – 27 учасників.
ІІІ вікова категорія – 22 учасники
Географія конкурсантів вражає своїм масштабом! Діти представляли 30 територіальних громад з різних районів Полтавщини: Кременчуцького, Полтавського, Миргородського та Лубенського. Серед них були юні таланти з Глобинської, Гоголівської,  Горішньоплавнівської, Диканської, Заводської, Зіньківської, Карлівської, Кобеляцької, Козельщинської, Котелевської, Кременчуцької, Ланнівської, Лохвицької, Лубенської, Машівської, Новогалещинської, Новооржицької, Новосанжарської, Новоселівської, Омельницької, Опішнянської, Оржицької, Пирятинської, Піщанської, Полтавської, Решетилівської, Ромоданівської, Сенчанської, Хорольської та Чорнухинської громад.
І ось вона – наша зірочка!
ДОНЧЕНКО Олена – учениця Рокитненської гімназії з І вікової категорії (вчителька – Діана КОЖУХАР) виборола почесне ІІІ місце!
Щиро вітаємо Олену та її вчительку! Бажаємо нових творчих злетів та перемог! Ви – наша гордість!
»

25 лютого 2025 року

ЗМІНА ПЕРСОНАЛЬНИХ ДАНИХ АБО МАЙНОВОГО СТАНУ МОЖЕ ВПЛИВАТИ НА ПРАВО ОТРИМАННЯ ЖИТЛОВОЇ СУБСИДІЇ І НА РОЗМІР ВИПЛАТИ

Верифікація державних виплат – це перевірка особистих даних отримувачів, які містяться в електронних пенсійних справах та особових рахунках. До державних виплат, які підлягають верифікації, належать пенсії, соціальні послуги, страхові виплати, житлові субсидії та пільги.Правові та організаційні засади здійснення верифікації та моніторингу державних виплат визначені Законом України від 03 грудня 2019 року №324-ІХ «Про верифікацію та моніторинг державних виплат».У рамках верифікації перевіряються всі справи, за якими призначено, зокрема, житлові субсидії. Нині існують два етапи перевірки особистих даних - у момент звернення за призначенням допомоги та під час її отримання.Не відповідності даних, виявлені в автоматизованих інформаційних системах, реєстрах, базах даних, безпосередньо впливають як на визначення права отримання житлової субсидії, так і на розмір таких виплат.Відтак одержувачі усіх видів державних виплат і житлових субсидій зокрема повинні пам’ятати – змінилися особисті дані в одержувача або члена його домогосподарства, – без зволікань слід звернутись з необхідними документами для проведення ідентифікації та актуалізації даних до органів Пенсійного фонду України.У числі особистих обставин, про які слід інформувати, такі:
• отримання паспорту громадянина України нового зразка (ID картка);
• отримання нового паспорта у зв’язку з заміною або втратою старого;
• зміна прізвища, ім’я та по-батькові;• зміна номера облікової картки платника податків;
• зміна місця реєстрації (прописки) або зняття з реєстрації;
• виїзд за межі держави.
Окрім того, на постійній основі здійснюється перевірка справ одержувачів на предмет відповідності вимогам Положення про порядок призначення житлових субсидій. Зокрема, Положенням визначено ряд умов фінансово-майнового характеру, коли житлова субсидія не може бути призначена (п.п. 2, 4, 8-10 пункту 14). Серед таких умов – купівля предметів нерухомості, транспортних засобів, іноземної валюти тощо на суму понад 50 тис. гривень одним із членів домогосподарства або членів їхніх сімей за рік перед зверненням за призначенням житлової субсидії Також житлова субсидія не призначається, якщо будь-хто із складу домогосподарства/член сім’ї особи із складу ДГ на 1 число місяця, з якого призначається житлова субсидія, має у власності відносно новий транспортний засіб або більше, ніж одне житлове приміщення, або кошти на депозитному банківському рахунку у загальній сумі, що перевищує 100 тис. гривень. Інформація про наявність зазначених факторів вказується у Декларації про доходи і витрати осіб, які звернулися за призначенням житлової субсидії (https://surl.li/djxnuo).
Довідково: за 2024 рік у Головному управлінні Пенсійного фонду України в Полтавській області опрацьовано 6430 рекомендацій, наданих Міністерством фінансів України, по одержувачах пенсійних виплат, 952 рекомендації щодо страхових виплат та 109919 рекомендацій щодо одержувачів житлових субсидій та пільг, які перебувають на обліку в Головному управлінні.

25 лютого 2025 року

Результати роботи Консультаційного центру Полтавщини: понад 1900 розблокованих накладних Для оперативного консультування з надважливого питання блокування податкових накладних і виключення з переліку ризикових, за дорученням Голови ДПС України Руслана Кравченка, в кожній області було впроваджено роботу Консультаційного центру. «За два тижні роботи Консультаційного центру Головного управління ДПС у Полтавській області було проведено близька 50 заходів з платниками в онлайн та офлайн форматах, враховано 55 таблиць даних, розблоковано понад 1900 податкових накладних/розрахунків коригування, 2 суб’єкта господарювання виключено з переліку ризикових.

   Ми переконані, що позитивна динаміка буде лише покращуватись, наша мета – максимально допомогти бізнесу працювати без блокувань», – повідомила в коментарі представникам місцевих медіа очільниця податкової служби області Алла Рябкова.За словами Алли Рябкової, питання дуже важливі та складні, потребують особливої уваги, системного вирішення та відповідних управлінських рішень. Відкритий діалог, підвищення обізнаності платників з найактуальніших питань податкового законодавства, підтримка та створення сприятливих умов для ведення бізнесу – у фокусі уваги податківців області.
  Довідково: фахівці Консультаційного центру області працюють з 08:00 до 20:00 з понеділка по п’ятницю за телефоном +380993096507.Більше детальної інформації щодо роботи Консультаційного центру на субсайті Головного управління ДПС у Полтавській області за посиланням
https://poltava.tax.gov.ua/.../prezentatsii-ta.../11705.html .
Головне управління ДПС у Полтавській області

24 лютого 2025 року

Сьогодні, 24 лютого 2025 року, відбулася тридцять шоста позачергова сесія VIII скликання Омельницької сільської ради.  Першочергово було обговорено питання, що стосується звернення депутатів Омельницької сільської ради Кременчуцького району Полтавської області
до Верховної Ради України, депутатів рад всіх рівнів, щодо підтримки Президента України Володимира ЗЕЛЕНСЬКОГО, також депутати розглянули ряд  питань, що стосуються бюджету громади,  внесення змін до програми підтримки функціонування підрозділів Збройних Сил України.
Сесія пройшла продуктивно та злагоджено.



24 лютого 2025 року


Значні опади та коливання температури впродовж зимового дня спричиняють появу бурульок, крижаних мас і снігових брил на дахах. Вони становлять велику небезпеку для перехожих!Падіння снігу або льоду з даху може призвести до тяжких наслідків для перехожих. У зв’язку з цим, йдучи повз будинки у період танення снігу, необхідно обходити ділянки, де звисають бурульки, бути особливо уважним. Проходячи ці місця, спершу необхідно впевнитись у відсутності загрози падіння льодових наростів та бурульок.Будьте пильними та бережіть себе!

21 лютого 2025 року

На Полтавщині система надання БПД оголосила конкурсний відбір медіаторів: прийом документів до 5 березня

Розпочався конкурсний відбір медіаторів, які залучатимуться центрами з надання безоплатної правничої допомоги. Подати документи можна до 5 березня. Про це повідомляють в Координаційному центрі з надання правничої допомоги.
Медіатори залучатимуться для врегулювання конфліктів між потерпілими та неповнолітніми підозрюваними, обвинуваченими у вчиненні кримінального правопорушення відповідно до державної Програми відновного правосуддя за участю неповнолітніх, які є підозрюваними, обвинуваченими у вчиненні кримінального правопорушення.


Хто може взяти участь у відборі

Фахівці, які мають вищу освіту, та пройшли відповідну підготовку:
●      до набрання чинності Законом України «Про медіацію» (далі – Закон) пройшли навчання базовим навичкам медіатора (медіації) обсягом не менше 48 годин, що підтверджується відповідними сертифікатами
●      або пройшли базову підготовку медіатора, проведену суб’єктом освітньої діяльності за програмою обсягом (тривалістю) не менше 90 годин навчання, у тому числі не менше 45 годин практичного навчання, що включає теоретичну підготовку і відпрацювання практичних навичок та, після підтвердження набутих компетентностей, отримали сертифікат базової підготовки медіатора.


Як взяти участь у конкурсі
●      Уважно вивчити оголошення (спрощена інструкція)
●      До 5 березня подати заяву про участь та інші документи через форму: https://legalaid.gov.ua/contest-mediators/
●      З 7 по 14 березня пройти дистанційний курс «Функціонування системи надання безоплатної правничої допомоги» та успішно скласти тести
●      З 25 березня по 7 квітня пройти індивідуальну співбесіду
Результати конкурсу будуть опубліковані до 22 квітня на сайті системи надання БПД.


Що робитимуть медіатори
Медіатори, які пройдуть конкурсний відбір, будуть включені до Реєстру медіаторів, які залучаються центрами з надання безоплатної правничої допомоги, та зможуть укласти з центром з надання БПД договір про надання послуг з медіації.
Медіатори залучатимуться до надання послуг з медіації з метою врегулювання конфлікту між потерпілим та неповнолітнім підозрюваним, обвинуваченим у вчиненні кримінального правопорушення відповідно до державної Програми відновного правосуддя за участю неповнолітніх, які є підозрюваними, обвинуваченими у вчиненні кримінального правопорушення (наказ Міністерства юстиції України, Міністерства внутрішніх справ України, Офісу Генерального прокурора від 22 липня 2024  року № 2176/5/501/176).
До надання послуг з медіації в інших категоріях конфліктів (спорів), медіатори, включені до Реєстру, залучатимуться після того, як будуть прийняті відповідні нормативно-правові акти.


 
Оплата винагороди медіатора здійснюється за рахунок Державного бюджету України відповідно до Порядку оплати послуг з медіації медіаторам, які залучаються центрами з надання безоплатної правничої допомоги, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 19 січня 2024 року № 63.
 

20 лютоо 2025 року

19 лютого 2025 року  опорний заклад «Омельницький ліцей» став майданчиком для важливої освітньої ініціативи — до закладу завітав Мобільний клас безпеки.
У рамках заходу для учнів 2–9 класів відбулися профілактично-
роз’яснювальні заняття, організовані представниками ювенальної превенції та Державної служби України з надзвичайних ситуацій.
Основні теми занять:
- Мінна безпека – алгоритм дій у разі виявлення вибухонебезпечних
предметів;
- Правила поводження на кризі – як уникнути небезпеки під час
перебування на замерзлих водоймах;
- Онлайн-ризики в соціальних мережах – захист дітей від загроз у
цифровому просторі.
Адміністрація ліцею висловлює подяку інспектору сектору ювенальної превенції ВП КРУП, старшому лейтенанту поліції Мирославі СОЛОПУН, а також провідному інспектору ВЗНС та НПЗ Полтавського районного управління ГУ ДСНС України в Полтавській області Анастасії ЛУКАШЕНКО за їхній професіоналізм та корисні знання, які допомагають сформувати в учнів культуру безпеки.
Мобільний клас безпеки – це спільний проєкт Міністерства внутрішніх справ України, Національної поліції України та ДСНС України, спрямований на підвищення рівня безпеки серед дітей.»
#БезпечнаОсвіта #МобільнийКласБезпеки #МіннаБезпека #ПравилаНаЛьоду #Кібербезпека

19 лютого 2025 року

До уваги юридичних осіб – платників плати за землю!

Досить часто у платників податків виникає питання: коли необхідно подавати до контролюючих органів витяг з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки?
Головне управління ДПС  у Полтавській області повідомляє, що у Податковому кодексі України (далі – Кодекс) (пункт 286.2 статті 286 Кодексу) визначено лише два випадки коли платник податків подає до контролюючого органу витяг із технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки, а саме:
- при поданні першої декларації платником (фактичного початку діяльності як платника плати за землю) та
- у разі затвердження нової нормативної грошової оцінки землі.
При цьому законодавство України не обмежує власника та/або користувача земельної ділянки у періодичності отримання таких витягів, однак податковим законодавством встановлено правило їх застосування для визначення податкового зобов’язання з плати за землю.
Коли ж застосовуються показники витягу із технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки для визначення податкового зобов’язання із плати за землю?
Платник податків повинен використовувати нові дані про нормативну грошову оцінку земельної ділянки для розрахунку плати за землю з моменту, коли такі дані набирають чинності.
Набрання чинності рішень рад про встановлення нормативної грошової оцінки земельних ділянок врегульовано в статті 271 Кодексу.
Органи місцевого самоврядування приймають рішення про оновлення/встановлення нормативної грошової оцінки земельних ділянок, яке оприлюднюється відповідним органом місцевого самоврядування до 15 липня року, що передує бюджетному періоду, в якому планується застосування нормативної грошової оцінки земель або змін (плановий період).
В іншому разі норми відповідних рішень застосовуються не раніше початку бюджетного періоду, що настає за плановим періодом.
Однак положення Кодексу щодо набрання чинності рішень не поширюються на рішення рад:
щодо нормативної грошової оцінки земельних ділянок державної та комунальної власності, розташованих за межами населених пунктів, які надаються в оренду,
нормативна грошова оцінка яких раніше не проводилася та/або не була затверджена в порядку, визначеному законодавством, та за умови, що розмір такої нормативної грошової оцінки земельних ділянок перевищує розмір нормативної грошової оцінки відповідної площі ріллі по області.
Такі рішення рад оприлюднюються органом місцевого самоврядування не пізніше 10 днів з дня прийняття відповідного рішення та застосовуються з першого числа другого місяця, наступного за місяцем прийняття такого рішення.
ДПС зауважує, що наразі поширеною помилкою під час визначення податкових зобов’язань з плати за землю є отримання та застосування платниками податків витягів про розмір нормативної грошової оцінки земель за Методикою нормативної грошової оцінки земельних ділянок, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України № 1147 від 3 листопада 2021 року (далі – Постанова № 1147) для земель по яким після 2021 року не приймалось та не оприлюднювалось рішення органом місцевого самоврядування про затвердження нової технічної документації з нормативної грошової оцінки земель.
Застосування таких витягів може привести як до заниження так і до завищення податкових зобов’язань з плати за землю.
Разом з тим пунктом 4 Постанови № 1147 встановлено, що затверджена з урахуванням вимог пункту 271.2 статті 271 Податкового кодексу України до набрання чинності Методикою, затвердженою згідно з пунктом 1 цієї постанови, технічна документація з нормативної грошової оцінки земельних ділянок, технічна документація із загальнонаціональної (всеукраїнської) нормативної грошової оцінки земель сільськогосподарського призначення (на відповідній території) є чинною до початку застосування рішення відповідного органу місцевого самоврядування про затвердження нової технічної документації з нормативної грошової оцінки земельних ділянок.
                                                                                                      Головне управління ДПС у Полтавській області

19 лютого 2025 року

До уваги платників податків – фізичних осіб: триває
деклараційна кампанія – 2025

З 1 січня 2025 року стартувала кампанія декларування громадянами доходів, одержаних протягом 2024 року.
Подавати декларацію про майновий стан і доходи (далі – податкова декларація) за минулий рік та сплачувати відповідні податки і збори – конституційний обов’язок громадян та їх особиста підтримка держави, її фінансової безпеки та обороноздатності.
До випадків, за яких платники податку – фізичні особи зобов’язані самостійно обчислити суми податку на доходи фізичних осіб (далі – податок) та військового збору, що підлягають сплаті до бюджету за результатами звітного податкового року шляхом подання до податкового органу податкової декларації, встановлених розділом IV Податкового кодексу України (далі – Кодекс), відносяться:
- окремі види оподатковуваних доходів (прибутків), що не підлягають оподаткуванню під час їх нарахування чи виплати, але не є звільненими від оподаткування (підпункт 168.1.3 пункту 168.1 статті 168 Кодексу);
доходи, що отримуються від особи, яка не є податковим агентом (підпункт 168.2.1 пункту 168.2 статті 168 Кодексу);
- іноземні доходи  (підпункт 170.11.1 пункту 170.11 статті 170 Кодексу);
від підприємницької діяльності, крім осіб, що обрали спрощену систему оподаткування (стаття 177 Кодексу);
від здійснення незалежної професійної діяльності (стаття 178 Кодексу);
- та в інших передбачених Кодексом.
Також зобов’язані подати декларації:
- іноземці, які за результатами звітного року набули статус резидента України, які мають відобразити у податковій декларації доходи з джерелом їх походження  в Україні та іноземні доходи (підпункт 170.10.4 пункту 170.10 статті Кодексу);
- платники податку – резиденти, які виїжджають за кордон на постійне місце проживання, не пізніше 60 календарних днів, що передують виїзду (пункт 179.3 статті 179 Кодексу).
Водночас, мають право подати податкову декларацію громадяни, які декларують право на податкову знижку.
Також зазначено випадки, за яких подання податкової декларації вважається виконаним і податкова декларація не подається, відповідно до пункт 179.2 статті 179 Кодексу.
Це стосується платників, які отримали:
- доходи, у тому числі іноземні доходи, які згідно з Кодексом не включаються до загального місячного (річного) оподатковуваного доходу;
- доходи виключно від податкових агентів незалежно від виду та розміру нарахованого (виплаченого, наданого) доходу;
- доходи від операцій продажу (обміну) майна, дарування, дохід від яких відповідно до Кодексу не оподатковується, оподатковується за нульовою ставкою та/або з яких при нотаріальному посвідченні договорів, за якими був сплачений податок відповідно до цього розділу;
- доходи у вигляді об'єктів спадщини, які відповідно до розділу IV Кодексу оподатковуються за нульовою ставкою податку та/або з яких сплачено податок відповідно до пункту 174.3 статті 174 Кодексу.
Також податкова декларація не подається у випадках, прямо передбачених Кодексом.
У разі якщо платник податку зобов'язаний подавати податкову декларацію відповідно до інших положень Кодексу, то в ній поряд з іншими доходами зазначаються доходи, передбачені пунктом 179.2 статті 179 Кодексу.
Форма податкової декларації затверджена наказом Міністерства фінансів України від 02 жовтня 2015 року № 859 «Про затвердження Змін до форми податкової декларації про майновий стан і доходи та Інструкції щодо заповнення податкової декларації про майновий стан і доходи», зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 26 жовтня 2015 року за № 1298/27743, зі змінами та доповненнями.
Відповідно до підпункту 49.18.4 пункту 49.18 статті 49 Кодексу податкові декларації подаються за базовий звітний (податковий) період, що дорівнює календарному року для платників податку на доходи фізичних осіб, у тому числі самозайнятих осіб, до 1 травня року, що настає за звітним, крім випадків, передбачених розділом IV Кодексу.
Разом з тим звертаємо увагу, що відповідно до статті 166 Кодексу фізичні особи – платники податку при дотриманні вимог встановлених зазначеною статтею Кодексу мають право подати податкову декларацію для використання свого права на податкову знижку. Підстави для нарахування податкової знижки із зазначенням конкретних сум відображаються платником податку у річній податковій декларації, яка подається по 31 грудня включно наступного за звітним податкового року (підпункт 166.1.2 пункту 166.1 статті 166 Кодексу). Копії первинних документів, що підтверджують право на податкову знижку подаються разом з податковою декларацією (підпункт 166.2.2 пункту 166.2 статті 166 Кодексу).
                                                                                            Головне управління ДПС у Полтавській області

19 лютого 2025 року

До уваги платників єдиного податку четвертої групи: щодо розрахунку частки сільськогосподарського товаровиробництва

У Головному управлінні ДПС у Полтавській області нагадують, що форма розрахунку частки сільськогосподарського товаровиробництва затверджена наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України від 26.12.2011 № 772 «Про затвердження Розрахунку частки сільськогосподарського товаровиробництва» зі змінами та доповненнями.
Відповідно до форми Розрахунку у рядок 3.1 «Сума одержаних з державного бюджету коштів фінансової підтримки» включаються суми бюджетної дотації для розвитку сільськогосподарських товаровиробників та стимулювання виробництва сільськогосподарської продукції відповідно до ст. 161 розд. V1 Закону України 24 червня 2004 року № 1877-IV «Про державну підтримку сільського господарства України» (далі – Закон № 1877).
Статтею 161 розд. V1 Закону № 1877 визначено порядок включення/виключення до/з Реєстру отримувачів бюджетної дотації, види господарської діяльності, механізм надання та отримання бюджетної дотації, порядок звітування.
                                                                                               Головне управління ДПС у Полтавській області
 

18 лютого 2025 року


 Зазначені вище, або  інші документи можна знайти на веб сайті реєстру: https://rd4u.coe.int/uk/documents.

 Поширені питання пов'язані з категорією А3.1: А3.1 Пошкодження або знищення житлового нерухомого майна - Реєстр збитків для України

Поширені питання пов'язані з категорією А2.1 :A2.1 Смерть близького члена сім'ї - Реєстр збитків для України

Заяви та порядок подачі:  https://rd4u.coe.int/uk/claims-and-process

Веб сайт реєстру :https://rd4u.coe.int/uk/