Новини
27 листопада 2024 р.Щодо термінів перевірок декларацій з податку на додану вартість з заявленими сумами до бюджетного відшкодування Головне управління ДПС у Полтавській області інформує, що з 16 березня 2024 року набув чинності Закон України від 23 лютого 2024 року № 3603-ІХ «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо вдосконалення онлайн-комунікації з платниками податків та уточнення окремих положень законодавства» Відповідно до статті 200 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) встановлено нові терміни перевірок декларацій з податку на додану вартість з заявленими сумами до бюджетного відшкодування: - камеральні перевірки – 20 днів, що настають за граничним строком подання податкової декларації, а в разі якщо така податкова декларація надана після - закінчення граничного строку – за днем її фактичного подання; - документальні перевірки – 40 днів, що настають за граничним строком подання податкової декларації, а в разі якщо така податкова декларація надана після закінчення граничного строку – за днем її фактичного подання. Звертаємо увагу, що відповідні зміни до пунктів 200.10 та 200.11 статті 200 ПКУ набрали чинності з 01 липня 2024 року. Головне управління ДПС у Полтавській області 27 листопада 2024 р.Оформити невитребувану земельну частку (пай) тепер можна до 2028 року Раніше Закон визначив термін до 1 січня 2025 року. Однак через воєнний стан, окупацію територій держави, виїзд частини населення України за кордон неможливо оформити паї зараз, тому термін продовжили до 1 січня 2028 року. Що таке невитребувана земельна ділянка Це земельна частка (пай), на яку немає документа, що посвідчує право на неї, або земельна частка (пай), право на яку посвідчено відповідно до законодавства, але яка не була виділена в натурі (на місцевості). Як не втратити свою невитребувану земельну частку (пай) 1. Розробіть та затвердіть технічну документацію із землеустрою. 2. Зареєструйте земельну ділянку в Державному земельному кадастрі. 3. Зареєструйте право власності на неї в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно. Що буде, якщо власник не встигне цього зробитиКоли до 1 січня 2028 року власник невитребуваної земельної частки (паю) або його спадкоємець не оформить право власності на земельну ділянку, вважатиметься, що він відмовився від одержання ділянки. Залишились питання?Зверніться до системи безоплатної правничої допомоги онлайн або очно: https://legalaid.gov.ua/kliyentam/yak-otrymaty-bpd/. 27 листопада 2024 р.Змінили прізвище після одруження? Обміняйте паспорт Нагадуємо громадянам, що у разі зміни прізвища після одруження, обмін паспорта громадянина України є обов'язковою процедурою. Відповідно до Правил державної реєстрації актів цивільного стану в Україні, відведений термін для обміну паспорта становить один місяць з дати укладання шлюбу. Якщо не поміняти паспорт протягом місяця, такий паспорт вважається недійсним. 25 листопада 2024 р.До уваги мешканців Полтавщини: нова структура податкової служби Проведено реорганізацію Державних податкових інспекцій у Полтавській області відповідно до адміністративно-територіального устрою, визначеного постановою Верховної Ради України від 17 липня 2020 року № 807-ІХ “Про утворення та ліквідацію районів” (зі змінами) та вимог наказу ДПС України від 07.10.2024 № 747 “Про затвердження переліку державних податкових інспекцій”. У складі Головного управління ДПС у Полтавській області утворено чотири державних податкових інспекції, до структури яких увійшли підрозділи з обслуговування платників податків на територіях у межах району. Для зручності платників послуги будуть надаватися за місцем реєстрації юридичної чи фізичної особи на територіях, які знаходяться за адресами: 1. Полтавська державна податкова інспекція 36008, м. Полтава, вул. Європейська, 155. 2. Карлівський відділ обслуговування платників39500, м. Карлівка, вул. Полтавський шлях, 97. 3. Кобеляцький сектор обслуговування платників39200, м. Кобеляки, вул. Касьяна, 2. 4. Решетилівський сектор обслуговування платників38400, м. Решетилівка, вул. Кобзарна, 6. 5. Зіньківський сектор обслуговування платників 38100, м. Зіньків, вул. Воздвиженська, 63. 6. Котелевський сектор обслуговування платників38600, смт. Котельва, вул. Полтавський шлях, 227. 7. Чутівський сектор обслуговування платників38800, смт. Чутове, вул. Полтавський шлях, 135/1. 8. Новосанжарський сектор обслуговування платників39300, смт. Нові Санжари, вул. Центральна, 56. 9. Кременчуцька державна податкова інспекція39600, м. Кременчук, вул. Троїцька, 76. 10. Горішньоплавнівський сектор обслуговування платників39803, м. Горішні Плавні, вул. Миру, 24. 11. Глобинський сектор обслуговування платників39000, м. Глобине, вул. Травнева, 11. 12. Козельщинський сектор обслуговування платників39100, смт. Козельщина, вул. Монастирська, 11а. 13. Семенівський сектор обслуговування платників38200, смт. Семенівка, вул. Незалежності, 4. 14. Лубенська державна податкова інспекція37500, м. Лубни, вул. Ярослава Мудрого, 21. 15. Пирятинський відділ обслуговування платників37000, м. Пирятин, вул. Ярмаркова, 16. 16. Хорольський сектор обслуговування платників37800, м. Хорол, вул. Кременчуцька, 44. 17. Миргородська державна податкова інспекція37600, м. Миргород, вул. Кашинського, 26 А 18. Гадяцький сектор обслуговування платників37300, м. Гадяч, вул. Лохвицька, 30 б. 19. Лохвицький сектор обслуговування платників37200, м. Лохвиця, вул. Героїв України, 3. Водночас, згідно із зазначеними змінами платники податків обслуговуються відповідно: Диканської ДПІ – Полтавською ДПІ, Машівської ДПІ – Карлівським відділом Полтавської ДПІ, Великобагачанської та Шишацької ДПІ – Мирогодською ДПІ, Оржицької ДПІ – Лубенською ДПІ, Гребінківської та Чорнухівської ДПІ – Пирятинським відділом Лубенської ДПІ. Звертаємо увагу платників, що для отримання реєстраційного номера облікової картки платника податків, відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про джерела та суми нарахованого доходу, нарахованого (перерахованого) податку та військового збору та внесення до паспорта громадянина України (у формі книжечки) відмітки про наявність права здійснювати будь-які платежі за серією та номером паспорта можна звернутись у будь-який центр обслуговування платників. Порядок надання адміністративних послуг та зразки заповнення відповідних заяв, розміщені на субсайті Головного управління ДПС у Полтавській області в розділі «Адміністративні послуги». Крім того, з метою впровадження Національної стратегії доходів до 2030 року, фахівцями податкової служби здійснюються заходи, спрямовані на удосконалення процедур податкового адміністрування. Важливими аспектами виконання завдань, визначених Стратегією, є вдосконалення електронних податкових сервісів і консультування платників податків, а також якості адміністративних послуг, що надаються податковим органом. Так, незалежно від місця розташування, часу та «повітряної тривоги», платники можуть отримати податкові послуги дистанційно, використовуючи сучасні електронні сервіси Державної податкової служби «Електронний кабінет» та мобільний застосунок «Моя податкова», які постійно доповнюються новими можливостями. Головне управління ДПС у Полтавській області 21 листопада 2024 р.До уваги платників! Щодо змін, внесених до ПН та РК Головне управління ДПС у Полтавській області звертає увагу, що для операцій з постачанням товарів, які здійснюватимуться в межах режиму експортного забезпечення (далі – РЕЗ), та для інших операцій з постачання товарів/послуг, Порядок визначає різні особливості складання, в зв’язку з чим ДПС розроблено окремі види електронних форм податкової накладної (далі - ПН) та розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної (далі – РК): 21 листопада 2024 р.Про реалізацію вимог законодавства щодо особливостей податкового адміністрування для платників з високим рівнем добровільного дотримання податкового законодавства Міністерством фінансів України затверджено Порядок формування та оприлюднення переліку платників податків з високим рівнем добровільного дотримання податкового законодавства. 21 листопада 2024 р.Новий сервіс від ДПС – «Е-повідомлення» Державна податкова служба України розробила та впровадила сервіс «Е-повідомлення», який дозволяє платникам податків отримувати електронні інформаційні повідомлення про помилкову сплату податкових платежів та єдиного внеску. Завдяки цьому сервісу платники податків, користувачі Електронного кабінету, мають можливість отримувати в розділі Вхідні/вихідні документи / Вхідні / Повідомлення «Е-повідомлення» за формою J/F14900, що містить інформацію про:- код територіального органу ДПС, в якому обліковується помилково сплачена сума;- код територіальної громади;- код та назву платежу;- дату, номер та суму платіжної інструкції;- бюджетний або небюджетний рахунок IBAN. 21 листопада 2024 р.До уваги органів місцевого самоврядування, військових / військово-цивільних адміністрацій, а також платників місцевих податків і зборів! Головне управління ДПС у Полтавській області повідомляє, що з метою виконання частини першої пункту 1 рішення Ради національної безпеки і оборони України від 15.04.2021 «Про заходи державної регіональної політики на підтримку децентралізації влади», введеного в дію Указом Президента України від 29.04.2021 № 180/2021, та забезпечення використання в роботі центральних органів виконавчої влади Кодифікатора адміністративно-територіальних одиниць та територій територіальних громад, а також у зв’язку з прийняттям змін до постанови Кабінету Міністрів України від 17.10.2012 № 1051 «Про затвердження Порядку ведення Державного земельного кадастру» та набранням чинності наказом Мінекономіки від 16.05.2023 № 3573 «Про затвердження національного класифікатора НК 018:2023 та скасування національного класифікатора ДК 018-2000» постановою Кабінету Міністрів України від 18 жовтня 2024 року № 1191 (далі – Постанова № 1191) внесено зміни до постанови Кабінету Міністрів України від 28 грудня 2020 року № 1330 «Про затвердження Порядку та форм надання контролюючим органам в електронному вигляді інформації щодо ставок та податкових пільг із сплати місцевих податків та/або зборів» (далі – Постанова № 1330). 21 листопада 2024 р.Запитували? Відповідаємо! Я незареєстрований як фізична особа-підприємець, проте мені надійшов лист автоматичної розсилки з інформацією про наявність податкової заборгованості. Як діяти в даному випадку? Щоб запобігти та упередити виникнення податкової заборгованості, платникам податків необхідно своєчасно здійснювати звірку в територіальних відділеннях Центрів обслуговування платників, за допомогою мобільного за стосунку «Моя податкова» або в Електронному кабінеті платника податків. Згідно з пунктом 42 прим.1.2 статті 42 прим.1 Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2755-VI інформацію про стан розрахунків з бюджетом платник податків може отримувати через меню «Стан розрахунків з бюджетом» приватної частини особистого кабінету. 21 листопада 2024 р.Онлайн-видання AgroPortal.ua за підтримки Програми USAID АГРО оголосило про старт прийому заявок на участь у Всеукраїнському конкурсі «СИЛА АГРОЗМІН». Конкурс «СИЛА АГРОЗМІН» сприятиме популяризації ефективних інноваційних рішень, які вже реалізовані в невеликих господарствах, а наявні кейси допоможуть зменшити витрати ресурсів, збільшити ефективність техніки, знайти нові ринки збуту. |
|
|