Запрошуємо дітей нашої громади взяти участь у конкурсі малюнків, присвяченому історії та майбутньому нашого рідного краю "Моє село: вчора, сьогодні, завтра". Зобразіть у своїх роботах те, яким ви бачите своє село: його минуле, сьогодення або мрії про те, яким воно буде в майбутньому (природа, люди, свята, повсякденне життя). Призи: І місце — 500 грн. ІІ місце — 300 грн. ІІІ місце — 200 грн. Приносити свої роботи можна до 12:00 год. 25 вересня 2024 року: - в Омельнику - до КЗ "Омельницька сільська публічна бібліотека" - в Демидівці - до Демидівської СБФ - в Рокитному - до Рокитненської СБФ - в Запсіллі - до Запсільскої СБФ. Вимоги до малюнку (критерії): - формат А4 - відповідність темі - можна використовувати будь-які техніки - вікова категорія необмежена - підпишіть малюнок зі зворотнього боку (Прізвище ім'я, вік, населений пункт, контактний номер телефону). Бажаємо натхнення та успіху всім учасникам! Для додаткової інформації звертайтесь за телефоном +380 (96) 956 94 60 - Наталія або пишіть на
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду
Які ліки пацієнти зі статусом ВПО можуть отримати безоплатно або з частковою доплатою за програмою «Доступні ліки». Дбати про своє здоров’я важливо всім й усюди незалежно від місця проживання: постійного чи тимчасового. Особливо гостре це питання для пацієнтів зі статусом внутрішньо переміщених осіб, які мають хронічні захворювання або стани, і потребують регулярного прийому ліків. Внутрішньо переміщені особи можуть отримати ліки безоплатно або з частковою доплатою, скориставшись програмою реімбурсації «Доступні ліки», що входить до Програми медичних гарантій. Реімбурсація – це повне або часткове відшкодування аптечним закладам вартості лікарських засобів або медичних виробів, що були відпущені пацієнту на підставі е-рецепта, за рахунок коштів Програми медичних гарантій. Механізм відшкодування вартості ліків поширюється на найпоширеніші хронічні захворювання. При цьому, ці захворювання ефективно лікуються на амбулаторному рівні. Які ліки можна отримати безоплатно чи з частковою доплатою? До програми реімбурсації включені ліки з доведеною ефективністю. На сьогодні«Доступни ліки» охоплюють понад 500 торгових назв за такими напрямами:для лікування серцево-судинних захворювань (зокрема, профілактика інсультів та інфарктів);лікування цукрового і нецукрового діабету, діабету 2 типу;препарати інсуліну;медичні вироби для визначення рівня глюкози в крові (тест-смужки);проти хронічних хвороб нижніх дихальних шляхів (астма);проти розладів поведінки і психіки, епілепсії;для лікування хвороби Паркінсона;імуносупресивні препарати для лікування осіб у посттрансплантаційному періоді опіоїдні анальгетики (знеболювальні для паліативних пацієнтів з онкологією).Знайти весь перелік препаратів, що входять до програми реімбурсації, можна в Реєстрі лікарських засобів і медвиробів тут.Для отримання лікарських засобів за програмою реімбурсації потрібен електронний рецепт. Як і в кого його отримати, розповідаємо далі. Звернутися до лікаря Запишіться на прийом до лікаря, який надає первинну медичну допомогу – сімейного лікаря, терапевта або педіатра. На підставі оцінки стану здоров’я та медичних показань лікар скерує вас до лікаря-спеціаліста і/або видасть е-рецепт. Залежно від виду захворювання, маршрут пацієнта буде різнитися:при серцево-судинних захворюваннях, цукровому діабеті 2 типу, бронхіальній астмі – необхідно звернутися до сімейного лікаря, терапевта або педіатра;для отримання препаратів інсуліну або лікування нецукрового діабету – до ендокринологадля лікування розладів психіки та поведінки – до психіатрадля лікування епілепсії – до психіатра або неврологапри хворобі Паркінсона – до неврологаімуносупресивні препарати для лікування осіб у посттрансплантаційному періоді – трансплант-координатор.щоб отримати опіоїдні анальгетики – до сімейного або лікуючого лікаря. Отримати е-рецепт На прийомі лікар-спеціаліст створить план лікування в електронній системі охорони здоров’я і випише перший е-рецепт. Пацієнту прийде смс з 16-значним кодом, яке на телефон пацієнта надійде з електронної системи охорони здоров'я. Якщо телефону немає – лікар може роздрукувати інформаційну довідку з кодом. Зверніть увагу: на підставі створеного плану лікування наступні е-рецепти може виписувати лікар первинної медичної допомоги: сімейний лікар, терапевт чи педіатр. Щодо імуносупресивних препаратів – рецепт завжди створює лише трансплант-координатор.Термін дії е-рецепта складає 30 днів. Щоб отримати ліки наступного разу, необхідне буде повторно звернутися до лікаря: особисто або за телефоном.Отримати ліки у найближчій аптеці, що працює за програмою реімбурсаціїЗавітати до аптеки, що має договір з НСЗУ, назвати працівнику 16-значний код рецепту та отримати ліки безоплатно чи з частковою доплатою. Як знайти аптеку, що бере участь у програмі реімбурсації? такі аптеки чи аптечні пункти можна впізнати візуально за наліпкою на дверях: «Тут є «Доступні ліки».зателефонуйте до контакт-центру НСЗУ за номером 16-77. Оператор підкаже, де найближча аптека, яка має договір із НСЗУ, відпускає ліки за необхідним напрямком.Знайдіть найближчу аптеку з договором із НСЗУ через дашборд на сайті НСЗУ «Електронна карта місць відпуску лікарських засобів за еРецептом». У меню зліва оберіть ваш населений пункт, а у фільтрі «Програма е- рецепту» потрібний напрямок програми реімбурсації. Дашборд покаже аптеки, які відповідають вашому запиту, з адресами та телефоном. Радимо попередньо зателефонувати в аптеку та уточнити, чи є потрібний лікарський засіб в наявності. Перейти до дашборду можна за посиланням: https://cutt.ly/bevliJaj скористатися можливістю замовлення «Доступних ліків» Укрпоштою. Для цього потрібно зателефонувати до контакт-центру Укрпошти за номером 0 800 300 545 та керуючись підказкам у голосовому меню зв’язатися з фахівцем. Але замовленню та доставці не підлягають наркотичні препарати та інсуліни. Інструкція, як замовити ліки Укрпоштою тут: https://bit.ly/3Wf5N6R знайти аптеку через чат-бот «Спитай Гриця» – https://t.me/SpytaiGrytsia_bot .Слідуйте за вказівками чат-боту і він вкаже, де найближча аптека.Програма медичних гарантій забезпечує усім українцям однаковий безоплатний перелік та доступ до медичних послуг, незалежно від наявності статусу внутрішньо переміщеної особи. Більше про безоплатні медичні послуги, які можна отримати за Програмою медичних гарантій, в електронному посібнику «Гід по Програмі медичних гарантій для пацієнта 2024».
Як отримати свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу для виїзду за кордон. Через повномасштабне вторгнення росії в Україну багато українців змушені покидати рідні домівки та шукати безпечний куточок за кордоном. Люди шукають варіанти, як виїхати: автобусом, потягом, власною автівкою, беруть машини у родичів чи друзів. Заступник начальника регіонального сервісного центру ГСЦ МВС у Харківській, Полтавській та Сумській областях Ірина Пархоменко розповіла, які документи потрібно для виїзду за кордон на чужій автівці. Для виїзду за кордон необхідно подбати про реєстраційні документи на авто. Якщо людина бере авто у родича чи друга, то потрібно оформити свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу для виїзду за кордон. Воно видається на ім’я кермувальника або пасажира. Для цього необхідно разом з власником автівки звернутись до сервісного центру МВС. Попередньо взяти талон на «перереєстрацію транспортного засобу» в терміналі, що розміщений у приміщенні сервісного центру МВС, або через онлайн-функціонал Е-запис.Необхідні документи для отримання свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу для виїзду за кордон: • паспорт з відміткою про реєстрацію місця проживання (або ID-картка та витяг про місце проживання); •довідка про реєстраційний номер облікової картки платника податків; • свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу; • довіреність (у разі звернення через уповноваженого представника). При зверненні власник підписує заяву про дозвіл користуватися автівкою іншій особі. Цій особі видається свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу для виїзду за кордон. Свідоцтво власника залишається на зберіганні у сервісному центрі МВС.Після повернення з-за кордону реєстраційний документ на ім’я кермувальника чи пасажира необхідно повернути до сервісного центру МВС, в якому таке свідоцтво було видане, упродовж 10 днів, а власник має забрати свій документ на авто. На період воєнного стану в Україні є можливість здати реєстраційний документ у будь-якому сервісному центрі МВС. Однак у такому випадку власник отримає новий бланк свідоцтва, за який потрібно буде сплатити кошти. А старе свідоцтво буде визнане недійсним.Необхідні документи для виїзду за кордон: • національне посвідчення водія;• міжнародне посвідчення водія (якщо країна відвідування ратифікувала Женевську Конвенцію про дорожній рух 1949 року); • свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу для виїзду за кордон; • наліпка на авто або знак UA на номерних знаках;• міжнародний страховий сертифікат «Green Card». Нотаріально засвідчена довіреність від власника автомобіля також дає право на виїзд на цьому автомобілі з України. Але за кордоном вона буде дійсна за кількох умов. Документ потрібно перекласти мовою країни перебування та легалізувати у встановленому порядку. Тобто виконати процедури, які необхідні для визнання документа виданого в іншій країні – апостиль або консульська легалізація. Однак, ця процедура є складнішою, тож зручніше буде оформити свідоцтво про реєстрацію для виїзду за кордон. Консультацію щодо послуг сервісних центрів МВС можна отримати за телефоном (044) 290-19-88 або на сторінках Головного сервісного центру МВС в Фейсбук та Інстаграм.
Громадська організація “За демократичне виборче право” (ДВП) пропонує для ознайомлення програму Побудови суспільства Відповідальної демократії (стисло) ВІДКРИТІ ВИБОРИ: виборці реєструються особисто і поіменно у електронному реєстрі виборців, який діє на протязі 5 років з часу подання заяви. Наявність виборця у реєстрі надає йому можливість, після електронної ідентифікації, проголосувати. Під час електронного голосування відбувається кодування ПІБ та інших даних виборця. Декодування – після закінчення встановленого терміну виборів. Формуються та оприлюднюються підсумки виборів: скільки голосів отримав той чи інший кандидат, хто і за кого особисто віддав свій голос.
ПРАВО ВИБОРЦІВ ВІДКЛИКАТИ ГОЛОСИ: важливим кроком впливу виборця на обраного є відкликання свого голосу. Персоналізація виборців та прозорість вибору створюють дієвий механізм безпосередньої народної влади. Рішення про відкликання голосу кожен виборець приймає самостійно, здійснює цей крок через особистий електронний кабінет виборця в будь-який час. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ВИБОРЦІВ ЗА СВОЇХ ОБРАНЦІВ: право на відкликання голосів дає виборцям можливість позбавляти влади тих, хто втратив довіру. Втрата 50% голосів означатиме позбавлення президента/ депутата/ голови громади владних повноважень. Втрата партією 50% голосів своїх виборців означатиме вихід її з колективного органу влади. У випадку, коли обрані народом президент/ депутат/ голова громади своїми діями завдали матеріальну шкоду суспільству або громаді, виборці, які не відкликали свої голоси, несуть солідарну матеріальну відповідальність у розмірі 50% від завданої шкоди, якщо це доведено судом. ОПЛАЧЕНА УЧАСТЬ У ВИБОРАХ: вибори народних представників до влади мають організовувати та оплачувати самі виборці. Кожен громадянин, хто реєструє себе у кабінеті виборця, сплачує реєстраційний внесок 500 гривен (по 100 гривень на рік). З цих внесків створюється постійно діючий виборчий фонд .
ПРО МАЙБУТНЄ: зараз народ України, виборці знаходяться в становищі «дурнів». Багато хто з розумних людей це відчувають, намагаються змінити стан речей. Це можливо зробити тільки через впровадження нової системи виборів і контролю влади. «Програма побудови суспільства Відповідальної Демократії» вперше пропонується і обговорюється в Україні. У нас є унікальний шанс перемогти не тільки Росію, а й внутрішнього ворога - стару таємну систему виборів, яка дозволяє олігархам і крадіям утримувати владу.
Щодо експорту окремих видів товарів платниками ПДВ Головне управління ДПС у Полтавській області у зв’язку із набранням чинності з 01 липня 2024 року Законом України від 9 травня 2024 року № 3706-IX «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо особливостей експорту окремих видів товарів у період дії воєнного стану» інформує про деякі особливості здійснення операцій з вивезення за межі митної території України у митному режимі експорту окремих видів товарів у період дії воєнного стану. Статтею 192 Закону № 959-ХІІ передбачено, що експорт окремих видів товарів може здійснюватися лише зареєстрованими платниками ПДВ. Суб’єктам підприємницької діяльності, які не зареєстровані як платники ПДВ, здійснювати експорт окремих видів товарів в період дії режиму експортного забезпечення забороняється.Перелік окремих видів товарів визначено абзацом другим статті 192 Закону № 959-ХІІ. Зокрема, до них належать товари, що класифікуються за кодами згідно з УКТ ЗЕД: 0409 00 00 00 (мед натуральний), 0802 31 00 00 (горіхи волоські у шкаралупі), 0802 32 00 00 (горіхи волоські без шкаралупи), 1001 (пшениця і суміш пшениці та жита (меслин)), 1002 (жито), 1003 (ячмінь), 1004 (овес), 1005 (кукурудза), 1201 (соєві боби), 1205 (насіння ріпаку або кользи), 1206 00 (насіння соняшнику), 1507 (олія соєва та її фракції, рафіновані або нерафіновані), 1512 (олії соняшникова, сафлорова або бавовняна та їх фракції, рафіновані або нерафіновані), 1514 (олії ріпакова (із ріпака або кользи) або гірчична та їх фракції, рафіновані або нерафіновані), 2306 (макуха та інші тверді відходи і залишки, одержані під час добування рослинних або мікробних жирів і олій, за винятком відходів товарної позиції 2304 або 2305). Винятки, до яких режим експортного забезпечення не застосовується, передбачені абзацами 10-12 статті 192 Закону № 959-ХІІ, а саме:– вивезення окремих видів товарів як припасів транспортними засобами комерційного призначення відповідно до статті 229 Митного кодексу України;– вивезення окремих видів товарів (товарних підкатегорій 1001 91 10 00, 1002 10 00 00, 1003 10 00 00, 1004 10 00 00, 1005 10 13 00, 1005 10 15 00, 1005 10 18 00, 1201 10 00 00, 1205 10 10 00, 1206 00 10 00 згідно з УКТ ЗЕД), які здійснюються платниками ПДВ у супроводі фітосанітарного сертифіката, виданого з урахуванням положень пункту 15 розділу ІХ Закону України «Про карантин рослин». Абзацом четвертим статті 192 Закону № 959-ХІІ забороняється експорт окремих видів товарів, якщо передбачені зовнішньоекономічним договором контрактні (зовнішньоторговельні) ціни є нижчими, ніж мінімально допустимі експортні ціни, затверджені центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну аграрну політику. Інформація про мінімально допустимі експортні ціни розміщується на офіційному вебсайті центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну аграрну політику не пізніше наступного дня після прийняття відповідного рішення (наказу).Більш детально читайте у листі ДПС України від 02.07.2024 № 19083/7/99-00-21-03-02-07 за посиланням https://tax.gov.ua/.../podatkove.../listi-dps/79021.html Головне управління ДПС у Полтавській області
Як залишатись на зв`язку під час знеструмлень? – поради Міністерства цифрової трансформації України Під час знеструмлень якість мобільного зв`язку та інтернету може погіршуватись, тому нагадуємо поради, як залишатися на зв’язку та мати доступ до інтернету під час знеструмлень. План дій в нас незмінний: Завантажте Мапу Пунктів незламності в застосунку ДІЯ. Завдяки мапі ви зможете знайти адресу найближчого до вас пункту незламності, в якому можна зарядити телефон та підключитися до інтернету. Завантажити мапу можна тільки тоді, коли у вас буде інтернет. 1. Уточніть у свого інтернет-провайдера чи може він підключити вас до інтернету, за технологіями які працює під час знеструмлень. Одна з найефективніших - xPON. Вона може забезпечить вас інтернетом до 72 годин під час відключень електроенергії. 2. Якщо провайдер не використовує xPON, рекомендуємо знайти іншого і перепідключитись. Знайти такого провайдера можна на мапі інтернету під час знеструмлень, яку запустили ЛУН Місто та Мінцифра, або спитавши у сусідів. Після підключення вам треба буде купити павер-банку для WiFi роутера та пристрою, який з'єднує ваш роутер з мережею провайдера (ONU). 3. Перевірте чи працює у вас нацроумінг. Це безкоштовна послуга, завдяки якій ви можете підключитись до мережі іншого мобільного оператора, якщо мережа вашого оператора не працює. Наприклад, якщо у вас Київстар - то ви можете підключитись до мережі Vodafone чи Lifecell. Як налаштувати нацроумінг та підключитись до мережі іншого оператора? Відключити автовибір мережі.- на Android: Налаштування – Мобільна мережа (чи Підключення) – Оператор;- на iOS: Параметри – Стільникові дані – Вибір мережі.Знайти й вибрати доступну мережу: Vodafone UA, UA-KYIVSTAR чи LIFECELL. Якщо зареєструватися не вдалось, спробувати ще раз або вибрати іншу мережу.Перевірити можливість вихідного дзвінка, SMS.Поділіться порадами із близькими, щоб залишатись з ними на зв’язку попри все.
Декларація з рентної плати: заповнення даних про адміністративно-територіальні одиниці та території територіальних громад (КАТОТТГ) у рядках 3 і 5.1 додатка 21 Розрахунку з рентної плати за користування надрами для видобування вуглеводної сировини. Головне управління ДПС у Полтавській області нагадує, що форма податкової декларації з рентної плати затверджена наказом Міністерства фінансів України від 17.08.2015 № 719 (далі – Декларація).Невід’ємною частиною Декларації є відповідні додатки. Зокрема, розрахунок з рентної плати за користування надрами для видобування вуглеводної сировини здійснюється у додатку 21 до Декларації.У додатку 21 заповнюються всі рядки усіх розділів з урахуванням приміток. При цьому у разі подання Декларації та додатків до неї на паперових носіях за відсутності значення рядок прокреслюється, а у разі подання декларації засобами електронного зв’язку – не заповнюється. Вартісні показники розрахунку зазначаються у гривнях з копійками.Згідно з примітками 7 і 10 до додатка 21: у рядку 3 «Код за КАТОТТГ територіальної громади» зазначається код територіальної громади, визначений за Кодифікатором адміністративно-територіальних одиниць та територій територіальних громад, затвердженим наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 26.11.2020 № 290 (далі – Кодифікатор), на території якої знаходиться ділянка надр, з якої видобуваються корисні копалини;у рядку 5.1 «Код за КАТОТТГ адміністративно-територіальної одиниці за місцезнаходженням ділянки надр» зазначається код адміністративно-територіальної одиниці, визначений за Кодифікатором: ■ за місцезнаходженням ділянки надр, з якої видобуваються корисні копалини, у разі розміщення такої ділянки надр у межах території України; ■ за місцезнаходженням платника податків (за основним місцем обліку) у разі розміщення ділянки надр, з якої видобуваються корисні копалини, у межах континентального шельфу та/або виключної (морської) економічної зони України. При цьому відповідно до абзаців другого і третього ст. 1 Закону України від 21 травня 1997 року № 280/97-ВР «Про місцеве самоврядування в Україні»:територіальна громада – це жителі, об’єднані постійним проживанням у межах села, селища, міста, що є самостійними адміністративно-територіальними одиницями, або добровільне об’єднання жителів кількох сіл, селищ, міст, що мають єдиний адміністративний центр;адміністративно-територіальна одиниця – область, район, місто, район у місті, селище, село. Більш детально ознайомитися із відповідним роз’ясненням можна на вебпорталі ДПС у розділі «Загальнодоступний інформаційно-довідковий ресурс» (ЗІР) за посиланням https://zir.tax.gov.ua/ (категорія 122.04). Головне управління ДПС у Полтавській області
Стартує бета-тестування програми «Національний кешбек» для споживачів: що треба зробити, щоб взяти участь. 2-го вересня 2024 року стартувало бета-тестування програми «Національний кешбек». Воно триватиме близько місяця. У цей період система наповнюватиметься товарами українських виробників, за купівлю яких споживачі отримають 10% кешбеку. Приєднуватимуться нові торгові мережі та магазини. Перевірятиметься робота технічних систем, що забезпечуютьроботу проєкту. «Відсьогодні кешбек нараховують щонайменше 7 торгових мереж, в процесі приєднання ще біля 40 закладів торгівлі. В програмі вже зареєстровано 38 тисяч товарів від 600 українських виробників.Підтримка українців є послідовною політикою уряду, особливо напередодні опалювального сезону, адже за отриманий кешбек можна буде, до прикладу, оплатити комунальні послуги. Водночас заохочення купувати локальні товари створюватиме робочі місця і забезпечить додаткові податкові надходження. Адже до 40% коштів, витрачених на український товар,повертається податками в бюджет і йде на потреби ЗСУ», –наголосила Перша віцепрем’єр-міністерка України – Міністерка економіки України Юлія Свириденко. Відсьогодні в програмі можуть реєструватись споживачі. Щоб отримувати кешбек від держави, необхідно подати заявку через сайт чи мобільний застосунок банку, який бере участь у програмі, або звернутись до відділення. Відкрити фізичну чи віртуальну картку, куди нараховуватиметься кешбек. Наразі, це вже можна зробити через мобільні додатки та відділеннятаких банків: Приватбанк, Sense Bank, ПУМБ, А-банк, Глобус, Укрсиббанк, Акордбанк.Під час звернення до банку треба буде визначити також картки, з яких будуть здійснюватись оплати за товари, і дати згоду на передачу даних про транзакції при купівлі товарів з вибраних карток. Це можуть бути картки різних банків. Далі оновити мобільний застосунок Дія, обрати сервіс Національний кешбек і там позначити картку для виплат кешбеку. Після цього можна йти в магазин, який вже приєднався до програми «Національний кешбек», і робити покупки. Кешбек вже доступний на 38 тисяч товарів від 600 локальних виробників. Серед них продукти харчування, ліки, одяг, побутова хімія і косметика, господарські товари, будівельніматеріали, меблі, іграшки і багато інших українського виробництва.«У Дії вже 20+ мільйонів користувачів. За чотири роки застосунок став для українців незамінним інструментом для взаємодії з державою. Тепер українці можуть у кілька кліків у смартфоні долучитись до програми Нацкешбек і разна місяць отримувати компенсацію за купівлю товарів українського виробництва. Усе буде просто та зручно», – зазначив Михайло Федоров, Віцепрем’єр-міністр з інновацій, розвитку освіти, науки та технологій – Міністр цифрової трансформації України.Зараз кешбек вже нараховують в магазинах мереж Аврора, АТБ, Novus, Екомаркет, Окко, WOG, Укрнафта. Інші мережі і окремі магазини готуються до запуску. Кешбек нараховується на продукцію локальних виробників, що включені у програму, за виключенням підакцизної продукції (пальне, тютюн та міцний алкоголь). Також кешбек поширюється на ліки українського виробництва, вино без додавання спирту і медові напої. Перелік виробників та товарів, які беруть участь у програмі,збільшуватиметься. На які товари вже поширюється кешбек, можна дізнатися на сайті програми https://madeinukraine.gov.ua . Інформувати споживачів про товари, на які розповсюджуватиметься кешбек, будуть і заклади торгівлі.Розмір кешбеку - 10% вартості куплених українських товарів,зареєстрованих в програмі. Максимальна сума виплат - 3 тис грн в місяць. Накопичені за місяць кошти приходитимуть на створену картку раз на місяць до 20 числа наступного місяця. Наприклад, кешбек за товари, придбані в вересні, прийде на рахунок до 20 жовтня. Зняти готівку з рахунку, куди нараховують кошти за кешбек, буде неможливо. Використати кошти від кешбеку, нараховані в 2024 році, можна буде до 31 січня 2025 року. Кошти за грудень будуть нараховані в лютому 2025 року.Отримані за участь у програмі «Національний кешбек» кошти можна буде витратити на послуги - комуналку, транспорт, лікування, мобільний зв’язок, спорт, кіно, і інші. Також їх можна буде задонатити на ЗСУ або купити військові облігації. Період бета-тестування триватиме близько місяця. Громадяни в цей період зможуть надати свої пропозиції або зауваження для вдосконалення механізмів роботи програми через форму насайті https://madeinukraine.gov.ua.Якщо у вас виникли запитання стосовно умов участі в програмі«Національний кешбек», телефонуйте на урядовий контактний центр за номером 1545.Довідково:Координатором програми Національний Кешбек виступає Міністерство економіки України. В реалізації проєкту беруть участь Міністерство цифрової трансформації України, Державна податкова служба, Ощадбанк та уповноважені банки України і Урядовий контактний центр. Технологічним партнером в реалізації програми виступає міжнародна платіжна системаMastercard. Операційним партнером проєкту є міжнародна компанія платіжних технологій Visa.
Чи має право отримати податкову знижку платник податку, який скористався пільговим іпотечним житловим кредитом за програмою доступного кредитування житла «єОселя»? Відповідно до пп. 166.3.8 п. 166.3 ст. 166 Кодексу платник податку має право включити до податкової знижки у зменшення оподатковуваного доходу платника податку за наслідками звітного податкового року, визначеного з урахуванням положень п. 164.6 ст. 164 Кодексу, фактично здійснені ним протягом звітного податкового року витрати, зокрема, суми витрат платника податку на сплату видатків на будівництво (придбання) доступного житла, визначеного законом, у тому числі на погашення пільгового іпотечного житлового кредиту, наданого на такі цілі, та процентів за ним. Також згідно з п.п. 166.3.1 п. 166.3 ст. 166 Кодексу до податкової знижки у зменшення оподатковуваного доходу платника податку за наслідками звітного податкового року, нарахованого у вигляді заробітної плати, зменшеного з урахуванням положень пункту 164.6 статті 164 Кодексу, такі фактично здійснені ним протягом звітного податкового року витрати, зокрема, як частина суми процентів, сплачених цим платником за користування іпотечним житловим кредитом, що визначається відповідно до статті 175 Кодексу. Отже, платник податку, який скористався пільговим іпотечним житловим кредитом за програмою доступного кредитування житла «єОселя», має право включити до податкової знижки частину суми процентів за користування іпотечним житловим кредитом за умови дотримання ст. 166 та ст. 175 Кодексу. Головне управління ДПС у Полтавській області
На Полтавщині оголошено триденну жалобу за загиблими внаслідок ракетного удару. У цей важкий час весь регіон оповитий глибокою скорботою. Тихо схиляємо голови перед світлою пам’яттю тих, хто загинув, і молимося за спокій їхніх душ. Кожна втрата – це невимовний біль для родин, друзів, знайомих, а також для всієї громади, адже загиблі – це наші сусіди, наші рідні, наші співвітчизники. Їхнє життя обірвалося несправедливо і раптово, залишивши по собі біль, смуток і незабутні спогади. Ми вшановуємо пам'ять наших співгромадян хвилинами мовчання, молитвами, сльозами та тихими словами підтримки для родин, які зазнали невимовної втрати. У ці дні жалоби ми єдині у своєму горі та спільній надії на мир, який колись повернеться на нашу землю. Нехай наші думки і молитви будуть з тими, хто залишився без найдорожчих людей. Світла пам’ять загиблим. Вічний спокій їхнім душам.
|
Наразі триває конкурс на зайняття вакантних посад поліцейського управління патрульної поліції в Полтавській області Департаменту патрульної поліції. Заповнюйте анкету за посиланням: https://anketa.patrolpolice.gov.ua/index.php?r=newcabinet/register Вимоги до кандидатів та етапи конкурсу: https://my.patrolpolice.gov.ua/ З’явились питання: https://t.me/nabirpatrol Також Ви можете звернутись до кадрового підрозділу за телефоном: 067 400 5135 ( з 09:00 до 18:00 в робочі дні)
У 4 ліцеях безпекового спрямування та національно-патріотичного виховання МВС сьогодні розпочався навчальний рік, — повідомив Ігор Клименко «Ще 9 місяців тому це була ідея, бажання підтримати сімʼї наших захисників. Усією командою МВС щодня працювали над реалізацією задуму, вірили в результат», — підкреслив Міністр внутрішніх справ. Під час вступної кампанії до ліцеїв подали понад 1200 анкет від охочих навчатися в ліцеях. І вже зараз 465 дітей з усіх куточків України пройшли вступний курс ліцеїста, отримали шеврони й погони. Першочергово це діти загиблих, поранених, зниклих безвісти, полонених військовослужбовців та співробітників системи МВС. Чверть ліцеїстів — з родин військовослужбовців ЗСУ. Скоро прийме дітей у Кривому Розі 5-ий ліцей МВС. Там триває ремонт, а 50 криворізьких ліцеїстів до завершення робіт навчатимуться у Дніпровському ліцеї. «Попереду в дітей 2 роки насичених навчальних буднів, цікавих факультативів та різноманітного дозвілля. А в держави — ще більше патріотичної, професійної та освіченої молоді. Турбуємось про дітей — будуємо майбутнє країни», — наголосив Міністр. МВС України Як здійснюється вхід до Електронного кабінету із застосуванням файлового ключа, або ключа Дія.Підпис ? Головне управління ДПС у Полтавській області інформує, що Порядок функціонування інформаційно-комунікаційної системи «Електронний кабінет» (далі – Електронний кабінет) визначається наказом Міністерства фінансів України від 14.07.2017 № 637 «Про затвердження Порядку функціонування Електронного кабінету», зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 01.08.2017 за № 942/30810. Для здійснення входу до приватної частини Електронного кабінету за допомогою файлового кваліфікованого електронного підпису необхідно: - натиснути «Вхід» на головній сторінці Електронного кабінету; - у вікні «Вхід до особистого кабінету» обрати вкладку «Файловий ключ»; - у полі «Оберіть АЦСК» обрати надавача електронних довірчих послуг, яким видано кваліфікований електронний підпис; - у полі «Особистий ключ», використовуючи кнопку «Обрати», завантажити файл із ключем; - вказати пароль доступу до особистого ключа у полі «Пароль захисту ключа» та натиснути «Зчитати»; - після успішного зчитування ключа здійснити вхід до приватної частини Електронного кабінету використовуючи кнопку «Увійти». Для здійснення входу до приватної частини Електронного кабінету за допомогою Дія.Підпис необхідно: - натиснути «Вхід» на головній сторінці Електронного кабінету; - у вікні «Вхід до особистого кабінету» обрати вкладку «Дія.Підпис»; - натиснути «Отримати код» та відсканувати згенерований QR-код; - у мобільному додатку «Дія» здійснити підтвердження особи та підписати «Запит на підпис документа через Дія.Підпис». Нагадуємо, що вхід до Електронного кабінету здійснюється за посиланням https://cabinet.tax.gov.ua, а також через вебпортал Державної податкової служби України. Головне управління ДПС у Полтавській області
На Полтавщині система БПД оголосила новий конкурсний відбір медіаторів: для врегулювання конфліктів між потерпілими та неповнолітніми правопорушниками. Розпочався конкурсний відбір медіаторів, які залучатимуться центрами з надання безоплатної правничої допомоги: прийом документів до 20 вересня. Про це повідомляють в Координаційному центрі з надання правничої допомоги.Медіатори залучатимуться для врегулювання конфліктів між потерпілими та неповнолітніми підозрюваними, обвинуваченими у вчиненні кримінального правопорушення відповідно до державної Програми відновлення длянеповнолітніх, які є підозрюваними, обвинуваченими у вчиненні кримінального правопорушення. Хто може взяти участь у відборі Фахівці, які мають вищу освіту, та пройшли відповідну підготовку: ● до набрання чинності Законом України «Про медіацію» (далі – Закон) пройшли навчання базовим навичкам медіатора (медіації) обсягом не менше 48 годин, що підтверджується відповідними сертифікатами ● або пройшли базову підготовку медіатора, проведену суб’єктом освітньої діяльності за програмою обсягом (тривалістю) не менше 90 годин навчання, у тому числі не менше 45 годин практичного навчання, що включає теоретичну підготовку і відпрацювання практичних навичок та,після підтвердження набутих компетентностей, отримали сертифікат базової підготовки медіатора.Як взяти участь у конкурсі ● Уважно вивчити оголошення ( спрощена інструкція ) ● До 20 вересня подати заяву про участь та інші документи через форму:https://legalaid.gov.ua/contest-mediators/ ● З 24 вересня по 1 жовтня пройти дистанційний курс «Функціонування системи надання безоплатної правничої допомоги» та успішно скласти тести ● З 10 по 23 жовтня пройти індивідуальну співбесідуРезультати конкурсу будуть опубліковані до 11 листопада на сайті системи БПД. Що робитимуть медіатори Медіатори, які пройдуть конкурсний відбір, будуть включені до Реєстру медіаторів, які залучаються центрами з надання безоплатної правничої допомоги, та зможуть укласти з центром з надання БПД договір про надання послуг з медіації.Медіатори залучатимуться до надання послуг з медіації з метою врегулювання конфлікту між потерпілим та неповнолітнім підозрюваним, обвинуваченим у вчиненні кримінального правопорушення відповідно до державної Програмивідновлення для неповнолітніх, які є підозрюваними, обвинуваченими у вчиненні кримінального правопорушення (наказ Міністерства юстиції України, Міністерства внутрішніх справ України, Офісу Генерального прокурора від 22липня 2024 року № 2176/5/501/176). До надання послуг з медіації в інших категоріях конфліктів (спорів), медіатор, включений до Реєстру, залучатиметься по мірі прийняття відповідний нормативно-правових актів, яку будуть регулювати питання забезпечення надання послуг з медіації центрами з надання безоплатної правничої допомоги. Оплата послуг Оплата винагороди медіатора здійснюється за рахунок Державного бюджету України відповідно до Порядку оплати послуг з медіації медіаторам, які залучаються центрами з надання безоплатної правничої допомоги, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 19 січня 2024 року №63.
Ведення вагітності та медична допомога при пологах – безоплатні для пацієнток зі статусом ВПО. Охорона материнства і дитинства є одним із пріоритетних напрямків Програми медичних гарантій. Тому незалежно від свого місця проживання і реєстрації, жінки при надії та породіллі можуть розраховувати на отримання якісних безоплатних послуг ведення вагітності та медичної допомоги при пологах. Куди звертатися майбутній мамі щодо ведення вагітностіДля спостереження вагітності можна обирати будь-який комунальний або приватний медичний заклад, що має договір із НСЗУ на пакет «Ведення вагітності в амбулаторних умовах». Ведення вагітності акушером-гінекологом безоплатне як при самозвернення без направлення, так і при наявності направлення сімейного або лікуючого лікаря. У межах пакету «Ведення вагітності в амбулаторних умовах» пацієнтка отримує наступні види послуг: динамічне спостереження за перебігом вагітності проведення необхідних лабораторних досліджень: від розгорнутого аналізу крові до досліджень на віруси та перинатальні інфекції проведення інструментальних обстежень: УЗД із доплером,трансвагінальна ультразвукова цервікометрія, кольпоскопія,кардіотокографія, електрокардіографія тощо проведення пренатального скринінгу профілактика резус-сенсибілізації шляхом введення антирезусного D імуноглобуліну направлення до перинатального (при виявленні у плода ознак аномалій, вродженої, спадкової патології) чи мультидисциплінарного (при встановленні у пацієнтки високого ризику перебігу вагітності) консиліуму постконтактна профілактика інфекцій, що передаються статевим шляхом, у випадку насильства за ознакою статі надання повної інформації щодо перебігу вагітності, особливостей індивідуального плану ведення вагітності та пологів надання інформації пацієнтці щодо станів, при яких слід звертатися за медичною допомогою, закладів перинатальної допомоги, в яких жінці, залежно від її здоров’я та стану плода, рекомендовано народжувати тощо. Якщо пацієнтці потрібна госпіталізація, то лікар-гінеколог направляє її в стаціонар, де вона отримає усю необхідну медичну допомогу також безоплатно, в рамках стаціонарного пакету. Медична допомога при пологах – безоплатна, незалежно від місця проживання Ні місце реєстрації, ні фактичне місце проживання не є підставою для оплати медичної допомоги. У закладах, які мають договір із НСЗУ, медична допомога при пологах безоплатна, її вартість оплачує Національна служба здоров’яУкраїни. Тому пацієнти зі статусом ВПО не мають нічого доплачувати за отримання медичної допомоги, зокрема при пологах. Медична допомога при пологах надається безоплатно як при доставленні бригадою екстреної (швидкої) медичної допомоги, так і при самозверненні без направлення. Під час пологів пацієнтка, що народжує, на безоплатній основі отримує усі необхідні ліки, медичні вироби, знеболення, лабораторні обстеження: - меддопомога при пологах з черговою акушерською бригадою - партнерські пологи - ведення неускладнених та ускладнених пологів - проведення ургентного або планового кесаревого розтину - моніторинг стану роділлі і плода - застосування знеболювальних: анальгетики, епідуральна або спінальна аналгезія та ін. - анестезіологічне забезпечення оперативних втручань та акушерських процедур - лабораторні та інструментальні дослідження 24/7 - консультування лікарями інших спеціальностей; - проведення постконтактної АРТ профілактики дітям, народженим від ВІЛ- позитивних матерів- проведення ряду скринінгів новонародженого (серологічне дослідження на ВІЛ та сифіліс, критичних вроджених вад серця та інших захворювань за програмою розширеного скринінгу новонароджених) - оцінювання слуху в новонароджених; - вакцинація немовля згідно з календарем профілактичних щеплень - консультування з питань грудного вигодовування та післяпологової контрацепції; - забезпечення організації надання комплексної електронної послуги «Е- малятко»; - харчування в умовах стаціонару тощо. Якщо у вас неправомірно вимагають сплатити вартість спостереження вагітності чи пологів – залишайте скаргу НСЗУ. Оператор контакт-центру за номером 16-77 розповість, як це зробити. Як знайти медичний заклад, законтрактований з НСЗУ 1. Зателефонувати до контакт-центру НСЗУ за номером 16-77. Оберіть з’єднання з оператором та запитайте, де є найближчі заклади, які надають допомогу з ведення вагітності або при пологах. 2. Знайдіть самостійно заклади з договором із НСЗУ за допомогою онлайн- карти на дашборді «Укладені договори про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій». Для пошуку треба застосувати фільтр «Група послуг», де обрати пакет «35.Ведення вагітності в амбулаторних умовах» або «7.Медична допомога при пологах», а також вказати потрібний населений пункт. На карті відобразяться медзаклади з телефонами і адресами, які відповідаютьвведеним фільтрам. Перейти до дашборду можна за посиланням: https://cutt.ly/Pevvw0Ya . Тож супровід вагітності та медична допомога при пологах – послуги, які оплачує НСЗУ в межах Програми медичних гарантій. Щоб перевірити, які послуги безоплатні, які заклади мають договір із НСЗУ і скільки коштів отримали ці медзаклади, майбутні мами можуть користуватися чат-ботом «Будумамою», який розроблений ГО «Ліки Контроль» та БФ «280 днів». Чат-бот містить покроковий алгоритм щодо того, як отримати безоплатний супровід вагітності, медичну допомогу при пологах і неонатальні послуги. Скористатися чат-ботом можна у Viber і Telegram: https://chats.viber.com/iwillbemother_bot https://t.me/IWillBeMother_bot Програма медичних гарантій забезпечує усім українцям однаковий безоплатний перелік та доступ до медичних послуг, незалежно від наявності статусу внутрішньо переміщеної особи. Більше про безоплатні медичні послуги, які можна отримати за Програмою медичних гарантій, в електронному посібнику«Гід по Програмі медичних гарантій для пацієнта 2024». Завантажити посібник можна за посиланням https://academy.nszu.gov.ua/.../%D0%93%D1%96%D0%B4_%D0%B4... |
|