Як захистити свої персональні дані від кіберзлочинців: дивіться чергову серію проєкту «Кібербезпека UA» Фахівці з кібербезпеки надали рекомендації, які допоможуть вберегти особисті дані, а також знизити ризики потрапляння на гачок шахраїв. Використовуйте складні паролі: вони повинні містити не менше десяти символів, включаючи великі та малі літери, цифри та спецсимволи. Для кожного ресурсу варто використовувати різні паролі. Менеджери паролів допоможуть зберігати всі паролі безпечно та зручно. Активація двофакторної автентифікації – ще один важливий крок для захисту ваших облікових записів. Використовуйте телефон, альтернативну пошту або сервіси, що генерують одноразові паролі. Перевіряйте кількість пристроїв, підключених до ваших облікових записів, і змінюйте паролі, якщо виявите невідомі пристрої. Не переходьте за сумнівними посиланнями, особливо якщо в адресному рядку браузера бачите знак оклику. Якщо бачите значок замка, це вказує на безпечне з’єднання. Намагайтеся не використовувати публічний Wi-Fi. Вмикайте Bluetooth та Wi-Fi лише тоді, коли ними користуєтесь. Блокуйте комп’ютер та інші ґаджети, якщо відходите від них. Здійснюйте фінансові та інші конфіденційні операції тільки з власних ґаджетів. Регулярно робіть резервне копіювання даних на онлайн-сервіси або зберігайте копії на зовнішніх носіях (SDD, HDD). Користуйтеся тільки ліцензійними програмами та своєчасно й систематично оновлюйте їх. Уникайте використання російського програмного забезпечення. Перед встановленням додатків уважно читайте умови обробки персональних даних та політику конфіденційності. Уникайте маловідомих або сумнівних програм, які вимагають доступ до ваших даних, як-от камери, мікрофона чи контактів. Завантажуйте програми лише з офіційних магазинів. Пам'ятайте, що все, що ви публікуєте в інтернеті, може залишитися там надовго. Будьте обережні з інформацією, яку ви розкриваєте, особливо через соціальні мережі. Це захистить вас від можливих зловмисних дій шахраїв. Дотримання цих простих правил допоможе убезпечити вас від кіберзлочинців і захистити ваші дані в кіберпросторі. Детальніше – у черговій серії проєкту «Кібербезпека UA».
Чи має право на податкову знижку за витратами, понесеними на користь закладу освіти, платник податку, який навчається в аспірантурі? Відповідно до п.п. 166.3.3 п. 166.3 ст. 166 ПКУ платник податку має право включити до податкової знижки фактично здійснені ним протягом звітного податкового року, визначеного з урахуванням положень п. 164.6 ст. 164 ПКУ, витрати у вигляді суми коштів, сплачених платником податку на користь вітчизняних закладів дошкільної, позашкільної, загальної середньої, професійної (професійно-технічної) та вищої освіти для компенсації вартості здобуття відповідної освіти таким платником податку та/або членом його сім’ї першого ступеня споріднення та/або особи, над якою встановлено опіку чи піклування, або яку влаштовано до прийомної сім’ї, дитячого будинку сімейного типу, якщо такого платника податку призначено відповідно опікуном, піклувальником, прийомним батьком, прийомною матір’ю, батьком-вихователем, матір’ю-вихователькою. Основні правові, організаційні, фінансові засади функціонування системи вищої освіти встановлено Законом України від 01 липня 2014 року №1556-VII «Про вищу освіту» із змінами та доповненнями (далі – Закон № 1556). Згідно з пп. 1, 2 та 6 ст. 5 Закону № 1556 підготовка фахівців з вищою освітою здійснюється за відповідними освітніми програмами на рівнях вищої освіти, до яких, зокрема, належить третій (освітньо-науковий/освітньо-творчий) рівень. При цьому здобуття вищої освіти на кожному рівні вищої освіти передбачає успішне виконання особою освітньої програми, що є підставою для присудження відповідного ступеня вищої освіти (доктора філософії/доктора мистецтва), який здобувається на третьому рівні вищої освіти на основі ступеня магістра під час навчання в аспірантурі/творчій аспірантурі. Особи, які навчаються у закладах вищої освіти, є здобувачами вищої освіти, серед яких є аспірант – особа, зарахована до закладу вищої освіти (наукової установи) для здобуття ступеня доктора філософії/доктора мистецтва (пп. 1 та 2 ст. 61 Закону № 1556). Отже, платник податку, який навчається в аспірантурі, є здобувачем вищої освіти і, відповідно, має право на податкову знижку за витратами, понесеними на користь закладу освіти за навчання в аспірантурі за кожний повний або неповний місяць навчання протягом звітного податкового року. Головне управління ДПС у Полтавській області
Як скористатися правом на податкову знижку щодо понесених витрат, переданих як пожертвування або благодійні внески неприбутковим організаціям? Підпунктом 166.3.2 п. 166.3 ст. 166 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VI (далі – ПКУ), зокрема, визначено, що платник податку на доходи фізичних осіб має право включити до податкової знижки у зменшення оподатковуваного доходу платника податку за наслідками звітного податкового року, нарахованого у вигляді заробітної плати, зменшеного з урахуванням положень п. 164.6 ст. 164 ПКУ, суму коштів або вартість майна, перерахованих (переданих) платником податку у вигляді пожертвувань або благодійних внесків неприбутковим організаціям, які на дату перерахування (передачі) таких коштів та майна відповідали умовам, визначеним п. 133.4 ст. 133 ПКУ, у розмірі, що не перевищує 4 відсотки суми його загального оподатковуваного доходу такого звітного року. При цьому така фізична особа – платник податку зобов’язана подати до контролюючого органу разом з річною податковою декларацією про майновий стан і доходи копії платіжних та розрахункових документів, зокрема, квитанції, фіскальні чеки, що ідентифікують отримувача коштів і особу, яка звертається за податковою знижкою, а також копію договору (за наявності). Головне управління ДПС у Полтавській області
Як людині зі статусом внутрішньо переміщеної особи укласти декларацію з сімейним лікарем ? Ви вимушені були покинути своє постійне місце проживання і переїхати в інший регіон? Ваш сімейний лікар чи педіатр залишився за попереднім місцем проживання? На новому місці проживання у вас народилася дитина? Саме в таких ситуаціях опиняються люди зі статусом вимушено переміщеної особи. Незалежно від місця проживання або реєстрації, вони можуть в повному обсязі отримувати медичну допомогу. Оскільки медична допомога не прив’язана до місця реєстрації чи проживання, внутрішньо переміщена особа може вільно обирати сімейного лікаря, терапевта і педіатра для укладення декларації у будь-якому медичному закладі. Як це зробити, розповідаємо далі.Визначитися з лікарем Спочатку потрібно обрати найближчий або найбільш зручно розташований заклад первинної медичної допомоги. Це може бути як комунальний заклад, так і приватний або лікар ФОП, з договором із НСЗУ. Знайти їх можна за допомогою аналітичної панелі (дашборду) Електронна карта місць надання первинної медичної допомоги. Використовуйте фільтри, щоб швидко отримати потрібну інформацію про заклад: • населений пункт; • форма власності (комунальна чи приватна, ФОП); • спеціалізація лікарів (сімейний лікар, терапевт, педіатр); • ПІБ лікаря, якщо знаєте конкретного лікаря і хочете перевірити, чи можна з ним укласти декларацію. Після вибору фільтрів, на дашборді з’явиться інформація про заклад: • адреса, графік роботи і контакти медичного закладу • дані про кожного лікаря первинної медичної допомоги: прізвище, ім’я по батькові та кількість декларацій, які лікар вже має. Ліміт декларацій для сімейного лікаря – 1800, терапевта – 2000, педіатра – 900. Якщо лікар досяг ліміту, то він на свій розсуд приймає рішення щодо укладення декларації понад ліміт. Якщо лікар не досяг ліміту – він не може відмовити в укладенні декларації. Другий спосіб знайти лікаря первинної медичної допомоги – зателефонувати до контакт-центру НСЗУ за номером 16-77. Оператор в телефонному режимі допоможе знайти найближчий заклад первинної медичної допомоги та перелік лікарів, які укладають декларації. Оператор назве адресу, контакти закладу і його графік роботи. Зателефонуйте в заклад та запишіться до лікаря для укладення декларації. Укладення декларації як в комунальному закладі, так і в приватному, – безоплатні. Вимагання коштів за укладення декларації або оплати першого візиту – неправомірне. Так само, немає обмежень на кількість звернень до лікаря або отримання направлень немає. Що потрібно для укладення декларації Для укладення декларації потрібно записатися на прийом до обраного лікаря. Зробити це можна через реєстратуру медзакладу. На прийом пацієнту потрібно взяти: • паспорт • ідентифікаційний код • свідоцтво про народження дитини – якщо декларація укладатиметься із педіатром або сімейний лікар обслуговуватиме дитину • телефон, на який приходитимуть смс з електронної системи охорони здоров’я. Зокрема, смс з кодом підтвердження про вибір лікаря. Для укладення декларації, працівник медзакладу введе ваші дані в електронну систему. На мобільний надійде СМС з кодом підтвердження. Після цього, лікар роздрукує декларацію з вашими даними. Уважно перевірте, чи всі дані правильні. Якщо потрібно — працівник внесе зміни в системі та роздрукує декларацію ще раз. Підпишіть два екземпляри роздрукованої декларації. Один ви забираєте з собою, інший залишається у закладі.Якщо ви вже маєте укладену декларацію з іншим лікарем – з нею нічого робити не треба. Укладання нової декларації автоматично фіксується в електронній системі охорони здоровʼя та водночас анулює попередню. Користуватися перевагами декларації з лікарем Маючи декларацію з лікарем первинної медичної допомоги, пацієнт зі статусом внутрішньо переміщеної особи отримує безоплатні послуги з діагностики та профілактики найпоширеніших захворювань, консультації щодо здорового способу життя, е-направлення до лікарів-спеціалістів, е-рецепти на ліки, щеплення відповідно до календаря профілактичних щеплень, може оформлювати довідки, листки непрацездатності тощо.Програма медичних гарантій забезпечує усім українцям однаковий безоплатний перелік та доступ до медичних послуг, незалежно від наявності статусу внутрішньо переміщеної особи. Більше про безоплатні медичні послуги, які можна отримати за Програмою медичних гарантій, в електронному посібнику «Гід по Програмі медичних гарантій для пацієнта 2024».
Що треба знати людині зі статусом ВПО для отримання безоплатної медичної допомоги? Через повномасштабне вторгнення росії, понад 8 млн українців вимушено стали внутрішньо переміщеними особами – залишили свої домівки та тимчасово переїхали жити у більш безпечні регіони країни. Незалежно від місця проживання і реєстрації, кожен може отримати медичну допомогу в однаково повному обсязі, незалежно від місця реєстрації чи місця проживання. Це право реалізується через Програму медичних гарантій, яка зокрема, покриває потреби внутрішньо переміщених осіб. Програма медичних гарантій включає всі основні види медичної допомоги: 1) екстреної медичної допомоги (незалежно від наявності декларації з сімейним лікарем); 2) первинної медичної допомоги; 3) спеціалізованої медичної допомоги; 4) паліативної медичної допомоги; 5) реабілітації у сфері охорони здоров’я; 6) медичної допомоги дітям до 16 років; 7) медичної допомоги у зв’язку з вагітністю та пологами. А також безоплатні або з частковою доплатою ліки за програмою реімбурсації «Доступні ліки». Вхідною точкою до безоплатного медичного обслуговування залишається лікар первинної медичної допомоги: сімейний лікар, терапевт або педіатр. Це може бути лікар комунального закладу, або приватного, чи працювати як ФОП за договором із НСЗУ. Пацієнтам, які тимчасово проживають в інших населених пунктах України і потребують медичної допомоги, необхідно звернутись до найближчого медичного закладу з договором з НСЗУ та укласти декларацію з сімейним лікарем. Скасовувати попередню декларацію не потрібно. При укладанні нової декларації з обраним лікарем зміни автоматично зафіксуються в електронній системі охорони здоровʼя і попередня декларація буде автоматично анульована. Маючи декларацію з лікарем, пацієнти отримують доступ до безоплатних послуг із діагностики та профілактики найпоширеніших захворювань, консультації щодо здорового способу життя, е-направлення до лікарів-спеціалістів, е-рецепти на ліки, можуть вакцинуватися відповідно до календаря профілактичних щеплень, оформлювати довідки, листки непрацездатності тощо. Зверніть увагу! Без направлення внутрішньо переміщені особи можуть звертатися до: гінеколога, психіатра, нарколога, фтизіатра, педіатра, стоматолога. Як знайти медзаклад із договором із НСЗУ?Знайти найближчий медичний заклад або лікаря, який має договір із НСЗУ для надання окремих видів медичних послуг, можна:на дашборді НСЗУ Електронна карта місць надання первинної медичної допомогизателефонуйте до контакт-центру НСЗУ за номером 16–77. Програма медичних гарантій забезпечує усім українцям однаковий безоплатний перелік та доступ до медичних послуг, незалежно від наявності статусу внутрішньо переміщеної особи. Більше про безоплатні медичні послуги, які можна отримати за Програмою медичних гарантій, в електронному посібнику «Гід по Програмі медичних гарантій для пацієнта 2024».
Навчаєтеся на військовій кафедрі? Скористайтеся правом на податкову знижку! Головне управління ДПС у Полтавській області нагадує, що відповідно до ст. 166 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VI, із змінами та доповненнями (далі – ПКУ), платник податку має право на податкову знижку за наслідками звітного податкового року. Перелік витрат, дозволених до включення до податкової знижки, визначений пунктом 166.3 статті 166 ПКУ. До даного переліку включається, зокрема сума коштів, сплачених платником податку на користь вітчизняних закладів дошкільної, позашкільної, загальної середньої, професійної (професійно-технічної) та вищої освіти для компенсації вартості здобуття відповідної освіти таким платником податку та/або членом його сім’ї першого ступеня споріднення та/або особи, над якою встановлено опіку чи піклування, або яку влаштовано до прийомної сім’ї, дитячого будинку сімейного типу, якщо такого платника податку призначено відповідно опікуном, піклувальником, прийомним батьком, прийомною матір’ю, батьком-вихователем, матір’ю-вихователькою. Згідно чинного законодавства, платник податку, який навчається на військовій кафедрі навчального закладу, є здобувачем професійної військової освіти, тому має право на податкову знижку у зменшення оподатковуваного доходу за наслідками звітного податкового року на суму витрат, понесених ним на користь закладу освіти за навчання на військовій кафедрі. Фізична особа – платник податку на доходи фізичних осіб, яка має право скористатися податковою знижкою щодо суми коштів, сплачених за навчання, зобов’язана подати до контролюючого органу разом з податковою декларацією про майновий стан і доходи такі документи: - копії платіжних та розрахункових документів (квитанції, фіскальні чеки, прибуткові касові ордери, що ідентифікують надавача послуг і особу, яка звертається за податковою знижкою (їх отримувача); - копію договору з навчальним закладом, в якому обов’язково повинно бути відображено: заклад освіти – надавача послуг і здобувача освіти – отримувача послуг, вартість таких послуг і строк оплати за такі послуги; - довідку про отримані у звітному році доходи; - документи, які підтверджують ступінь споріднення (у разі компенсації вартості здобуття дошкільної, позашкільної, загальної середньої, професійної (професійно-технічної) та вищої освіти члена сім’ї першого ступеня споріднення), тощо. Звертаємо увагу, що з метою використання права на податкову знижку, податкова декларація про майновий стан і доходи надається до податкового органу по 31 грудня включно року, наступного за звітним. Головне управління ДПС у Полтавській області
До уваги внутрішньо переміщених осіб! Скористайтеся своїм правом на податкову знижку за понесеними витратами у вигляді орендної плати за договором оренди житла. Головне управління ДПС у Полтавській області нагадує, що фізична особа – платник податку, яка має статус внутрішньо переміщеної особи, має право на податкову знижку на суми коштів, фактично сплачених нею протягом звітного року, у вигляді орендної плати за договором оренди житла – квартири чи будинку. Для отримання податкової знижки необхідно подати до податкових органів: - декларацію про майновий стан і доходи; - копію довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи; - копію договору оренди житла; - платіжні та розрахункові документи, що підтверджують факт сплати, - заяву, в якій зазначені відомості щодо відсутності умов, які не дають право на отримання податкової знижки згідно з нормами законодавства. Звертаємо увагу, що копії зазначених документів надаються разом з податковою декларацією, у тому числі при поданні декларації засобами електронного зв'язку в електронній формі, а оригінали цих документів не надсилаються контролюючому органу, але підлягають зберіганню платником податку. Умови для отримання податкової знижки, відповідно до яких такі особи та/або члени його сім’ї першого ступеня споріднення: - не мають у власності придатної для проживання житлової нерухомості, розташованої поза межами тимчасово окупованої території України; - не отримують передбачених законодавством України бюджетних виплат для покриття витрат на проживання. Розмір такої знижки не може перевищувати у розрахунку на календарний рік 30 розмірів мінімальної заробітної плати, встановленої на 1 січня звітного (податкового) року (у 2023 році – 201 000 грн). Документами, які підтверджують відсутність умов, що не дають права на отримання податкової знижки може бути: - Витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно; - інформація від структурних підрозділів з питань соціального захисту населення обласних чи райдержадміністрацій щодо адресної допомоги для покриття витрат на проживання тощо. Нагадуємо, що скористатися правом на податкову знижку за результатами 2023 року можна до 31 грудня 2024 року (включно). Головне управління ДПС у Полтавській області
Громадські організації області запрошують долучитись до інформаційного банку NGO з підтримки постраждалих осіб. В питаннях запобігання та протидії домашньому насильству, а також підтримки постраждалих осіб ефективна міжвідомча взаємодія відіграє чи не найважливішу роль. Безперечно активність громадських та благодійних організацій в Полтавській області щодо надання соціальних послуг та всебічної підтримки особам постраждалим від домашнього та гендернозумовленого насильства дозволяє оперативно, а головне ефективно закрити низку важливих кейсів по роботі знаселенням. Від так в області функціонує Міжвідомча координаційна рада з гендерних питань, запобігання та протидії домашньому насильству, протидії торгівлі людьми та проблем сім’ї при облдержадміністрації, яка забезпечує співпрацю на між владою, місцевим самоврядуванням, правоохоронними органами тагромадськими організаціями-стейкхолдерами. В поточному році утворено неформальне об’єднання представників експертного середовища «Коаліція 1325 Полтавщина», метою діяльності якої також охоплює питання запобігання насильству за ознакою статі та гендерно зумовленому насильству (в тому числі СНПК). Про Коаліціюдетально можна дізнатись з порталу ОВА https://poda.gov.ua/attachments/172405 та в мережі Facebook https://www.facebook.com/1325poltavaregion Під координацією Фонду ООН в галузі народонаселення забезпечується взаємодія членів Саб-кластер з питань гендерно зумовленого насильства по Полтавській області.З метою посилення інформування населення щодо можливості отримання додаткової підтримки від громадських організацій, Департаментом соціального захисту населення Полтавської ОВА розпочато формування інформаційного банку громадських організацій області, які надають підтримку від ДН та ГЗН.Заходи проводяться на виконання протоколу міжвідомчої робочої групи з питань протидії кримінальним правопорушенням, пов’язаним із домашнім насильством. Якщо Ваша громадська, благодійна організація надає підтримку особам постраждалим від ДН та ГЗН в Полтавській області або є виконавцем проєкту з надання такої підтримки через функціонування відповідних центрів, хабів, онлайн платформ - запрошуємо подати свої дані для включення доінформаційного банку. Анкетування проводиться до 01.09.2024 за посиланням https://forms.gle/newvdqFFf3Ktg993A В подальшому інформація буде використовуватись територіальними громадами та іншими органами при першому контакті та роботі з особами, які постраждали від ДН та ГЗН з метою надання широкого спектру для вибору джерел та способів підтримки.
Фонд енергоефективності розпочав прийом заявок за спрощеною процедурою по пакету «Б» за Програмою «Енергодім». Фонд енергоефективності оголошує про відновлення прийому заявок на участь у Програмі «Енергодім» за спрощеною процедурою по пакету «Б». Це означає, що об’єднання співвласників багатоквартирних будинків (ОСББ) маютьунікальну можливість отримати значну фінансову підтримку для проведення енергоефективних заходів у своїх будинках.Переваги участі у Програмі: ● Швидке та просте подання заявки: ОСББ, які вже реалізували обов’язкові заходи пакету «А» (встановили ІТП та тепловий лічильник), можуть стати учасниками і менше ніж за рік модернізувати свій будинок. ● Комплексний підхід до енергоефективності: Пакет «Б» передбачає утеплення стін та дахів, а також можливість замінити вікна, двері та облаштувати тамбур в місцях загального користування. ● Значна економія коштів: Реалізація проєкту дозволить зменшити витрати на опалення до 50%. ● Фінансова підтримка від держави: відшкодування до 70% витрат на матеріали та роботи. ● Авансування: ОСББ можуть отримати до 30% від вартості проєкту перед початком будівельних робіт. ● Підтримка на всіх етапах: Фонд забезпечує консультаційну підтримку та компенсацію витрат на проєктні роботи, технічний нагляд тощо. «Ми розуміємо, наскільки важлива енергоефективність для українців, особливо коли попереду надскладний опалювальний сезон. Саме тому ми постійно працюємо над спрощенням процедур та розширенням можливостей для ОСББ.Нова редакція програми «Енергодім» – це ще один крок на шляху до енергонезалежності наших будинків» - коментує Єгор Фаренюк, директор Фонду енергоефективності. Як взяти участь: Детальну інформацію про Програму, умови участі та необхідні документи можна знайти на офіційному сайті Фонду енергоефективності або отримати за телефоном +38 (044) 222-95-90. Не відкладайте своє рішення! Ця програма – це прекрасна можливість зробити ваш будинок теплішим, комфортнішим та енергоефективнішим.
ЗІР – корисний інформаційний сервіс від ДПС. Робота загальнодоступного інформаційного ресурсу (ЗІР) направлена на забезпечення суспільства своєчасною, достовірною і повною довідковою інформацією: - актуальні ставки податків; - глосарії та довідники; - відповіді на запитання з понад 37 напрямів податкового законодавства; - щоденна підбірка відповідей на двадцять актуальних запитань; - податковий календар, який містить систематизовану інформацію про терміни сплати податків і зборів, платежів, подання звітності до органів ДПС; - зміни в податковому законодавстві. ЗІР дозволяє отримувати відповіді у будь який час та зручний для користувача спосіб. Постійно вдосконалюється орієнтуючись на інформаційні потреби платників податків. Якщо платник податків бажає підписатись на розсилку і своєчасно отримувати інформацію про останні зміни у законодавстві, йому необхідно: - скористатися офіційним вебпорталом Державної податкової служби України за посиланням https://www.tax.gov.ua/; - перейти на «Загальнодоступний інформаційно довідковий ресурс»; - потім за посиланням https://zir.tax.gov.ua/ знайти «Інформування платників податків»; - натиснути «Приєднатися» та зареєструватися на отримання інформації про останні зміни в законодавстві на електронну адресу, заповнивши Форму зворотного зв’язку (заповнити та відправити); - після реєстрації на електронну адресу будуть систематично надходити новини законодавства. Завантажуйте зручний мобільний застосунок «Моя податкова» - простий і зручний інструмент для отримання електронних сервісів ДПС, а також сплати податків з використанням платіжних систем.Щоб володіти найактуальнішою інформацією податкового законодавства, приєднуйтесь до «Контакт-центру Податкової» в месенджерах Viber Telegram Головне управління ДПС у Полтавській області
|
Приватизація на Полтавщині: виробничий будинок загальною площею 66,1 м² здопоміжними будівлями та спорудами на приватизаційному аукціоні Регіональним відділенням Фонду державного майна України по Полтавській та Сумськійобластях оголошено аукціон з приватизації виробничого будинку літ. А, а, аг загальноюплощею 66,1 м², сарай-гараж, Б, вбиральня, В та огорожа, №1,2 Локація об’єкта - Полтавська обл., Кременчуцький р-н, смт Градизьк, вул. Рєпіна, 25 Стартова ціна - 185 294,45 грн. Прийом пропозицій - до 13 серпня 2024 року. Дата аукціону без умов - 14 серпня 2024 року. Детальна інформація: https://privatization.gov.ua/product/vyrobnychyj-budynok-lit-a-a-ag-zagalnoyu-ploshheyu-66-1-kv-m-saraj-garazh-b-vbyralnya-v-ta-ogorozha-1-2/ Управління у справах реінтеграції, соціального захисту ветеранів та внутрішньо переміщених осіб Полтавськоїобласної військової адміністрації інформує про продовження реалізації МВС флагманського проєкту „Автошколи для осіб з інвалідністю”. В рамках флагманського проєкту проводиться навчання керування автомобілем та отримання посвідчення водія на право керування транспортним засобом для осіб з інвалідністю внаслідок війни з порушенням опорно-руховогоапарату. Навчання та складання іспитів проводиться у інклюзивних приміщеннях, з доступною інфраструктурою та максимально безбар’єрному просторі, у змішаних інклюзивних групах або індивідуально, можливість теоретичного навчання в дистанційному форматі, індивідуальне навчання зазручним графіком та інше. Загальна тривалість навчання – 11 тижнів. Із них 64 години – теоретичний курс, та 40 годин – практичний курс. Перелік вимог до майбутніх водіїв: бажають навчитися керуватиавтомобілем з ручним керуванням; відсутні медичні протипоказання (захворювання і вади), за наявності яких особа не може бути допущена до керування транспортними засобами категорії «В»; в наявності необхідний перелік документів. Іспит складається в сервісному центрі МВС, на транспортному засобі з ручним керуванням. Водійське посвідчення отримується в тому ж сервісному центрі МВС, де складається теоретичний іспит. Наразі такі автошколи працюють і приймають охочих в шести регіонах України, а саме: в Дніпропетровській, Київській, Кіровоградській, Львівській, Одеській та Хмельницькій областях.Більш детальна інформація щодо проєкту «Автошколи для осібз інвалідністю» розміщена за посиланням: https://driveability.mvs.gov.ua/ . Вода – це найважливіший природний ресурс нашої планети. Як відомо, стан організму людини залежить від чистоти повітря, способу життя, якості продуктів харчування, а також питної води. Нині актуальною проблемою залишається забезпечення якісною питною водою населення, адже підґрунтові води не завжди відповідають діючим стандартам і санітарним нормативним вимогам до питної води. Вода є фактором передачі багатьох інфекцій бактеріального та вірусного походження. Вживання недоброякісної питної води суттєво погіршує здоров’я людини, зумовлюючи виникнення таких інфекційних захворювань, як холера, дизентерія, туляремія, лептоспіроз, поліомієліт тощо. Головним критеріємбезпеки питної води в епідемічному відношенні є повна відсутність у воді шкідливих мікроорганізмів - збудників захворювань. Одним із показників бактеріального забруднення є кишкова паличка, яка у порівнянні з іншими мікробами найбільш стійка у зовнішньому середовищі. Однак, небезпеку для здоров’я становлять ще й різноманітні хімічні сполуки, що можуть бути у питній воді, якщо їх вміст перевищує гранично допустимі норми. У відповідності до вимог ДСанПіНу 2.2.4-171-10 «Гігієнічні вимоги до води питної, призначеної для споживання людиною» питна вода повинна відповідати таким гігієнічним вимогам: бути безпечною в епідемічному та радіаційному відношенні, мати сприятливі органолептичні властивості та нешкідливий хімічний склад. Впродовж останніх років зростає нітратне забруднення ґрунтових вод, які широко використовуються у сільській місцевості для децентралізованого водопостачання, внаслідок ненормованого використання в колективних господарствах та у приватному секторі мінеральних і особливо органічнихдобрив. Вода, забруднена нітратами, надзвичайно небезпечна для дитячого організму, а особливо для дітей у перші місяці життя. Ризик розвитку водно- нітратної метгемоглобінемії у дітей, особливо першого року життя, пов’язаний насамперед із недосконалістю ферментних систем організму, біохімічнихпроцесів, що відбуваються в ньому. Слід не забувати, що забруднена нітратами вода навіть у смертельних дозах- чиста, прозора, без запаху і видимих домішок та звичайна за смаком, кип’ятіння такої води не зменшує, а збільшує її токсичність! При тривалому вживанні забрудненої нітратами води і овочів розвивається хронічна нітратна інтоксикація. Для профілактики забруднення джерел водопостачання власникам шахтних колодязів рекомендується дотримуватись вимог санітарного законодавства, передбачених Державними санітарними нормами і правилами «Гігієнічні вимоги до води питної, призначеної для споживання людиною»ДСанПіН 2.2.4-171-10, при їх влаштуванні та утриманні, а саме: колодязь не екомендується облаштовувати в понижених заболочених місцях та на ділянках, що затоплюються паводковими водами. Індивідуальний колодязь слід розміщувати на відстані не менше 20 м, а колодязь громадського користування на відстані не менше 50 м від джерел можливого забруднення (вбиралень, вигрібних ям, тваринницьких майданчиків, ін.). Не рідше 1 разу на рік необхідно проводити чистку колодязя від замулювання, намивання породи з одночасним поточним ремонтом кріплення та проведення дезінфекції. Пріоритетом для покращення якості питної води є: оновлення та удосконалення систем водопостачання, упорядкування та охорона від забруднення зон санітарної охорони джерел питного водопостачання на водозаборах, будівництво і реконструкція водоочисних систем з використаннямнових технологій. Власники та балансоутримувачі джерел централізованого водопостачання повинні здійснювати систематичний виробничий контроль безпечності та якості питної води від місця водозабору до місця її споживання, відповідно довимог санітарних норм. Забезпечення населення безпечною водою в умовах воєнного стану є першочерговим питанням, що вимагає посиленої уваги та контролю! Підводячи підсумок, слід зазначити, що єдиним способом оцінки якості та безпечності питної води є проведення лабораторних досліджень атестованою лабораторією. Адже мікробне забруднення, а іноді, і значна кількість певниххімічних домішок не змінюють суттєво органолептичних властивостей води (смак, запах, колір), а відповідно і не викликають підозри щодо її безпечності, але можуть негативно впливати на здоров’я людини. Бережіть себе і своє здоров’я! Будьте впевненими у якості питної води, яку ви споживаєте. е-Підприємець: 10 послуг в одній заяві на порталі Дія Державна податкова служба України є учасником цифрових проєктів, які запроваджує Мінцифри. На порталі Дія стартувала комплексна послуга е-Підприємець. Відтепер підприємці мають можливість замовити необхідні послуги для ведення власного бізнесу, змінити або розширити сферу діяльності за пів години без походів до установ. е-Підприємець – сервіс для спрощення ведення бізнесу. За однією заявою за 15-40 хв можна оформити онлайн 10 послуг, у тому числі податкові. Наразі доступні послуги: 1. Державна реєстрація ФОП. 2. Державна реєстрація змін до відомостей про ФОП, що містяться в ЄДР. 3. Реєстрація декларації відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки. 4. Державна реєстрація потужностей операторів ринку харчових продуктів. 5. Державна реєстрація створення ТОВ на підставі модельного статуту. 6. Державна реєстрація переходу ТОВ на діяльність на підставі модельного статуту. 7. Подання вакансій. 8. Реєстрація/перехід на спрощену систему оподаткування. 9. Реєстрація платником податку на додану вартість. 10. Відкриття банківського рахунку. е-Підприємець – цифрове рішення для бізнесів, яке залишає в минулому папери, черги, очікування. Комплексна послуга е-Підприємець розроблена в межах проєкту EU4DigitalUA. Головне управління ДПС у Полтавській області
ДП ,,ДІЯ” у межах наданих законодавством повноважень створено мультимедійну платформу, яка забезпечує інформування міжнародної спільноти про реальний стан безпекової ситуації та події в Україні, а також протидію російській пропаганді, популяризацію України у світі. Основним засобом поширення інформації мультимедійної платформи є веб-сайт – https://united24media.com
|
|