Омельницька сільська територіальна громада

Кременчуцький район, Полтавська область

Новини

11 березня 2025 року

Електронні акцизні марки: з 1 березня 2025 року стартуватиме тестовий режим функціонування Електронної системи простежуваності окремих видів підакцизних товарів

З 1 січня 2026 року контроль за переміщенням вироблених або ввезених товарів (алкогольних напоїв, тютюнових виробів та рідин, що використовуються в електронних сигаретах) здійснюватиметься за допомогою електронних марок акцизного податку. Це передбачено Законом України від 29 червня 2023 року № 3173-IX.
Як працюватиме електронна акцизна марка із використанням Електронної системи?
Електронна система обігу алкогольних напоїв, тютюнових виробів та рідин для електронних сигарет забезпечує такі функціональні можливості:
- генеруватиме серійні номери електронних марок;
- формуватиме унікальні ідентифікатори та/або електронні марки;
- виконуватиме активацію, деактивацію та/або погашення електронних марок;
- складення, внесення змін та анулювання акцизного електронного документа, до якого вносяться відомості про переміщення продукції, на яку нанесені графічні елементи електронних марок.
Які дії замовників унікальних ідентифікаторів – виробників та імпортерів, які  є учасниками тестового режиму функціонування Електронної системи?
- можуть наносити графічні елементи електронних марок акцизного податку на кожну окрему пляшку/пачку (одиничну упаковку) алкогольного напою, тютюнового виробу та рідин, що використовуються в електронних сигаретах відповідно до закону.
- одночасно  дотримуватись діючого порядку маркування марками акцизного податку.
Звертаємо увагу: наразі законодавством не передбачено обов’язкової вимоги щодо маркування алкогольних напоїв графічними елементами електронних марок акцизного податку П- чи Г-подібним способом поверх ковпачка пляшки та при якому відбувається пошкодження (розривання) фізичного носія електронної марки акцизного податку під час відкупорювання (розкривання) товару. Виробники можуть використовувати інші методи маркування графічними елементами електронних марок акцизного податку.
Чинні правила до 2026 року
До впровадження електронних марок акцизного податку підприємства повинні маркувати продукцію паперовими марками відповідно до Постанови КМУ № 1251. При цьому маркування алкогольних напоїв здійснюється таким чином:
- Для пляшок – марка наклеюється П- чи Г-подібним способом через горловину.
- Для упаковок (типу «Tetra Pak») – по осі верхньої площини.
- Кожна марка містить двомірний штрих-код швидкого реагування та лінійний штрих-код (містить інформацію про серію та номер марки), а також визначені реквізити:
позначення виду марки, що складається із слів та літер «алкоголь вітчизняний (лікеро-горілчана продукція)» – «АВ ЛГП», «алкоголь вітчизняний (виноробна продукція)» – «АВ ВП», «алкоголь імпортний (лікеро-горілчана продукція)» – «АІ ЛГП», «алкоголь імпортний (виноробна продукція)» – «АІ ВП»;
індекс регіону України, що відповідає місцезнаходженню виробника;
серія із чотирьох літер і шестизначний номер марки;
місяць і рік, у якому вироблено марки;
сума акцизного податку, сплаченого за одиницю продукції;
реквізити покупця марки (код ЄДРПОУ).
Тестовий період (2025 рік)
З 1 березня до 31 грудня 2025 року триватиме тестування програмного забезпечення Електронної системи обігу алкогольних напоїв, тютюнових виробів та рідин, що використовуються в електронних сигаретах.
- Продукція має бути маркована паперовими акцизними марками.
- Додатково можуть наноситися графічні елементи електронних марок, але так, щоб не перекривати QR-код, штрих-код та інші реквізити паперової марки.
Довідково
- Закон України від 29 червня 2023 року № 3173-IX «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України у зв'язку із запровадженням електронної простежуваності обігу алкогольних напоїв, тютюнових виробів та рідин, що використовуються в електронних сигаретах» вводиться в дію з 1 січня 2026 року.
- Положення про виготовлення, зберігання, продаж марок акцизного податку та маркування алкогольних напоїв, тютюнових виробів і рідин, що використовуються в електронних сигаретах, затверджене  постановою Кабінету Міністрів  України від 27.12.2010 № 1251.
                                                                                                  Головне управління ДПС у Полтавській області
 

7 лютого 2025 року

Про зміни в законодавстві

27 лютого 2025 року Президент України підписав Закон України «Про внесення змін до деяких законів України щодо забезпечення прав осіб з інвалідністю на працю», ухвалений Верховною Радою України 15 січня 2025 року за № 5344-д.Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо забезпечення права осіб з інвалідністю на працю» від 15 січня 2025 року№ 4219-IX (далі – Закон № 4219) набирає чинності з дня, наступного за днем його опублікування, та вводиться в дію з 1 січня 2026 року, крім окремих норм. Закон № 4219 спрямований на створення умов для реалізації права осіб з інвалідністю на працю та забезпечення рівного доступу до працевлаштування відповідно до європейських стандартів.Основні нововведення, які стосуються сфери управління Держпраці:
- розумне пристосування. Роботодавці зможуть здійснювати заходи,спрямовані на створення рівних умов праці для осіб з інвалідністю. Це може включати адаптацію робочих місць, коригування графіка роботи, забезпечення спеціального обладнання тощо;
- фінансова підтримка. Фонд соціального захисту осіб з інвалідністю компенсуватиме витрати на заходи розумного пристосування або надаватиме дотації для їх реалізації;
- підприємства інтеграції. Закон № 4219 передбачає створення умов для відкриття підприємств трудової інтеграції та підприємств захищеного працевлаштування, які забезпечуватимуть адаптовані робочі місця для осіб зінвалідністю. Ці зміни спрямовані на формування інклюзивного середовища, яке сприятиме соціальній інтеграції осіб з інвалідністю та забезпечить їм рівні можливості на ринку праці.Крім цього, Законом № 4219 роботодавцю пропонуються альтернативні механізми підтримки осіб з інвалідністю (на вибір): працевлаштувати осіб з інвалідністю, облаштувавши їм (за потреби)належним чином робоче місце:
- 1 робоче місце для роботодавців, у яких середньооблікова кількість штатних працівників облікового складу за квартал становить від 8 до 25 працівників;
- 2 % робочих місць – для роботодавців, основним видом діяльності яких є реабілітація осіб з інвалідністю, навчання таких осіб або догляд за ними;
- 4 % робочих місць – для роботодавців, у яких середньооблікова кількість штатних працівників облікового складу за квартал становить більше 25 працівників; або сплачувати цільовий внесок на підтримку працевлаштування осіб з інвалідністю до Фонду соціального захисту осіб з інвалідністю (наприклад, у разі неможливості працевлаштувати осіб відповідної категорії через високий ступінь виробничого ризику).

7 березня 2025 року

Сьогодні, 7 березня 2025 року, в селі Демидівка відбувся урочистий мітинг до 211-ї річниці від Дня народження Великого Кобзаря - Тараса Григоровича Шевченка.Захід зібрав представників влади, громадськості, працівників культури, освітян та всіх, хто вшановує пам’ять і спадщину видатного поета.Під час заходу прозвучали знакові рядки з творів Шевченка, що й досі надихають українців на боротьбу за правду та незалежність. Учасники поклали квіти до пам’ятника поету.Шевченкове слово залишається дороговказом для всіх поколінь, нагадуючи про важливість єдності, гідності та боротьби за національну свідомість!

7 лютого 2025 року

Як відновити документи на нерухоме майно, втрачені через війну


Власники нерухомості, чиє майно було пошкоджено чи знищено внаслідок військової агресії рф, можуть отримати компенсацію від держави. Однією з головних умов отримання такої компенсації є наявність документа, що підтверджує право власності. Що робити, якщо документи втрачено — роз’яснюють юристи системи надання безоплатної правничої допомоги.
В такому випадку слід звернутись по видачу дубліката до відповідних установ або до суду щодо встановлення фактів, що мають юридичне значення.
Якщо документ на нерухоме майно виданий після 1 січня 2013 року
Відомості про нього містяться у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно. Витяг з цього реєстру підтверджує наявність інформації про право власності на майно, що дозволяє подавати заяву на компенсацію, якщо майно пошкоджене чи знищене.
Витяг можна замовити онлайн через портал Дія (за умови наявності електронного підпису) або звернутися до ЦНАПу чи нотаріуса і отримати його в паперовій формі (на платній основі).
Якщо документ було оформлено до 1 січня 2013 року, і ці відомості не були внесені до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно
Потрібно звернутися до нотаріуса чи органу, який видав цей документ.
Якщо отримати від них дублікат неможливо (втрачено архіви тощо), то потрібно звертатися до суду.
Як може допомогти система надання БПД
Кожна людина може отримати безоплатно консультацію юриста від системи надання безоплатної правничої допомоги. Юристи проконсультувати щодо процедури відновлення втрачених документів, за потреби допоможуть скласти запити до відповідних органів.
Деякі категорії людей також мають право на безоплатну допомогу зі зверненням до суду, у тому числі у справах щодо відновлення документів. Це:
●      ВПО;
●      особи з низьким доходом (працездатні — з доходом до 6056 грн/міс.; пенсіонери (за віком, вислугою років) — 4722 грн/міс.;
●      особи з інвалідністю — якщо пенсія чи соцдопомога до 6056 грн;
●      ветерани війни;
●      члени сімей загиблих Захисників і Захисниць України
Інші категорії наведені у статті 14 Закону України «Про безоплатну правничу допомогу»).
Приклади допомоги у суді
Щоб претендувати на компенсацію за пошкоджений будинок, довелося встановлювати право власності
Будинок Надії було пошкоджено внаслідок артилерійських обстрілів. Вона отримала його у спадок після смерті чоловіка, але через відсутність документа про право власності на будинок нотаріус відмовив у вчиненні нотаріальних дій. Юрист системи надання БПД підготував до суду позовну заяву про визнання права власності на будинок в порядку спадкування за законом. Суд позов задовольнив. Це дозволить Надії подати заявку на отримання компенсації від держави за пошкодження будинку та в майбутньому відновити його. Детальніше
Допомогли жінці зареєструвати право власності на нежитлове приміщення, що було знищене
Ольга володіє магазином, який знаходиться на ТОТ Луганщини. Його  знищили під час артилерійського обстрілу влітку 2022 року разом із документами на право власності. Крім цього, відсутні відомості про право власності в Державному реєстрі речових прав. Адвокат, який співпрацює з системою надання БПД, підготував та подав до суду позовну заяву про визнання права власності. До заяви додав копії документів, що залишилися, зокрема договір купівлі-продажу магазину, реєстраційне посвідчення на об’єкти нерухомого майна тощо. Суд позов задовольнив. Детальніше
 
Як звернутися до системи БПД
https://legalaid.gov.ua/kliyentam/yak-otrymaty-bpd/
 

5 березня 2025 року

Увага! Фейкова розсилка листіввід імені податкової служби Полтавщини


Головне управління ДПС у Полтавській області повідомляє про чергові випадки шахрайства. Днями зафіксовано розповсюдження електронних листів, які надіслані нібито від очільниці податкової служби області Алли Рябкової, а також від імені посадових осіб відомства з метою отримання неправомірної вигоди. Повідомляємо, що службові особи Головного управління ДПС у Полтавській області не мають жодного стосунку до таких звернень. Працівники органів ДПСмають діяти виключно в межах норм Податкового Кодексу та законодавства України.Звертаємо увагу, що Головне управління ДПС у Полтавській області має офіційну електронну адресу: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду , яка використовується виключно для службової діяльності. Наполегливо радимо не вступати в перемовини з шахраями та неперераховувати їм кошти, бути пильними та обачними. При виявленні таких фактів негайно звертатись до органів Національної поліції, ДБР, СБУ та прокуратури.

                                                                                                                     Головне управління ДПС у Полтавській області

26 лютого 2025 року

Щодо роздрібної торгівлі алкогольними напоями
Запитували? Відповідаємо!

Суб’єкт господарювання має ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями та/або тютюновими виробами. Чи є правомірним реалізація цим суб’єктом господарювання алкогольних напоїв та/або тютюнових виробів іншому суб’єкту господарювання, який також має аналогічні ліцензії, та здійснює таке придбання з метою подальшої реалізації?
Для реалізації алкогольних напоїв та/або тютюнових виробів іншим суб’єктам господарювання, що здійснюють таке придбання з метою подальшої реалізації, суб’єкту господарювання необхідно отримати ліцензію на право оптової торгівлі алкогольними напоями та/або тютюновими виробами.
Пунктом 76 частини першої статті 1 Закону України від 18.06.2024 № 3817-ІХ «Продержавне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, спиртових дистилятів,біоетанолу, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, тютюнової сировини, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, та пального» (далі – Закон № 3817) визначено,що роздрібна торгівля - діяльність з продажу товарів (у тому числі з їх відвантаженням для подальшої доставки) кінцевим споживачам для особистого некомерційного використання незалежно від форми розрахунків, у тому числі на розлив без фактичного споживання у місці продажу або на розлив у ресторанах, кафе, барах, інших закладах громадського харчування.Оптова торгівлі алкогольними напоями - діяльність з реалізації власно вироблених,ввезених або придбаних алкогольних напоїв іншим суб'єктам господарювання, що маютьліцензію на право оптової та/або роздрібної торгівлі алкогольними напоями, іншим суб'єктам господарювання, які не мають ліцензії на право оптової та/або роздрібної торгівлі алкогольними напоями та використовують їх для виробничих потреб (п.60 частини першоїстатті 1 Закону № 3817).
Оптова торгівля тютюновими виробами, рідинами, що використовуються в електронних сигаретах, - діяльність з реалізації власно вироблених, ввезених або придбаних тютюнових виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах,іншим суб'єктам господарювання, що мають ліцензію на право оптової та/або роздрібної торгівлі тютюновими виробами або рідинами, що використовуються в електронних сигаретах (п.64 частини першої статті 1 Закону № 3817).Згідно з частиною 1 статті 16 Закону № 3817 оптова торгівля на території України алкогольними напоями здійснюється за наявності у суб'єкта господарювання ліцензії направо оптової торгівлі алкогольними напоями.
Відповідно до частини другої статті 22 Закону № 3817 оптова торгівля на території України тютюновими виробами, рідинами, що використовуються в електронних сигаретах,здійснюється за наявності у суб'єкта господарювання ліцензії на право оптової торгівлі тютюновими виробами, на право оптової торгівлі рідинами, що використовуються в електронних сигаретах, відповідно.Отже, суб’єкт господарювання, який має ліцензію на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями та/або тютюновими виробами, має право реалізовувати такі товари виключно кінцевим споживачам для особистого некомерційного використання (у тому числі на розлив без фактичного споживання у місці продажу або на розлив у ресторанах, кафе, барах, інших закладах громадського харчування).
Головне управління ДПС у Полтавській області

26 лютого 2025 року

Неприбуткові організації отримали додаткові можливості для допомоги військовим та цивільним

Головне управління ДПС у Полтавській області повідомляє, що розширено умовиперебування благодійних організацій у Реєстрі неприбуткових установ та організацій, а такождоповнено перелік отримувачів допомоги від неприбуткових організацій, яких внесено дозазначеного Реєстру. Відповідні зміни до Податкового кодексу набули чинності 30 грудня 2024 року.
 Що саме змінилося?
1. Благодійні організації мають право  здійснювати виплати своїм працівникам безризику втратити статус неприбуткової організації. Йдеться про такі виплати:
- компенсації та інші виплати (включаючи ті, що є додатковим благом) за умови, що такікомпенсації та інші виплати пов’язані з діяльністю організації і передбачені її статутом та/абоіншими документами та не суперечать Закону України «Про благодійну діяльність та благодійніорганізації»;
- ці компенсації та інші виплати не повинні перевищувати 25 % від загальних адміністративнихвитрат благодійної організації за рік.  
2. Коло  отримувачів благодійної допомоги від неприбуткових організацій під часвоєнного або надзвичайного стану доповнено переліком з числа фізичних осіб (крімзасновників, учасників неприбуткових організацій або пов’язаних з ними осіб): 
 - військовослужбовці, учасники бойових дій та співробітники силових структур тощо;
- члени родин військових у разі їх поранення чи загибелі;
- працівники підприємств і організацій, сил цивільного захисту, які беруть або брали участь узаходах із забезпечення національної безпеки та оборони, відсічі і стримування збройної агресіїросійської федерації, перебуваючи безпосередньо в районах бойових дій. 
Таким чином, неприбуткові організації отримали додаткові можливості для допомоги військовимта цивільним.Довідково: Закон України від 17 грудня 2024 року № 4143-ІХ «Про внесення змін доПодаткового кодексу України та інших законів України щодо звільнення від оподаткуванняподатком на додану вартість операцій з ввезення на митну територію України окремих товарівоборонного призначення» набрав чинності 30 грудня 2024 року.
Головне управління ДПС у Полтавській області

26 лютого 2025 року

Як отримати інформацію про стан розрахунків з бюджетом та сплати єдиного внеску?


У Головному управлінні ДПС у Полтавській області повідомляють, щоплатники податків мають змогу отримати інформацію про стан розрахунків збюджетом в режимі онлайн засобами електронного сервісу «Електронний кабінет»,вхід до якого здійснюється за адресою: https://cabinet.tax.gov.ua/ , а також черезофіційний вебпортал ДПС України .Для цього в приватній частині Електронного кабінету платнику податківнеобхідно:
- натиснути на меню «Заяви, запити для отримання інформації»;
- обрати «Витяг з інформаційної системи органів ДПС щодо станурозрахунків платника з бюджетом та сплати єдиного внеску» (F1300207)»;
-  підписати заяву та надіслати її до органу ДПС за своїм основним місцемобліку.Витяг за результатами обробки запиту отримаєте за формою (F1400207).

Крім того, рекомендуємо використовувати безкоштовний мобільний застосунок« Моя податкова » – простий і зручний інструмент для отримання електроннихсервісів податкової служби. Застосунок можна завантажити на телефони як наплатформі Android, так і iOS.Презентаційні матеріали щодо можливостей мобільного застосунку «Мояподаткова» можна переглянути за посиланням .
Головне управління ДПС у Полтавській області

26 лютого 2025 року

ПАМ’ЯТКА: Відповідальність громадян за поширення військово значущої інформації під час війни (стаття 114-2 КК України)
1. Яка інформація є військово значущою? Військово значущою є інформація про:
- направлення, переміщення зброї, озброєння та бойових припасів в Україну, у тому числі про їх переміщення територією України;
- рух, переміщення або розміщення Збройних Сил України чи інших утворених відповідно до законів України військових формувань за можливості їх ідентифікації на місцевості.
2. Які підстави для настання кримінальної відповідальності за поширення військово значущої інформації?
Кримінальна відповідальність за поширення військово значущої інформації настає у чітко визначених випадках.
1) Поширювана інформація про направлення, переміщення зброї, озброєння та бойових припасів в Україну, у тому числі про їх переміщення територією України, раніше не розміщувалася (не поширювалася) у відкритому доступі Генеральним штабом Збройних Сил України, Міністерством оборони України, Головним управлінням розвідки Міністерства оборони України чи Службою безпеки України або в офіційних джерелах країн- партнерів (ч. 1 ст. 114-2 КК України).Такі дії караються позбавленням волі на строк від 3 до 5 років.
2) Поширювана інформація про переміщення, рух або розташування Збройних Сил України чи інших утворенихвідповідно до законів України військових формувань, уможливила їх ідентифікації на місцевості, якщо такаінформація не розміщувалася у відкритому доступі Генеральним штабом Збройних Сил України, Міністерствомоборони України або іншими уповноваженими державними органами, вчинене в умовах воєнного або надзвичайного стану (ч. 2 ст. 114-2 КК України).Такі дії караються позбавленням волі на строк від 5 до 8 років.Кримінальна відповідальність за поширення військово значущої інформації обтяжується у разі, якщо дії, передбачені частиною 1 або 2 статті 114-2 КК України, вчинені:
- за попередньою змовою групою осіб;
- з корисливих мотивів;
- з метою надання такої інформації державі, що здійснює збройну агресію проти України (російській федерації), або її представникам, або іншим незаконним збройним формуванням (так званим «ДНР» чи «ЛНР»);
- якщо вони спричинили тяжкі наслідки;

У цих випадках є обов’язкова умова – відсутність ознак державної зради або шпигунства.Такі дії караються позбавленням волі на строк від 8 до 12 років (ч. 3 ст. 114-2 КК України).Приклад: особа у соціальній мережі «Facebook» розміщує або за допомогою месенджерів «Viber», «Whats App», «Telegram», «Signal» передає іншій особі інформацію з точними координатами розташування військовослужбовців ЗСУ. Після чого країна-агресор за вказаним місцем здійснює ракетний обстріл, внаслідок чого знищуються об’єкти критичної інфраструктури та особовий склад ЗСУ.
3. У чому відмінність поширення військово значущої інформації (ст. 114-2 КК України) від розголошення державної таємниці (ст. 328 КК України)?Поширення військово значущої інформації (ст. 114-2 КК України) потрібно відрізняти від розголошення державної таємниці (ст. 328 КК України) за предметом і суб’єктом злочину.Предметом злочину, передбаченого ст. 114-2 КК України, є лише військово значуща інформація. Цей злочин може вчинити будь-яка особа.Натомість розголошення державної таємниці (ст. 328 КК України) має унікальні ознаки. Предметом цього злочину є відомості, що становлять державну таємницю.Державна таємниця – вид таємної інформації, що охоплює відомості у сфері оборони, економіки, науки і техніки, зовнішніх відносин, державної безпеки та охорони правопорядку, розголошення яких може завдати шкоди національній безпеці України та які визнані у порядку, встановленому законом, державною таємницею і підлягають охороні державою. Перелік відомостей, що можуть бути віднесені до державної таємниці,встановлений у ст. 8 Закону України «Про державну таємницю».
Крім того, розголошення державної таємниці може вчинити лише особа, якій ці відомості були довірені або стали відомі у зв’язку з виконанням службових обов’язків.
4. Чим відрізняється поширення військово значущої інформації (ст. 114-2 КК України) від пособництва державі- агресору (ст. 111-2 КК України)?Поширення військово значущої інформації (ст. 114-2 КК України) потрібно відрізняти від пособництва державі-агресору (стаття 111-2 КК України) за характером дій.Перший злочин полягає лише в поширенні специфічної інформації. Інший – в реалізації чи підтримці рішень держави-агресора або у підготовці, передачі матеріальних ресурсів державі-агресору.

26 лютого 2025 року

21 лютого відбувся VІІ обласний конкурс дитячої казки, який зібрав талановитих дітей з різних куточків області! У конкурсі взяв участь 81 учасник, і це справжнє свято творчості!Учасники змагалися у трьох вікових категоріях:
І вікова категорія – 32 учасники.
ІІ вікова категорія – 27 учасників.
ІІІ вікова категорія – 22 учасники
Географія конкурсантів вражає своїм масштабом! Діти представляли 30 територіальних громад з різних районів Полтавщини: Кременчуцького, Полтавського, Миргородського та Лубенського. Серед них були юні таланти з Глобинської, Гоголівської,  Горішньоплавнівської, Диканської, Заводської, Зіньківської, Карлівської, Кобеляцької, Козельщинської, Котелевської, Кременчуцької, Ланнівської, Лохвицької, Лубенської, Машівської, Новогалещинської, Новооржицької, Новосанжарської, Новоселівської, Омельницької, Опішнянської, Оржицької, Пирятинської, Піщанської, Полтавської, Решетилівської, Ромоданівської, Сенчанської, Хорольської та Чорнухинської громад.
І ось вона – наша зірочка!
ДОНЧЕНКО Олена – учениця Рокитненської гімназії з І вікової категорії (вчителька – Діана КОЖУХАР) виборола почесне ІІІ місце!
Щиро вітаємо Олену та її вчительку! Бажаємо нових творчих злетів та перемог! Ви – наша гордість!
»

25 лютого 2025 року

ЗМІНА ПЕРСОНАЛЬНИХ ДАНИХ АБО МАЙНОВОГО СТАНУ МОЖЕ ВПЛИВАТИ НА ПРАВО ОТРИМАННЯ ЖИТЛОВОЇ СУБСИДІЇ І НА РОЗМІР ВИПЛАТИ

Верифікація державних виплат – це перевірка особистих даних отримувачів, які містяться в електронних пенсійних справах та особових рахунках. До державних виплат, які підлягають верифікації, належать пенсії, соціальні послуги, страхові виплати, житлові субсидії та пільги.Правові та організаційні засади здійснення верифікації та моніторингу державних виплат визначені Законом України від 03 грудня 2019 року №324-ІХ «Про верифікацію та моніторинг державних виплат».У рамках верифікації перевіряються всі справи, за якими призначено, зокрема, житлові субсидії. Нині існують два етапи перевірки особистих даних - у момент звернення за призначенням допомоги та під час її отримання.Не відповідності даних, виявлені в автоматизованих інформаційних системах, реєстрах, базах даних, безпосередньо впливають як на визначення права отримання житлової субсидії, так і на розмір таких виплат.Відтак одержувачі усіх видів державних виплат і житлових субсидій зокрема повинні пам’ятати – змінилися особисті дані в одержувача або члена його домогосподарства, – без зволікань слід звернутись з необхідними документами для проведення ідентифікації та актуалізації даних до органів Пенсійного фонду України.У числі особистих обставин, про які слід інформувати, такі:
• отримання паспорту громадянина України нового зразка (ID картка);
• отримання нового паспорта у зв’язку з заміною або втратою старого;
• зміна прізвища, ім’я та по-батькові;• зміна номера облікової картки платника податків;
• зміна місця реєстрації (прописки) або зняття з реєстрації;
• виїзд за межі держави.
Окрім того, на постійній основі здійснюється перевірка справ одержувачів на предмет відповідності вимогам Положення про порядок призначення житлових субсидій. Зокрема, Положенням визначено ряд умов фінансово-майнового характеру, коли житлова субсидія не може бути призначена (п.п. 2, 4, 8-10 пункту 14). Серед таких умов – купівля предметів нерухомості, транспортних засобів, іноземної валюти тощо на суму понад 50 тис. гривень одним із членів домогосподарства або членів їхніх сімей за рік перед зверненням за призначенням житлової субсидії Також житлова субсидія не призначається, якщо будь-хто із складу домогосподарства/член сім’ї особи із складу ДГ на 1 число місяця, з якого призначається житлова субсидія, має у власності відносно новий транспортний засіб або більше, ніж одне житлове приміщення, або кошти на депозитному банківському рахунку у загальній сумі, що перевищує 100 тис. гривень. Інформація про наявність зазначених факторів вказується у Декларації про доходи і витрати осіб, які звернулися за призначенням житлової субсидії (https://surl.li/djxnuo).
Довідково: за 2024 рік у Головному управлінні Пенсійного фонду України в Полтавській області опрацьовано 6430 рекомендацій, наданих Міністерством фінансів України, по одержувачах пенсійних виплат, 952 рекомендації щодо страхових виплат та 109919 рекомендацій щодо одержувачів житлових субсидій та пільг, які перебувають на обліку в Головному управлінні.

25 лютого 2025 року

Результати роботи Консультаційного центру Полтавщини: понад 1900 розблокованих накладних Для оперативного консультування з надважливого питання блокування податкових накладних і виключення з переліку ризикових, за дорученням Голови ДПС України Руслана Кравченка, в кожній області було впроваджено роботу Консультаційного центру. «За два тижні роботи Консультаційного центру Головного управління ДПС у Полтавській області було проведено близька 50 заходів з платниками в онлайн та офлайн форматах, враховано 55 таблиць даних, розблоковано понад 1900 податкових накладних/розрахунків коригування, 2 суб’єкта господарювання виключено з переліку ризикових.

   Ми переконані, що позитивна динаміка буде лише покращуватись, наша мета – максимально допомогти бізнесу працювати без блокувань», – повідомила в коментарі представникам місцевих медіа очільниця податкової служби області Алла Рябкова.За словами Алли Рябкової, питання дуже важливі та складні, потребують особливої уваги, системного вирішення та відповідних управлінських рішень. Відкритий діалог, підвищення обізнаності платників з найактуальніших питань податкового законодавства, підтримка та створення сприятливих умов для ведення бізнесу – у фокусі уваги податківців області.
  Довідково: фахівці Консультаційного центру області працюють з 08:00 до 20:00 з понеділка по п’ятницю за телефоном +380993096507.Більше детальної інформації щодо роботи Консультаційного центру на субсайті Головного управління ДПС у Полтавській області за посиланням
https://poltava.tax.gov.ua/.../prezentatsii-ta.../11705.html .
Головне управління ДПС у Полтавській області

24 лютого 2025 року

Сьогодні, 24 лютого 2025 року, відбулася тридцять шоста позачергова сесія VIII скликання Омельницької сільської ради.  Першочергово було обговорено питання, що стосується звернення депутатів Омельницької сільської ради Кременчуцького району Полтавської області
до Верховної Ради України, депутатів рад всіх рівнів, щодо підтримки Президента України Володимира ЗЕЛЕНСЬКОГО, також депутати розглянули ряд  питань, що стосуються бюджету громади,  внесення змін до програми підтримки функціонування підрозділів Збройних Сил України.
Сесія пройшла продуктивно та злагоджено.