Омельницька сільська територіальна громада

Кременчуцький район, Полтавська область

Новини

03 червня 2024 р.

Полтавщина: де отримати, обміняти чи поновити паспорт?

Міграційна служба Полтавської області нагадує: оформити або відновити паспортні документи можна у будь-якому підрозділі незалежно від місця реєстрації. Адміністративні послуги доступні у 20 підрозділах Міграційної служби Полтавської області. З переліком підрозділів можна ознайомитись на сайті за посиланням: https://dmsu.gov.ua/poltava/pidrozdily.html

Про це інформує УДМС у Полтавській області.Паспортні документи можна оформити, звернувшись безпосередньо до підрозділів у поточну чергу або записатись на прийом за допомогою онлайн-сервісу «Електронна черга». У підрозділах міграційної служби вартість оформлення документів складає:

Паспорт громадянина України: нетерміновий – 504 грн (20 робочих днів);терміновий – 874 грн (10 робочих днів).

Паспорт громадянина України для виїзду за кордон: нетерміновий – 958 грн (20 робочих днів);терміновий – 1598 грн (7 робочих днів).

Відстежувати готовність паспорта можна через онлайн-сервіс Державної міграційної служби України "Перевірка стану оформлення документів" https://dmsu.gov.ua/services/docstate.html Для зручності громадян в Управлінні працює телефон «гарячої лінії» (0532)608969, офіційна сторінка Міграційної служби Полтавської області у соціальній мережі Фейсбук https://www.facebook.com/udmspl/, за якими можна отримати актуальні консультації. Звертаємо увагу! Під час повітряної тривоги надання адміністративних послуг зупиняється. Не ігноруйте повітряні тривоги, бережіть себе і своїх близьких.

31 травня 2024 р.

У переддень Міжнародного дня захисту дітей за дорученням та за сприяння Омельницького сільського голови Андрія ПИРОГА, працівники відділу охорони здоров’я, праці та соціального захисту населення разом з начальником служби у справах дітей виконкому Омельницької сільської ради відвідали багатодітні сім’ї, дітей з інвалідністю, сім’ї загиблих військовослужбовців, опікунів, прийомні сім’ї Омельницької територіальної громади (49 сімей, 113 дітей).

Привітали їх з прийдешнім святом та вручили продуктові набори і смаколики.День захисту в умовах війни – це особливий день для нагадування суспільству про необхідність дотримання прав дітей, вияву турботи про них і можливості зробити для них щось корисне.

Хай цей і всі наступні дні будуть спокійними та мирними!

31 травня 2024 р.

Пільги за кредитом для військових: що треба знати про свої права і обов’язки.

Військові мають право на пільги за кредитними зобов'язаннями. Вони стосуються звільнення від сплати відсотків, а також штрафів чи пені за несвоєчасну сплату платежів за кредитом. Але буває, що відсотки продовжуютьнараховувати, а згодом військовий отримує судовий позов про стягнення боргу. Розповідаємо чому так відбувається і що робити у таких випадках.На які кредитні пільги мають право військові і скільки вони діютьНа період дії особливого періоду військовослужбовці, а також їхні дружини/чоловіки мають право на:
● звільнення від сплати відсотків та користування кредитом;
● звільнення від сплати штрафів/пені за несвоєчасну сплату платежів за кредитом.
Ці пільги стосуються не лише банків, але і небанківських фінансових установ, в тому числі кредитних спілок, ломбардів та інших юридичних і фізичних осіб, які надають фінансові послуги.Але сам борг, тобто тіло кредиту, платити потрібно. Тут пільг немає. Чи поширюються ці пільги на всі кредитні зобов’язання. Ні, ця норма не поширюється на кредитні договори щодо придбання автомобілів і житла: майна, яке віднесено чи буде віднесено до об’єктів житлового фонду (житлового будинку, квартири, майбутнього об’єкта нерухомості, об’єктанезавершеного житлового будівництва, майнових прав на них). Як скористатися пільгами та які документи надати.Письмово повідомити кредитодавця про проходження служби та надати документи, що підтверджують це. Для військовослужбовців – військовий квиток, у якому в відповідних розділах здійснюються службові відмітки або довідку про призов військовозобов’язаного на військову службу.Для резервістів − витяг із наказу або довідку про зарахування до списків військової частини.Такі документи можуть отримати родичі військовозобов’язаних та резервістів для пред’явлення їх за місцем вимоги. Як діяти, якщо банк чи фінансова установа не задовольнила заяву.У цьому випадку варто звернутися з письмовою скаргою до керівництва фінансової установи. Або відразу до Національного банку України. НБУ може перевірити фінансову установу та усунути порушення.Допомогу із написанням скарг усі військові можуть отримати від системи безоплатної правничої допомоги.Що робити, якщо отримали судовий позов від фінустановиВійськовослужбовці, що отримали судовий позов від фінансової установи, можуть подати відзив нього, в якому зауважити, що є військовослужбовцями, та додати документи, які це підтверджують.Ветеранам війни допомога зі зверненням до суду (наприклад, складання відзиву, представництво інтересів у суді) надається безкоштовно. На підставі ст. 14 ЗУ «Про безоплатну правничу допомогу».Військовослужбовці без статусу УБД, а також дружина або чоловік військовослужбовця/виці можуть звернутися до системи безоплатної правничої допомоги по консультації, роз’яснення, допомогу у складенні документів (скарг, заяв тощо), крім документів для звернення до суду. Однак якщо вони мають також статус переселенця (ВПО) або інший з передбачених ст. 14 ЗУ «Про безоплатну правничу допомогу», то можуть отримати допомогу із зверненням до суду на підставі цього статусу.Приклад допомогиЗаощадили військовому 14 тис. грнКостянтин – військовий. Він взяв 5 тис. грн в кредит. Але через те що перебував у зоні бойових дій, не мав можливості вчасно сплачувати відсотки за кредитом і повідомити про цю обставину кредитора. Фінансова установа подала позов досуду на 19 750 грн. Юристка системи БПД склала до суду відзив на позовну заяву, в якій зауважила на праві військового на кредитні пільги. У результаті заборгованість Костянтина зменшилась до 5500 грн.
Детальніше тут: https://legalaid.gov.ua/.../zaoshhadyly-vijskovomu-14.../
Як звернутися до системи БПДhttps://legalaid.gov.ua/kliyentam/yak-otrymaty-bpd/

30 травня 2024 р.

До уваги платників: при сплаті податкового боргу/заборгованості з єдиного внеску заповнюється код виду сплати – 140.

Головне управління ДПС у Полтавській області нагадує, що відповідно до Інструкції про безготівкові розрахунки в національній валюті користувачів платіжних послуг, затвердженої Постановою Правління Національного банку України 29.07.2022 року № 163 (далі – Постанова № 163) платник ініціює будь-який переказ коштів шляхом формування та подання надавачу платіжних послуг (банку) відповідної платіжної інструкції.

Згідно з абзацом першим п. 37 Постанови № 163 одним із обов‘язкових реквізитів платіжної інструкції є «Призначення платежу».Платник заповнює реквізит «Призначення платежу» платіжної інструкції так, щоб надавати отримувачу коштів повну інформацію про платіж та документи, на підставі яких здійснюється платіжна операція (абзац перший п. 41 Постанови № 163).Порядок заповнення реквізиту «Призначення платежу» платіжної інструкції під час сплати (стягнення) податків, зборів, митних, інших платежів, єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, внесення авансових платежів (передоплати), грошової застави, а також у разі їх повернення, затверджений наказом Міністерства фінансів України від 23 березня 2023 року № 148 (далі – Порядок).Відповідно до п. 2 розділу ІІ Порядку під час сплати податків, зборів, єдиного внеску на бюджетні/небюджетні рахунки платник у реквізиті «Призначення платежу» платіжної інструкції заповнює такі поля:«Код виду сплати» - платник заповнює код виду сплати, визначений Переліком кодів видів сплати, які використовуються платниками, згідно з додатком 1 до Порядку, а саме (при сплаті податкового боргу/заборгованості з єдиного внеску): 140 - Сплата коштів у рахунок погашення податкового боргу / заборгованості з єдиного внеску/грошових зобов’язань;«Додаткова інформація запису» - платник заповнює інформацію щодо переказу коштів у довільній формі.Приклади заповнення поля «Призначення платежу» при погашенні податкового боргу/заборгованості з єдиного внеску:

Код виду сплати:                                            Додаткова інформація запису

140                                                                  Погашення податкового боргу з (назва податку)

140                                                                  Погашення заборгованості з єдиного внеску

Головне управління ДПС у Полтавській області

29 травня 2024 р.

Наразі триває конкурс на зайняття вакантних посад поліцейського управління патрульної поліції в Полтавській області Департаменту патрульної поліції.
Вимоги по вакансії патрульний поліцейський:
- вік від 18 років;
- вільне володіння українською мовою;
- повна загальна середня освіта;
- посвідчення водія категорії В (або готовність отримати його самостійно до початку навчання).
Обов’язки поліцейського патрульної поліції:
- Патрулювання визначеної території для забезпечення публічної безпеки і порядку;
- Швидке та ефективне реагування на правопорушення;
- Виїзд на виклики громадян по лінії 102;
- Забезпечення безпеки дорожнього руху;
- Надання невідкладної допомоги громадянам;
- Здійснення заходів, спрямованих на розкриття злочинів по гарячих слідах, а також протидія злочинності.
Ми пропонуємо:
- зарплата від 18600;
- можливість кар'єрного росту;
- щорічна відпустка тривалістю не менше 30 діб;
- компенсація 75% вартості санаторно-курортного лікування та відпочинку для поліцейського та 50% для членів його сім’ї;
- матеріальна допомога у разі ушкодження здоров’я під час несення служби;
- можливість отримання вищої освіти в закладах системи МВС за державним замовленням;
- під час дії воєнного стану гарантується безоплатне медичне забезпечення в закладах охорони здоров’я.
Заповнюйте анкету за посиланням: http://bit.ly/3GSkg12
Вимоги до кандидатів та етапи конкурсу: https://my.patrolpolice.gov.ua/
З’явились питання: https://t.me/nabirpatrol
Також Ви можете звернутись до кадрового підрозділу за телефоном: 067 400 51 35 ( з 09:00 до 18:00 в робочі дні
)

29 травня 2024 р.

Добрі справи не залишаються непоміченими, вони, як маяки, світять для тих, хто чекає допомоги.

Депутат Омельницької сільської ради, благодійник - Олександр КАЛИТА передав 20 повербанків жителям Харківщини, які постраждали внаслідок збройної агресії російської федерації.

Щиро дякуємо Вам, Олександре Григоровичу, за таку своєчасну і необхідну допомогу!

Нехай добро, зроблене Вами, повернеться до Вас сторицею! Перемога прийде обов’язково!

Ми будемо наближати її разом - кожен на своєму фронті!

29 травня 2024 р.

Податкова знижка в частині процентів за користування іпотечним житловим кредитом: що треба знати платникові податків?

Головне управління ДПС у Полтавській області нагадує, що відповідно до п.п. 166.3.1 п. 166.3 ст. 166 та п. 175.1 ст. 175 розд. IV Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VI (далі – ПКУ) платник податку - резидент має право включити до податкової знижки частину суми процентів за користування іпотечним житловим кредитом, наданим позичальнику в національній або іноземній валютах, фактично сплачених протягом звітного податкового року.

Таке право виникає в разі якщо за рахунок іпотечного житлового кредиту будується чи купується житловий будинок (квартира, кімната), визначений платником податку як основне місце його проживання, зокрема згідно з позначкою в паспорті про реєстрацію за місцезнаходженням такого житла.Крім того, відповідно до п.п. 166.3.8 п. 166.3 ст. 166 ПКУ фізична особа – резидент має право включити до податкової знижки суми витрат, які пов’язані із сплатою видатків на будівництво (придбання) доступного житла, визначеного законом, у тому числі на погашення пільгового іпотечного житлового кредиту, наданого на такі цілі, та процентів за ним.

Право на включення до податкової знижки суми, розрахованої згідно зі ст. 175, надається платнику податку за одним іпотечним кредитом протягом 10 послідовних календарних років починаючи з року, в якому:об’єкт житлової іпотеки придбавається;збудований об’єкт житлової іпотеки переходить у власність платника податку та починає використовуватися як основне місце проживання.У разі якщо іпотечний житловий кредит має строк погашення більше ніж 10 календарних років, право на включення частини суми процентів до податкової знижки за новим іпотечним житловим кредитом виникає у платника податку після повного погашення основної суми та процентів попереднього іпотечного житлового кредиту.

Більш детально ознайомитися із відповідним роз’ясненням можна на вебпорталі ДПС у розділі «Загальнодоступний інформаційно-довідковий ресурс» (ЗІР) за посиланням https://zir.tax.gov.ua/ (категорія 103.06.01).

Головне управління ДПС у Полтавській області

28 травня 2024 р.

Звірка об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості, розміщених у різних населених пунктах: до якого контролюючого органу необхідно звертатись власникам?

Головне управління ДПС у Полтавській області нагадує, що фізичні особи – власники декількох об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості, розміщених в різних населених пунктах, мають право звернутися з письмовою заявою до контролюючого органу за своєю податковою адресою для проведення звірки даних щодо:- об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості, в тому числі їх часток, що перебувають у власності платника податку;- розміру загальної площі об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості, що перебувають у власності платника податку;- права на користування пільгою із сплати податку; - розміру ставки податку; - нарахованої суми податку.Крім того, фізичні особи, з використанням кваліфікованого електронного підпису, мають можливість переглянути сформовані податкові повідомлення-рішення щодо сум нарахованих їм податкових зобов’язань з податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, в меню «ЕК для громадян»/розділ «Загальна інформація про платника»/вкладка «Повідомлення про обов’язок сплатити суму грошового зобов’язання (ППР)» приватної частини Електронного кабінету, вхід до якого здійснюється за посиланням: http://cabinet.tax.gov.ua , а також через вебпортал ДПС.У разі виявлення розбіжностей між даними контролюючих органів та даними, підтвердженими платником податку на підставі оригіналів відповідних документів, зокрема, документів на право власності, контролюючий орган за податковою адресою платника податку проводить перерахунок суми податку і надсилає (вручає) йому нове податкове повідомлення-рішення. Попереднє податкове повідомлення-рішення вважається скасованим (відкликаним).Більш детально ознайомитися із відповідним роз’ясненням можна на вебпорталі ДПС у розділі «Загальнодоступний інформаційно-довідковий ресурс» (ЗІР) за посиланням https://zir.tax.gov.ua/ (категорія 106.07).

Головне управління ДПС у Полтавській області

23 травня 2024 р.

Національна програма «Траєкторія» для ветеранів, військових та другого з подружжя: отримайте грант на розвиток власної справи.


Стартує національна освітньо-грантова програма «Траєкторія» для ветеранів, військових та другого з подружжя.
Мета Програми — надати підприємцям-початківцям базові знання, практичні поради та фінансову підтримку для започаткування й розвитку власної справи.
Програму ініціювали мережа центрів підтримки підприємців Дія.Бізнес та мережа мультимаркетів «Аврора».
За результатами навчання та представлених бізнес-проєктів 50 учасників отримають на конкурсній основі по 100 000 гривень фінансової підтримки на започаткування або розвиток власної справи. Дедлайн подання заявок — 16 червня 23:59.«Сильні люди створюють найкраще майбутнє!
Головне — задати правильну траєкторію. Мені та команді Мінветеранів дуже імпонує цей принцип, закладений у суть програми. І ми вже дотримуємося його, пропонуємо та втілюємо проєкти, інструменти, які дадуть поштовх для застосування унікальних знань та навичок і стануть стимулом для розвитку. Адже мисприймаємо кожного ветерана і кожну ветеранку, які вже сьогодні повертаються до цивільного життя, як лідерів, як драйверів економіки, спроможних генерувати ідеї та втілювати їх. І прикладів вже є чимало. Український ветеранський фонд Мінветеранів надав грантів на понад 500 проєктів для розвитку власної справи — від кав’ярні до надання психологічноїдопомоги побратимам і посестрам. Тож попит є, будемо разом допомагати реалізовувати», — говорить в. о. Міністра у справах ветеранів Олександр Порхун.
Участь у Програмі можуть взяти: ветерани (особи, що мають статус УБД)військові (особи, що брали участь у здійсненні заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії російської федерації)другий з подружжя (офіційний чоловік / дружина ветеранів або військових, зокрема загиблих, зниклих безвісти та полонених)«У Мінцифрі ми активно працюємо над цифровою трансформацію бізнесу.Ініціюємо освітньо-грантові програми, впроваджуємо нові цифрові сервіси та послуги.
Також підтримуємо ініціативи партнерів, спрямовані на розвиток підприємницьких здібностей українців. Серед таких ініціатив — новий акселератор “Траєкторія”. Він покликаний надати ветеранам, військовослужбовцям та членам їх сімей ресурси й інструменти для втілення підприємницьких амбіцій. За результатами дослідження 64% ветеранів та чинних військовослужбовців хочуть відкрити власну справу.
Тож наша спільна мета — підтримати їх на цьому шляху та створити умови для успішного розвитку малого й середнього бізнесу в Україні», — зазначила заступник Міністра цифрової трансформації України з питань європейської інтеграції Валерія Іонан. При відборі заявок пріоритет матимуть бізнеси, що виробляють кухонний інвентар, метал для кухні, текстиль, рушники, одяг, аксесуари, іграшки, товариз пластику, та швейні підприємства.*Ви можете подати заявку на участь у Програмі, навіть якщо ваша діяльність не входить у перелік пріоритетних галузей.Навчання проходитиме в онлайн-форматі та міститиме теоретичну й практичну частину. Під час першого теоретичного етапу учасники відвідають вебінар зрозробки бізнес-плану, лекції від ветеранів-підприємців та заняття з психологом.
На другому практичному етапі майбутні підприємці складатимуть бізнес-план та отримають індивідуальні консультації від експертів. «Ми віримо, що підтримка підприємців, особливо тих, хто має унікальний досвід та навички, є ключем до побудови сильного економічного майбутнього. Оскільки це суперлюди теперішнього та майбутнього з унікальним досвідомвитривалості, дисциплінованості, командної гри і жаги до результатів», — зазначив Генеральний директор мережі мультимаркетів «Аврора» Тарас Панасенко.Дізнатися більше про проєкт та подати заявку на участь можна на лендингу Програми за посиланням https://trayektoriya.business/
Дедлайн подання заявки — 16 червня 2024 року.
Освітньо-грантову програму «Траєкторія» ініціювали мережа центрів підтримки підприємців Дія.Бізнес та мережа мультимаркетів «Аврора».Національний проєкт втілюється за підтримки Міністерства цифрової трансформації, Міністерства у справах ветеранів і Офісу з розвитку підприємництва та експорту, за сприяння UNDP в Україні та Уряду Швеції, Українського ветеранського фонду Мінветеранів.

Міністерство цифрової трансформації України

23 травня 2024 р.

Зміни в персональних даних платника податків: який алгоритм дій у разі зміни даних, які вносяться до облікової картки фізичної особи – платника податків.

Головне управління ДПС у Полтавській області повідомляє, що у разі зміни даних, які вносяться до облікової картки фізичної особи – платника податків необхідноподати заяву про внесення змін до Державного реєстру фізичних осіб – платників податків за формою № 5ДР (далі – Заява за ф. № 5ДР) та документ, що посвідчує особу (після пред’явлення повертається):
– до контролюючого органу за своєю податковою адресою (місцем проживання);
– у разі зміни місця проживання – до контролюючого органу за новим місцем проживання або до будь-якого контролюючого органу.
Для заповнення Заяви за ф. № 5ДР використовуються дані паспорта та інших документів, які підтверджують зміни таких даних.
Для підтвердження інформації про задеклароване (зареєстроване) місце проживання (перебування) особа подає один з таких документів:
витяг з реєстру територіальної громади;
паспорт, виготовлений у формі книжечки;
тимчасове посвідчення громадянина України;
довідку про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи.
Внесення змін до облікових даних платника податків та виготовлення реєстраційного номера облікової картки платника податків здійснюється протягом трьох робочих днів з наступного дня після дня подання фізичною особою Заяви за ф. № 5ДР. Картка платника податків, що засвідчує реєстрацію фізичної особи у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків видається за умови пред’явлення контролюючому органу паспорта. Нагадуємо, гідно з п. 5 розд. IХ Положення про реєстрацію фізичних осіб у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 29.09.2017 № 822 із змінами та доповненнями у разі виявлення недостовірних даних або помилок у поданій Заяві за ф. № 5ДР фізичній особі може бути відмовлено у внесенні змін та/або видачі документа, що засвідчує реєстрацію у ДРФО.Більш детально ознайомитися із відповідним роз’ясненням можна на вебпорталі ДПС у розділі «Загальнодоступний інформаційно-довідковий ресурс» (ЗІР) за посиланням https://zir.tax.gov.ua/ (категорія 116.09).

Головне управління ДПС у Полтавській області

22 травня 2024 р.

Щодо документальних позапланових перевірок суб’єктів господарської діяльності, які здійснюють операції з експорту та імпорту товарів.

Головне управління ДПС у Полтавській області повідомляє, що частиною першою статті 13 Закону України від 21 червня 2018 року № 2473-VIII «Про валюту і валютні операції» визначено, що Національний банк України (далі – НБУ) має право встановлювати граничні строки розрахунків за операціями з експорту та імпорту товарів, а також винятки та (або) особливості запровадження цього заходу захисту для окремих товарів та (або) галузей економіки за поданням Кабінету Міністрів України. На сьогодні пунктом 142 постанови Правління НБУ від 24 лютого 2022 року № 18 «Про роботу банківської системи в період запровадження воєнного стану» граничні строки розрахунків за операціями з експорту та імпорту товарів становлять 180 календарних днів. Водночас пунктом 12 постанови Правління НБУ від 14 травня 2019 року № 67 «Про встановлення винятків та (або) особливостей запровадження граничних строків розрахунків за операціями з експорту та імпорту товарів і внесення змін до деяких нормативно-правових актів» визначено, що граничні строки розрахунків за операціями з експорту товарів, що класифікуються за кодами згідно з УКТ ЗЕД: 1001, 1002, 1003, 1004, 1005, 1201, 1205, 1206 00, 1507, 1512, 1514, 2306, становлять 90 календарних днів та застосовуються до операцій, здійснених з 11 листопада 2023 року. Відповідно до підпункту 78.1.1 пункту 78.1 статті 78 Податкового кодексу України, документальна позапланова перевірка здійснюється за наявності отримання податкової інформації, що свідчить про порушення платником податків валютного законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, якщо платник податків не надасть пояснення та їх документальні підтвердження на обов'язковий письмовий запит контролюючого органу, протягом 15 робочих днів з дня, наступного за днем отримання запиту. Під час проведення контрольно-перевірочних заходів при відпрацюванні інформації НБУ щодо виявлених уповноваженими банківськими установами фактів порушення резидентами граничних строків розрахунків за здійсненими операціями з експорту та імпорту товарів, встановлена значна кількість фактів: неподання резидентом до банківської установи повного пакету документів, потрібних для здійснення валютного нагляду за дотриманням граничних строків розрахунків; надходження до банківської установи реєстру митних декларацій за операцією резидента, який не є клієнтом цього банку; надходження коштів від нерезидента за експортною операцією на рахунки резидента в банківській установі, яка не зазначена в митній декларації; неповідомлення банківської установи про внесення змін до митної декларації на підставі аркуша коригування. Не надання резидентами до банківської установи повного пакету документів та актуальних даних є обов’язковою підставою для проведення органами ДПС документальних позапланових перевірок. Наголошуємо, що суб’єкти господарської діяльності, які здійснюють операції з експорту та імпорту товарів, повинні надавати до обслуговуючого банку документи в повному обсязі, які необхідні для здійснення валютного нагляду за дотриманням граничних строків розрахунків. Своєчасне надання резидентами до банківської установи необхідних документів про зовнішньоекономічні операції зменшить кількість повідомлень НБУ про факти порушень та, як наслідок, зменшить кількість перевірок суб’єктів зовнішньоекономічної діяльності.

Головне управління ДПС у Полтавській області

21 травня 2024 р.








До уваги платників екологічного податку: основні вимоги щодо заповнення декларації .

Головне управління ДПС у Полтавській області нагадує, що форма податкової декларації екологічного податку затверджена наказом Міністерства фінансів України від 17.08.2015 № 715, зареєстрований у Міністерстві юстиції України 03.09.2022 за № 1052/27497, із змінами (далі – Декларація). Декларація містить додатки, що є її невід’ємною частиною, у яких платники екологічного податку декларують податкові зобов’язання за:
- викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами забруднення – у додатку 1 до Декларації;
- скиди забруднюючих речовин безпосередньо у водні об’єкти – у додатку 2 до Декларації;
- розміщення відходів (крім розміщення окремих видів (класів) відходів як вторинної сировини, що розміщуються на власних територіях (об’єктах) суб’єктів господарювання) – у додатку 3 до Декларації;
- утворення радіоактивних відходів (включаючи вже накопичені) – у додатку 4 до Декларації;
- за утворення радіоактивних відходів і сплачується за придбання джерел(а) іонізуючого випромінювання – у додатку 5 до Декларації;
- тимчасове зберігання радіоактивних відходів їх виробниками понад установлений особливими умовами ліцензії строк – у додатку 6 до Декларації.

Звітним (податковим) періодом для обчислення податкових зобов’язань з екологічного податку є календарний квартал (п. 250.1 ст. 250 Податкового кодексу України (далі – ПКУ). Платники екологічного податку подають Декларації протягом 40 календарних днів, що настають за останнім календарним днем податкового (звітного) кварталу, до контролюючих органів та сплачують податок протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем граничного строку подання податкової декларації: за викиди в атмосферне повітря забруднюючих речовин стаціонарними джерелами забруднення, скиди забруднюючих речовин у водні об’єкти, розміщення протягом звітного кварталу відходів у спеціально відведених для цього місцях чи на об’єктах – за місцем розміщення стаціонарних джерел, спеціально відведених для цього місць чи об’єктів; за утворення радіоактивних відходів та тимчасове зберігання радіоактивних відходів понад установлений особливими умовами ліцензії строк – за місцем перебування платника на податковому обліку у контролюючих органах.

Податкові зобов’язання з екологічного податку обчислюються у додатках до Декларації за кожним видом та об’єктом оподаткування окремо. Вартісні показники Декларації та додатків до неї зазначаються у гривнях з копійками. Заповнення додатків до Декларації Тип додатка до Декларації, звітний період та податковий номер платника або серія (за наявності) та номер паспорта мають бути ідентичними таким показникам, що зазначені у Декларації, до якої подається такий додаток. У ряд. 3 додатків до Декларації зазначається інформація щодо кодів за КАТОТТГ, визначених за Кодифікатором адміністративно-територіальних одиниць та територій територіальних громад, затвердженим наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 26 листопада 2020 року № 290: для додатків 1, 2, 3 до Декларації: у рядку 3.1 зазначається код за КАТОТТГ території територіальної громади на території якої розташоване джерело забруднення; у рядку 3.2 зазначається код за КАТОТТГ адміністративно-територіальної одиниці за місцем розташування джерела забруднення. Для додатків 4, 5, 6 до Декларації: у рядку 3 зазначається код за КАТОТТГ адміністративно-територіальної одиниці за місцем обліку платника екологічного податку (місцезнаходження контролюючого органу, до якого подається Декларація). За кожним кодом за КАТОТТГ території територіальної громади, на території якої розташоване джерело забруднення, складається окремий додаток 1, 2, 3 до Декларації (розрахунок).

Головне управління ДПС у Полтавській області

20 травня 2024 р.

Навчання в Польщі – БЕЗКОШТОВНО!!!

Для випускників 9-11 класів!! на основі Свідоцтва про базову середню освіту (9-ий клас) АБО, Атестату про повну середню освіту (11-ий клас) Польські навчальні заклади зацікавлені в наборі випускників загальноосвітніх шкіл України на основі Свідоцтва про базову середню освіту (9-ий клас) або Атестату про повну середню освіту (11-ий клас).
На базі Європейської Асоціації Інноваційної Освіти здійснюється підготовка й набір учнівської молоді на навчання за наступними спеціальностями:
СЛЮСАР-ЗВАРЮВАЛЬНИК ПЕРУКАР
Чому варто обрати спеціальність «Перукар»?
 Перукарі завжди в попиті! Ви отримаєте не тільки професійнінавички, але і можливість росту у цій цікавій галузі.Що ви здобудете?
 Крім базової спеціальності процесі навчання пропонуютьсянавчання на сертифікованих курсах з наступних технік Бьюті-індустрії.
Курси:
1. Нарощування та ламінування вій.
2. Нарощування нігтів.
3. Художня укладка брів (порошкова хна з геометрією).
4. Курс доглядових процедур для обличчя, декольте та шиї.
5. Курс гібридного манікюру.
6. Курс візажу.
За всі пройдені курси видаються окремі кваліфікаційні сертифікати, які дають можливість працювати у своїй професії не тільки в Польщі, а й у Європі. Для додаткової інформації, звертайтеся за посиланням на сайт https://ukrpledu.wixsite.com/frizjer
СЛЮСАР-ЗВАРЮВАЛЬНИК КВАЛІФІКАЦІЇ, отримані в результаті навчання:
1. Кваліфікація 1: TIG Зварювання TIG (аргонно-дугове зварювання) використовується професійними зварювальниками для зварювання алюмінію.
2. Кваліфікація 2. MIG-MAG (напівавтоматичне зварювання). Зварювання MIG-MAG знаходить своє застосування в сферах, де потрібно зварювати листовий метал. При цьому може використовуватися газ або флюсовий дріт. Використання балона знижує комфорт при роботі, але підвищує якість шва. Зварювання під флюсом обходиться трохи дорожче черезбільш високу вартість розхідника.
3. Кваліфікація 3. MMA ММА — зварювання плавкими металевими електродами. Це дуже зручно, тому що немає необхідності використовувати важкий газовий балон — процес зварювання стає автономне. Вступаючи на спеціальність слюсар-зварювальник, Ви відкриваєте для себе величезний світ можливостей у промисловості та будівельній галузі, забезпечуєте собі фінансову стабільність та маєте можливість постійно розвиватися і вдосконалювати свої навички. Здобута освіта в Польщі є хорошою основою для працевлаштування або продовження навчання.
ВАЖЛИВО ЗНАТИ!!! Навчання лише на денній формі! БЕЗКОШТОВНО, ВПРОДОВЖ УСІХ РОКІВ НАВЧАННЯ!!!! Вступ здійснюється за умови, що на момент початку навчання (станом на 1 вересня) вступнику НЕ виповниться 18 років.��
Діють курси вивчення польської мови в онлайн. 100 годинний курс проводиться у вечірній час протягом чотирьох-п’яти місяців. Після закінчення курсу вивчення польської мови видається сертифікат знання польської мови на рівні В1 або В2. Група для вивчення польської мови https://cutt.ly/polska_mova
Інформаційно-консультаційний супровід здійснюється менеджерами Європейської асоціації інноваційної освіти
Оплата за надання інформаційно-консультаційних послуг здійснюється відповідно до договору.
Про предмет договору перелік послуг буде сказано на Презентації.
ЦІКАВО ДІЗНАТИСЬ ДЕТАЛЬНІШЕ? �� 25 ТРАВНЯ 2024 року ��  о 16.00 відбудеться онлайн презентація через платформу Zoom.Тема: "БЕЗКОШТОВНЕ НАВЧАННЯ В ПОЛЬЩІ: ОСОБЛИВОСТІ І ПЕРСПЕКТИВИ"
Реєстрація на онлайн презентацію в анкеті
Анкета на Презентацію https://leeloo-ai.com/0sumcr?traffic_mark=7sql77
ПЕРЕВАГАМИ ПЕРЕБУВАННЯ І НАВЧАННЯ В ПОЛЬЩІ Є:
 денна форма навчання з великою кількістю годин практики;
 якісна середня освіта та досконале вивчення польської мови;
 здобуття професії з гарантованим працевлаштуванням в Польщі і країнах Європи;
 повне забезпечення навчальним інструментом і спецодягом;
 забезпечення житлом;
 чіткий контроль з боку вихователів і опікунів протягом дня, відповідно до встановленого режиму;
 екскурсії, культурні заходи, участь в житті міста;
 трьох разове харчування, можливість готувати самостійно;
ЧОМУ ЦЕ ЧУДОВА МОЖЛИВІСТЬ?
- �� Безкоштовне навчання: Насолоджуйтеся здобуттям професії без фінансових турбот.
- �� Вибір спеціальностей: Дві популярні спеціальності, які відкривают широкі перспективи.
- �� Висока затребуваність: Обидві професії користуються попитом на ринку праці.
РЕЄСТРУЙТЕСЬ НА ПРЕЗЕНТАЦІЮ В АНКЕТІ та дізнайтесь більшепро унікальні можливості. Будемо раді поділитися інформацією та відповісти на всі Ваші питання! Європейської асоціації інноваційної освіти Питання, відповідь, супровід, консультування за телефонами 0800-33-57-02 (095)-007-19-50 (068)-181-75-88 (050)-678-06-90 Viber, Telegram, WhatsApp
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду

17 травня 2024 р.

Податкова знижка на навчання: які документи необхідно подати до контролюючого органу?

Головне управління ДПС у Полтавській області нагадує, що відповідно до ст. 166 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VI, із змінами та доповненнями (далі – ПКУ), платник податку має право на податкову знижку за наслідками звітного податкового року. Перелік витрат, дозволених до включення до податкової знижки, визначений пунктом 166.3 статті 166 ПКУ. До даного переліку включається, зокрема сума коштів, сплачених платником податку на користь вітчизняних закладів дошкільної, позашкільної, загальної середньої, професійної (професійно-технічної) та вищої освіти для компенсації вартості здобуття відповідної освіти таким платником податку та/або членом його сім’ї першого ступеня споріднення та/або особи, над якою встановлено опіку чи піклування, або яку влаштовано до прийомної сім’ї, дитячого будинку сімейного типу, якщо такого платника податку призначено відповідно опікуном, піклувальником, прийомним батьком, прийомною матір’ю, батьком-вихователем, матір’ю-вихователькою.
Фізична особа – платник податку на доходи фізичних осіб, яка має право скористатися податковою знижкою щодо суми коштів, сплачених за навчання, зобов’язана подати до контролюючого органу разом з податковою декларацією про майновий стан і доходи такі документи:
- копії платіжних та розрахункових документів (квитанції, фіскальні чеки, прибуткові касові ордери, що ідентифікують надавача послуг і особу, яка звертається за податковою знижкою (їх отримувача);
- копію договору з навчальним закладом, в якому обов’язково повинно бути відображено: заклад освіти – надавача послуг і здобувача освіти – отримувача послуг, вартість таких послуг і строк оплати за такі послуги;
- довідку про отримані у звітному році доходи;
- документи, які підтверджують ступінь споріднення (у разі компенсації вартості здобуття дошкільної, позашкільної, загальної середньої, професійної (професійно-технічної) та вищої освіти члена сім’ї першого ступеня споріднення), тощо.
Звертаємо увагу, що з метою використання права на податкову знижку, податкова декларація про майновий стан і доходи надається до податкового органу по 31 грудня включно року, наступного за звітним.Більш детально ознайомитися із відповідним роз’ясненням можна на вебпорталі ДПС у розділі «Загальнодоступний інформаційно-довідковий ресурс» (ЗІР) за посиланням https://zir.tax.gov.ua/ (категорія 103.06.03).
Головне управління ДПС у Полтавській області