Порядок державної реєстрації потужностей
З 24 липня 2024 року набрав чинності наказ Мінагрополітики від 15.02.2024 № 431, відповідно до якого діє новий Порядок державної реєстрації потужностей (далі - Порядок). Державна реєстрація потужності здійснюється територіальним органом Держпродспоживслужби безоплатно. Відповідно до ст. 25 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» оператори ринку харчових продуктів, які провадять діяльність, що не вимагає отримання експлуатаційного дозволу, зобов’язані зареєструвати потужності, які використовуються на будь-якій стадії виробництва та обігу. Державній реєстрації підлягає кожна окрема потужність оператора ринку, в тому числі транспортний засіб, що використовується як потужність з реалізації харчових продуктів кінцевим споживачам. Транспортні засоби, що використовуються оператором ринку виключно для перевезення харчових продуктів, яке не пов’язане з експлуатацією належної йому зареєстрованої потужності або потужності, на яку видано експлуатаційний дозвіл, підлягають кумулятивній державній реєстрації, для якої подається одна заява (незалежно від кількості відповідних транспортних засобів) та за результатами якої присвоюється один особистий реєстраційний номер. Не підлягає державній реєстрації як окрема потужність транспортний засіб, що використовується оператором ринку у зв’язку з експлуатацією іншої належної йому зареєстрованої потужності або потужності, на яку видано експлуатаційний дозвіл. Адресою потужності, яка є транспортним засобом або іншим рухомим майном, вважається місцезнаходження (для юридичної особи) або задеклароване/зареєстроване місце проживання (перебування) (для фізичної особи) оператора ринку, в управлінні якого перебуває така потужність. Для державної реєстрації потужності оператор ринку подає до територіального органу Держпродспоживслужби за адресою потужності, у тому числі через центр надання адміністративних послуг, заяву про державну реєстрацію потужності за формою згідно з додатком до цього Порядку (далі - заява). Заява в письмовій формі може бути подана шляхом особистого звернення оператора ринку або через уповноважену ним особу, надіслана поштовим відправленням або подана в електронній формі, у тому числі з використанням Єдиного державного вебпорталу електронних послуг (далі - Портал Дія) (за наявності технічної можливості). У разі подання заяви засобами Порталу Дія, така заява подається у довільній формі, придатній для сприйняття її змісту, з урахуванням відомостей, визначених формою заяви. Заява, що подається в електронній формі, повинна відповідати вимогам Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг». У разі невідповідності заяви вимогам, встановленим Законом України «Про адміністративну процедуру», а також Порядком посадова особа територіального органу Держпродспоживслужби, яка розглядає справу, приймає рішення про залишення заяви без руху відповідно до статті 43 цього Закону. Достовірність інформації, наведеної в заяві, забезпечує оператор ринку. Заява подається оператором ринку не пізніше ніж за 10 календарних днів до початку роботи потужності. Територіальному органу Держпродспоживслужби забороняється вимагати для державної реєстрації потужності будь-які інші документи, крім заяви. Виробники ремісничих харчових продуктів та харчових продуктів тваринного походження на малих потужностях з виробництва харчових продуктів тваринного походження до заяви додають також інформацію, яка дає змогу ідентифікувати такі харчові продукти, та декларують обсяги виробництва на тиждень у середньому протягом року. У разі подання заяви в паперовій формі державна реєстрація потужності здійснюється територіальним органом Держпродспоживслужби протягом 10 календарних днів після отримання заяви. Рішення про державну реєстрацію потужності або про відмову в державній реєстрації з обґрунтуванням причин оформлюється наказом територіального органу Держпродспоживслужби та не пізніше 3 робочих днів з дня його прийняття доводиться до відома оператора ринку або уповноваженої ним особи шляхом: - вручення або надсилання його поштою (реєстрованим поштовим відправленням); - надсилання на адресу електронної пошти чи передачі з використанням технічних засобів електронної комунікації. Інформація про зареєстровану потужність, вноситься до державного реєстру операторів ринку та їхніх потужностей (далі - Реєстр) посадовою особою територіального органу Держпродспоживслужби не пізніше наступного робочого дня з дати прийняття рішення про державну реєстрацію потужності. У разі подання заяви засобами Порталу Дія (за наявності технічної можливості) або через інші електронні інформаційні ресурси територіального органу Держпродспоживслужби державна реєстрація потужності здійснюється автоматично в режимі реального часу, шляхом внесення передбаченої Порядком інформації до Реєстру. При цьому внесення інформації про державну реєстрацію потужності до Реєстру здійснюється програмними засобами Реєстру на підставі даних про перевірку відомостей, зазначених операторами ринку в заяві. Перевірка достовірності відомостей проводиться на підставі даних отриманих у порядку електронної інформаційної взаємодії Порталу Дія (за наявності технічної можливості) або інших інформаційних ресурсів територіального органу Держпродспоживслужби із іншими електронними інформаційними ресурсами, зокрема з Єдиним державним реєстром юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань. У разі подання заяви в електронній формі повідомлення про державну реєстрацію потужності із зазначенням її особистого номера або про відмову в державній реєстрації надсилається автоматично за допомогою засобів Порталу Дія (за наявності технічної можливості) або інших інформаційних ресурсів територіального органу Держпродспоживслужби шляхом направлення в особистий кабінет, на електронну адресу або інші засоби зв’язку обрані оператором ринку у заяві. Територіальний орган Держпродспоживслужби відмовляє у державній реєстрації потужності у таких випадках: - відсутність у заяві повної інформації, передбаченої частиною третьою статті 25 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів»; - наявність раніше прийнятого рішення про державну реєстрацію цієї потужності. Відмова у державній реєстрації потужностей з інших підстав не дозволяється. У рішенні про відмову в державній реєстрації потужності обов’язково зазначаються підстава для відмови та фактичні обставини, що підтверджують наявність такої підстави. У разі усунення причин, що стали підставою для відмови у державній реєстрації потужності, оператор ринку має право на повторне звернення до територіального органу Держпродспоживслужби із заявою про державну реєстрацію такої потужності. Оператор ринку може оскаржити рішення територіального органу Держпродспоживслужби про відмову у державній реєстрації потужності відповідно до законодавства. Оператор ринку має право розпочати експлуатацію потужності за принципом мовчазної згоди, якщо протягом 15 робочих днів після подання ним заяви територіальний орган Держпродспоживслужби не прийняв рішення про відмову у державній реєстрації потужності або не надав копії такого рішення оператору ринку. Оператор ринку зобов’язаний протягом 10 робочих днів повідомити територіальний орган Держпродспоживслужби про зміни у своїй діяльності, що зумовлюють необхідність внесення змін до відомостей Реєстру, а також про припинення використання потужності. Звертаємо увагу операторів ринку, що згідно зі ст. 37 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» забороняється обіг харчових продуктів, вироблених на потужностях, повідомлення про реєстрацію яких не зроблено.

Дорогі друзі! Триває грантовий конкурс, де учасники можуть отримати призову стипендію у розмірі 20000 гривень! Тема конкурсу: "Діджиталізація Навчання: Шлях до Цифрової Грамотності" Для участі у конкурсі виконайте умови на сторінці гранту: https://svitua-grant.com/ Мета конкурсу: сприяти цифровізації освіти в Україні шляхом залучення студентів та учнів до розробки та впровадження інноваційних проектів. Терміни, правили та зміни на офіційній сторінці конкурсу. Дякуємо Вам за участь! Слава Україні!
Democracy Reporting International розпочинає прийом заявок на участь у конкурсі стипендій для стажування молоді у органах державної влади та місцевого самоврядування
Програма має на меті залучити молодих людей (віком 18-35 років) до процесів державного управління та розвитку України, ознайомити їх із втіленням реформ та допомогти створити кадровий резерв органів влади. Програма стажування охопить такі напрямки: освітній, організаційний (підготовка заходів і робота зі ЗМІ), економічний (робота з грантовими проектами, робота з проєктами МТД та міжнародними донорами, енергетичний менеджмент), юридичний (підготовка проєктів нормативних актів та супровідних документів), культура і туризм, молоді і спорту тощо. Вимоги до кандидатів: · Вік від 18 до 35 років, громадянство України. · Вища або незакінчена вища освіта (перевага надається спеціальностям у сфері державного управління, права, економіки або суміжних дисциплін). · Висока мотивація, прагнення до саморозвитку, готовність працювати для суспільства. Програма триватиме 3 місяці (повний робочий день протягом трьох місяців у проміжку з вересня по грудень 2024 року). Для участі в конкурсному відборі необхідно заповнити заявку, додавши мотиваційний лист та резюме онлайн, за посиланням: http://surl.li/yantou Кінцевий термін подачі заявок – 15 серпня 2024.
Фізичні особи мають можливість сплатити податки, збори, платежі через Електронний кабінет
Головне управління ДПС у Полтавській області повідомляє, що платники податків – фізичні особи мають можливість сплатити податки, збори, платежі у приватній частині Електронного кабінету платника на вебпорталі ДПС за посиланням http://cabinet.tax.gov.ua . Меню «Стан розрахунків з бюджетом» приватної частини Електронного кабінету надає користувачу доступ до його особових рахунків із сплати податків, зборів та інших платежів. При зверненні до зазначеного пункту меню відображається зведена інформація станом на момент звернення, що містить наступні дані по кожному виду платежу: - назва територіального органу ДПС; - код платежу; - стаття; - назва платежу; - надміру сплачені суми та суми, які будуть нараховані в наступних звітних періодах «+» (надміру сплачені суми єдиного внеску (авансові платежі) для ЄВ); - податковий борг «-» (без врахування пені) (заборгованість «-» з ЄВ); - залишок несплаченої пені;- не застосована штрафна санкція (передбачена відповідно норм ПКУ); - термін сплати. Обравши один із податків (зборів, платежів), фізичні особи, після ідентифікації, мають можливість за допомогою платіжної системи платіжною картою сплатити податки, збори, платежі. При цьому заповнення усіх необхідних платіжних реквізитів на сайті платіжної системи здійснюється автоматично, а користувачу достатньо зазначити суму та реквізити платіжної карти. При цьому нагадуємо, що робота у приватній частині Електронного кабінету здійснюється з використанням кваліфікованого електронного підпису, отриманого у будь-якого Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг.З інформацією щодо сплати податків, зборів, платежів фізичними особами можна ознайомитись в меню «Стан розрахунків з бюджетом» розділу «Допомога» Електронного кабінету платника за посиланням http://cabinet.tax.gov.ua/help/ Головне управління ДПС у Полтавській області
Успішна кар'єра починається з освіти! Додаткові можливості для вступників до Державного податкового університету. РЕГІОНАЛЬНИЙ КОЕФІЦІЄНТ 1,04 дозволяє миттєво отримати вищий конкурсний бал та збільшити свої шанси на вступ! Як це діє? Наприклад, ваш конкурсний бал 144,5? У ДПУ він зросте до 150,28!Проста математика: свій конкурсний бал помножте на 1,04 (отримаємо: 144,5 х 1.04 = 150,28). ПЕРСПЕКТИВИ ПЕРЕВЕДЕННЯ НА БЮДЖЕТ ДЛЯ ПІЛЬГОВИХ КАТЕГОРІЙ: діти учасників бойових дій, діти з інвалідністю, діти загиблих Захисників України, діти-сироти, діти позбавлені батьківського піклування мають право бути переведені на бюджет, якщо за результатами вступу зараховані на контракт. СПЕЦІАЛЬНОСТІ З ДЕРЖАВНИМ ЗАМОВЛЕННЯМ: 051 Економіка 071 Облік і оподаткування 072 Фінанси, банківська справа, страхування та фондовий ринок 073 Менеджмент 076 Підприємництво та торгівля 081 Право 122 Комп’ютерні науки 293 Міжнародне право Скористайтесь перевагами! Приєднуйтеся до великої родини ДПУ! Контакти:+38 (068) 619-31-31;+38 (073) 619-31-31;044-363-27-30;
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду
каб. 106, 108 корпусу Р, вул. Садова, 53, м. Ірпінь, Київська область Головне управління ДПС у Полтавській області
Мільйон на проєкт: стартує конкурс фінансування для ГО, які надають послуги ветеранам та їхнім родинам
24 липня Український ветеранський фонд оголошує старт конкурсу фінансування громадських організацій — Варто: шлях відновлення.З а умовами проєкту, фінансування можуть отримати громадські організації, які надають ветеранам, їхнім родинам, а також сім’ям полеглих захисників і захисниць можливості реабілітації через фізичну активність.Кошти можна отримати на: ● облаштування необхідної інфраструктури (центрів з фізичної реабілітації, клубів, секцій) для проведення тренувальних заходів для ветеранів; ● організацію проведення заходів/тренувань для ветеранів під керівництвом кваліфікованих тренерів, реабілітологів, спрямованих на підвищення їх рухової активності та залучення до активного способу життя; ● проведення масових заходів (змагань) з фізичної активності для ветеранів, у тому числі ветеранів з видимою і невидимою інвалідністю. Сума фінансової підтримки, що надається кожному переможцю: від 500 тисяч до мільйона гривень. Приймання заявок триватиме з 24 липня до 9 серпня 2024 року, 18:00. Переможців серед проєктів визначатиме незалежна комісія.Максимальний строк реалізації проєкту — до 12 місяців. Більше про умови та покрокову інструкцію — на сайті Українського ветеранського фонду:https://veteranfund.com.ua/.../varto-shlyakh-vidnovlennya/ Запитання та уточнення щодо поданого аплікаційного пакета надсилайте на пошту
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду
з обов’язковим зазначенням теми листа “Конкурс Проєктів “Варто: шлях відновлення” та номера заявки.
Перший грант від компанії Kanyon.
Тема: “Лідерство та Розвиток Комунікаційних Навичок” Ми прагнемо допомогти молодим людям віднайти у собі потенціал до позитивного впливу на оточення. Майбутнє країни, розвиток різних сфер залежить від людей, які готові взяти відповідальність.І звісно, найкраща робота отримає стипендію у розмірі: 20000 гривень!"Навіть найменша справа може змінити світ, якщо до неї долучаються люди з відчуттям відповідальності та розумінням мети." ©Роберт Кеннеді Деталі гранту та умови участі на офіційній сторінці гранту: https://kanyon.com.ua/blog/stypendiia-na-navchannia/ Бажаємо успіхів кожному учаснику. Слава Україні! _ _ _Ми організували вже більше 10 грантів, де переможці отримали свої нагороди. Тому знаходячи партнерів та організовуючи подібні конкурси ми гарантуємо чесність кожного з цих конкурсів. З повагою Ілля Олійник, керівник проекту. https://scholarship-foundation.net/
Облаштування та експлуатація індивідуальних колодязів .
В умовах руйнування об’єктів інфраструктури внаслідок бойових дій постає проблема забезпечення населення доброякісною питною водою. З цією метою дедалі частіше в умовах відсутності централізованого водопостачання використовується вода з альтернативних джерел (колодязів, бюветів, тощо).Значна кількість населення особливо у сільській місцевості використовує для забезпечення питних потреб воду з шахтних колодязів. При виборі місцевлаштування колодязя необхідно враховувати те, що він має бути розташований на незабрудненій та захищеній місцевості, яка знаходиться вище за течією ґрунтових вод на відстані не менше ніж 50 м від вбиралень, вигрібних ям, мережі каналізації, старих покинутих колодязів тощо. Влаштовувати колодязі у місцях, що затоплюються повінню, зазнають розмивів, зсувів та інших деформацій, на понижених та заболочених, а також на проїзній частині вулиць – забороняється.При влаштуванні колодязів необхідно дотримуватись таких вимог: стінки колодязів повинні бути щільні, без шпарин, здатні ізолювати колодязь від проникнення поверхневого стоку ( дощових і талих вод). Для облицювання стінок, в першу чергу, рекомендуються бетонні або залізобетонні кільця; при їх відсутності дозволяється використання кераміки, цегли, каменю, дерева. Каміння для колодязів необхідно використовувати із міцних стійких порід, укладати на цементному розчині, так само, як бетонні чи залізобетонні кільця.Підводну частину стінок потрібно заглиблювати (не більш ніж на 1 м) у водоносний горизонт для кращого його розкриття та збільшення шару води.Верх повинен бути не менше, як на 0,8 м вище поверхні землі. З метою захисту від засмічення верх необхідно закривати кришкою з металу чи дерева (залізобетонним перекриттям з люком) та зробити дашок. Колодязі закриті зверху, обладнують вентиляційною трубою, виведеною вище поверхні землі не менше ніж на 2 м, отвір необхідно захистити ковпаком із сіткою.Для підйому води рекомендується застосовувати насоси (краще електрозанурювальні). Зливна труба насоса повинна мати гачок для підвішування відра. У разі неможливості застосування насосу обладнують колодязь коловоротом або “журавлем” із відром для загального користування, міцно прикріпленим. Біля колодязя необхідно влаштовувати лавку для відер.Для захисту від забруднення поверхневими стоками необхідно влаштовувати перехоплюючі канави, які відводять стоки від колодязя. З тією ж метою навколо необхідно робити “замок” із гарно замішаної та пошарово утрамбованої глини чи масного суглинку (глибиною 2м і шириною 1м) або бетонувати (асфальтувати) майданчик радіусом не менше 2м на основі з щебеню товщиною 15-20 см.У разі використання дерев’яних зрубів слід застосовувати колоди без глибоких шпарин і червоточин, не уражені грибком. Перевагу необхідно надавати таким породам дерева, як модрина, вільха, в’яз чи берест, але можна застосовувати також дуб і сосну. Перед введенням в експлуатацію рекомендується виконати тривале відкачування води декілька повних об’ємів, дезінфекцію та повторне відкачування води до зниження залишкових кількостей дезінфектанту до норми.Користуючись колодязем, велику увагу необхідно приділяти його захисту від забруднення і періодично ремонтувати, запобігати нагромадженню мулу, що погіршує смак і запах води, та який є сприятливим середовищем для розмноження патогенних мікроорганізмів. З цією метою його треба періодично – не рідше раз на рік очищати та цілком відкачувати воду. Після кожного ремонту або очищення рекомендовано проводити дезінфекцію споруд та води деззасобами дозволеними МОЗ України. Питна вода, призначена для споживання людиною, при цьому повинна бути безпечною в епідемічному відношенні, мати сприятливі органолептичні властивості та нешкідливий хімічний склад. Забруднення води – це є зміна її природних властивостей. Вживання небезпечної в епідемічному відношенні питної води з колодязя може привести до виникнення інфекційних захворювань (вірусного гепатиту А, черевного тифу, дизентерії, холери, ротавірусної нфекції, гастро-ентериту, лептоспірозу тощо), а води із хімічним забрудненням – до водно-нітратної метгемоглобінемії, карієсу або флюорозу.Саме тому рекомендуємо власникам колодязів дбати про якість питної води та про своє здоров’я!
Спека і відключення світла та як уберегтися від харчового отруєння
Через постійні відключення світла зростає ризик придбати у магазинах зіпсовану їжу, яка зберігалася у неналежних умовах. Як не купити небезпечні продукти. Перед походом у магазин варто перевірити, коли за графіком вимикають світло у районі, де він знаходиться. Однак варто пам’ятати, що відключення дуже часто відбуваються поза графіком. Тому краще надати перевагу магазину, який знаходиться або на одній лінії з об’єктом критичної інфраструктури, де відключень не буває, або вони стаються не так часто, як на інших лініях. Якщо поруч з вами таких магазинів немає, бажано знайти той, де працює генератор. А також варто: - купувати продукти, які виготовлені нещодавно і якнайменше зберігались у магазині; - здійснювати закупівлі у закладах, де більша кількість покупців, а відповідно, і графіки поставок частіші; - звертати увагу на завантаженість холодильників магазинів харчовими продуктами. Перевантажене холодильне обладнання не здатне тривалий час після знеструмлення утримувати температуру; - завжди перевіряти дату пакування, кінцеву дату для вживання й умови зберігання; - уникати продуктів "за півціни", у яких уже минає термін придатності, тому що під час постійних відключень світла зростає ризик того, що продукт уже зіпсувався. Тривале перебування продуктів без належного температурного режиму здатне призвести до їхнього псування та, як наслідок, спричинити важкі харчові отруєння. У літню пору це може стати додатковим фактором і причиною виникнення гострих кишкових інфекцій та харчових отруєнь. З метою попередження їх виникнення надаємо поради, які допоможуть зберегти їжу безпечною до вживання : - подбайте про безпечну температуру в холодильнику та морозильній камері. У холодильнику має бути температура 4°С або нижче; у морозильній камері – нижче 0°С; - завчасно підготуйтеся до надзвичайної ситуації. Заморозьте контейнери з водою, щоб мати змогу зберегти температуру під час відключення електроенергії. За можливості придбайте сухий або блоковий лід; - коли вже електроенергію відключили, тримайте дверцята холодильника та морозильної камери закритими. Якщо дверцята залишаються закритими, продукти залишаються безпечними до 4 годин у холодильнику, 48 годин у повній морозилці, 24 години у напівпорожній морозилці. Якщо електроенергія відключена більше 4 годин, помістіть лід до продуктів у холодильник; - перевіряйте температуру продуктів, що зберігаються в морозилці або в холодильнику з додатковим джерелом холоду. Це можна зробити за допомогою термометра в холодильнику чи морозилці; - в умовах віялових відключень електроенергії , зробіть запас продуктів, що не потребують особливих умов зберігання (здоба, консерви) та готуйте страви у невеликій кількості; - купуйте продукти харчування, що швидко псуються, в супермаркетах чи продуктовим магазинам які обладнані генераторами. За жодних обставин не купуйте харчові продукти в місцях несанкціонованої торгівлі. Це може нести загрозу здоров’ю та спричинити непередбачувані наслідки для життя. Шановні споживачі! Підозрілу їжу ніколи не пробуйте на смак, щоб перевірити її безпечність. Якщо маєте сумніви, насторожує колір, запах, структура, краще не споживайте її. Особливо це стосується харчових продуктів, які швидко псуються: м’ясо, риба, яйця, молочні продукти.

Військовий коледж сержантського складу Військового інституту телекомунікацій та інформатизації імені Героїв Крут здійснює підготовку фахівців за освітньо-професійним ступенем «фаховий молодший бакалавр» для проходження військової служби за контрактом на посадах сержантського та старшинського складу у Збройних Силах України. Переваги навчання: - Приймаємо на навчання чоловіків та жінок; - Право вступу мають громадяни України віком від 17 до 30 років; - Спеціальності які отримують наші випускники мають великий попит також і в цивільній сфері діяльності; - Під час навчання курсанти коледжу мають імунітет від участі в бойових діях; - Навчання, 3х разове харчування, лікування, проживання, отримання військового майна, форми одягу здійснюється за державний кошт; - Після проходження навчання випускники коледжу отримують диплом державного зразка Військового інституту телекомунікацій та інформатизації імені Героїв Крут; Термін навчання в коледжі складає 2 роки. Спеціальності, за якими здійснюється підготовка: - 122 "Комп’ютерні науки"; - 172 "Електронні комунікації та радіотехніка"; Контактна інформація: +38(068)9729752; +38(050)1921404; +38(063)9603057+38(066)4939804
|
Північно-Східне міжрегіональне управління Державної служби з питань праці консультує стосовно організації та проведення суспільно корисних робіт в умовах воєнного стану
Правові та організаційні засади залучення працездатних осіб до суспільно корисних робіт в умовах воєнного стану, що виконуються під час запровадження трудової повинності, а також питання соціального захисту працездатних осіб, що залучаються до їх виконання, визначені статтею 8 Закону України «Про правовий режим воєнного стану» та Порядком залучення працездатних осіб до суспільно корисних робіт в умовах воєнного стану, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 13.07.2011 № 753 (далі – Порядок №753). Відповідно до пункту 3 Порядку № 753, суспільно корисні роботи - види тимчасової трудової діяльності працездатних осіб в умовах воєнного стану, які провадяться для виконання робіт, що мають оборонний характер, ліквідації надзвичайних ситуацій техногенного, природного та воєнного характеру, що виникли в період воєнного стану, та їх наслідків, задоволення потреб Збройних Сил, інших військових формувань і сил цивільного захисту, забезпечення функціонування національної економіки та системи забезпечення життєдіяльності населення.Безпека праці під час виконання суспільно-корисних робіт.Дотримання основних принципів безпеки праці під час виконання суспільно-корисних робіт є ефективним інструментом, який дозволить гарантовано захистити працівників від шкідливих і небезпечних факторів, які впливають на їх здоров'я і здоров'я оточуючих, а також підвищити продуктивність і якість праці працівників.До суспільно-корисних робіт відносяться: розбір завалів, роздача гуманітарної допомоги, ремонтно-відновлювальні роботи, розчищення колій та доріг, будівництво захисних споруд цивільного характеру, вантажні та сільськогосподарські роботи, заготівля дров до опалювального сезону та ін. Характерними небезпечними і шкідливими факторами при виконанні СКР є тепловий удар, пожежна небезпека, електронебезпека, фізичне навантаження, запиленість повітря або вітер, обвали, гострі кромки, задирки і нерівності поверхонь інвентарю та інструменту. Звертаємо увагу, роботодавців, що працівники під час суспільно корисних робіт можуть бути залучені до виконання робіт підвищеної небезпеки з урахуванням додержання законодавства з питань безпеки праці.Під час суспільно-корисних робіт працівникам повинні бути видані в установленому порядку засоби індивідуального захисту (халат, рукавиці, тощо).На час роботи повинна бути виділена медична аптечка з набором необхідних засобів для надання першої долікарської допомоги потерпілому при нещасному випадку. При будь-яких помічених недоліках, порушеннях, явищах, які можуть привести до травмування, нещасного випадку чи аварійної ситуації, кожен зайнятий суспільно-корисною працею працівник зобов'язаний припинити роботу та повідомити про загрозу свого керівника робіт.Виконання суспільно корисних робіт на радіаційно або хімічно забруднених територіях, у районах виникнення небезпечних і особливо небезпечних інфекційних хвороб, місцях розташування вибухонебезпечних предметів допускається виключно за письмовою згодою особи, яка виявила бажання бути залученою до їх виконання, з дотриманням вимог законодавства про охорону праці. Згідно пункту 5 Порядку № 753 до суспільно корисних робіт залучаються працездатні особи, у тому числі особи, що не підлягають призову на військову службу, які за віком і станом здоров'я не мають обмежень до роботи в умовах воєнного стану (крім працездатних осіб, що залучені до роботи в оборонній сфері та сфері забезпечення життєдіяльності населення і заброньовані за підприємствами у період воєнного стану з метою виконання робіт, що мають оборонний характер, а також осіб, залучених до здійснення заходів національного спротиву), а саме:зареєстровані безробітні та інші незайняті особи, зокрема внутрішньо переміщені;працівники функціонуючих в умовах воєнного стану підприємств (за погодженням з їх керівниками), що не залучені до виконання мобілізаційних завдань (замовлень) та не зараховані до складу об’єктових формувань цивільного захисту, - у порядку переведення;особи, зайняті в особистому селянському господарстві;студенти вищих, учні та слухачі професійно-технічних навчальних закладів;особи, які забезпечують себе роботою самостійно.З кожною із зазначених осіб укладається строковий трудовий договір. За працівниками, залученими до виконання суспільно корисних робіт, на час виконання таких робіт зберігається попереднє місце роботи (посада).Забороняється залучати до суспільно корисних робіт малолітніх дітей та дітей віком від чотирнадцяти до п'ятнадцяти років, жінок, які мають дітей віком до трьох років, а також вагітних жінок у разі, коли виконання таких робіт може негативно вплинути на стан їх здоров'я (пункт 6 Порядку № 753). Листування з ДПС у смартфоні
Надсилайте листи та звернення до контролюючого органу через мобільний застосунок. У розділі «Послуги» вам доступна можливість надіслати лист до контролюючого органу: - оберіть «Надіслати лист до ДПС»; - оберіть контролюючий орган; - зазначте тип, тематику та короткий зміст листа; - прикріпіть лист в електронному вигляді розміром до 5 Мб (файл або фото); - підпишіть та надішліть. Близько 80 тис. користувачів вже завантажили мобільний застосунок «Моя податкова» та отримують податкові послуги у смартфоні. Цінуй свій час та приєднуйся! Головне управління ДПС у Полтавській області
Як скористатися правом на податкову знижку щодо понесених витрат, переданих як пожертвування або благодійні внески неприбутковим організаціям?
Головне управління ДПС у Полтавській області нагадує, що підпунктом 166.3.2 п. 166.3 ст. 166 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VI (далі – ПКУ), зокрема, визначено, що платник податку на доходи фізичних осіб має право включити до податкової знижки у зменшення оподатковуваного доходу платника податку за наслідками звітного податкового року, нарахованого у вигляді заробітної плати, зменшеного з урахуванням положень п. 164.6 ст. 164 ПКУ, суму коштів або вартість майна, перерахованих (переданих) платником податку у вигляді пожертвувань або благодійних внесків неприбутковим організаціям, які на дату перерахування (передачі) таких коштів та майна відповідали умовам, визначеним п. 133.4 ст. 133 ПКУ, у розмірі, що не перевищує 4 відс. суми його загального оподатковуваного доходу такого звітного року. При цьому така фізична особа – платник податку зобов’язана подати до контролюючого органу разом з річною податковою декларацією про майновий стан і доходи копії платіжних та розрахункових документів, зокрема, квитанції, фіскальні чеки, що ідентифікують отримувача коштів і особу, яка звертається за податковою знижкою, а також копію договору (за наявності). Більш детально ознайомитися з відповідним роз’ясненням можна на вебпорталі ДПС у розділі «Загальнодоступний інформаційно-довідковий ресурс» (ЗІР) за посиланням https://zir.tax.gov.ua/ (категорія 103.06.03). Звертаємо увагу, що податкова декларація про майновий стан і доходи за результатами 2023 року з метою реалізації права на податкову знижку подається до контролюючого органу не пізніше 31 грудня 2024 року. Головне управління ДПС у Полтавській області
Чи можуть отримати кваліфіковані електронні довірчі послуги особи віком від чотирнадцяти до вісімнадцяти років без згоди батьків чи опікунів?
Головне управління ДПС у Полтавській області повідомляє, що Законом України від 01.12.2022 року № 2801-IX «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо забезпечення укладення угоди між Україною та Європейським союзом про взаємне визнання кваліфікованих електронних довірчих послуг та імплементації законодавства Європейського Союзу у сфері електронної ідентифікації», було внесено зміни, до статті 32 Цивільного кодексу України щодо самостійного укладання договору про отримання електронних довірчих послуг неповнолітніми особами. Отже, особи віком від чотирнадцяти до вісімнадцяти років мають право самостійно, без згоди батьків чи опікунів отримувати кваліфіковані електронні довірчі послуги у Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг Державної податкової служби України. Більш детально читайте на вебпорталі ДПС України за посиланням https://ca.tax.gov.ua. У разі виникнення запитань, надсилайте їх на електронну поштову скриньку
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду
, телефонуйте за номером (044) 284-00-10 або звертайтеся до пунктів обслуговування на території Полтавської області за адресами: м. Полтава, вул. Європейська, буд. 155, зал № 1, каб. 1; м. Кременчук, вул. Троїцька, буд. 76, каб. 102.
Головне управління ДПС у Полтавській області
До уваги фізичних осіб – підприємців, які здійснюють продаж власновирощеної, відгодованої чи виготовленої продукції
Відповідно до порядку проведення розрахунків, визначеного розділом ІІ Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» (далі – Закон № 265), суб’єкти господарювання зобов’язані проводити розрахунки за товари (послуги) із обов’язковим застосуванням реєстраторів розрахункових операцій або програмних реєстраторів розрахункових операцій (далі – РРО/ПРРО) та видачею споживачам розрахункових документів встановленої форми та змісту на повну суму проведеної операції. Перелік умов, за яких застосування РРО/ПРРО є не обов’язковим, визначено статтею 9 Закону № 265. Однією з таких умов є право не застосовувати РРО/ПРРО та розрахункові книжки при здійсненні торгівлі продукцією власного виробництва (крім технічно складних побутових товарів, що підлягають гарантійному ремонту, лікарських засобів, виробів медичного призначення, ювелірних та побутових виробів з дорогоцінних металів, дорогоцінного каміння, дорогоцінного каміння органогенного утворення та напівдорогоцінного каміння) підприємствами, установами і організаціями усіх форм власності, крім підприємств торгівлі та громадського харчування, у разі проведення розрахунків у касах цих підприємств, установ і організацій з оформленням прибуткових і видаткових касових ордерів та видачею відповідних квитанцій, підписаних уповноваженою особою відповідного суб’єкта господарювання. Звертаємо увагу, що вказане право стосується лише підприємств, установ і організацій усіх форм власності, тобто юридичних осіб, і не розповсюджує свою дію на фізичних осіб – підприємців. Враховуючи викладене, продаж власно вирощеної, відгодованої чи виготовленої продукції фізичними особами – підприємцями, незалежно від обраної системи оподаткування, за загальним правилом має здійснюватись із застосуванням РРО/ПРРО. Головне управління ДПС у Полтавській області
|
|