Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, з юридичних осіб: основні вимоги щодо заповнення декларації. Головне управління ДПС у Полтавській області нагадує, що форма податкової декларації з податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, затверджена наказом Міністерства фінансів України від 10.04.2015 № 408 із змінами та доповненнями (далі – Декларація), передбачає заповнення додатка 1 (для об’єктів житлової нерухомості) та додатка 2 (для об’єктів нежитлової нерухомості), які є її невід’ємною частиною.При заповненні платником податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки Декларації необхідно враховувати наступне:- в заголовній частині додатків 1 та 2 до податкової декларації з податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, у рядку «Код за КАТОТТГ території територіальної громади» зазначається код за КАТОТТГ території територіальної громади, повноваження якої розповсюджуються на адміністративно-територіальні одиниці, на території яких розташовано об’єкти нерухомого майна;- у графі 3 «Код за КАТОТТГ адміністративно-територіальної громади» розд. І «Розрахунок податкового зобов’язання» додатків 1 та 2 зазначається код за КАТОТТГ адміністративно-територіальної одиниці, на території якої розташовано об’єкти нерухомості;- у графі 8 розд. І додатка 1 (додатка 2) до податкової декларації з податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки зазначається інформація про реєстраційні дані об’єкта нерухомого майна (розмір частки/поділу загальної площі) у числовому значенні з двома знаками після коми, що відповідає даним, зазначеним у правовстановлюючих документах. Головне управління ДПС у Полтавській області
Запрошуємо до участі в Всеукраїнських змаганнях зі стронгмену «Сильні України», що спрямовані на відзначення стійкості ветеранів та сприяння зміцненню патріотичного духу в суспільстві. Основною метою змагань є широке залучення населення до занять фізичною культурою та спортом. До участі запрошуються наступні категорії громадян: ветерани, військовослужбовці, представники силових структур, депутати Верховної Ради України, представники обласної військової адміністрації, спортсмени високої кваліфікації, чемпіони та рекордсмени України та світу, представники громадського суспільства. Вікові категорії учасників змагань:юніори – з 19 до 23 років;дорослі – з 24 до 39 років. Рівень допуску до змагань за кваліфікацією: не нижче ІІІ розряду. В рамках проведення заходу заплановано змагання з пауерліфтингу, веслування на тренажері, аеробайку та ривку гирі.Змагання проводяться 30 червня 2024 року в м. Полтава, Полтавський міський парк культури та відпочинку «Перемога». Обов’язкова попередня реєстрація на сайті: https://strongman.org.ua
На Полтавщині тривають цільові профілактичні заходи під умовною назвою «Мігрант». З метою запобігання та протидії нелегальній міграції та іншим порушенням законодавства України в міграційній сфері, Північно-Східним міжрегіональним управлінням Державної служби з питань праці спільно з Державною міграційноюслужбою України проводяться заходи з виконання законодавства в міграційній сфері під умовною назвою «Мігрант». Заходи проводяться на підставі інформації, отриманої від Державної прикордонної служби України, проведення звірки даних щодо іноземців та осіб без громадянства, які перебувають на території України, з метою виявлення осіб, які не виїхали з України після закінчення дозволеного строку перебування і не вжили заходів щодо врегулювання свого правового статусу. Нагадуємо, що відповідно до вимог частини 4 статті 3 Закону України «Про зайнятість населення», право на зайнятість в Україні мають іноземці та особи без громадянства, які постійно проживають в Україні, яких визнано в Україні біженцями,яким надано притулок в Україні, яких визнано особами, що потребують додаткового захисту, яким надано тимчасовий захист, а також ті, що одержали дозвіл на імміграцію в Україну, мають право на зайнятість на підставах і в порядку, встановлених для громадян України. Іноземці та особи без громадянства, які прибули в Україну дляпрацевлаштування на визначений строк, приймаються роботодавцями на роботу на підставі дозволу на застосування праці іноземців та осіб без громадянства, виданого в порядку, визначеному цим Законом, якщо інше не передбачено законами та/або міжнародними договорами України, згода на обов'язковість яких надана Верховною Радою України. Іноземці та осіб без громадянства поділяються на тих кому дляпрацевлаштування потрібен дозвіл на працевлаштування і тих хто може працювати без отримання такого дозволу. Роботодавці мають право на застосування праці іноземців та осіб без громадянства на території України на підставі дозволу, що видається територіальними органами центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері зайнятості населення та трудової міграції (стаття 42 Закону України «Про зайнятість населення»).Праця іноземців та осіб без громадянства може застосовуватися без дозволу на посадах за сумісництвом в одного роботодавця, якщо строк дії трудового договору напосаді за сумісництвом не перевищує строку дії дозволу за основним місцем роботи. Іноземець або особа без громадянства може суміщати роботу на посаді, визначену дозволом, з роботою на посаді тимчасово відсутнього працівника, за умови, що суміщення триває не більше 60 календарних днів протягом календарного року. Дозвіл на застосування праці іноземців та осіб без громадянства - документ, який надає право роботодавцю тимчасово використовувати працю іноземця або особибез громадянства, або добровільно отриманий резидентом Дія Сіті для укладення гіг-контракту з іноземцем або особою без громадянства (пункт 5 частини 1 статті 1 Закону України «Про правовий статус іноземців та осіб без громадянства»). Категорії іноземців та осіб без громадянства для працевлаштування яких необхідно отримати дозвіл. Дозвіл видається або продовжується для таких категорій осіб (якщо інше не встановлено законом та/або ратифікованими міжнародними договорами): - іноземні наймані працівники; - відряджені іноземні працівники; - внутрішньокорпоративні цесіонарії (визнані такими відповідно до графіка специфічних зобов’язань у секторі послуг Протоколу про вступ України до Світової організації торгівлі (стаття II Генеральної угоди про торгівлю послугами); - іноземці та особи без громадянства, стосовно яких прийнято рішення про оформлення документів для вирішення питання щодо визнання біженцем або особою, яка потребує додаткового захисту; іноземці та особи без громадянства, якіоскаржують рішення про відмову в оформленні документів для вирішення питання щодо визнання біженцем або особою, яка потребує додаткового захисту; - особи, які подали заяву про визнання особою без громадянства, та особи, які оскаржують рішення про відмову у визнанні особою без громадянства; - іноземці та особи без громадянства, які прибули в Україну з метою навчання у закладах вищої освіти та мають намір у період навчання та після закінчення навчання, за умови працевлаштування не пізніше ніж за 30 календарних днів до моменту завершення навчання, провадити трудову діяльність в Україні (стаття 42-1 Закону України «Про зайнятість населення»). Категорії іноземців та осіб без громадянства працевлаштування яких здійснюється без дозволу.Без дозволу здійснюється працевлаштування (згідно частини 6 статті 42 Закону України «Про зайнятість населення»): - іноземців та осіб без громадянства, які постійно проживають в Україні; - іноземців та осіб без громадянства, які набули статусу біженця відповідно до законодавства України або одержали дозвіл на імміграцію в Україну; - іноземців та осіб без громадянства, яких визнано особами, що потребують додаткового захисту, або яким надано тимчасовий захист в Україні; - представників іноземного морського (річкового) флоту та авіакомпаній, які обслуговують такі компанії на території України; - осіб, яких визнано особами без громадянства центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері міграції, у тому числі протидії нелегальній (незаконній) міграції, громадянства, реєстрації фізичних осіб, біженців таінших визначених законодавством категорій мігрантів; - працівників закордонних медіа, акредитованих для роботи в Україні; - спортсменів, які набули професійного статусу, артистів та працівників мистецтва для роботи в Україні за фахом; - працівників аварійно-рятувальних служб для виконання термінових робіт; - працівників іноземних представництв, які зареєстровані на території України в установленому законодавством порядку; - священнослужителів, які є іноземцями і тимчасово перебувають в Україні на запрошення релігійних організацій для провадження канонічної діяльності лише у таких організаціях з офіційним погодженням з органом, який здійснив реєстрацію статуту (положення) відповідної релігійної організації; - іноземців та осіб без громадянства, які прибули в Україну для участі у реалізації проектів міжнародної технічної допомоги; - іноземців та осіб без громадянства, які прибули в Україну для провадження викладацької та/або наукової діяльності у закладах фахової передвищої та вищої освіти на їх запрошення; - інших іноземців та осіб без громадянства у випадках, передбачених законами та міжнародними договорами України, згода на обов'язковість яких надана Верховною Радою України. Наголошуємо, що метою проведення профілактичних заходів є не тільки покарання іноземців, а й надання допомоги громадянам, які перебувають в складних життєвих ситуаціях.Закликаємо іноземців, які знаходяться на території області, дотримуватися встановлених законодавством правил перебування на території нашої держави, та не порушувати міграційне законодавство України!
Легалізація заробітної плати: подолаємо проблему разом! Головне управління ДПС у Полтавській області нагадує, що своєчасна та в повному обсязі сплата податків і зборів – обов’язок кожного громадянина, визначений Конституцією України, та бізнес спільноти відповідно до норм податкового законодавства. Однак, окремі суб’єкти господарювання виплачують заробітну плату в «конвертах» та в розмірах, що є нижчими законодавчо встановленого рівня. Результатом таких порушень є недостатнє фінансування закладів охорони здоров’я, освіти, культури, низький рівень заробітної плати фахівців бюджетних галузей - лікарів, учителів, працівників культури, а також соціальних виплат малозабезпеченим сім’ям та сім’ям з дітьми, внутрішньо переміщеним особам, пенсійних виплат тощо. Особливо критичними є наслідки таких порушень у період дії воєнного стану, коли Україна бореться з підступним ворогом. Шановні платники податків! Шановні громадяни! Ми разом повинні протидіяти таким негативним явищам, як використання праці найманих працівників без оформлення трудових відносин, адже період трудової діяльності, в якому не сплачується, зокрема, єдиний внесок на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, не зараховується до страхового стажу працівника. Відповідно, такий працівник втрачає право на соціальні гарантії та пенсійні виплати у майбутньому, а суспільство недоотримує податки та збори. Шановні працедавці! Дотримуйтесь норм чинного трудового та податкового законодавства! Пам’ятайте, що за вищевказані порушення передбачена адміністративна, фінансова та кримінальна відповідальність! Шановні працівники! Ваше право – отримувати офіційну заробітну плату та відповідні соціальні гарантії, забезпечувати своїм родинам добробут і спокій. Пам’ятайте про це та не погоджуйтесь на незаконні пропозиції. У випадках порушення трудового та податкового законодавства, пропонуємо звертатися за телефонами «гяряої лінії» Головного управління ДПС у Полтавській області за посиланням https://poltava.tax.gov.ua/kontakti/ . Головне управління ДПС у Полтавській області
Записатись до електронної черги онлайн зручно та доступно! Якщо запланували оформити ID-картку або паспорт громадянина України для виїзду за кордон - у підрозділах міграційної служби Полтавщини радо чекають на вас. Записатися можна на зручну дату та час через онлайн-сервіс «Електронна черга» на сайті Державної міграційної служби України за посиланням: https://dmsu.gov.ua/services/online.html Запис в електронну чергу здійснюється лише для подачі документів. Для отримання вже виготовлених документів записуватися в електронну чергу не потрібно.Результатом успішної реєстрації у черзі є: · СМС-повідомлення, у якому міститься інформація про номер у черзі, дата та час прийому — при здійсненні онлайн-реєстрації на сайті ДМС. · талон, у якому міститься інформація про номер у черзі, дата та час прийому, П.І.Б. — при здійсненні реєстрації за допомогою терміналу безпосередньо у підрозділі ДМС (за наявності). Інформацію про реєстрацію та оплату послуг при здійсненні онлайн-реєстрації на сайті ДМС можна дізнатися на сторінці «Електронна черга», обравши закладинку «Мої талони та квитанції». Для доступу до інформації необхідно заповнити відповідні поля форми (вказати номер телефону за допомогою якого здійснювалась реєстрації в електронній черзі та код талону, який надійшов у СМС-повідомленні про реєстрацію в черзі). Виникли питання - звертайтеся на номер телефону «гарячої лінії» (0532)60-89-69 або у соціальній мережі Facebook Міграційної служби Полтавської області https://www.facebook.com/udmspl Звертаємо увагу! Під час повітряної тривоги надання адміністративних послуг зупиняється. Не ігноруйте повітряні тривоги, бережіть себе і своїх близьких! УДМС у Полтавській області
Щодо простежуваності харчових продуктів. Відповідно до статті 22 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» обов’язком операторів ринку харчових продуктів є забезпечення простежуваності харчових продуктів, а саме: харчових продуктів, тварин, призначених для виробництва харчових продуктів, або речовин, що призначені для включення або очікується, що вони будуть включені до харчових продуктів та повинна бути забезпечена операторами ринку на всіх стадіях їх виробництва та обігу. Прийняття відповідної норми Закону відбулось з урахуваннямвідповідних вимог регламентів Європейського Союзу.Відповідно до діючих норм законодавства оператори ринку, щоздійснюють виробництво та/або обіг харчових продуктів тваринного походження, обов’язково повинні надавати операторам ринку, до яких постачаються ці харчові продукти, а також на вимогу компетентного органу таку інформацію: - назва та інші відомості, що дають змогу ідентифікувати харчовий продукт; - обсяг (об’єм) або кількість (вага) харчового продукту; - найменування та місцезнаходження потужності, з якої постачається харчовий продукт, а якщо така потужність знаходиться в Україні - також її реєстраційний (особистий) номер; - найменування та місцезнаходження оператора ринку, який постачає харчовий продукт, якщо вони відрізняються від найменування та місцезнаходження потужності, з якої постачається харчовий продукт; - найменування та місцезнаходження потужності, до якої постачається харчовий продукт, а якщо така потужність знаходиться в Україні - також її реєстраційний номер; - найменування та місцезнаходження оператора ринку, потужності, до якої постачається харчовий продукт, якщо вони відрізняються від найменування та місцезнаходження потужності, до якої постачається харчовий продукт; - відомості, що дають змогу ідентифікувати партію харчового продукту або партію вантажну; - дата відправлення партії харчового продукту або партії вантажної. Вищезазначена інформація дає можливість визначити та задокументувати інформацію про харчову продукцію за принципом «крок вперед та крок назад».Система простежуваності має включати в себе наступні елементи: - простежуваність постачальника (зовнішня простежуваність, крок назад); - простежуваність процесів (внутрішня простежуваність); - простежуваність покупця (зовнішня простежуваність, крок вперед). Впроваджена система простежуваності харчових продуктів – дає змогу оператору ринку харчових продуктів відстежувати харчові продукти вздовж усього харчового ланцюга. Основною ціллю простежуваності є те, щоб можна було якнайшвидше виявити джерело проблеми, пов’язаної з безпечністюхарчових продуктів, та вжити необхідних заходів із відкликання/вилучення з обігу певного харчового продукту з мінімальним втручанням у виробничий процес. У разі виявлення небезпечного харчового продукту та за відсутності системи простежуваності процес вилучення/відкликання харчового продукту є більш складним, потребує більших зусиль і коштів, ніж за наявності такої системи. Наявність впровадженої системи простежуваності сприяє здатності оператора ринку харчових продуктів реагувати на проблеми, які можуть завдати шкоди як споживачам так і самому підприємству.За недотримання вимог харчового законодавства України щодопростежуваності харчових продуктів передбачена відповідальність суб’єктів господарювання згідно Розділу IX Закону України «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продуктитваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин».
Платник має право подати таблицю даних платника податку незалежно від факту зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування до податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних. Головне управління ДПС у Полтавській області нагадує, що відповідно до пункту 12 Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 грудня 2019 року № 1165 «Про затвердження порядків з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних» (далі – Порядок зупинення), платник податку має право подати до ДПС таблицю даних платника податку на додану вартість (далі – Таблиця) за встановленою формою (додаток 5). Пунктом 4 Порядку зупинення визначено, що у разі, коли за результатами перевірки податкової накладної/розрахунку коригування (далі – ПН/РК), ПН/РК відповідають одній з ознак безумовної реєстрації, визначених у пункті 3 цього Порядку, зокрема, якщо у ПН/РК відображена операція з товаром за кодом згідно з УКТЗЕД та/або послугою за кодом відповідно до ДКПП, які зазначені у Таблиці, врахованій контролюючим органом, реєстрація таких ПН/РК не зупиняється в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі – ЄРПН). Отже, Таблиця – це інформація про специфіку діяльності платника податку, подання якої до контролюючого органу є беззаперечним правом платника, незалежно від факту зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в ЄРПН. Головне управління ДПС у Полтавській області
До уваги ФОП - платників єдиного податку першої - третьої груп щодо яких до ЄДР внесено запис про припинення підприємницької діяльності та податкова адреса яких знаходиться на території тимчасово окупованій російською федерацією! Головне управління ДПС у Полтавській області звертає увагу ФОП - платників єдиного податку першої - третьої груп щодо яких до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань внесено запис про припинення підприємницької діяльності та податкова адреса яких знаходиться на території тимчасово окупованій російською федерацією, що остання податкова декларація такого платника подається до якого контролюючого органу за його вибором в один із таких способів: - в електронному вигляді – за своєю податковою адресою, якщо електронний документообіг не припинився та кваліфікований електронний підпис є дійсним; - на паперових носіях – до будь-якого діючого ЦОП (особисто/уповноваженою на це особою або поштою з повідомленням про вручення та з описом вкладення). У рядку 4 «найменування контролюючого органу, до якого подається звітність» податкової декларації платника єдиного податку – фізичної особи – підприємця (далі – Декларація) зазначається контролюючий орган за місцем обліку платника єдиного податку. При цьому у полі 8 «Особливі відмітки» Декларації у рядку 8.1 «платника податку, що подає декларацію за останній податковий (звітний) період, на який припадає дата державної реєстрації припинення» проставляється позначка «+».Нагадуємо, що разом з останньою Декларацією подаються:додаток 1 «Відомості про суми нарахованого доходу застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску» (крім фізичних осіб, які звільняються від сплати за себе єдиного внеску відповідно до Закону України від 09 липня 2003 року № 1058-IV «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування» зі змінами та доповненнями). додаток 2 «Розрахунок загального мінімального податкового зобов’язання за податковий (звітний) рік», якщо земельні ділянки сільськогосподарського призначення використовувалися у підприємницькій діяльності платником єдиного податку (другої – третьої груп), відповідно до п. 297 прим. 1.1 ст. 297 прим. 1 Податкового кодексу України. Більш детально ознайомитися з відповідним роз’ясненням можна на вебпорталі ДПС у розділі «Загальнодоступний інформаційно-довідковий ресурс» (ЗІР) за посиланням https://zir.tax.gov.ua/ (категорія 107.01.07). Головне управління ДПС у Полтавській області
Кілька питань про нові правила вручення повісток. Поліція та представники територіальних центрів комплектування та соціальної підтримки (ТЦК та СП) мають право вимагати у чоловіків віком 18-60 років пред’явитивійськово-облікові документи разом з документами, що посвідчують особу. Самі поліцейські не вручають повісток, а лише забезпечують порядок під час вручення повістки уповноваженими представниками, зокрема ТЦК та СП. Хто може вручати повістки? Якщо коротко, то робити це можуть представники ТЦК та СП, державних (військових) адміністрацій, місцевих (міських, сільських, селищних) рад, роботодавців — алеважливо, що лише на території, на яку поширюються їхні повноваження. Умовно кажучи, голова одного селища не має прав приїхати вручати повістки в інше селище.Так само, якщо повістку вручає роботодавець, то може це робити тільки на території установи чи підприємства.У законодавстві визначено так: - представники ТЦК та СП — в межах адміністративної території, на яку поширюється повноваження відповідного ТЦК та СП; - представники структурних підрозділів районних, міських держадміністрацій (військових адміністрацій) — в межах відповідних адміністративних територій; - представники виконавчих органів сільських, селищних, міських, районних у містах (у разі їх утворення) рад — в адміністративних межах відповідних населених пунктів та територій; - представники підприємств, установ, організацій — на території підприємств (установ, організацій) та в місцях виконання працівниками робіт (обов’язків); - представники відповідного підрозділу розвідувальних органів, Центрального управління або регіональних органів СБУ (тільки резервістам та військовозобов’язаним, які перебувають в зазначених органах на військовому обліку) — на усій території України. Які дані має містити повістка? Повістка формується за допомогою Єдиного державного реєстру призовників, військовозобов’язаних та резервістів або бланк повістки заповнюється представником районного (міського) ТЦК та СП або його відділу. Керівник районного (міського) ТЦК та СП або його відділу підписує повістку електронним підписом (КЕП) або особисто вручну та скріплює гербовою печаткою.У повістці мають бути зазначені: - прізвище, ім’я та по батькові, дата народження громадянина, якому адресована повістка; - хто видав повістку — найменування ТЦК та СП або його відділів чи відповідного підрозділу розвідувальних органів, Центрального управління або регіонального органу СБУ; - мета виклику (вид повістки: для уточнення облікових даних, проходження медкомісії, мобілізаційне розпорядження); - коли з’явитися за викликом: місце, день і час;- дата і підпис (від руки чи електронний) посадової особи, яка видала (сформувала) повістку;- реєстраційний номер повістки; - інформація про наслідки неявки і про обов’язок повідомити про причини неявки. Коли повістка вважається врученою? Повістку можна буде отримати як особисто, так і поштою. Якщо вручають особисто — отримувач має на ній розписатися. Також процес вручення або відмови фіксуватиметься на фото або відео з 17 липня. Це може робити представник ТЦК та СП або поліцейський. Якщо повістка буде надіслана поштою, то днем вручення буде вважатися: ● коли відправлення отримане; ● коли поштовий оператор зафіксував відмову від отримання відправлення; ● коли поштовий оператор зафіксував відсутність адресата за адресою проживання, вказаною під час уточнення облікових даних в ТЦК та СП, чи за задекларованою адресою, якщо військовозобов’язані (резервісти) дані не оновлять. Чи можуть повістку вручити рано-вранці чи пізно увечері? Так. У Постанові Кабінету Міністрів зазначається, що повістку вам можуть вручити цілодобово за адресою місця проживання або адресою задекларованого/зареєстрованого місця проживання, за місцем роботи, за місцем навчання, у громадських місцях, в місцях масового скупчення людей, в ТЦК та СП, на пунктах пропуску (блокпостах), в пунктах пропуску через державний кордон України. Чи мають право представники ТЦК затримувати людину,забирати особисті речі (наприклад, телефон), перешкоджати спілкуванню з родичами, вилучати авто?Ні. Представники ТЦК та СП можуть запропонувати людині пройти або проїхати в ТЦК, щоб уточнити облікові дані. Якщо ж людина відмовляється, явно ухиляється від призову, то працівники ТЦК можуть викликати поліцію або ж вони працюють спільно. Далі може бути складено протокол про порушення. Затримати може поліція в межах адміністративного затримання. Чи є відповідальність за втечу від представників ТЦК? Якщо вдасться встановити особу втікача, то такі дії можуть розглядатися як ухилення від мобілізації та перешкоджання роботі представників ТЦК та СП.За ухилення передбачена адміністративна або кримінальна відповідальність.Керівники ТЦК та СП самостійно розглядають адмінсправу і виносять постанову про притягнення до відповідальності — штрафу до 25,5 тис. грн.Оскаржити таку постанову можна лише у суді, подаючи позов проти ТЦК. Кримінальна відповідальність може наставати, наприклад, за статтями 336, 336-1, 337, 335 КК України.Часто це саме стаття 336 — ухилення від призову на військову службу під час мобілізації. Нею передбачено покарання у вигляді позбавлення волі на строк від 3 до 5 років. Зараз спостерігається, що позбавлення волі часом замінюють іспитовим терміном від 6 місяців до 3 років. Чи можна оплатити штраф за адмінправопорушенняпрацівнику ТЦК на місці? Відповідно до положень ст. 307 КпАП України штраф має бути сплачений не пізніш як через 15 днів з дня вручення постанови про накладення штрафу. Вам повинні надати офіційні реквізити і постанову для оплати накладеного штрафу, який ви зможете оплатити у будь-який зручний для вас спосіб онлайн чи офлайн.Оплата на місці накладеного штрафу працівнику ТЦК не передбачена законодавством. Якщо потрібна консультація юриста — звертайтеся телефоном, в телеграмі, фейсбуці чи інстаграмі, усі контакти: https://legalaid.gov.ua/kliyentam/yak-otrymaty-bpd/
До уваги фізичних осіб, які задекларували доходи за 2023 рік! Граничний термін сплати податкового зобов’язання спливає 31 липня 2024 року. Головне управління ДПС у Полтавській області нагадує, що фізична особа зобов’язана самостійно до 1 серпня 2024 року сплатити суму податкового зобов’язання, зазначену в поданій нею річній податковій декларації про майновий стан і доходи за 2023 рік (п. 179.7 ст. 179 Податкового кодексу України (далі – ПКУ)). У разі, якщо платник податків не сплачує узгоджену суму грошового зобов’язання протягом строків, визначених ПКУ (п. 124.1 ст. 124), такий платник податків притягується до відповідальності у вигляді штрафу в таких розмірах: За несплату узгодженої суми грошового зобов’язання з податку на доходи фізичних осіб та військового збору за наслідками поданої річної декларації про майновий стан і доходи у строк до 1 серпня року, що настає за звітним, платник податків притягується до відповідальності у вигляді штрафу у таких розмірах: -у розмірі 5 відсотків погашеної суми податкового боргу при затримці до 30 календарних днів включно, наступних за останнім днем строку сплати суми грошового зобов'язання; -у розмірі 10 відсотків погашеної суми податкового боргу при затримці більше 30 календарних днів, наступних за останнім днем строку сплати суми грошового зобов'язання. Ті самі дії, вчинені умисно, - тягнуть за собою накладення штрафу в розмірі 25 відсотків від суми несплаченого (несвоєчасно сплаченого) грошового зобов’язання. Такі діяння, що вчинені умисно повторно протягом 1095 календарних днів або які призвели до прострочення сплати грошового зобов’язання на строк більше 90 календарних днів, - тягнуть за собою накладення штрафу в розмірі 50 відсотків від суми несплаченого (несвоєчасно сплаченого) грошового зобов’язання. Крім того, після спливу 90 календарних днів, наступних за останнім днем граничного строку сплати податкового зобов’язання, нараховується пеня. Більш детально ознайомитися із відповідним роз’ясненням можна на вебпорталі ДПС у розділі «Загальнодоступний інформаційно-довідковий ресурс» (ЗІР) за посиланням https://zir.tax.gov.ua/ (категорія 103.28). Шановні платники податків, своєчасно сплачуйте задекларовані суми податкового зобов’язання! Підтримайте Україну в цей непростий для всіх нас час! Головне управління ДПС у Полтавській області
|