Як отримати Довідку про відсутність заборгованості з платежів. Головне управління ДПС у Полтавській області повідомляє, що відповідно до Порядку надання довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, затвердженого Наказом Міністерства фінансів України 03.09.2018 № 733 (далі – Порядок), для отримання Довідки платник подає заяву за формою згідно з додатком 2 до Порядку. Заява подається платником (на його вибір):у паперовій формі - до державної податкової інспекції за основним місцем обліку такого платника або до відповідного контролюючого органу, уповноваженого здійснювати заходи з погашення податкового боргу. Якщо Заяву подано до державної податкової інспекції, її передають до відповідного контролюючого органу, уповноваженого здійснювати заходи з погашення податкового боргу;в електронній формі - на адресу уповноваженого органу через приватну частину електронного кабінету з дотриманням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг», «Про електронні довірчі послуги». Заява складається з обов'язковим посиланням на відповідний нормативно-правовий акт, яким передбачено необхідність підтвердження відсутності заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, та зазначенням найменування суб'єкта (підприємства, установи, організації), до якого (якої) Довідку буде подано платником. Довідка або відмова у наданні Довідки готуються уповноваженим органом протягом п'яти робочих днів з дня, наступного за днем отримання Заяви органом, до якого її було подано. Строк дії Довідки становить десять календарних днів з дати її формування. У Довідці обов'язково зазначається термін її дії. У разі якщо платник не отримав Довідку, сформовану у паперовій формі, до закінчення строку її дії, така Довідка зберігається в уповноваженому органі. За наявності у платника за даними інформаційно-телекомунікаційних систем контролюючих органів податкового боргу, та/або недоїмки зі сплати єдиного внеску, та/або заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, платнику готується лист (у довільній формі) з вмотивованою відмовою щодо надання Довідки. Лист вручається особисто платнику (його законному чи уповноваженому представникові) або надсилається платнику у порядку, встановленому статтею 42 глави 1 розділу II Податкового кодексу України. Головне управління ДПС у Полтавській області
Щодо звільнення від відповідальності за помилкову сплату грошового зобов’язання на інший бюджетний рахунок. Головне управління ДПС у Полтавській області повідомляє, що 16 березня 2024 року набрав чинності (крім окремих норм) Закон України від 23 лютого 2024 року 3603-IX «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо вдосконалення онлайн - комунікації з платниками податків та уточнення окремих положень законодавства» (далі – Закон № 3603, опублікований в офіційному виданні «Голос України»). Законом № 3603 внесено зміни, у тому числі до обставин, що звільняють від фінансової відповідальності за вчинення податкових правопорушень та порушення іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи.Відповідно до підпункту 112.8.8¹ пункту 112.8 статті 112 Податкового кодексу України обставинами, що звільняють від фінансової відповідальності за вчинення податкових правопорушень та порушення іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи є, зокрема помилкова сплата платником податків, у тому числі податковим агентом, грошового зобов’язання на інший бюджетний рахунок (без порушення законодавчо визначеного строку сплати податку або узгодженої суми грошового зобов’язання до бюджету). Умовою підтвердження таких обставин є вчинення платником дій, передбачених статтею 43 Податкового кодексу України, щодо повернення помилково сплачених грошових зобов’язань.Окрім того, пункт 129.9 статті 129 Податкового кодексу України доповнено підпунктом 129.9.8, відповідно до якого пеня не нараховується, а нарахована пеня підлягає анулюванню в таких випадках, зокрема у разі помилкової сплати платником податків, у тому числі податковим агентом, грошового зобов’язання на інший бюджетний рахунок (без порушення законодавчо визначеного строку сплати податку або узгодженої суми грошового зобов’язання до бюджету). Умовою підтвердження таких обставин є вчинення платником дій, передбачених статтею 43 Податкового кодексу України, щодо повернення помилково сплачених грошових зобов’язань.Таким чином, з 16.03.2024 для звільнення від відповідальності на цій підставі платник має подати заяву про повернення помилково сплачених коштів у урахуванням статті 43 Податкового кодексу України та за умови відсутності порушення строку сплати податку або узгодженої суми грошового зобов’язання до бюджету. Головне управління ДПС у Полтавській області
Програма USAID АГРО надасть співфінансування для підтримки виробництва молока з доданою вартістю сімейним господарствам. У рамках проєкту підрядник отримає підтримку для покращення та розширення діяльності сімейних господарств молочного напрямку у Полтавській, Сумській та Чернігівській областяхшляхом надання їм ветеринарних послуг, юридичних консультацій щодо забезпечення пасовищ і сіножатей для худоби, закупівлі обладнання для заготівлі кормів. Реалізація проєкту сприятиме: - підвищенню рентабельності виробництва молока в сімейних господарствах Полтавської, Сумської та Чернігівської областей; - вдосконаленню співпраці між мікро, малими та середніми підприємствами (ММСП) в секторі молочного виробництва з питань спільної заготівлі кормів, виробництва продукції та розширення каналів збуту; - впровадження кращих практик заготівлі кормів, надання ветеринарних послуг та юридичного супроводу в процесі отримання земель для сінокосіння та випасання худоби. Діяльність в межах проекту повинна включати проведення наступних заходів: - надання системної консультаційно-експертної підтримки сімейним господарствам молочного напрямку (у вигляді інформаційних, лабораторних, ветеринарних, зоотехнічних послуг тощо); - закупівля обладнання для надання послуг консультаційно-ветеринарного супроводу, заготівлі кормів для цільової групи тощо; очікується, що обладнання буде використане для налагодження кооперації та співпраці між сімейними господарствами в заготівлі кормів; - юридичний консультаційний супровід в отриманні земель для сінокосіння та випасання худоби. Очікується, що заявник самостійно запропонує підхід залежно від досвіду роботи та наявних потреб у секторі виробництва молока, що забезпечуватиме системне обслуговування сімейних господарств (абонентське обслуговування, клієнтські програми тощо). Інформація для подання заявки: до 18.00 04 квітня 2024 р. – зареєструватися для участі у передзаявочному онлайн-семінарі, заповнивши анкету за посиланням. 05 квітня 2024 р. з 11:00 до 13:00 Програма USAID АГРО проведе передзаявочний онлайн-семінар;не пізніше 18:00 19 квітня 2024 р. – подання запитань щодо участі у цьому конкурсі на ел. cкриньку
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду
; не пізніше 18:00 25 квітня 2024 р. – кінцевий термін подання заявки (технічна пропозиція, бюджет і супровідні документи) на ел. скриньку
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду
Полтавщина: що робити, якщо паспортний документ втрачено за кордоном Процедура звернення до уповноважених органів внаслідок викрадення паспорта є однаковою в більшості країн. Як і в Україні, закордоном необхідно відразу звернутись до найближчого відділення поліції для складання заяви про втрату паспортного документа. За результатами прийому такої заяви вам має бути видана копія протоколу або довідка про тимчасову відсутність закордонного паспорта. З цією довідкою необхідно звернутися до найближчої дипломатичної чи консульської установи України для оформлення нового закордонного паспорта (актуально для громадян України, які постійно проживають або тимчасово перебувають на території відповідної країни) або ж для отримання посвідчення особи на повернення в Україну.Зверніть увагу, що тимчасовий документ, виданий дипломатичною установою, дає право лише на повернення в Україну та не дозволяє перетинати кордони інших країн. Після повернення додому потрібно звернутися до Міграційної служби, щоб повідомити про втрату документа та оформити новий.Нагадуємо, оформити або відновити втрачені паспортні документи можна у будь-якому підрозділі Міграційної служби Полтавщини НЕЗАЛЕЖНО від місця реєстрації. З переліком підрозділів можна ознайомитися на сайті ДМС за посиланням https://dmsu.gov.ua/poltava/pidrozdily.html Управління ДМС у Полтавській області
Грантовий конкурс від міжнародної компанії: Writing Metier.Кожен учасник має змогу отримати разову стипендію у розмірі 20000 гривень. Для цього необхідно як найкраще виконати умови конкурсу та написати статтю на одну з запропонованих тем що вказані на сторінці гранту. Для того щоб прийняти участь у конкурсі необхідно написати статтю на одну із запропонованих тем, що вказані в умовах які ви знайдете на цій сторінці: https://writingmetier.com/article/scholarship . Наступним кроком необхідно надіслати Ваш роботу електронним листом так само дотримуючись певних правил. Бажаємо успіхів кожному учаснику!
Військово-Морські Сили Збройних Сил України запрошують громадян на військову службу за контрактом! МОРСЬКА ПІХОТА : свідомий вибір кращих! Вимоги до кандидатів на службу по контракту у морській піхоті: -Громадяни України призивного віку від 18 до 45 років, без обмеження статі, які мають вищу, професійно-технічну, повну або базову загальну середню освіту; -Добрий стан здоров’я та придатність до військової служби у морській піхоті за медичними показниками та показниками проф.відбору; -Висока фізична підготовленість та психологічна стійкість кандидата на військову службу;-Висока мотивація до військової служби; -Високий рівень сформованості ідейних цінностей, моральних та професійних якостей. Якщо є бажання проходити військову службу за мобілізацією, то вікова категорія до 60 років (у обраній частині та за обраним фахом). Грошове забезпечення: -Щомісячно від 23 тисяч гривень, в визначених районах ведення бойових дій від 53 тисяч гривень, безпосередня участь у бойових діях від 123 тисяч гривень; -Гарантоване фінансове підвищення у ході просування по службі; -Додаткові щомісячні виплати за участь у бойових діях; -Щомісячні матеріальні допомоги на оздоровлення та для вирішення соціально-побутових питань у розмірі місячного грошового забезпечення. Після укладання першого контракту військовослужбовцям виплачується одноразова грошова винагорода. Соціальний пакет: -Безоплатне забезпечення речовим майном; -Триразове харчування; -Безоплатна медична допомога у військових медичних закладах; -Пільгове санаторно- курортне лікування військових та членів їхніх родин; -Виплата грошової компенсації за піднайом житла. Контакти:Центр комплектування та рекрутингуМорської піхоти ВМС ЗС УкраїниМоб.тел. : (097) 041 1755 http://www.Facebook.com/vmscentre
Як скористатися державною підтримкою в 2024 році. Постановою Кабінету Міністрів України від 15 березня 2024 року № 300 «Про внесення змін до Порядку використання коштів, передбачених у Державному бюджеті для надання підтримки фермерським господарствам та іншим виробникам сільськогосподарської продукції» розширено напрями державної підтримки для аграріїв, які зареєстровані у Державному аграрному реєстрі (далі – ДАР), та збільшені суми виплат. Бюджетні кошти надаватимуться за такими напрямами та у розмірі: бюджетна субсидія на 1 га аграріям, які обробляють до 120 га земель сільськогосподарського призначення, передбачена в розмірі 4 тис. грн на 1 га; окрема бюджетна субсидія на 1 га для аграріїв з деокупованих територій та тих територій, на яких завершені бойові дії, передбачена в розмірі 8 тис. грн на 1 га; спеціальна бюджетна дотація для утримання великої рогатої худоби (корів) усіх напрямів продуктивності передбачена для фермерів, що утримують від 3 до 100 корів, в розмірі 7 тис. грн на одну голову; спеціальна бюджетна дотація для утримання маточного поголів’я кіз та/або овець передбачена для фермерів, що утримують від 5 до 500 голів кіз та/або овець в розмірі 2 тис. грн на одну голову. Заявки на отримання бюджетної допомоги подаються в ДАР після оприлюднення оголошення про початок прийому з 1 травня по 30 червня 2024 року. Як подати заявку? Зареєструйтесь в ДАР www.dar.gov.ua. ДАР доступний для всіх аграріїв України, включаючи виробників сільськогосподарської продукції будь-якого розміру та напряму діяльності. Для реєстрації вам знадобиться: Кваліфікований електронний підпис або BankID. Інтернет-зв’язок. Комп’ютер чи ноутбук. Електронна пошта та телефон. Покрокова інструкція для реєстрації розміщена на сайті Департаменту агропромислового розвитку облвійськадміністрації: https://apk.adm-pl.gov.ua/.../derzhavniy-agrarniy-reiestr.... Якщо вже зареєстровані в ДАР, то для отримання державної підтримки використовуйте покрокову інструкцію https://apk.adm-pl.gov.ua/.../yak-podatisya-na-dopomogu...
Які види перевірок здійснюються у період дії воєнного стану? З початку військової агресії Податковий кодекс України від 2 грудня 2010 року № 2755-VI (далі - ПКУ) зазнав чимало змін, в тому числі тих, що стосуються контрольно- перевірочної роботи Державної податкової служби. У відповідності до п.75.1 ст.75 Податкового кодексу України ДПС має право проводити камеральні, документальні (планові, позапланові) та фактичні перевірки. 08 грудня 2023 року набрав чинності Закон України «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо скасування мораторію на проведення податкових перевірок» від 09.11.2023 № 3453-ІХ, яким внесено зміни до п.69 підрозділу 10 розділу ХХ «Перехідні положення» Податкового кодексу України, шляхом його доповнення пунктами 69.351 та пунктом 69.352 . Планові перевірки: Пунктом 69.352 установлено, що з 1 грудня 2023 року по 31 грудня 2024 року включно, до плану-графіка проведення документальних планових перевірок на 2023 та 2024 роки можуть бути включені суб´єкти господарювання, які відповідають критеріям, що визначені цим пунктом, зокрема: •платники податків, які здійснюють/здійснювали діяльність у сфері виробництва та/або реалізації підакцизної продукції; •платники податків, які здійснюють/здійснювали діяльність у сфері організації та проведення азартних ігор в Україні (гральний бізнес); •платники податків, які надають/надавали фінансові, платіжні послуги; •нерезиденти, які здійснюють/здійснювали в Україні діяльність через відокремлені підрозділи, у тому числі постійні представництва, та/або відокремлені підрозділи, у тому числі постійні представництва нерезидента, які відповідають хоча б одному з таких критеріїв: •рівень зростання податку на прибуток на 50 і більше відсотків менший, ніж рівень зростання доходів платника податків; •декларування нарахованої заробітної плати за відсутності декларування об'єкта оподаткування податком на прибуток або декларування доходу, звільненого від оподаткування відповідно до міжнародного договору України; •інші платники податків, які на основі показників, сформованих за підсумками 2021 календарного року відповідають певним критеріям. Позапланові перевірки:Підстави та порядок проведення документальних позапланових перевірок викладено у статті 78 Податкового кодексу України, з урахуванням змін внесених Законом України від 09.11.2023 № 3453-ІХ п.69.351.. Фактична перевірка – це перевірка з питань регулювання обігу готівки, порядку здійснення платниками податків розрахункових операцій, ведення касових операцій, наявності ліцензій, свідоцтв здійснюється за місцем фактичного провадження діяльності платником (ст. 80 ПКУ).Окремо зазначаємо, що згідно вимог пп. 69.22 п. 69 підрозділу 10 розділу XX «Перехідні положення» Податкового кодексу України в редакції Закону України від 09.11.2023 № 3453-ІХ, документальні та фактичні перевірки під час дії воєнного стану проводяться за наявності безпечних умов для проведення перевірки, а саме безпечного: • доступу, допуску до територій, приміщень та іншого майна, що використовуються для провадження господарської діяльності та/або є об'єктами оподаткування, або використовуються для отримання доходів (прибутку), або пов'язані з іншими об'єктами оподаткування таких платників податків; • доступу, допуску до документів, довідок про фінансово-господарську діяльність, отримані доходи, видатки платників податків та іншої інформації, пов'язаної з обчисленням та сплатою податків, зборів, платежів, про дотримання вимог законодавства, здійснення контролю за яким покладено на контролюючі органи, а також до фінансової і статистичної звітності у порядку та на підставах, визначених законом; • проведення інвентаризації основних засобів, товарно-матеріальних цінностей, коштів, зняття залишків товарно-матеріальних цінностей, готівки. Головне управління ДПС у Полтавській області
Погашення заборгованості з єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування та упередження її виникнення. Правові та організаційні засади забезпечення збору та обліку єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, умови та порядок його нарахування і сплати та повноваження органу, що здійснює його збір та ведення обліку визначаються Законом України від 08 липня 2010 року № 2464-VI «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування», зі змінами та доповненнями (далі - Закон № 2464). Відповідно до п. 6 частини першої ст. 1 Закону №2464-VI «недоїмка» - сума єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (далі – єдиний внесок), своєчасно не нарахована та/або не сплачена у строки, встановлені Законом № 2464, обчислена контролюючим органом у випадках, передбачених Законом № 2464.Відповідно до частини 12 ст. 9 Закону № 2464 єдиний внесок підлягає сплаті незалежно від фінансового стану платника. За наявності у платника єдиного внеску одночасно із зобов’язаннями із сплати єдиного внеску зобов’язань із сплати податків, інших обов’язкових платежів, передбачених законом, або зобов’язань перед іншими кредиторами зобов’язання із сплати єдиного внеску виконуються в першу чергу і мають пріоритет перед усіма іншими зобов’язаннями, крім зобов’язань з виплати заробітної плати (доходу). Відповідно до п. 3 розд. VІ Інструкції про порядок нарахування і сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, затвердженої наказом Міністерства фінансів України від 20.04.2015 № 449 із змінами та доповненнями (далі – Інструкція № 449), контролюючі органи надсилають (вручають) платникам вимогу про сплату боргу (недоїмки), якщо: - дані документальних перевірок свідчать про донарахування сум єдиного внеску контролюючими органами; - платник має на кінець календарного місяця недоїмку зі сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (далі – єдиний внесок); - платник має на кінець календарного місяця борги зі сплати фінансових санкцій.У випадках, передбачених абзацами третім та/або четвертим цього пункту, вимога про сплату боргу (недоїмки) надсилається (вручається) платникам, зазначеним у пункті 1 статті 4 Закону № 2426, протягом 20 робочих днів, що настають за календарним місяцем, у якому виникла, зросла або частково зменшилась сума недоїмки зі сплати єдиного внеску (заборгованість зі сплати фінансових санкцій). Контролюючий орган надсилає (вручає) вимогу про сплату боргу (недоїмки) платнику єдиного внеску протягом трьох робочих днів з дня її винесення. При цьому протягом 10 календарних днів із дня одержання вимоги про сплату боргу (недоїмки) платник зобов’язаний сплатити зазначені у п. 1 вимоги суми недоїмки, штрафів та пені. Після спливу останнього дня відповідного строку така вимога вважається узгодженою (набирає чинності). Податковий орган протягом 10 робочих днів з дня узгодження вимоги (набрання нею чинності) пред'являє її до виконання/стягнення органу державної виконавчої служби чи до органу Казначейства (п.5 розд. VІ Інструкції № 449).Слід звернути увагу платників податків, що чинним законодавством, що регулює порядок нарахування, обчислення і сплати єдиного внеску, не передбачено розстрочення та відстрочення заборгованості зі сплати єдиного внеску.У разі несвоєчасної або не в повному обсязі сплати єдиного внеску до платника застосовуються фінансові санкції, передбачені Законом № 2464, а посадові особи, винні в порушенні законодавства про збір та ведення обліку єдиного внеску, несуть дисциплінарну, адміністративну, цивільно-правову або кримінальну відповідальність (частина одинадцята ст. 9 Закону № 2464). Згідно з п. 6 розд. VІ Інструкції № 449 вимога про сплату боргу (недоїмки) вважається відкликаною, якщо сума боргу (недоїмки), зазначена у вимозі, погашається платником, органами державної виконавчої служби або органами Казначейства – у день, протягом якого відбулося таке погашення суми боргу (недоїмки) в повному обсязі. В зв'язку з зазначеним, податкова служба вкотре попереджає про наслідки виникнення заборгованості зі сплати єдиного внеску: - блокування рахунків, в т.ч. карткових; - арешт майна; - обмеження виїзду за кордон посадових осіб боржників чи самих ФОП - боржників. Право громадян на соціальний захист, тобто захищені соціальні гарантії на випадок безробіття, нещасних випадків чи професійних захворювань, гідне пенсійне забезпечення (врахування стажу для призначення пенсії), інші виплати гарантує, зокрема, своєчасне погашення заборгованості по єдиному внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування. Головне управління ДПС у Полтавській області звертається з проханням своєчасно сплачувати єдиний внесок та добросовісно дбати як про власний соціальний захист, так і співвітчизників, особливо в умовах воєнного стану. Інформація про реквізити банківських рахунків для сплати податків і зборів оприлюднена на субсайті Головного управління ДПС у Полтавській області вебпорталу ДПС у рубриці «Бюджетні рахунки» за посиланням https://poltava.tax.gov.ua/rahunki-dlya-splati-platejiv . Головне управління ДПС у Полтавській області
Міграційна служба Полтавщини: перевірте термін дії своїх документів. Біометричні документи, що посвідчують особу чи дають право подорожувати, є майже в кожного українця, але не усі знають, що вони не безстрокові, тобто мають певний термін дії, по закінченню якого стають недійсними. Розпочнемо з ID-картки: - особи віком від 14 до 18 років отримують паспорт громадянина України зі строком дії 4 роки; - після досягнення 18-річного віку – на 10 років (при цьому відсутня обов’язкова для паспортів-книжечок вклейка фото у документи по досягненню 25-ти та 45-ти років); - термін дії ID-картки вказаний в документі над відцифрованим підписом; - якщо строк дії наближається до закінчення - потрібно протягом місяця (не раніше) до визначеної дати, звернутися до підрозділу Міграційної служби для оформлення нової. Паспорт для виїзду за кодон: - оформити закордонний паспорт дитині можна починаючи від народження; - до 16 років такий документ має термін дії 4 роки; - громадянам України, які досягли 16 років, паспорт оформлюється зі строком дії аналогічним дорослому - на 10 років (кінцева дата дії зазначена у паспорті). Важливо! Деякі країни, керуючись власними правилами, відмовляють у перетині їхнього кордону тим, у кого за пів року (і менше) спливає термін дії паспорта. Радимо перед подорожжю обов’язково ознайомитися з умовами до дії документа, які висуває обрана вами країна. Звертаємо увагу! Під час повітряної тривоги надання адмінпослуг зупиняється. Не ігноруйте повітряні тривоги, бережіть себе і своїх близьких! Виникли питання - в Управлінні працює телефон «гарячої лінії» (0532) 608969, офіційна сторінка Міграційної служби Полтавської області у соціальній мережі Фейсбук, за якими можна отримати актуальні консультації: https://www.facebook.com/udmspl/ Управління ДМС у Полтавській області
|
Обʼєднана штурмова бригада Національної поліції України «Лють» шукає воїнів, які готові битися за Україну! Ми - це воєнізований підрозділ Національної поліції України, який захищає свою країну на найгарячіших напрямках фронту! Наші бійці - сильні духом, добре підготовлені фізично та високовмотивовані. Ми нищимо ворога та звільняємо наші землі! Від нас: - Якісна підготовка, - Бронетехніка, - Танки, - Артилерійське, зенітне, протитанкове та снайперське озброєння. - Повний соціальний пакет, - Зарплата від 40 до 130 тисяч гривень, - Гарантоване робоче місце у Національній поліції України після закінчення військових дій. Від тебе – мотивація та бажання знищити ворога!Стань воїном Перемоги! АНКЕТА ДЛЯ ВСТУПУ ДО ОБ'ЄДНАНОЇ ШТУРМОВОЇ БРИГАДИ НАЦІОНАЛЬНОЇ ПОЛІЦІЇ УКРАЇНИ "ЛЮТЬ": https://www.npu.gov.ua/liut-shukaie-voiniv https://www.youtube.com/watch?v=FGW-2iw3Mao
Щодо запобігання виникненню пожеж на об’єктах магістральних нафтопродуктопроводів. У зв'язку з настанням пожежонебезпечного періоду 2024 року, з метою запобігання виникнення пожеж та забезпечення належного протипожежного стану об'єктів магістральних нафтопроводів АТ «Укртранснафта», а саме обєкту Лінійної виробничо-диспетчерської станції "Кременчук", що знаходяться на території Омельницької СОТГ, на виконання вимог розділу ІІ (пункт 19) «Правил пожежної безпеки в Україні», затверджених наказом МВС України №1417 від 30.12.2014 р. Просимо Вас звернути особливу увагу на дотримання наступних вимог пожежної безпеки: - Не кидайте НЕ загашені недопалки та сірники в траву; - Не розводьте багаття поблизу будівель і споруд, а також в лісопаркових зонах; - Не залишайте кинутими на вулиці пляшки, бите скло, які концентрують сонячні промені перетворюючись в лінзу, що може призвести до запалу сухої трави; - Не залишайте промаслений або просочений бензином, гасом і іншими горючими речовинами обтиральний матеріал; - Не користуйтеся піротехнічними виробами; - Не дозволяйте дитячих пустощів з вогнем. Суворо заборонено розводити вогонь поза спеціально обладнаними місцями та залишення його без нагляду, а також спалювання сухої рослинності та пожнивних рештків на територіях поблизу об’єктів магістральних нафтопроводів АТ «Укртранснафта». ПАМ’ЯТАЙТЕ, що недбале поводження з вогнем призводить до людських жертв і матеріальних збитків.Особи, винні в порушенні правил пожежної безпеки, в залежності від характеру порушень та їх наслідків, несуть адміністративну або кримінальну відповідальність. У РАЗІ ПОЖЕЖІ АБО ПОЯВИ ДИМУ НЕГАЙНО повідомити в пожежну охорону ПО ТЕЛЕФОНУ—101, вказавши точну адресу.
Кременчуцьке районне управління Головного управління ДСНС України у Полтавській області інформує, що відповідно до частини 2 ст. 57 Кодексу Цивільного захисту України, початок роботи новоутворених підприємств, початок використання суб’єктом господарювання об’єктів нерухомості (будівель, споруд, приміщень або їх частин) (далі - об’єкти нерухомості) здійснюється суб’єктом господарювання на підставі поданої декларації відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки (далі - декларація), реєстрація якої здійснюється на безоплатній основі. Початок роботи новоутворених підприємств або початок використання об'єктів нерухомості без наявності зареєстрованої декларації, для яких подання такої декларації є обов'язковим, передбачає адміністративну відповідальність згідно ст. 1752 Кодексу України про адміністративні правопорушення.Порядок подання і реєстрації декларації затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 5 червня 2013 року №440 (із змінами відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 03.11.2023 року №1143).Декларація заповнюється суб’єктом господарювання і подається ним або надсилається рекомендованим листом за місцем розташування об’єкта (об’єктів) нерухомості до адміністратора центру (управління) надання адміністративних послуг або ДСНС України (дозвільного органу) або через портал електронних послуг ДСНС (https://e-services.dsns.gov.ua). Суб’єкт господарювання з високим ступенем прийнятного ризику разом з декларацією подає позитивний висновок за результатами оцінки (експертизи) протипожежного стану об'єкта нерухомості. Оцінка протипожежного стану проводиться суб’єктом господарювання, який одержав відповідну ліцензію.Одночасно звертаємо увагу, що надання суб'єктом господарювання дозвільному органу або адміністратору недостовірної інформації щодо відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства передбачає адміністративну відповідальність згідно ст. 164 Кодексу України про адміністративні правопорушення. e-services.dsns.gov.ua (https://e-services.dsns.gov.ua/)Портал електронних послуг ДСНС УкраїниЯ подав декларацію відповідністі вимогам пожежної безпеки.
18 березня 2024 року в стінах КЗ «Омельницька сільська публічна бібліотека» відбувся захопливий тренінг, організований Молодіжною радою Омельницької ТГ на тему «Самооцінка та самоцінність». Підготувала і провела захопливий тренінг психологиня відділу охорони здоров’я, праці та соціального захисту населення, членкиня Молодіжної ради - Тетяна НОСУЛЬ. Учасники тренінгу: представники Молодіжної ради, учнівська молодь Омельницького ліцею, працівники виконавчого комітету Омельницької сільської ради Кременчуцького району Полтавської області та зацікавлені мешканці громади з радістю відвідали даний захід. В процесі плідної роботи розібралися в тонкощах самооцінки та самоцінності, під час виконання практичних вправ з’ясували рівень самооцінки та виявили життєві досягнення кожного учасника. Робота на тренінгу була продуктивною, психологічна взаємодія між модераторкою зустрічі Тетяною НОСУЛЬ та учасниками тренінгу відбулася в повній мірі. Тож, натхненні заходом та окрилені цікавим спілкуванням, учасники вже цікавляться датою наступної зустрічі! Далі буде… З метою привернення уваги до охорони довкілля та дбайливого ставлення до природних ресурсів, поширення екологічних знань, проведення просвітницької роботи, а також з нагоди Дня довкілля, який цього року відбудеться 20 квітня, Департамент екології та природних ресурсів Полтавської обласної військової адміністрації з 20 березня 2024 року по 10 квітня 2024 року проводить конкурс живопису «Багатство природи». Взяти участь у Конкурсі можуть усі бажаючі відповідно до вікових категорій: - 10 – 15 років; - 16 – 20 років; - 20 і більше років. Учасники конкурсу кожної вікової категорії готують малюнок формату А3 або А4 у довільній графічній, живописній формі, виконаний олівцями або фарбами, присвячений темі захисту довкілля. На конкурс подаються лише індивідуальні роботи. Малюнок має бути наданий/надісланий до 05 квітня 2024 року на адресу Департаменту (вул. Капітана Володимира Кісельова, 1, м. Полтава, 36014) з поміткою «Конкурс живопису». До роботи додається коротка інформація про автора: прізвище, ім’я, дата народження, поштова адреса, контактний телефон для зв’язку. Переможці конкурсу оголошуються 19 квітня 2024 року. Роботи учасників буде виставлено при проведенні урочистостей, присвячених Дню довкілля. Результати конкурсу оприлюднюються на офіційному сайті Департаменту в рубриці «Події, коментарі, оголошення» та сторінці в соціальній мережі Facebook, інших засобах масової інформації.
|
|