Омельницька сільська територіальна громада

Кременчуцький район, Полтавська область

Новини

23 травня 2024 р.

Національна програма «Траєкторія» для ветеранів, військових та другого з подружжя: отримайте грант на розвиток власної справи.


Стартує національна освітньо-грантова програма «Траєкторія» для ветеранів, військових та другого з подружжя.
Мета Програми — надати підприємцям-початківцям базові знання, практичні поради та фінансову підтримку для започаткування й розвитку власної справи.
Програму ініціювали мережа центрів підтримки підприємців Дія.Бізнес та мережа мультимаркетів «Аврора».
За результатами навчання та представлених бізнес-проєктів 50 учасників отримають на конкурсній основі по 100 000 гривень фінансової підтримки на започаткування або розвиток власної справи. Дедлайн подання заявок — 16 червня 23:59.«Сильні люди створюють найкраще майбутнє!
Головне — задати правильну траєкторію. Мені та команді Мінветеранів дуже імпонує цей принцип, закладений у суть програми. І ми вже дотримуємося його, пропонуємо та втілюємо проєкти, інструменти, які дадуть поштовх для застосування унікальних знань та навичок і стануть стимулом для розвитку. Адже мисприймаємо кожного ветерана і кожну ветеранку, які вже сьогодні повертаються до цивільного життя, як лідерів, як драйверів економіки, спроможних генерувати ідеї та втілювати їх. І прикладів вже є чимало. Український ветеранський фонд Мінветеранів надав грантів на понад 500 проєктів для розвитку власної справи — від кав’ярні до надання психологічноїдопомоги побратимам і посестрам. Тож попит є, будемо разом допомагати реалізовувати», — говорить в. о. Міністра у справах ветеранів Олександр Порхун.
Участь у Програмі можуть взяти: ветерани (особи, що мають статус УБД)військові (особи, що брали участь у здійсненні заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії російської федерації)другий з подружжя (офіційний чоловік / дружина ветеранів або військових, зокрема загиблих, зниклих безвісти та полонених)«У Мінцифрі ми активно працюємо над цифровою трансформацію бізнесу.Ініціюємо освітньо-грантові програми, впроваджуємо нові цифрові сервіси та послуги.
Також підтримуємо ініціативи партнерів, спрямовані на розвиток підприємницьких здібностей українців. Серед таких ініціатив — новий акселератор “Траєкторія”. Він покликаний надати ветеранам, військовослужбовцям та членам їх сімей ресурси й інструменти для втілення підприємницьких амбіцій. За результатами дослідження 64% ветеранів та чинних військовослужбовців хочуть відкрити власну справу.
Тож наша спільна мета — підтримати їх на цьому шляху та створити умови для успішного розвитку малого й середнього бізнесу в Україні», — зазначила заступник Міністра цифрової трансформації України з питань європейської інтеграції Валерія Іонан. При відборі заявок пріоритет матимуть бізнеси, що виробляють кухонний інвентар, метал для кухні, текстиль, рушники, одяг, аксесуари, іграшки, товариз пластику, та швейні підприємства.*Ви можете подати заявку на участь у Програмі, навіть якщо ваша діяльність не входить у перелік пріоритетних галузей.Навчання проходитиме в онлайн-форматі та міститиме теоретичну й практичну частину. Під час першого теоретичного етапу учасники відвідають вебінар зрозробки бізнес-плану, лекції від ветеранів-підприємців та заняття з психологом.
На другому практичному етапі майбутні підприємці складатимуть бізнес-план та отримають індивідуальні консультації від експертів. «Ми віримо, що підтримка підприємців, особливо тих, хто має унікальний досвід та навички, є ключем до побудови сильного економічного майбутнього. Оскільки це суперлюди теперішнього та майбутнього з унікальним досвідомвитривалості, дисциплінованості, командної гри і жаги до результатів», — зазначив Генеральний директор мережі мультимаркетів «Аврора» Тарас Панасенко.Дізнатися більше про проєкт та подати заявку на участь можна на лендингу Програми за посиланням https://trayektoriya.business/
Дедлайн подання заявки — 16 червня 2024 року.
Освітньо-грантову програму «Траєкторія» ініціювали мережа центрів підтримки підприємців Дія.Бізнес та мережа мультимаркетів «Аврора».Національний проєкт втілюється за підтримки Міністерства цифрової трансформації, Міністерства у справах ветеранів і Офісу з розвитку підприємництва та експорту, за сприяння UNDP в Україні та Уряду Швеції, Українського ветеранського фонду Мінветеранів.

Міністерство цифрової трансформації України

23 травня 2024 р.

Зміни в персональних даних платника податків: який алгоритм дій у разі зміни даних, які вносяться до облікової картки фізичної особи – платника податків.

Головне управління ДПС у Полтавській області повідомляє, що у разі зміни даних, які вносяться до облікової картки фізичної особи – платника податків необхідноподати заяву про внесення змін до Державного реєстру фізичних осіб – платників податків за формою № 5ДР (далі – Заява за ф. № 5ДР) та документ, що посвідчує особу (після пред’явлення повертається):
– до контролюючого органу за своєю податковою адресою (місцем проживання);
– у разі зміни місця проживання – до контролюючого органу за новим місцем проживання або до будь-якого контролюючого органу.
Для заповнення Заяви за ф. № 5ДР використовуються дані паспорта та інших документів, які підтверджують зміни таких даних.
Для підтвердження інформації про задеклароване (зареєстроване) місце проживання (перебування) особа подає один з таких документів:
витяг з реєстру територіальної громади;
паспорт, виготовлений у формі книжечки;
тимчасове посвідчення громадянина України;
довідку про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи.
Внесення змін до облікових даних платника податків та виготовлення реєстраційного номера облікової картки платника податків здійснюється протягом трьох робочих днів з наступного дня після дня подання фізичною особою Заяви за ф. № 5ДР. Картка платника податків, що засвідчує реєстрацію фізичної особи у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків видається за умови пред’явлення контролюючому органу паспорта. Нагадуємо, гідно з п. 5 розд. IХ Положення про реєстрацію фізичних осіб у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 29.09.2017 № 822 із змінами та доповненнями у разі виявлення недостовірних даних або помилок у поданій Заяві за ф. № 5ДР фізичній особі може бути відмовлено у внесенні змін та/або видачі документа, що засвідчує реєстрацію у ДРФО.Більш детально ознайомитися із відповідним роз’ясненням можна на вебпорталі ДПС у розділі «Загальнодоступний інформаційно-довідковий ресурс» (ЗІР) за посиланням https://zir.tax.gov.ua/ (категорія 116.09).

Головне управління ДПС у Полтавській області

22 травня 2024 р.

Щодо документальних позапланових перевірок суб’єктів господарської діяльності, які здійснюють операції з експорту та імпорту товарів.

Головне управління ДПС у Полтавській області повідомляє, що частиною першою статті 13 Закону України від 21 червня 2018 року № 2473-VIII «Про валюту і валютні операції» визначено, що Національний банк України (далі – НБУ) має право встановлювати граничні строки розрахунків за операціями з експорту та імпорту товарів, а також винятки та (або) особливості запровадження цього заходу захисту для окремих товарів та (або) галузей економіки за поданням Кабінету Міністрів України. На сьогодні пунктом 142 постанови Правління НБУ від 24 лютого 2022 року № 18 «Про роботу банківської системи в період запровадження воєнного стану» граничні строки розрахунків за операціями з експорту та імпорту товарів становлять 180 календарних днів. Водночас пунктом 12 постанови Правління НБУ від 14 травня 2019 року № 67 «Про встановлення винятків та (або) особливостей запровадження граничних строків розрахунків за операціями з експорту та імпорту товарів і внесення змін до деяких нормативно-правових актів» визначено, що граничні строки розрахунків за операціями з експорту товарів, що класифікуються за кодами згідно з УКТ ЗЕД: 1001, 1002, 1003, 1004, 1005, 1201, 1205, 1206 00, 1507, 1512, 1514, 2306, становлять 90 календарних днів та застосовуються до операцій, здійснених з 11 листопада 2023 року. Відповідно до підпункту 78.1.1 пункту 78.1 статті 78 Податкового кодексу України, документальна позапланова перевірка здійснюється за наявності отримання податкової інформації, що свідчить про порушення платником податків валютного законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, якщо платник податків не надасть пояснення та їх документальні підтвердження на обов'язковий письмовий запит контролюючого органу, протягом 15 робочих днів з дня, наступного за днем отримання запиту. Під час проведення контрольно-перевірочних заходів при відпрацюванні інформації НБУ щодо виявлених уповноваженими банківськими установами фактів порушення резидентами граничних строків розрахунків за здійсненими операціями з експорту та імпорту товарів, встановлена значна кількість фактів: неподання резидентом до банківської установи повного пакету документів, потрібних для здійснення валютного нагляду за дотриманням граничних строків розрахунків; надходження до банківської установи реєстру митних декларацій за операцією резидента, який не є клієнтом цього банку; надходження коштів від нерезидента за експортною операцією на рахунки резидента в банківській установі, яка не зазначена в митній декларації; неповідомлення банківської установи про внесення змін до митної декларації на підставі аркуша коригування. Не надання резидентами до банківської установи повного пакету документів та актуальних даних є обов’язковою підставою для проведення органами ДПС документальних позапланових перевірок. Наголошуємо, що суб’єкти господарської діяльності, які здійснюють операції з експорту та імпорту товарів, повинні надавати до обслуговуючого банку документи в повному обсязі, які необхідні для здійснення валютного нагляду за дотриманням граничних строків розрахунків. Своєчасне надання резидентами до банківської установи необхідних документів про зовнішньоекономічні операції зменшить кількість повідомлень НБУ про факти порушень та, як наслідок, зменшить кількість перевірок суб’єктів зовнішньоекономічної діяльності.

Головне управління ДПС у Полтавській області

21 травня 2024 р.








До уваги платників екологічного податку: основні вимоги щодо заповнення декларації .

Головне управління ДПС у Полтавській області нагадує, що форма податкової декларації екологічного податку затверджена наказом Міністерства фінансів України від 17.08.2015 № 715, зареєстрований у Міністерстві юстиції України 03.09.2022 за № 1052/27497, із змінами (далі – Декларація). Декларація містить додатки, що є її невід’ємною частиною, у яких платники екологічного податку декларують податкові зобов’язання за:
- викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами забруднення – у додатку 1 до Декларації;
- скиди забруднюючих речовин безпосередньо у водні об’єкти – у додатку 2 до Декларації;
- розміщення відходів (крім розміщення окремих видів (класів) відходів як вторинної сировини, що розміщуються на власних територіях (об’єктах) суб’єктів господарювання) – у додатку 3 до Декларації;
- утворення радіоактивних відходів (включаючи вже накопичені) – у додатку 4 до Декларації;
- за утворення радіоактивних відходів і сплачується за придбання джерел(а) іонізуючого випромінювання – у додатку 5 до Декларації;
- тимчасове зберігання радіоактивних відходів їх виробниками понад установлений особливими умовами ліцензії строк – у додатку 6 до Декларації.

Звітним (податковим) періодом для обчислення податкових зобов’язань з екологічного податку є календарний квартал (п. 250.1 ст. 250 Податкового кодексу України (далі – ПКУ). Платники екологічного податку подають Декларації протягом 40 календарних днів, що настають за останнім календарним днем податкового (звітного) кварталу, до контролюючих органів та сплачують податок протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем граничного строку подання податкової декларації: за викиди в атмосферне повітря забруднюючих речовин стаціонарними джерелами забруднення, скиди забруднюючих речовин у водні об’єкти, розміщення протягом звітного кварталу відходів у спеціально відведених для цього місцях чи на об’єктах – за місцем розміщення стаціонарних джерел, спеціально відведених для цього місць чи об’єктів; за утворення радіоактивних відходів та тимчасове зберігання радіоактивних відходів понад установлений особливими умовами ліцензії строк – за місцем перебування платника на податковому обліку у контролюючих органах.

Податкові зобов’язання з екологічного податку обчислюються у додатках до Декларації за кожним видом та об’єктом оподаткування окремо. Вартісні показники Декларації та додатків до неї зазначаються у гривнях з копійками. Заповнення додатків до Декларації Тип додатка до Декларації, звітний період та податковий номер платника або серія (за наявності) та номер паспорта мають бути ідентичними таким показникам, що зазначені у Декларації, до якої подається такий додаток. У ряд. 3 додатків до Декларації зазначається інформація щодо кодів за КАТОТТГ, визначених за Кодифікатором адміністративно-територіальних одиниць та територій територіальних громад, затвердженим наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 26 листопада 2020 року № 290: для додатків 1, 2, 3 до Декларації: у рядку 3.1 зазначається код за КАТОТТГ території територіальної громади на території якої розташоване джерело забруднення; у рядку 3.2 зазначається код за КАТОТТГ адміністративно-територіальної одиниці за місцем розташування джерела забруднення. Для додатків 4, 5, 6 до Декларації: у рядку 3 зазначається код за КАТОТТГ адміністративно-територіальної одиниці за місцем обліку платника екологічного податку (місцезнаходження контролюючого органу, до якого подається Декларація). За кожним кодом за КАТОТТГ території територіальної громади, на території якої розташоване джерело забруднення, складається окремий додаток 1, 2, 3 до Декларації (розрахунок).

Головне управління ДПС у Полтавській області

20 травня 2024 р.

Навчання в Польщі – БЕЗКОШТОВНО!!!

Для випускників 9-11 класів!! на основі Свідоцтва про базову середню освіту (9-ий клас) АБО, Атестату про повну середню освіту (11-ий клас) Польські навчальні заклади зацікавлені в наборі випускників загальноосвітніх шкіл України на основі Свідоцтва про базову середню освіту (9-ий клас) або Атестату про повну середню освіту (11-ий клас).
На базі Європейської Асоціації Інноваційної Освіти здійснюється підготовка й набір учнівської молоді на навчання за наступними спеціальностями:
СЛЮСАР-ЗВАРЮВАЛЬНИК ПЕРУКАР
Чому варто обрати спеціальність «Перукар»?
 Перукарі завжди в попиті! Ви отримаєте не тільки професійнінавички, але і можливість росту у цій цікавій галузі.Що ви здобудете?
 Крім базової спеціальності процесі навчання пропонуютьсянавчання на сертифікованих курсах з наступних технік Бьюті-індустрії.
Курси:
1. Нарощування та ламінування вій.
2. Нарощування нігтів.
3. Художня укладка брів (порошкова хна з геометрією).
4. Курс доглядових процедур для обличчя, декольте та шиї.
5. Курс гібридного манікюру.
6. Курс візажу.
За всі пройдені курси видаються окремі кваліфікаційні сертифікати, які дають можливість працювати у своїй професії не тільки в Польщі, а й у Європі. Для додаткової інформації, звертайтеся за посиланням на сайт https://ukrpledu.wixsite.com/frizjer
СЛЮСАР-ЗВАРЮВАЛЬНИК КВАЛІФІКАЦІЇ, отримані в результаті навчання:
1. Кваліфікація 1: TIG Зварювання TIG (аргонно-дугове зварювання) використовується професійними зварювальниками для зварювання алюмінію.
2. Кваліфікація 2. MIG-MAG (напівавтоматичне зварювання). Зварювання MIG-MAG знаходить своє застосування в сферах, де потрібно зварювати листовий метал. При цьому може використовуватися газ або флюсовий дріт. Використання балона знижує комфорт при роботі, але підвищує якість шва. Зварювання під флюсом обходиться трохи дорожче черезбільш високу вартість розхідника.
3. Кваліфікація 3. MMA ММА — зварювання плавкими металевими електродами. Це дуже зручно, тому що немає необхідності використовувати важкий газовий балон — процес зварювання стає автономне. Вступаючи на спеціальність слюсар-зварювальник, Ви відкриваєте для себе величезний світ можливостей у промисловості та будівельній галузі, забезпечуєте собі фінансову стабільність та маєте можливість постійно розвиватися і вдосконалювати свої навички. Здобута освіта в Польщі є хорошою основою для працевлаштування або продовження навчання.
ВАЖЛИВО ЗНАТИ!!! Навчання лише на денній формі! БЕЗКОШТОВНО, ВПРОДОВЖ УСІХ РОКІВ НАВЧАННЯ!!!! Вступ здійснюється за умови, що на момент початку навчання (станом на 1 вересня) вступнику НЕ виповниться 18 років.��
Діють курси вивчення польської мови в онлайн. 100 годинний курс проводиться у вечірній час протягом чотирьох-п’яти місяців. Після закінчення курсу вивчення польської мови видається сертифікат знання польської мови на рівні В1 або В2. Група для вивчення польської мови https://cutt.ly/polska_mova
Інформаційно-консультаційний супровід здійснюється менеджерами Європейської асоціації інноваційної освіти
Оплата за надання інформаційно-консультаційних послуг здійснюється відповідно до договору.
Про предмет договору перелік послуг буде сказано на Презентації.
ЦІКАВО ДІЗНАТИСЬ ДЕТАЛЬНІШЕ? �� 25 ТРАВНЯ 2024 року ��  о 16.00 відбудеться онлайн презентація через платформу Zoom.Тема: "БЕЗКОШТОВНЕ НАВЧАННЯ В ПОЛЬЩІ: ОСОБЛИВОСТІ І ПЕРСПЕКТИВИ"
Реєстрація на онлайн презентацію в анкеті
Анкета на Презентацію https://leeloo-ai.com/0sumcr?traffic_mark=7sql77
ПЕРЕВАГАМИ ПЕРЕБУВАННЯ І НАВЧАННЯ В ПОЛЬЩІ Є:
 денна форма навчання з великою кількістю годин практики;
 якісна середня освіта та досконале вивчення польської мови;
 здобуття професії з гарантованим працевлаштуванням в Польщі і країнах Європи;
 повне забезпечення навчальним інструментом і спецодягом;
 забезпечення житлом;
 чіткий контроль з боку вихователів і опікунів протягом дня, відповідно до встановленого режиму;
 екскурсії, культурні заходи, участь в житті міста;
 трьох разове харчування, можливість готувати самостійно;
ЧОМУ ЦЕ ЧУДОВА МОЖЛИВІСТЬ?
- �� Безкоштовне навчання: Насолоджуйтеся здобуттям професії без фінансових турбот.
- �� Вибір спеціальностей: Дві популярні спеціальності, які відкривают широкі перспективи.
- �� Висока затребуваність: Обидві професії користуються попитом на ринку праці.
РЕЄСТРУЙТЕСЬ НА ПРЕЗЕНТАЦІЮ В АНКЕТІ та дізнайтесь більшепро унікальні можливості. Будемо раді поділитися інформацією та відповісти на всі Ваші питання! Європейської асоціації інноваційної освіти Питання, відповідь, супровід, консультування за телефонами 0800-33-57-02 (095)-007-19-50 (068)-181-75-88 (050)-678-06-90 Viber, Telegram, WhatsApp
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду

17 травня 2024 р.

Податкова знижка на навчання: які документи необхідно подати до контролюючого органу?

Головне управління ДПС у Полтавській області нагадує, що відповідно до ст. 166 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VI, із змінами та доповненнями (далі – ПКУ), платник податку має право на податкову знижку за наслідками звітного податкового року. Перелік витрат, дозволених до включення до податкової знижки, визначений пунктом 166.3 статті 166 ПКУ. До даного переліку включається, зокрема сума коштів, сплачених платником податку на користь вітчизняних закладів дошкільної, позашкільної, загальної середньої, професійної (професійно-технічної) та вищої освіти для компенсації вартості здобуття відповідної освіти таким платником податку та/або членом його сім’ї першого ступеня споріднення та/або особи, над якою встановлено опіку чи піклування, або яку влаштовано до прийомної сім’ї, дитячого будинку сімейного типу, якщо такого платника податку призначено відповідно опікуном, піклувальником, прийомним батьком, прийомною матір’ю, батьком-вихователем, матір’ю-вихователькою.
Фізична особа – платник податку на доходи фізичних осіб, яка має право скористатися податковою знижкою щодо суми коштів, сплачених за навчання, зобов’язана подати до контролюючого органу разом з податковою декларацією про майновий стан і доходи такі документи:
- копії платіжних та розрахункових документів (квитанції, фіскальні чеки, прибуткові касові ордери, що ідентифікують надавача послуг і особу, яка звертається за податковою знижкою (їх отримувача);
- копію договору з навчальним закладом, в якому обов’язково повинно бути відображено: заклад освіти – надавача послуг і здобувача освіти – отримувача послуг, вартість таких послуг і строк оплати за такі послуги;
- довідку про отримані у звітному році доходи;
- документи, які підтверджують ступінь споріднення (у разі компенсації вартості здобуття дошкільної, позашкільної, загальної середньої, професійної (професійно-технічної) та вищої освіти члена сім’ї першого ступеня споріднення), тощо.
Звертаємо увагу, що з метою використання права на податкову знижку, податкова декларація про майновий стан і доходи надається до податкового органу по 31 грудня включно року, наступного за звітним.Більш детально ознайомитися із відповідним роз’ясненням можна на вебпорталі ДПС у розділі «Загальнодоступний інформаційно-довідковий ресурс» (ЗІР) за посиланням https://zir.tax.gov.ua/ (категорія 103.06.03).
Головне управління ДПС у Полтавській області

16 травня 2024 р.

Праця неповнолітніх.

У нелегкі часи, які переживає зараз наша країна у зв’язку з російською військовою агресією, багато неповнолітніх українців, бажаючи допомогти своїм родинам і країні, намагаються працевлаштуватися, шукають роботу. Це цілкомможливо, адже неповнолітні особи у трудових правовідносинах прирівнюються у правах до повнолітніх, а в галузі охорони праці, робочого часу, відпусток та деяких інших умов праці користуються пільгами, встановленими законодавством України.
Дитяча праця – наймана праця осіб, які не досягли віку трудовоїдієздатності. У Законі України «Про охорону дитинства» від 26 квітня 2001 року № 2402-III зазначено, що дитиною є особа віком до 18 років. Також статтею 187 Кодексу законів про працю України (далі – КЗпП) визначено, що неповнолітніми є особи, що не досягли вісімнадцяти років.
Враховуючи вимоги статей 51 та 188 КЗпП праця осіб молодше 14 років взагалі не допускається ні за яких умов.На законодавчому рівні Міжнародна організація праці ухвалилаКонвенцію від 17.06.1999 № 182 «Про заборону та негайні заходи щодо ліквідації найгірших форм дитячої праці» (далі – Конвенція № 182), яка була ратифікованою Законом України від 05.10.2000 N 2022-III і таким чином стала частиною національного законодавства України.Відповідно до статті 3 Конвенції № 182, «найгірші форми дитячої праці» включають:
a) усі форми рабства або практику, подібну до рабства, як наприклад, продаж дітей та торгівля ними, боргова кабала та кріпосна залежність, а також примусова чи обов'язкова праця, включаючи примусове чи обов'язкове вербування дітей для використання їх у збройних конфліктах;
b) використання, вербування або пропонування дитини для заняття проституцією, виробництва порнографічної продукції чи для порнографічних вистав;
c) використання, вербування або пропонування дитини для незаконної діяльності, зокрема, для виробництва та продажу наркотиків, як це визначено у відповідних міжнародних договорах;
d) роботу, яка за своїм характером чи умовами, в яких вона виконується, може завдати шкоди здоров'ю, безпеці чи моральності дітей.
Процедура прийняття на роботу неповнолітнього загалом не відрізняється від процедури прийняття на роботу інших категорій працівників, але має певні особливості, про які доцільно знати як підліткам, так і роботодавцям. Необхідно пам’ятати, що такій особі має виповнитись щонайменше 16 років, в іншому випадку вимагається обґрунтувати необхідність прийняття такої особина роботу та до особової справи працівника долучити:
1) копію свідоцтва про народження (замість паспорта),
2) згоду одного з батьків або особи, що його замінює – якщо особі від 14 до 16 років;
3) документ, який підтверджує, що особа буде виконувати роботу у вільний від навчання час – якщо особі від 14 до 15 років.
Пунктом 5 частини 1 статті 24 КЗпП встановлено, що з неповнолітніми працівниками трудові договори обов’язково укладаються в письмовій формі. За загальним правилом, випробування під час прийняття на роботу осіб, які не досягли вісімнадцяти років, не встановлюється. Проте в період дії воєнного стану умова про випробування працівника під час прийняття на роботу може встановлюватися для будь-якої категорії працівників. Встановлення випробувального строку не є обов’язком роботодавця, це його право.Потрібно не забувати, що обов’язковою умовою прийняття на роботу неповнолітніх є проходження попереднього медичного огляду (стаття 191 КЗпП та стаття 11 Закону України «Про охорону праці»). Також для неповнолітніх працівників враховуючи вимоги 51 КЗпП встановлено скорочену тривалість робочого часу, а саме:
- 16–18 років – до 36 годин на тиждень
- 15–16 років – до 24 годин на тиждень
- учні 14–15 років (під час канікул) – до 24 годин на тиждень.
Якщо у вас працюють учні протягом навчального року, максимальна тривалість їхнього робочого часу удвічі менша:
- 16–18 років – до 18 годин на тиждень
- 15–16 років – до 12 годин на тиждень
- 14–15 років – до 12 годин на тиждень.
При цьому, заробітна плата працівникам молодше вісімнадцяти років при скороченій тривалості щоденної роботи виплачується в такому ж розмірі, як працівникам відповідних категорій при повній тривалості щоденної роботи.
Підлітки не можуть працювати у небезпечних і шкідливих умовах, під землею, на теплових і атомних електростанціях, на нафто- і газовидобувних підприємствах та інших роботах із Переліку важких робіт і робіт зі шкідливими і небезпечними умовами праці. Їх не можна залучати до нічних (з 22:00 до6:00), понаднормових робіт і робіт у вихідні дні.Працівники до 18 років також не можуть переміщувати та підіймати речі вагою більше граничних норм (стаття 11 Закону України «Про охорону праці»).
Крім того, вантажна робота обмежується за часом – не більше однієї третини робочого часу. Іншими словами, якщо працівник працює 7 годин на день, то вантажна робота не повинна тривати більше 2,3 години.
Відповідно до статті 6 Закону України «Про відпустки» особам віком до вісімнадцяти років надається щорічна основна відпустка тривалістю 31 календарний день.При цьому, щорічні відпустки працівникам віком до вісімнадцяти років надаються у зручний для них час. У перший рік роботи надаються за їх заявою до настання шестимісячного строку безперервної роботи на підприємстві (стаття 195 КЗпП).
Звільнення неповнолітніх осіб відбувається за загальними правилами трудового законодавства, але звільнення з ініціативи роботодавця допускається, крім додержання загального порядку звільнення, тільки за згодою районної(міської) служби у справах дітей (стаття 198 КЗпП).

16 травня 2024 р.

Щодо звільнення від відповідальності платників податків у разі помилкової сплати грошових зобов'язань на інший бюджетний рахунок.

Головне управління ДПС у Полтавській області повідомляє, що Законом України від 23 лютого 2024 року 3603-IX «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо вдосконалення онлайн - комунікації з платниками податків та уточнення окремих положень законодавства» внесені зміни до Податкового кодексу України (далі – Кодекс), якими передбачено звільнення платника податків від фінансової відповідальності за вчинення податкових правопорушень, зокрема в частині порушень щодо правил сплати (перерахування) грошового зобов'язання та не нарахування/анулювання пені (норма набула чинності з 16 березня 2024 року).

Так, відповідно до нової редакції підпункту 112.8.81 пункту 112.8 статті 112 та підпункту 129.9.8 пункту 129.9 статті 129 Кодексу пеня не нараховується, а нарахована пеня підлягає анулюванню у разі помилкової сплати платником податків, у тому числі податковим агентом, грошового зобов’язання на інший бюджетний рахунок (без порушення законодавчо визначеного строку сплати податку або узгодженої суми грошового зобов’язання до бюджету). Умовою підтвердження таких обставин є вчинення платником дій, передбачених статтею 43 Кодексу, щодо повернення помилково сплачених грошових зобов’язань, а саме: подання платником податків до територіального органу ДПС за місцем адміністрування (обліку) помилково та/або надміру сплаченої суми заяви у довільній формі щодо повернення з бюджету помилково та/або надміру сплачених сум грошового зобов'язання (крім єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування) протягом 1095 днів від дня їх виникнення, з обов'язковим зазначенням напряму перерахування таких коштів - на погашення грошового зобов'язання та/або податкового боргу з інших платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, незалежно від виду бюджету.

У разі дотримання платниками податків вищезазначених умов, такі платники звільняються від фінансової відповідальності за вчинення податкових правопорушень, зокрема, від застосування до них штрафних санкцій за несплату узгодженої суми грошового зобов'язання відповідно до статті 124 Кодексу та пені, передбаченої статтею 129 Кодексу

Головне управління ДПС у Полтавській області

15 травня 2024 р.

Включення процентів за користування іпотечним житловим кредитом до податкової знижки: яким умовам повинні відповідати договори на отримання кредиту для придбання (будівництва) житла?

Головне управління ДПСУ Полтавській області нагадує, що відповідно до положень Податкового кодексу України, право на податкову знижку щодо сплачених за іпотечним кредитом процентів мають платники податку, в яких договори на отримання кредиту на придбання (будівництво) житла відповідають одночасно наступним умовам: у кредитному договорі має бути зазначено, що його видано на придбання (будівництво) житла, яке приймається кредитором у заставу; до кредитного договору в обов’язковому порядку має бути укладений договір іпотеки (застави) нерухомого майна, що придбавається чи будується, який є невід’ємним доповненням до такого кредитного договору; договір іпотеки (застави) обов’язково має бути нотаріально посвідченим;кредит має бути отриманий від банку; договір про іпотечний кредит укладено на термін не менше, ніж 5 років.
Більш детально ознайомитися із відповідним роз’ясненням можна на вебпорталі ДПС у розділі «Загальнодоступний інформаційно-довідковий ресурс» (ЗІР) за посиланням https://zir.tax.gov.ua/ (категорія 103.06.01).

Головне управління ДПС у Полтавській області

13 травня 2024 р.

Скільки оформлена ID-картка громадянина України та паспорт громадянина України для виїзду за кордон зберігається в підрозділах міграційної служби? – відповідаємо на актуальне запитання.

Отже, виготовлені ID-картка та паспорт для виїзду за кордон зберігаються у підрозділах міграційної служби протягом двох років. Також громадяни мають можливість написати заяву і продовжити термін зберігання свого паспортного документа до трьох років. Проте, звертаємо увагу, що до закінчення дії воєнного стану в Україні, оформлені документи зберігатимуться у підрjзділах міграційної служби необмежений термін. З графіком роботи підрозділів міграційної служби Полтавщини можна ознайомитися на сайті ДМС України за посиланням https://dmsu.gov.ua/poltava
Відстежувати готовність паспорта можна через онлайн-сервіс Державної міграційної служби України "Перевірка стану оформлення документів" https://dmsu.gov.ua/services/docstate.html
Для зручності громадян в Управлінні працює телефон «гарячої лінії» (0532)608969, офіційна сторінка Міграційної служби Полтавської області у соціальній мережі Фейсбук https://www.facebook.com/udmspl/, за якими можна отримати актуальні консультації.

УДМС у Полтавській області

09 травня 2024 р.

З 13 по 19 травня 2024 року, у зв’язку з тим, що початок широкомасштабної війни російської федерації проти України та, відповідно, закриття повітряного та морського простору призвело до зростання пасажиропотоку України на наземномуавтомобільному транспорті, збільшення діяльності «нелегальних» перевізників, систематичного порушення автомобільними перевізниками траснпортного законодавства в частині дотримання режиму праці та відпочинку водіїв, невиконання маршрутів перевізниками та інших порушень вимог законодавства, проводитиметься комплекс профілактичних заходів Тижня безпеки дорожнього руху, який присвячений питанням безпеки на дорогах.Під час здійснення практичних заходів державного нагляду (контролю) на території Полтавської області, Укртрансбезпека особливу увагу приділятиме:
- перевірці технічного стану транспортних засобів, відповідності зовнішнього і внутрішнього спорядження (екіпірування) транспортних засобів встановленим вимогам;
- обов’язковому проведенню передрейсових медичних оглядів водіїв та післярейсових технічних оглядів транспортних засобів;
- виконанню вимог щодо дотримання режиму праці та відпочинку водіями транспортних засобів;
- обов'язковому зберіганню транспортних засобів у спеціально пристосованих для цього місцях;
- дотриманню вимог організації нерегулярних автобусних перевезень пасажирів у частині порушення регулярності руху одним автомобільним перевізником за одним маршрутом прямування частіше ніж два рази на тиждень;
- дотриманню автомобільними перевізниками-нерезидентами автотранспортного законодавства України, що здійснюють міжнародні перевезення пасажирів, у частині неперетинання кордону на міжнародних автобусних маршрутах загального користування;
- дотриманню визначеного маршруту та розкладу руху автобусів згідно з отриманим дозволом, відповідності транспортних засобів умовам перевезень і параметрам комфортності під час міжнародних пасажирських перевезень;
- проведенню у межах компетентності перевірки водіїв транспортних засобів, які здійснюють перевезення небезпечних вантажів, зокрема паливо-мастильних матеріалів
.

08 травня 2024 р.

Сьогодні, 8 травня, на території Омельницької сільської ради Кременчуцькою районною дільничою лікарнею ветеринарної медицини було розкладено приманки з вакциною «Орісвак» (з метою профілактики і боротьби проти сказу).Даний препарат має вигляд невеликих брикетів розміром 3 см на 5 см із запахом м’ясо-кісткового борошна, є безпечним для здоров’я диких тварин.Тому переконливо просимо кубики коричневого кольору, не збирати, не брати руками, не переміщати!!!Дані заходи забезпечать створення стійкого імунітету у диких тварин, котрі є основними розповсюджувачами збудника сказу.

Дякуємо за розуміння! Всім здоров’я!

08 травня 2024 р.

До Дня пам’яті та перемоги над нацизмом у Другій світовій війні та з нагоди Дня матері в Омельницькій територіальній громаді представники відділу охорони здоров’я, праці та соціального захисту населення, разом з представниками виконавчого комітету Омельницької сільської ради, вручили продуктові набори та привітали з прийдешніми святами ветеранів, матерів-героїнь. Подарункові набори вручили за місцем проживання.

Сьогодні ми маємо зробити все можливе, щоб захистити нашу рідну країну та отримати мирне небо в нагороду для всіх нас. Бажаємо ветеранам міцного здоров’я та бадьорості, висловлюємо щирі слова вдячності за мужність та героїзм.

У цей важкий для країни час маємо єднатися та підтримувати один одного та усіх, хто того потребує і для кого найменша увага є надважливою!

08 травня 2024 р.

Здоров’я рослин, безпечна торгівля та цифрові технології.

Від рослин залежить як наше здоров'я, так і здоров'я нашої планети.
Рослини є джерелом кисню, яким ми дихаємо, значної частини їжі, яку ми їмо, волокон, з яких виготовляють наш одяг, і природних будівельних матеріалів.
Тим не менш, щороку через шкідників і хвороб рослин втрачається до 40 відсотків продовольчих культур. Це впливає на продовольчу безпеку та сільське господарство, основне джерело доходу для вразливих сільських громад.
Зміна клімату та діяльність людини також впливають на здоров’я рослин, змінюючи екосистеми та завдаючи шкоди біорізноманіттю, водночас створюючи нові ніші для процвітання шкідників. Міжнародні подорожі таторгівля, обсяги яких за останнє десятиліття зросли втричі, спричиняють появу шкідників і хвороб у місцях, яких вони раніше не бачили.
Збереження рослин у здоровому стані є важливим для життя на землі, і кожен з нас має відіграти певну роль. Приєднуйтесь до глобального заклику до дії в цей «День Здоров'я Рослин 12 травня!».
Головне управлінняДержпродспоживслужбив Полтавській області

08 травня 2024 р.

ТЕРМІНОВО ПОТРІБНІ!

- РІЗНОРОБОЧІ (земельні роботи).

Працевлаштування за договором ЦПХ;Умови праці: вахтовий метод роботи. НАДАЄТЬСЯ ЖИТЛО, СПЕЦОДЯГ ТА БЕЗКОШТОВНЕ ХАРЧУВАННЯ!

За більш детальною інформацією звертайтесь за номером телефону 067-556-29-68 або до Кременчуцької філії Полтавського обласного центру зайнятості за адресою проїзд Арсенальний ,1