Омельницька сільська територіальна громада

Кременчуцький район, Полтавська область

Новини

День Соборності України!

Традиційно 22 січня у нашій державі відзначається День Соборності України. Цього року виповнюється 105-та річниця проголошення Акта злуки Української Народної Республіки і Західно-Української Народної Республіки.

Омельницька територіальна громада долучилася до відзначення цього всенародного свята. Біля пам’ятника Тарасу Шевченку в с. Демидівка відбувся мітинг «Наша єдність – наша зброя» за участі очільника Кременчуцької районної військової адміністрації Олега ЛЄДНІКА, який звернувся з вітальним словом до присутніх. Також зі святом привітав Омельницький сільський голова Андрій ПИРОГ.

Вшанували хвилиною мовчання світлу пам'ять Героів, що віддали своє життя у боротьбі за рідну Вітчизну та поклали квіти до підніжжя пам’ятника Тараса ШЕВЧЕНКА - справжнього борця за волю України!

Ми вдячні всім, хто захищає Незалежність і Соборність рідної Батьківщини! Слава Україні! Героям Слава!

Електронна черга в Центрах обслуговування платників!

Електронна черга в Центрах обслуговування платників!

У Головному управлінні ДПС у Полтавській області повідомляють, що тримаючи вектор на поліпшення якості та умов надання послуг платникам, Державна податкова служба України продовжує перетворення на цифровий сервісний орган. Внаслідок оновлення і модернізації програмно-апаратного комплексу Контакт-центру ДПС запроваджено дистанційний запис для отримання послуг в Центрах обслуговування платників (далі – ЦОП) – електронну чергу.Створена система керування чергами та потоками в ЦОП сприятиме коректному розподілу осіб, які звертаються за отриманням адміністративних послуг, та запобігатиме їх скупченню.Платники податків Полтавщини мають можливість звернутись до Контакт-центру ДПС, щоб здійснити попередній запис до ЦОП, обрати необхідну адміністративну послугу та визначити зручні дату і час візиту, не витрачаючи зайвого часу на очікування в черзі.Сервіс електронна черга створено задля комфорту платників податків!

Головне управління ДПС у Полтавській області

Медична маска в епідсезон ГРВІ, грипу та COVID-19: кому і в яких випадках рекомендована?

Медична маска в епідсезон ГРВІ, грипу та COVID-19: кому і в яких випадках рекомендована?

Медичні маски, дотримання дистанції та введення «локального карантину» в окремих містах чи областях під час значного підйому рівня захворюваності на гострі респіраторно-вірусні захворювання - це одні з основних протиепідемічних та профілактичних норм, які, попри скасування загальнонаціонального карантину через COVID-19, діють в Україні на постійній основі. Такі протиепідемічні заходи можуть вживати в областях чи окремих районах, містах, де зафіксовано перевищення епідемічного порогу, або у разі спалаху респіраторно-вірусних інфекцій в окремих установах чиорганізаціях, навчальних закладах тощо.Рівень захворюваності для оголошення перевищення епідпорогу різний для кожної області. Він вираховується залежно від кількості населення та інтенсивності поширення респіраторно-вірусних інфекцій під час епідсезону,який починається в Україні у жовтні та закінчується навесні.Маска призначена для зменшення виділення збудників інфекційних хвороб з дихальних шляхів. Одягати захисну маску рекомендовано:
 якщо відчуваєте ознаки застуди, кашляєте або чхаєте та не можете залишатися вдома;
 пацієнтам із симптомами застуди або з підозрою на інфекцію, що передається повітряно-крапельним шляхом, - маска обмежить потенційне поширення респіраторних виділень;
 якщо доглядаєте за хворим на ГРВІ, COVID-19 та грип;
 здоровим людям, які перебувають у місцях великого скупчення, з метою додаткового захисту;
 лікарям та медичним працівникам під час огляду пацієнтів, які мають респіраторні симптоми, та під час процедур і маніпуляцій, які вимагають стерильності, щоб захистити пацієнта від можливих інфекцій.

Як правильно використовувати медичні маски?
 Медичну маску потрібно одягати чистими руками, бажано перед цим їх помити з милом або очистити розчином для рук на спиртовій основі.
 Не можна використовувати маски, які одягали повторно та ті захисні чи медичні маски, які мають пошкодження. Також не можна носити чужі маски.Маски – це індивідуальний засіб захисту.
 Правильно одягнена маска має закривати ніс та рот таким чином, щоб між обличчям та маскою не було щілин. Вона також повинна давати змогу людині вільно дихати.
 Знімати медичну маску варто не торкаючись її передньої частини.
 Змінювати медичні маски варто кожні 2 години та тоді, коли вони стали вологими або ж забруднились.
 Викидати використані маски бажано у закриті контейнери.Вірусні інфекції передаються не тільки повітряно-крапельним шляхом, а й контактним. Тому використання лише маски буде недостатньо. Найбільш ефективними методами профілактики у період респіраторно-вірусних захворювань й епідемій є комплекс з вакцинації, дотримання правил особистоїгігієни (миття рук, обробка рук антисептиками, особливо після контакту з поверхнями, як дверні ручки, поручні в транспорті, тощо), правильного харчування, регулярного провітрювання приміщень, уникнення тривалого перебування у місцях скупчення людей, ізоляції вдома у разі появи симптомівзастуди.За офіційною інформацією Міністерства охорони здоров’я України, з жовтня в Україні на ГРВІ, грип та COVID-19 перехворіло 1,9 млн людей, 56% — діти. За перших ознак захворювання необхідно звернутися до сімейноголікаря, не вдаватися до самолікування, а під час хвороби подбати про безпеку рідних та колег (залишатися вдома, використовувати індивідуальний посуд).Найефективнішим способом посилення імунітету проти грипу та COVID- 19 у світі визнана вакцинація. Наразі усі області забезпечені безоплатною вакциною проти COVID-19. Вакцинуватися можна в пунктах щеплення чи вамбулаторії через запис у свого сімейного лікаря. Щеплення проти грипу рекомендовано робити щосезону. Вакцину проти грипу можна придбати в аптеці.

Бережіть себе та своїх близьких!

Тренінг на тему "Перша психологічна допомога" .
















Тренінг на тему "Перша психологічна допомога" для працівників соціальної сфери Омельницької територіальної громади відбувся сьогодні.

Спікерами були психологині Тетяна Носуль та Альона Сороколат. Що ж відбувалося під час тренінгу? Разом із учасниками створили «Дерево знань», де кожен описав свій досвід допомоги людям. Обговорили алгоритм надання першої психологічної допомоги, де на кожен крок було надано рекомендації психологинь. Перевірили особисто на собі дію технік стабілізації емоційного стану після травматичної ситуації, завдяки вправам на дихання та роботу з тілом. Пропрацювали вправи, що застосовуються при роботі з дітьми, що є дуже актуальними в умовах сьогодення. Були дискусії, активне обговорення, в ході якого визначили, що подібні просвітницькі тренінги потрібні і мають практичне значення як для роботи, так і для звичного нам життя. По завершенню всі присутні обмінялися враженнями, при допомозі техніки передавання м'яча-антистресу.

Дякуємо учасникам за долученість та активність під час тренінгу! До нових цікавих проєктів!!!

Майже 10 тисяч програмних РРО зареєстрували суб’єкти господарювання Полтавщини у 2023 році!

Майже 10 тисяч програмних РРО зареєстрували суб’єкти господарювання Полтавщини у 2023 році!

У Головному управлінні ДПС у Полтавській області повідомляють, що з початку 2023 року представники бізнесу Полтавщини зареєстрували 9 682 програмних реєстратора розрахункових операцій (ПРРО) та 3 935 класичних реєстраторів розрахункових операцій (РРО). Всього ж у податковій службі області, станом на 1 січня 2024 року, зареєстровано 13 968 програмних реєстратора розрахункових операцій (ПРРО) та 9 153 класичних реєстраторів розрахункових операцій (РРО). «Обираючи реєстратори розрахункових операцій у минулому році, суб’єкти господарювання Полтавщини віддали перевагу саме програмним РРО: кількість їх реєстрації втричі більша, ніж класичних реєстраторів розрахункових операцій», – повідомила представникам медіа в. о. начальника Головного управління ДПС у Полтавській області Алла Рябкова.Фахівці управління податкових сервісів на постійній основі проводять інформаційно – роз’яснювальну роботу із платниками податків щодо порядку та особливостей реєстрації РРО/ПРРО. Звернутись до податківців з питань реєстрації РРО/ПРРО можна за телефонами «гарячих ліній»: (0532)503535, +380667211994.Нагадуємо, що з актуальними матеріалами щодо застосування РРО та ПРРО, можна ознайомитись у банері «Програмні РРО». Крім того, відповіді на актуальні запитання, зокрема, інструкції щодо використання програмних та класичних РРО доступні за посиланням – https://tax.gov.ua/.../onlayn.../zastosuvannya-rro-prro/

Головне управління ДПС у Полтавській області

В Молодіжній раді Art day!

В Молодіжній раді Art day!

Учасники заходу (члени Молодіжної ради та активна учнівська молодь) занурилися в свій внутрішній світ емоцій та почуттів разом з психологом Тетяною НОСУЛЬ.

Дякуємо всім, хто долучився до цього прекрасного заходу! Наступна зустріч - кінотерапія, яка відбудеться:23 січня 14:30Омельницький КСК «Дивограй» (1-й поверх, актова зала). Запрошуємо активну учнівську молодь та членів Молодіжноі ради долучитися до перегляду та обговорення цікавого фільму!

Фонд державного майна України ініціював створення власної системи Кадрового резерву.

Фонд державного майна України ініціював створення власної системи Кадрового резерву.

Фонд державного майна України ініціював створення власної системи Кадрового резерву для підбору персоналу на керівні посади державних підприємств та товариств різних форм власності.Її мета – надати доступ усім охочим до кар’єрних можливостей у державному секторі. Впровадження Кадрового резерву забезпечить прозорість, конкурентний відбір та професійне оцінювання кандидатів. А також безперебійну роботу підприємств у випадку звільнення або відставки поточногодиректора.Крім того, кадровий резерв – це досвідчені та компетентні спеціалісти для Фонду, які можуть бути призначені на ключові посади в управління компаніями, що перебувають у державній власності. Це забезпечить високу якість управління та досягнення стратегічних цілей усієї держави. Система маєряд важливих переваг. Насамперед, вона дає змогу провести конкурентний відбір кандидатів на керівні посади.Це означає, що лише 2 найкращі кандидати з достатнім рівнем професійних знань, досвіду та лідерських якостей будуть включені до резерву. Прозорість та об’єктивність відбору кандидатів до Кадрового резерву сприяють уникненнюкорупційних схем і політичного впливу на призначення. Це забезпечує більш прозоре та ефективне державне управління та відповідно зростання довіри громадськості до державного сектору.Створена Фондом система зручна у користуванні. Долучитись до Кадрового резерву або переглянути актуальні вакансії можуть усі охочі, відвідавши електронний ресурс: https://hr.spfu.gov.ua/ Користувачі системи, які прийнялирішення стати претендентами на посади, мають пройти чотири прості кроки: подати анкету, пройти ідентифікацію, оцінювання та включення до резерву.Інструкція для заповнення анкети з покроковим описом розміщена за посиланням: https://hr.spfu.gov.ua/instructionТаким чином, створений Фондом Кадровий резерв – це ефективний інструмент для усього державного механізму, який потребує належної інформаційної підтримки з боку усього державного апарату, державних органів та обласних адміністрацій.

Суб’єкти господарювання при наданні послуг таксі повинні застосовувати РРО та/або ПРРО.

Суб’єкти господарювання при наданні послуг таксі повинні застосовувати РРО та/або ПРРО

Головне управління ДПС у Полтавській області нагадує, що законність здійснення діяльності з перевезення пасажирів, зокрема таксі, постійно аналізується податковою службою. Протидія нелегальному ринку надання оплатних послуг з перевезення пасажирів та приховування результатів діяльності в пріоритеті задач податкової служби. Наголошуємо, що здійснення господарської діяльності з перевезення пасажирів можливе лише за умови державної реєстрації суб’єктом господарювання із зазначенням відповідного виду діяльності та отримання відповідної ліцензії. Також слід зазначити, що лише за рахунок максимально ефективної кампанії з припинення ведення господарської діяльності незареєстрованими суб’єктами господарювання може бути досягнуто значний економічний ефект, створено належні та рівні конкурентні умови для легального бізнесу та забезпечено належні надходження до бюджету. Окремо звертаємо увагу платників податків щодо необхідності дотримання вимог Закону України від 06.07.1995 № 265/95-ВР «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» (із змінами та доповненнями), зокрема, суб’єкти господарювання при наданні послуг таксі повинні обов’язково застосовувати РРО та/або ПРРО при здійсненні розрахунків в салоні автотранспортного засобу надавати споживачам послуг відповідні розрахункові документи.

Головне управління ДПС у Полтавській області

Полтавщина: оформити паспорт – зручно та доступно!

Полтавщина: оформити паспорт – зручно та доступно!

Попри умови воєнного стану Міграційна служба Полтавщини прагне до створення зручних і доступних умов для отримання адміністративних послуг.
Оформити або відновити втрачені паспортні документи можна у будь-якому підрозділі НЕЗАЛЕЖНО від місця реєстрації. Адміністративні послуги доступні вусіх підрозділах Міграційної служби Полтавської області.
З переліком підрозділів можна ознайомитися на сайті ДМС за посиланням:https://dmsu.gov.ua/poltava/pidrozdily.html
Для оформлення ID-картки та закордонного паспорта не доведеться витрачати час у чергах. Наші працівники забезпечать для вас комфортне та швидке обслуговування.Крім того, можна одночасно оформлювати ID-картку і закордонний паспорт.Документи можна оформити звернувшись безпосередньо до підрозділів Міграційної служби Полтавської області у поточну чергу або записатись на прийом у зручний для вас час за допомогою онлайн-сервісу «Електронна черга» на сайті ДМС.
Нагадуємо, що вартість вказаних документів складає:паспорт громадянина України (ID-картка):
 нетерміновий – 504 грн.; терміновий – 874 грн; вперше по досягненню 14 років – безкоштовно.
Паспорт громадянина України для виїзду за кордон: нетерміновий – 856 грн.; терміновий – 1496 грн.
Відстежувати готовність паспорта можна через онлайн-сервіс Державної міграційної служби України "Перевірка стану оформлення документів"https://dmsu.gov.ua/services/docstate.htmlДля зручності громадян в Управлінні працює телефон «гарячої лінії» (0532)608969, офіційна сторінка Міграційної служби Полтавської області у соціальній мережі Фейсбук https://www.facebook.com/udmspl/ , за якими можна отримати актуальні консультації.

Результати цифрової трансформації в регіонах України за 2023 рік!

Результати цифрової трансформації в регіонах України за 2023 рік!

Міністерство цифрової трансформації України підсумувало результати роботи 2023 року за Індексом цифрової трансформації регіонів. Його мета — оцінити ефективністьцифрових рішень на місцях та визначити рівень цифрової культури громадян.Дослідження Індексу відображає результати роботи CDTO і цифрових команд ОВА за рік за новими показниками вимірювання, зокрема у сферах охорони здоров’я, цивільноїбезпеки та доступності адміністративних послуг. «Ми щорічно вимірюємо Індекс цифрової трансформації регіонів України, адже цифровізація громад залишається пріоритетом Мінцифри. Результати вимірювання даютьзмогу громадам побачити сильні та слабкі сторони і, відповідно, розвивати цифрові послуги, потрібні в їхньому регіоні. А також цифрову освіту, цифрову економіку і навіть залучати інвестиції під актуальні локальні проєкти. Прагнемо, щоб кожна громадасамостійно керувала процесами цифрового розвитку», — зазначає заступник Міністра цифрової трансформації з питань європейської інтеграції Валерія Іонан. Індекс є одним з інструментів вимірювання рівня цифрової трансформації в державі.Запропонована методика ґрунтується на комплексному підході та дає змогу вимірювати як цифрові послуги, так й інфраструктуру, а також процес оцифрування в ОВА татериторіальних громадах. Максимальний можливий індекс — 1 бал, він відображає показники спроможності в економіці, цифрових навичках, інфраструктурі, публічних послугах та цифровій трансформації органів місцевого самоврядування. Результати дослідження демонструють, що Індекс у межах України в середньому становить 0.632 бала. Найвище значення зафіксовано в Дніпропетровській (0.908), Львівській (0.891) таПолтавській (0.833) областях. Індекс містить 8 основних блоків:Інституційна спроможність Розвиток інтернетуРозвиток ЦНАПВпровадження режиму «без паперів»Цифрова освітаВізитівка областіПроникнення базових електронних послугГалузева цифрова трансформаціяСеред цих категорій найвищі значення спостерігаються у впроваджені режиму «без паперів» (0.697), інституційній спроможності, а саме наявності CDTO і цифрових командОВА (0.678), та в проникненні базових е-послуг (0.666). Завдяки роботі CDTO регіони можуть швидше впроваджувати цифрові реформи. Однак у Харківській (57.1%), Київській (46.0%) і Миколаївській (44.4%) областях необхідно збільшити команди із цифровізації. Упродовж чотирьох років CDTO успішно впровадили понад 210 унікальних міжгалузевих проєктів. Це дало змогу реалізувати ініціативи з регіональної цифровізації в різних областях України. Ознайомитися з проєктами можна за посиланням https://thedigital.gov.ua/.../%D0%9F%D1%80%D0%BE%D1%94%D0...Крім того, Індекс дозволив оцінити, на якому рівні соціальні заклади забезпечені інтернетом в укриттях. За результатами дослідження 71% закладів середньої освіти, 67% закладів дошкільної освіти та 57% закладів охорони здоров’я мають інтернет в укриттях. Також у 2023 році Мінцифра досягла стратегічної цілі — 6 мільйонів українців взяли участь у програмах розвитку цифрових навичок. За результатами опитування 60%дорослого населення країни розвинули цифрові навички на базовому та вищому рівнях. У категорії «Цифрова освіта» показник Індексу збільшився і становить 0.656 порівняно з0.460 минулого року. Переглянути детальне дослідження Індексу можна за посиланням https://thedigital.gov.ua/.../%D0%86%D0%BD%D0%B4%D0%B5%D0... Нагадаємо, вперше Індекс цифрової трансформації регіонів опубліковали у 2022 році.Ознайомитися з ним можна за посиланням https://drive.google.com/.../1a-tOr16Ahzl.../view

Міністерстов цифрової трансфомації України

Податківці Полтавщини зафіксували чергове порушення: в полі зору кав’ярні!

Податківці Полтавщини зафіксували чергове порушення: в полі зору кав’ярні!Працівниками управління податкового аудиту Головного управління ДПС у Полтавській області постійно здійснюється моніторинг діяльності суб’єктів господарювання сфери торгівлі та громадського харчування, систематично здійснюється аналіз інформації про обсяги розрахункових операцій та електронних копій розрахункових документів.За результатами доперевірочного аналізу фахівців податкової зацікавила діяльність фізичної особи-підприємця платника єдиного податку, який надає послуги у сфері громадського харчування у м. Полтаві. Наявна інформація про можливі порушення законодавства стала підставою для призначення та проведення фактичної перевірки однієї з «брендових» кав’ярень всеукраїнської мережі.У ході проведення перевірки встановлено факти мінімізації обсягів розрахункових операцій шляхом проведення їх на неповну суму через програмний реєстратор розрахункових операцій.Також встановлено використання даним суб’єктом праці найманого працівника без належного оформлення трудових відносин відповідно до закону.За результатами проведеної перевірки до суб’єкта господарювання за виявлені порушення, в установленому законом порядку, будуть застосовані штрафні (фінансові) санкції орієнтовною сумою 81,0 тисяча гривень. Матеріали щодо встановленого порушення вимог законодавства про працю скеровано для розгляду та прийняття відповідного рішення до Північно-Східного міжрегіонального управління Державної служби з питань праці.Головне управління ДПС у Полтавській області черговий раз акцентує увагу суб’єктів господарювання на необхідності дотримання вимог Закону України від 06.07.1995 №265/95-ВР «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» (зі змінами та доповненнями), при здійсненні торгівельної діяльності, а офіційне оформлення трудових відносин – гарантія трудових і соціальних прав працівників, підвищення їх ініціативності та мотивації. Головне управління ДПС у Полтавській області

Більше статтей...