Омельницька об'єднана сільська територіальна громада

Кременчуцький район, Полтавська область

Центр надання адміністративних послуг


ЦЕНТР НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ виконавчого комітету Омельницької сільської ради Кременчуцького району Полтавської області


Дата створення: 31.12.2015 р.

Поштова адреса: 39713 Полтавська область, Кременчуцький район, с. Омельник, вул. Центральна, 66 

Телефон: (0536) 75-82-89

Електронна адреса:  Этот e-mail адрес защищен от спам-ботов, для его просмотра у Вас должен быть включен Javascript

Режим роботи:

Понеділок, вівторок, четвер  з 08.00 по 17.00

Середа з 08.00 по 20.00.

П'ятниця з 8.00 по 16.00

Без перерви на обід

Субота, неділя – вихідні дні.


Режим роботи віддалених робочих місць:

Понеділок - п’ятниця з 8.00 - 16.00

Без перерви на обід

Вихідні дні: субота, неділя


Мешканці Омельницької ОТГ отримують якісні послуги у ЦНАП, створеному за підтримки Програми «U-LEAD з Європою». Офіційний сайт https://tsnap.ulead.org.ua/

Інформаційні картки з надання адміністративних послуг Завантажити


СТРУКТУРА


Юлія Сергіївна ПРОКОПЕНКО - адміністратор ЦНАП (робоче місце в с. Омельник)

Світлана Станіславівна ПАНФІЛОВА - заступник начальника - адміністратор ЦНАП (віддалене робоче місце в с. Рокитне)

Світлана Олексіївна МОШИК - адміністратор ЦНАП (віддалене робоче місце в с. Демидівка)

Микола Олександрович ЗАГАРОВ - в. о. адміністратора ЦНАП (віддалене робоче місце в с. Запсілля)

Людмила Іванівна

ЧЕРНІКОВА діловод ЦНАП


Юрій Вікторович

ВОЛОЧАЙ

Начальник - державний реєстратор

ЦНАП

ЗАКОНОДАВСТВО ТА НОРМАТИВНА БАЗА

1) Закон України "Про адміністративні послуги"

2) Положення про Центра надання адміністративних послуг

3) Регламент Центру надання адміністративних послуг

4) Перелік адміністративних послуг


Центр надання адміністративних послуг у Омельницькій ОТГ створено з метою забезпечення доступності та спрощення одержання адміністративних послуг та надано статус окремої юридичної особи.

Основні принципи роботи:

  • Орієнтація на суб'єкта звернення
  • Відкритість, прозорість та зрозумілість процедур
  • Запобігання корупційних дій, ліквідація посередницьких послуг
  • Забезпечення вільного доступу суб'єктів звернення до інформації про стан розгляду звернень
  • Оперативність у вирішенні питань
  • Забезпечення рівності прав всіх суб'єктів звернення

Основними завданнями є:

  • 1. Організація надання адміністративних послуг у найкоротший строк та за мінімальної кількості відвідувань суб’єктів звернень
  • 2. Спрощення процедури отримання адміністративних послуг та поліпшення якості їх надання
  • 3. Надання суб’єктам звернень вичерпної інформації та консультацій щодо вимог та порядку надання адміністративних послуг
  • 4. Прийняття від суб’єктів звернень документів, необхідних для надання адміністративних послуг, їх реєстрація та подання документів (їх копій) відповідним суб’єктам надання адміністративних послуг не пізніше наступного робочого дня після їх отримання
  • 5. Видача суб’єктам звернень результатів надання адміністративних послуг (у тому числі рішення про відмову в задоволенні заяви суб’єкта звернення), повідомлення щодо можливості отримання адміністративних послуг, оформлених суб’єктами надання адміністративних послуг
  • 6. Організаційне забезпечення надання адміністративних послуг суб’єктами надання адміністративних послуг
  • 7. Здійснення контролю за додержанням суб’єктами надання адміністративних послуг термінів розгляду справ та прийняття рішень
Адресний реєстр Омельницької ОТГ Завантажити
Перелік адміністративних послуг Завантажити

 

УПРАВЛІННЯ ДМС УКРАЇНИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Прес-служба

Пушкіна, 63, м. Полтава, 36039

тел. (0532) 50-02-02, pl_ Этот e-mail адрес защищен от спам-ботов, для его просмотра у Вас должен быть включен Javascript

Прес-реліз від 11.03.2021

Виповнилося 14 років – час звернутися до Міграційної служби

Міграційна служба Полтавщини нагадує, що починаючи з 14 років підлітки мають змогу самостійно та БЕЗКОШТОВНО оформити свій найважливіший документ у житті – сучасний, надійний та мобільний паспорт громадянина України у вигляді ID-картки.

Зазначимо, що наявність паспорта дає багато переваг – від можливості скласти ЗНО (паспорт є обов’язковим в переліку документів), до плюсів користування різноманітними електронними сервісами, популярним застосунком для смартфону  «Дія» тощо.

Все, що потрібно зробити – це після того, як виповнилось 14 років, звернутися до найближчого підрозділу Міграційної служби (під час карантину можна завітати до будь-якого НЕЗАЛЕЖНО від реєстрації місця проживання).

Для зручності пропонуємо вам скористатися чат-ботами ДМС у Viber і Telegram (за посиланням https://dmsu.gov.ua/services.html, які:

  • нададуть вам індивідуальний перелік необхідних документів;
  • допоможуть записатися в електронну чергу;
  • дадуть можливість слідкувати за станом оформлення документа аж до моменту його отримання.

До речі, якщо досягнули 14-річного віку, але не зверталися до податкової служби за отриманням РНОКПП – не варто хвилюватися, можна отримати перший паспорт громадянина України у вигляді ID-картки вже з внесеним РНКОПП, за відповідною заявою. Послуга БЕЗКОШТОВНА та надається за бажанням.

З графіком роботи підрозділів можна ознайомитися на сайті ДМС України за посиланням https://dmsu.gov.ua/poltava
Виникли питання - звертайтеся на номер телефону «гарячої лінії» (0532)60-89-69 або на сторінку у соціальній мережі Facebook УДМС України в Полтавській області за посиланням: https://www.facebook.com/udmspl/

Вкотре просимо дотримуватися протиепідемічних заходів при відвідуванні підрозділів.

УДМС України в Полтавській області