Омельницька сільська територіальна громада

Кременчуцький район, Полтавська область

Новини

Фонд державного майна України ініціював створення власної системи Кадрового резерву.

Фонд державного майна України ініціював створення власної системи Кадрового резерву.

Фонд державного майна України ініціював створення власної системи Кадрового резерву для підбору персоналу на керівні посади державних підприємств та товариств різних форм власності.Її мета – надати доступ усім охочим до кар’єрних можливостей у державному секторі. Впровадження Кадрового резерву забезпечить прозорість, конкурентний відбір та професійне оцінювання кандидатів. А також безперебійну роботу підприємств у випадку звільнення або відставки поточногодиректора.Крім того, кадровий резерв – це досвідчені та компетентні спеціалісти для Фонду, які можуть бути призначені на ключові посади в управління компаніями, що перебувають у державній власності. Це забезпечить високу якість управління та досягнення стратегічних цілей усієї держави. Система маєряд важливих переваг. Насамперед, вона дає змогу провести конкурентний відбір кандидатів на керівні посади.Це означає, що лише 2 найкращі кандидати з достатнім рівнем професійних знань, досвіду та лідерських якостей будуть включені до резерву. Прозорість та об’єктивність відбору кандидатів до Кадрового резерву сприяють уникненнюкорупційних схем і політичного впливу на призначення. Це забезпечує більш прозоре та ефективне державне управління та відповідно зростання довіри громадськості до державного сектору.Створена Фондом система зручна у користуванні. Долучитись до Кадрового резерву або переглянути актуальні вакансії можуть усі охочі, відвідавши електронний ресурс: https://hr.spfu.gov.ua/ Користувачі системи, які прийнялирішення стати претендентами на посади, мають пройти чотири прості кроки: подати анкету, пройти ідентифікацію, оцінювання та включення до резерву.Інструкція для заповнення анкети з покроковим описом розміщена за посиланням: https://hr.spfu.gov.ua/instructionТаким чином, створений Фондом Кадровий резерв – це ефективний інструмент для усього державного механізму, який потребує належної інформаційної підтримки з боку усього державного апарату, державних органів та обласних адміністрацій.

Суб’єкти господарювання при наданні послуг таксі повинні застосовувати РРО та/або ПРРО.

Суб’єкти господарювання при наданні послуг таксі повинні застосовувати РРО та/або ПРРО

Головне управління ДПС у Полтавській області нагадує, що законність здійснення діяльності з перевезення пасажирів, зокрема таксі, постійно аналізується податковою службою. Протидія нелегальному ринку надання оплатних послуг з перевезення пасажирів та приховування результатів діяльності в пріоритеті задач податкової служби. Наголошуємо, що здійснення господарської діяльності з перевезення пасажирів можливе лише за умови державної реєстрації суб’єктом господарювання із зазначенням відповідного виду діяльності та отримання відповідної ліцензії. Також слід зазначити, що лише за рахунок максимально ефективної кампанії з припинення ведення господарської діяльності незареєстрованими суб’єктами господарювання може бути досягнуто значний економічний ефект, створено належні та рівні конкурентні умови для легального бізнесу та забезпечено належні надходження до бюджету. Окремо звертаємо увагу платників податків щодо необхідності дотримання вимог Закону України від 06.07.1995 № 265/95-ВР «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» (із змінами та доповненнями), зокрема, суб’єкти господарювання при наданні послуг таксі повинні обов’язково застосовувати РРО та/або ПРРО при здійсненні розрахунків в салоні автотранспортного засобу надавати споживачам послуг відповідні розрахункові документи.

Головне управління ДПС у Полтавській області

Полтавщина: оформити паспорт – зручно та доступно!

Полтавщина: оформити паспорт – зручно та доступно!

Попри умови воєнного стану Міграційна служба Полтавщини прагне до створення зручних і доступних умов для отримання адміністративних послуг.
Оформити або відновити втрачені паспортні документи можна у будь-якому підрозділі НЕЗАЛЕЖНО від місця реєстрації. Адміністративні послуги доступні вусіх підрозділах Міграційної служби Полтавської області.
З переліком підрозділів можна ознайомитися на сайті ДМС за посиланням:https://dmsu.gov.ua/poltava/pidrozdily.html
Для оформлення ID-картки та закордонного паспорта не доведеться витрачати час у чергах. Наші працівники забезпечать для вас комфортне та швидке обслуговування.Крім того, можна одночасно оформлювати ID-картку і закордонний паспорт.Документи можна оформити звернувшись безпосередньо до підрозділів Міграційної служби Полтавської області у поточну чергу або записатись на прийом у зручний для вас час за допомогою онлайн-сервісу «Електронна черга» на сайті ДМС.
Нагадуємо, що вартість вказаних документів складає:паспорт громадянина України (ID-картка):
 нетерміновий – 504 грн.; терміновий – 874 грн; вперше по досягненню 14 років – безкоштовно.
Паспорт громадянина України для виїзду за кордон: нетерміновий – 856 грн.; терміновий – 1496 грн.
Відстежувати готовність паспорта можна через онлайн-сервіс Державної міграційної служби України "Перевірка стану оформлення документів"https://dmsu.gov.ua/services/docstate.htmlДля зручності громадян в Управлінні працює телефон «гарячої лінії» (0532)608969, офіційна сторінка Міграційної служби Полтавської області у соціальній мережі Фейсбук https://www.facebook.com/udmspl/ , за якими можна отримати актуальні консультації.

Результати цифрової трансформації в регіонах України за 2023 рік!

Результати цифрової трансформації в регіонах України за 2023 рік!

Міністерство цифрової трансформації України підсумувало результати роботи 2023 року за Індексом цифрової трансформації регіонів. Його мета — оцінити ефективністьцифрових рішень на місцях та визначити рівень цифрової культури громадян.Дослідження Індексу відображає результати роботи CDTO і цифрових команд ОВА за рік за новими показниками вимірювання, зокрема у сферах охорони здоров’я, цивільноїбезпеки та доступності адміністративних послуг. «Ми щорічно вимірюємо Індекс цифрової трансформації регіонів України, адже цифровізація громад залишається пріоритетом Мінцифри. Результати вимірювання даютьзмогу громадам побачити сильні та слабкі сторони і, відповідно, розвивати цифрові послуги, потрібні в їхньому регіоні. А також цифрову освіту, цифрову економіку і навіть залучати інвестиції під актуальні локальні проєкти. Прагнемо, щоб кожна громадасамостійно керувала процесами цифрового розвитку», — зазначає заступник Міністра цифрової трансформації з питань європейської інтеграції Валерія Іонан. Індекс є одним з інструментів вимірювання рівня цифрової трансформації в державі.Запропонована методика ґрунтується на комплексному підході та дає змогу вимірювати як цифрові послуги, так й інфраструктуру, а також процес оцифрування в ОВА татериторіальних громадах. Максимальний можливий індекс — 1 бал, він відображає показники спроможності в економіці, цифрових навичках, інфраструктурі, публічних послугах та цифровій трансформації органів місцевого самоврядування. Результати дослідження демонструють, що Індекс у межах України в середньому становить 0.632 бала. Найвище значення зафіксовано в Дніпропетровській (0.908), Львівській (0.891) таПолтавській (0.833) областях. Індекс містить 8 основних блоків:Інституційна спроможність Розвиток інтернетуРозвиток ЦНАПВпровадження режиму «без паперів»Цифрова освітаВізитівка областіПроникнення базових електронних послугГалузева цифрова трансформаціяСеред цих категорій найвищі значення спостерігаються у впроваджені режиму «без паперів» (0.697), інституційній спроможності, а саме наявності CDTO і цифрових командОВА (0.678), та в проникненні базових е-послуг (0.666). Завдяки роботі CDTO регіони можуть швидше впроваджувати цифрові реформи. Однак у Харківській (57.1%), Київській (46.0%) і Миколаївській (44.4%) областях необхідно збільшити команди із цифровізації. Упродовж чотирьох років CDTO успішно впровадили понад 210 унікальних міжгалузевих проєктів. Це дало змогу реалізувати ініціативи з регіональної цифровізації в різних областях України. Ознайомитися з проєктами можна за посиланням https://thedigital.gov.ua/.../%D0%9F%D1%80%D0%BE%D1%94%D0...Крім того, Індекс дозволив оцінити, на якому рівні соціальні заклади забезпечені інтернетом в укриттях. За результатами дослідження 71% закладів середньої освіти, 67% закладів дошкільної освіти та 57% закладів охорони здоров’я мають інтернет в укриттях. Також у 2023 році Мінцифра досягла стратегічної цілі — 6 мільйонів українців взяли участь у програмах розвитку цифрових навичок. За результатами опитування 60%дорослого населення країни розвинули цифрові навички на базовому та вищому рівнях. У категорії «Цифрова освіта» показник Індексу збільшився і становить 0.656 порівняно з0.460 минулого року. Переглянути детальне дослідження Індексу можна за посиланням https://thedigital.gov.ua/.../%D0%86%D0%BD%D0%B4%D0%B5%D0... Нагадаємо, вперше Індекс цифрової трансформації регіонів опубліковали у 2022 році.Ознайомитися з ним можна за посиланням https://drive.google.com/.../1a-tOr16Ahzl.../view

Міністерстов цифрової трансфомації України

Податківці Полтавщини зафіксували чергове порушення: в полі зору кав’ярні!

Податківці Полтавщини зафіксували чергове порушення: в полі зору кав’ярні!Працівниками управління податкового аудиту Головного управління ДПС у Полтавській області постійно здійснюється моніторинг діяльності суб’єктів господарювання сфери торгівлі та громадського харчування, систематично здійснюється аналіз інформації про обсяги розрахункових операцій та електронних копій розрахункових документів.За результатами доперевірочного аналізу фахівців податкової зацікавила діяльність фізичної особи-підприємця платника єдиного податку, який надає послуги у сфері громадського харчування у м. Полтаві. Наявна інформація про можливі порушення законодавства стала підставою для призначення та проведення фактичної перевірки однієї з «брендових» кав’ярень всеукраїнської мережі.У ході проведення перевірки встановлено факти мінімізації обсягів розрахункових операцій шляхом проведення їх на неповну суму через програмний реєстратор розрахункових операцій.Також встановлено використання даним суб’єктом праці найманого працівника без належного оформлення трудових відносин відповідно до закону.За результатами проведеної перевірки до суб’єкта господарювання за виявлені порушення, в установленому законом порядку, будуть застосовані штрафні (фінансові) санкції орієнтовною сумою 81,0 тисяча гривень. Матеріали щодо встановленого порушення вимог законодавства про працю скеровано для розгляду та прийняття відповідного рішення до Північно-Східного міжрегіонального управління Державної служби з питань праці.Головне управління ДПС у Полтавській області черговий раз акцентує увагу суб’єктів господарювання на необхідності дотримання вимог Закону України від 06.07.1995 №265/95-ВР «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» (зі змінами та доповненнями), при здійсненні торгівельної діяльності, а офіційне оформлення трудових відносин – гарантія трудових і соціальних прав працівників, підвищення їх ініціативності та мотивації. Головне управління ДПС у Полтавській області

З 1 січня діють нові розміри мінімальної заробітної плати та прожиткового мінімуму!

З 1 січня діють нові розміри мінімальної заробітної плати та прожиткового мінімуму!     

Головне управління ДПС у Полтавській області інформує, що 1 січня 2024 року набрав чинності Закон України від 09.11.2023 № 3460-ІХ «Про Державний бюджет України на 2024 рік» (далі – Закон).

Законом передбачено, що мінімальна заробітна плата (далі – МЗП) з 1 січня становить 7100 грн, а з 1 квітня – 8000 гривень, розмір прожиткового мінімуму для працездатних осіб на весь 2024 рік – 3028 гривень.

Єдиний внесок на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (далі – ЄВ): Мінімальний страховий внесок з ЄВ у 2024 році становить:
- з 1 січня 2024 року він становить 1562 грн,

- з 1 квітня 2024 року – 1760 гривень.
Максимальна база нарахування ЄВ – максимальна сума доходу застрахованої особи на місяць, що дорівнює п’ятнадцяти розмірам мінімальної заробітної плати, встановленої законом, на яку нараховується ЄВ:
- з 1 січня 2024 року – 106500 грн,
- з 1 квітня 2024 року – 120000 гривень.
Єдиний податок:
Ставки єдиного податку у 2024 році:
- І група – 302,80 грн (10 % від прожиткового мінімуму);
- ІІ група – 1420 грн, (20 % від мінімальної заробітної плати);
- ІІІ група – ставки не зміняться в порівнянні з 2023 роком: 3 % від доходів для платників ПДВ; 5 % від доходів для неплатників ПДВ. Граничні обсяги доходу для платників єдиного податку:
- І група (167 МЗП) – 1 млн 185 тис 700 грн;
- ІІ група (834 МЗП) – 5 млн 921 тис 400 грн;
- ІІІ група (1167 МЗП) – 8 млн 285 тис 700 гривень.
Податкова соціальна пільга: Розмір податкової соціальної пільги (далі – ПСП) у 2024 році:
- 100% ПСП – 1514 грн (50% прожиткового мінімуму для працездатних осіб на 1 січня звітного року);
- 150% ПСП – 2271 грн;
- 200% ПCП – 3028 гривень.
Граничний розмір доходу до якого застосовується ПСП – 4240 гривень (прожитковий мінімум працездатної особи, діючий на 1 січня звітного року, помножений на 1,4 та округлений до найближчих 10 гривень).
Головне управління ДПС у Полтавській області

Особливості оформлення дитячого закордонного паспорта!

Особливості оформлення дитячого закордонного паспорта!

Нагадуємо мешканцям Полтавської області, що процедура оформлення дитячого закордонного паспорта відрізняється від документування дорослих – такий паспорт може бути оформлений з народження та видається на 4 роки, присутність дитини під час подачі документів не завжди є обов’язковою.
Зазначаємо, оформити закордонний паспорт дитині можна у будь-якому територіальному підрозділі Міграційної служби у Полтавській області незалежно від місця реєстрації.Для оформлення закордонного паспорта треба подати до територіального підрозділу наступні документи:
• оригінал свідоцтва про народження дитини;
• реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності);
• фотокартку (якщо дитині до 12 років і вона не буде присутня під час подачі документів).
Звертаємо увагу на вимоги до дитячого фото (розмір 10х15 см, зображено 70% обличчя, чіткі контури, білий фон, ніяких сторонніх предметів, без дефектів);
• ID-картку (обов’язкова при оформленні, починаючи з 14 років);
• квитанцію про сплату за послуги.Якщо дитина не досягла 12-річного віку, її особиста присутність не обов’язкова.
Для цього можуть бути надані фото дитини, що відповідають встановленим вимогам.При оформленні документа один із батьків чи опікунів/усиновителів, повинен мати з собою паспорт громадянина України.Ціна закордонного паспорта в Україні 2023 року встановлена урядом держави:
• вартість виготовлення закордонного паспорта за 20 днів становить 856 гривень;
• вартість виготовлення закордонного паспорта за 3-7 робочих днів – 1 496 гривень.
Забрати готовий паспорт може один з батьків (зі своїм паспортом та свідоцтвом про народження дитини) або інша особа за наявності нотаріально завіреної довіреності.Виникли питання - в Управлінні міграційної служби Полтавщини працює телефон «гарячої лінії» (0532)608969 та офіційна сторінка Міграційної служби Полтавської області у соціальній мережі Фейсбук https://www.facebook.com/udmspl/, за якими можна отримати актуальні консультації.

Які суми доходу дають право на безоплатну допомогу із зверненням до суду у 2024 році!

Які суми доходу дають право на безоплатну допомогу із зверненням до суду у 2024 році!

1 січня 2024 року зріс прожитковий мінімум. Тож змінилися умови надання вторинної правничої допомоги (допомоги зі зверненням до суду) людям з низьким доходом.За законом таке право мають люди, чий середньомісячний дохід не перевищує двох прожиткових мінімумів.Тепер право на допомогу зі зверненням до суду мають люди за таких умов:
 - Працездатні — з доходом менш ніж 6056 грн.
- Пенсіонери (за віком, вислугою років тощо) — з доходом менш ніж 4722 грн.
- Люди з інвалідністю — якщо їхня пенсія або допомога, що призначаєтьсязамість пенсії, менш ніж 6056 грн.
Нагадаємо, безоплатна вторинна правнича допомога включає такі послуги:
- Складення документів для звернення до суду
- Представництво інтересів у суді.
Разом з тим зростають і розміри судового збору, оскільки він теж вираховується від розміру прожиткового мінімуму.
Так, зокрема:
 - Розгляд судом заяви немайнового характеру, наприклад, про розлучення без поділу майна, коштує тепер — 1211,4 грн.
- Заяви майнового характеру — від 1211,2 до 15 140 грн (залежить від ціни позову)
- Щодо встановлення фактів, що мають юридичне значення (народження, смерті тощо) — 605,6 грн
- Про скасування судового наказу 151,4 грн
Однак, є пільги на сплату судового збору. Так, звільняються від сплати судового збору:
- люди з інвалідністю І та II групи;
- учасники бойових дій;
- позивачі, постраждалі від Чорнобильської катастрофи 1 і 2 категорій;
- позивачі - у справах про стягнення аліментів;
- позивачі - у справах про стягнення заробітної плати та поновлення на роботі;
- та інші категорії осіб.
Маєте правове запитання? Поставте його нам у приватні повідомлення. Наші юристи проконсультують.Або телефонуйте до нашого контактного центру: 0 800 213 103, дзвінки безкоштовні.

Порядку проведення розрахунків у безготівковій формі

Щодо порядку проведення розрахунків у безготівковій формі! Головне управління ДПС у Полтавській області нагадує, що на виконання вимог частини двадцять дев’ятої статті 38 Закону № 1591 «Про платіжні послуги» Кабінетом Міністрів України прийнято постанову від 29 липня 2022 року № 894 «Про встановлення строків, до настання яких торговці повинні забезпечити можливість здійснення безготівкових розрахунків (у тому числі з використанням електронних платіжних засобів, платіжних застосунків або платіжних пристроїв) за продані ними товари (надані послуги)» (далі – Постанова № 894). Так, 1 січня 2024 року вступає в дію підпункт 2 пункту 1 Постанови № 894, який розширює коло суб’єктів господарювання, що в обов’язковому порядку мають забезпечити можливість здійснення безготівкових розрахунків за продані ними товари (надані послуги). Постановою № 894 передбачено поступове запровадження обов’язку торговців забезпечити можливість здійснення безготівкових розрахунків (у тому числі з використанням електронних платіжних засобів, платіжних застосунків або платіжних пристроїв) за продані ними товари (надані послуги): з 1 січня 2024 року – наявність POS-терміналів стає обов'язковою у населених пунктах з чисельністю від 5 тисяч населення; з 1 січня 2025 року – POS-термінали знадобляться у населених пунктах з населенням менш ніж 5 тисяч жителів; Примітка: запровадження обов’язку відповідно до кількості населення не стосується торговців – фізичних осіб – підприємців – платників єдиного податку першої групи та торговців, які здійснюють торгівлю з використанням торгових автоматів, виїзну (виносну) торгівлю, продаж власноручно вирощеної або відгодованої продукції, які повинні будуть встановити POS-термінали з 1 січня 2026 року, незалежно від кількості населення. Наголошуємо, що відповідно до Закону України від 30 червня 2021 року № 1591-IX «Про платіжні послуги» торговцям забороняється: у будь-який спосіб обмежувати право держателя електронного платіжного засобу обирати для здійснення розрахунків будь-який електронний платіжний засіб платіжних систем відповідно до абзацу першого частини двадцять восьмої цієї статті; встановлювати будь-яку додаткову (супровідну) плату під час здійснення оплати за продані ними товари (надані послуги) з використанням електронних платіжних засобів, платіжних застосунків або платіжних пристроїв, у тому числі плату за використання певного електронного платіжного засобу, платіжного застосунку або платіжного пристрою; встановлювати різні ціни на ті самі товари чи послуги у разі здійснення розрахунку за них у безготівковій формі порівняно з розрахунком готівковими коштами. Водночас торговці мають право заохочувати покупця до використання певного електронного платіжного засобу для здійснення розрахунків.

Щоб уникнути відключення електроенергії, погасіть заборгованість!

Шановні побутові споживачі, щоб уникнути відключення електроенергії, погасіть заборгованість!
 Постановою КМУ від 29.12.2023 року № 1405 «Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України щодо оплати житлово-комунальних послуг» внесено зміни до  пункту 1 постанови КМУ «Деякі питання оплати житлово-комунальних послуг в період воєнного стану» від 05.03.2022 року № 206. Відтак постачальник має право при наявності заборгованості на припинення постачання електричної енергії побутовим споживачам.
З метою запобігання припинення постачання електричної енергії, рекомендуємо звернутися до ТОВ «ПОЛТАВАЕНЕРГОЗБУТ» для оформлення акту звірки спожитої та сплаченої електричної енергії, а у разі виявлення заборгованості – сплатити її у найкоротший термін.
Якщо немає можливості сплатити заборгованість за спожиту електричну енергію у повному обсязі, пропонуємо звернутися із заявою та укласти договір про реструктуризацію заборгованості.
 
 Адміністрація ТОВ «ПОЛТАВАЕНЕРГОЗБУТ»


Чадний газ

Кременчуцьке районне управління попереджає про те, що нехтування правилами безпеки під час опалювального сезону може призвести до трагічних наслідків!
Нажаль, несправність опалення спричиняє загибель людей, у тому числі дітей.
У більшості випадків до трагедії призводить несправність пічного опалення або обладнання газового котла.
Пам’ятайте! Чадний газ непомітний для зору, абсолютно невідчутний і здатен призвести до біди за лічені хвилини. Зазвичай під його дією людина втрачає свідомість, може отруїтись і, навіть, померти.
Перед розпаленням пічки перевірте димохід та чи немає тріщин, через які чадний газ може потрапити до вашої оселі.
Встановлення детектору чадного газу в приміщенні може вберегти ваше життя!
Будьте в теплі, але обов’язково дотримуйтесь правил користування опаленням!